|
Tittel |
Startet av |
Svar  |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Må bare tipse dere om noen tennplugger (Pulstar)!
|
JFP
|
20
|
12634
|
oktober 11, 2008, 20:25:34 pm
av Turbo Haraune
|
|
|
Forbedring av kjøreegenskaper?
|
Magnus LH
|
20
|
9277
|
juli 30, 2008, 22:03:44 pm
av trimco
|
|
|
Dekk, felg, senketråd
|
Endre S
|
20
|
54543
|
juli 30, 2010, 01:59:30 am
av justandy
|
|
|
T4 trimming
|
VWLN
|
21
|
8194
|
oktober 09, 2014, 22:11:13 pm
av Dewil
|
|
|
Sier som Jeremy i Top gear.. and with that bombshell... Ventiljustering
|
Jee
|
21
|
5638
|
september 08, 2014, 21:21:23 pm
av ghia69
|
|
|
Hybrid airride?
|
Formula Vee
|
21
|
8080
|
desember 30, 2013, 20:20:31 pm
av Formula Vee
|
|
|
Pussing av kjøleblekk
|
TURBO
|
21
|
5268
|
mars 11, 2013, 19:26:48 pm
av holmsen
|
|
|
Lufteriller cab motorlokk.
|
Kjetil
|
21
|
5716
|
mars 06, 2013, 00:49:27 am
av Eikstad
|
|
|
Papir papir papir.... begynner snart med oregami!=)
|
FrøkenBruland
|
21
|
8116
|
september 29, 2012, 17:32:41 pm
av OldBug
|
|
|
Forskjellig bredde på fram/bakdekk, lovlig?
|
FooZ
|
21
|
6482
|
juli 04, 2012, 09:34:09 am
av FooZ
|
|
|
vask av gassere
|
Frode
|
21
|
4161
|
mars 08, 2012, 00:29:34 am
av Frode
|
|
|
Ulemper med Pertronix/Magnaspark?
|
EspenX
|
21
|
4395
|
mars 10, 2011, 19:00:06 pm
av EspenX
|
|
|
Hjelp til turbo/dyse specs..please :)
|
SixGun
|
21
|
7899
|
desember 10, 2010, 11:44:33 am
av Savanna67
|
|
|
Ossen eksos anlegg bør jeg gå for?
|
Gaffel
|
21
|
5321
|
november 15, 2010, 11:29:17 am
av Jøran Larssen
|
|
|
Stage 3 trykkplate i vw 1200 - Vil ikke løse ut
|
Arnfinn Gjøsund
|
21
|
5429
|
juli 04, 2010, 15:45:01 pm
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Senking Bay (igjen)
|
perpioneer
|
21
|
4963
|
mars 22, 2010, 15:25:18 pm
av perpioneer
|
|
|
Bygging av 356 Speedster
|
Jonte
|
21
|
9254
|
januar 25, 2010, 18:51:56 pm
av Reiel
|
|
|
Turboprepping av Solex 34PICT...
|
RZR-Andy
|
21
|
12740
|
januar 10, 2010, 23:21:54 pm
av jalokoey
|
|
|
golf motor i boble
|
lassebakken
|
21
|
7202
|
oktober 06, 2009, 14:04:55 pm
av Race-buggy
|
|
|
Har jeg funnet en smart måte å feste bensinpumpe og regulator på?
|
Formula Vee
|
21
|
5452
|
mars 06, 2009, 17:32:01 pm
av H-MEK
|
|
|
Erfaringer med 17" på boble ? Hvilke dekk skal jeg handle ?
|
Kjetil Lima
|
21
|
6713
|
mars 20, 2009, 09:51:50 am
av Kjetil Lima
|
|
|
Kam mot løfter, wbx kam /fk 87
|
Lasse `65
|
21
|
6323
|
februar 16, 2009, 21:46:17 pm
av Hulken
|
|
|
VW Friends - Porschebremser på 411/412
|
Hulken
|
21
|
10273
|
januar 17, 2009, 01:39:32 am
av Hulken
|
|
|
Lengde på pinnebolter til topp/sylindere type 1
|
KnastenradUndKnotenblech
|
21
|
5414
|
desember 16, 2008, 13:43:34 pm
av Anders Peder
|
|
|
Kjøling 1600, anbefalt forgasser(e) og eksos til originalmotor
|
StarBugs Geir
|
21
|
6335
|
oktober 06, 2008, 17:35:46 pm
av the bublguy
|
|
|
1600 vs 1641 ???
|
JFP
|
21
|
6657
|
oktober 01, 2008, 14:45:20 pm
av RZR-Andy
|
|
|
Biltema og andre
|
Pål A
|
21
|
10980
|
april 13, 2008, 00:09:43 am
av Pål
|
|
|
benk i bobla
|
bug62
|
21
|
8761
|
januar 18, 2008, 15:28:32 pm
av bug62
|
|
|
pop out oval ?
|
Alutig
|
21
|
7317
|
januar 28, 2008, 21:59:20 pm
av EspenX
|
|
|
How to do? Svinghjul
|
Ivar
|
21
|
6008
|
november 22, 2010, 13:20:55 pm
av BeetleBug
|