|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Kompresjon
|
Elliot
|
9
|
2918
|
juni 20, 2012, 20:23:18 pm
av Elliot
|
|
|
Sylinder hull i blokk
|
Elliot
|
4
|
1362
|
oktober 19, 2010, 22:59:19 pm
av Elliot
|
|
|
Støtfanger eller t-bars
|
Elibli
|
1
|
1302
|
desember 17, 2013, 17:15:43 pm
av LOBO
|
|
|
Registrering av tidligere militærbil?
|
Elibli
|
2
|
1778
|
september 04, 2015, 13:11:54 pm
av Reiel
|
|
|
Overhaling fra 1300 til 1600 - råd og tips ønskes
|
Elgen
|
2
|
1223
|
august 04, 2012, 17:45:36 pm
av H-MEK
|
|
|
Brannpumpemotor
|
Elgen
|
5
|
2373
|
mars 27, 2016, 10:33:00 am
av Elgen
|
|
|
Hvilken forgasser
|
Elgen
|
4
|
2696
|
april 01, 2019, 13:26:07 pm
av Ole Kristian 74 1303S
|
|
|
Blinklyskødd..
|
Elgen
|
5
|
1766
|
oktober 19, 2011, 17:29:03 pm
av vw1961
|
|
|
Fra enkelporta til dobbel..
|
Elgen
|
8
|
4109
|
juli 06, 2016, 20:55:34 pm
av SveinT
|
|
|
Hvordan lakkere støtfangere
|
el mecco
|
6
|
2809
|
november 23, 2014, 02:00:27 am
av nobrakes
|
|
|
Rattsnekke T1 1300
|
eivinds
|
1
|
1300
|
juli 15, 2012, 12:10:18 pm
av jubaluba
|
|
|
Skivebremser godkjenningspapiere
|
eivinds
|
4
|
1670
|
oktober 23, 2011, 17:48:47 pm
av janpotet
|
|
|
Motornummer
|
eivinds
|
1
|
1189
|
april 13, 2013, 15:17:37 pm
av Kjell Roar
|
|
|
1600 enkelport brannpumpemotor
|
eivinds
|
1
|
2109
|
januar 16, 2008, 09:12:14 am
av JS
|
|
|
Baksete-forskjeller?
|
Eivind E
|
0
|
1132
|
april 07, 2009, 21:51:58 pm
av Eivind E
|
|
|
Vekt på porsche 2liter felger.
|
Eivind 1300S
|
1
|
1704
|
mai 15, 2008, 08:44:09 am
av Syncronaut
|
|
|
Solex 30-pict-3 til hvilke motor?
|
Eivind 1300S
|
10
|
2933
|
april 29, 2012, 10:03:17 am
av Eivind 1300S
|
|
|
Hvilken topp er dette?
|
Eirikoyg
|
1
|
1557
|
april 10, 2008, 23:25:53 pm
av Eirikoyg
|
|
|
Hotrod Boble planer!?
|
Eirik82
|
27
|
9701
|
januar 07, 2009, 22:54:18 pm
av Eirik82
|
|
|
Låse/bremser hjul forran
|
Eirik82
|
6
|
1943
|
januar 19, 2009, 20:59:54 pm
av JS
|
|
|
Lysproblem
|
einole
|
4
|
1615
|
september 21, 2010, 07:14:46 am
av Formula Vee
|
|
|
Hvilken motor lurer jeg på?
|
einole
|
1
|
1054
|
mai 06, 2011, 00:19:21 am
av Ruggen
|
|
|
Trepunkt sikkerhetsbelte i baksete på boble
|
Einic
|
3
|
5412
|
mars 11, 2009, 15:50:23 pm
av frodeah
|
|
|
Rullebelter til baksete 1302 1303 1300S
|
Einic
|
4
|
1738
|
juli 28, 2014, 23:36:32 pm
av BP 73
|
|
|
Hvor langt ut på baksiden av en orginal felg stikker den orginale skruen?
|
Eikstad
|
4
|
1680
|
juni 12, 2013, 10:05:56 am
av Eikstad
|
|
|
Koble ekstralys på boble med 6 volt.....
|
Eikstad
|
2
|
1518
|
august 05, 2013, 17:25:26 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Spenn/ forspenn på termostat trakta.
|
Eikstad
|
7
|
2645
|
juni 09, 2013, 20:46:41 pm
av ovalt
|
|
|
Lette svinghjul på en 30 hester.... hvor går grensen?
|
Eikstad
|
11
|
3488
|
september 26, 2013, 10:43:07 am
av Christer Folke Westlund
|
|
|
RetroSound/ Mascot 6-12Volt konstantstrøm 12V og 12V fra tenning......
|
Eikstad
|
4
|
1863
|
juli 07, 2015, 00:23:36 am
av Eikstad
|
|
|
To folder rag-top.... Ulikheter på ulike modeller?
|
Eikstad
|
1
|
1142
|
mars 22, 2013, 00:10:01 am
av Kjell Roar
|