Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1410 på: november 30, 2009, 19:21:04 pm » |
|
Alt om kanalar kjem i howtokanaltråden som vert sett i produksjon ikveld,, men det tar nokon kvelder å skrive alt, samt fikse alle bildene(180stk, alle skal linkast opp frå photobucket, så dei med dårleg internett lyt smyrja seg med castrol universal grease, evt tolmodigheit)
Men kan jo nevna att den kanalen eg har drevet med no er klokkerholm. Den andre sida er DANSK/JP-group og den er bedre
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1411 på: desember 02, 2009, 23:09:34 pm » |
|
Hmm where is the pics?
Har ikkej skjedd ein drit på 3 dagar! Skremmande framgang! Men det er jo lekser og prøvar å øst og vest! får jo ikkje gjort ein drit! Men til helga skal bilen vera komt opp i vogga, ferdig slipt kanal ++ også skal det bookast sandblåsing
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
vw dude
Seniormedlem
   
Innlegg: 439
Bosted: kongsberg
|
 |
« Svar #1412 på: desember 02, 2009, 23:16:51 pm » |
|
huff, lekser og prøver!!!  har hatt en del lekser og den siste tentamen har jeg i mårra, og d er matte. men ikke nok med d!!!! så har jeg 3 eller 4 muntlige tentamner!!!!  men: STÅ PÅ TISTLO. 
|
|
|
Loggført
|
- VW boble 1970 - Mazda 2 2018 - Tempo corvette 1967
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1413 på: desember 02, 2009, 23:51:10 pm » |
|
Ja da e haise med alt det der, men ein må jo gjera da uansett! Ellers vert ein jo dinglande som nokon avdanka skattesnyltarar som lever på trygd å kattamat...
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
vw dude
Seniormedlem
   
Innlegg: 439
Bosted: kongsberg
|
 |
« Svar #1414 på: desember 02, 2009, 23:56:29 pm » |
|
sant d! 
|
|
|
Loggført
|
- VW boble 1970 - Mazda 2 2018 - Tempo corvette 1967
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1415 på: desember 09, 2009, 18:25:07 pm » |
|
Hmm har det stått stilt her ska tru? Ehm nei! Vogga er no ferdig og idag skal bilen hengast opp! Det vert stas! Så er det mulig det vert sandblåsing til helga, men det er ikkje lett å få til noko når det er lange køar etc  Men eg har eit spørsmål til dei her inne som driv med billakk og bilskade etc: Eg har fundert på korleis i all verden eg skal få lakk på denne bilen før sommaren, eg har ein følelse att det er eit halvt år venting på sånt? Bør eg kanskje bestilla det no med ein gong, eller er det vanlig att folk kjem innom og seier dei skal ha lakk på bilen sin iløpet av veka? Eg skal gjera grunnarbeidet sjølv var planen. Må kontakta bilskadesenteret voss om dette og då, men det som er sikkert er att det vert dyyyrt 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
    
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
 |
« Svar #1416 på: desember 09, 2009, 19:22:34 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1417 på: desember 10, 2009, 01:02:35 am » |
|
Jadå ingenting går etter planen, og ikveld er intet unntak.. Fekk ikkje tid å montera bilen på vugga!  MEN vogga vart ferdig!!!  Lang er den ivertfall.. Imorgo skal eg preika litt med sandblåsarane og dei som skal lakka bilen ein vakker dag(bør helst vera før snøen har smelta, men den har jo ikkej komt endå!) Såååh; Ny plan: Imorgo skal bilen vera komt i vogga, og eg må begynna å fjerna den feite kabelen som går frå dashbordet til motorrommet. Problemet er att den heng fast i fugeskommet langt oppi innerskjermen, så eg må finna meg ein lang gaffel og grava ut fugeskommet så eg får lirka ledningen igjennom, ja også bør eg vel få lurt inn eit tau så eg kan trekke ledningen på plass att om ein bråte med månader.! Ellers så er bilder eit savn her ser eg, men det har jo ikkje sjedd stort? Skulle hatt litt bedre tid så hadde eg fått laga how too på kanaler og vogge, men dei kjem snart! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Hans
Supermedlem
    
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #1418 på: desember 10, 2009, 03:10:52 am » |
|
skriv gjerne opp dimensjonene og materialvalg på vogga - lyst å lage ei selv og, men enn så lenge har det latt vente på seg
|
|
|
Loggført
|
o 1958/64 T1 Ragtop o 1957 T1 o 1989 T3
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1419 på: desember 10, 2009, 11:17:45 am » |
|
Alt kjem i tråden;)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
RuneL
Supermedlem
    
Innlegg: 560
Bosted: Hamar / Trondheim
|
 |
« Svar #1420 på: desember 10, 2009, 11:53:33 am » |
|
Alt kjem i tråden;)
Tror det er bra det snart er ferie fra skolen.. Du har ganske mye å gjøre om dagen 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1421 på: desember 10, 2009, 20:45:29 pm » |
|
Skulen slokner den 22desember, og før den tid er det ein solid mengde prøver og ymse som må gjerast.. Og målet om rustfri bil kan eg gløyma..  Men det er ikkje langt uti januar før eg er har rustfri bil får eg håpa! Er jo berre 1 kanal + foran kanalar + 1 bakdel av kanal + bakre innerskjermar + hjørnene ved motorlokket + brannveggen i motorrommet, og thats it!. Sandblåsing sjer iløpet av neste veka, og bilen skal monterast i vogga om få minuttar,, pics then! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem
    
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum
- 1303 -
|
 |
« Svar #1422 på: desember 10, 2009, 21:01:12 pm » |
|
Høres mye ut å ta på ca 1 mnd, men med ditt tempo tror jeg jaggu meg du får det til!  Stå på Tistlo! 
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1423 på: desember 11, 2009, 00:55:27 am » |
|
Takk for det Bjørn!  Det er heilt klart att det må gå i eit visst tempo om denne skal verta ferdig til sommaren uansett!! Det er forstatt MYKJE rust igjen! Og det hjelpte ikkje på å få sett den under skikkeleg ikveld  Jaujau! Boblo kom seg tilbake til vugga og der låg ho godt, det vil sei att eg har konstruert vogga litt feil, så mesteparten av tyngden var på nedsida...  Men den virka!!! Berre litt tung å dra rundt... Så er det nokon som veit kor senterlinja, midtpunktet, nullpunktet, midten av ei boble går? Eg må flytta festene på vugga lenger ned ivertfall for den er mykje tyngre nede enn over sjølvsagt, men den virker intil vidare, men vil helst ha alt på stell. Velvel, bildene snakker sant. 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1424 på: desember 11, 2009, 01:02:28 am » |
|
Litt til,, Her ser ein TYDELEG att det du ser av rust når du ser bak hjulet og inn på karosserifestet bak, IKKJE viser sannheiten! For på baksida ligger rusta og godgjer seg i alle laga med plater! Også var eg bak garasjen og leita fram ei sånn brannmur plata, og guess what!? Denne er faktisk bedre enn den i 69en, sjølv om bilen som den kom frå har stått ute i ørten år utan bakrute eller nokon ting..  Eg fant 3 rusthol i den, og etter sandblåsing så får me sjå kor god den egentlig er.. Men eg bruker nok den uansett, for den er bedre enn den i bilen! Jaja, så ting går seg til! Eg kom fram til att eg drit i å få ut kabel-lefso, for den sitter GODT fast i fugeskummet, så eg skal heller pakka den godt inn, så den ikkje tar skade av sandblåsinga! Så vert neste punkt å gjera bilen klar for blåsing, dvs skrapa vekk det meste av drit som kan forsinke blåsinga, og evt fortsetta rustsveisinga, samt montera frontplata, og setta inn avstiving mellom støtfangarfesta bak. 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
TEH
Supermedlem
    
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag
|
 |
« Svar #1425 på: desember 11, 2009, 08:02:14 am » |
|
Du får modifisere en vinsj som kan dra rundt vogga. Er tyngdepunktet så feil at det er fare for at den bikker? Sånn er det å bygge en prototype. Ser bra ut da.
|
|
|
Loggført
|
Mob:92245040
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #1426 på: desember 11, 2009, 08:35:09 am » |
|
Ja dette går bra det Tistlo, mangen flotte bilder, synd desse folkevognene rustar so felt  Senteret til vogga kan du senka til ca 15 cm over støtfangarfestene.. meiner no eg då. Men dersom du har eit par bukkar under karossen og let karosseriet stå i vogga (på støtf.festene altså), så kan du berre punkta den fast att for å prøva. Berre ein bagatell dette no å justera til. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
    
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
 |
« Svar #1427 på: desember 11, 2009, 09:50:39 am » |
|
Den vogga di så jo dritproff ut, synes det ser ut som du har gjort en bra jobb der! Er vel bare å leke litt med lengden på disse "trekantene" så får du nok tyngdepunktet riktig til slutt!
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #1428 på: desember 11, 2009, 10:10:03 am » |
|
Tenkte og at dersom du f.eks hadde lyst te å variera høgda?? so kunne du kanskje bruka to breie kraftige flattjern med to rekkjer med skruvehol oppover slik at ein kunne senka og heva karosseriet etter forskjellige behov. (Då ville det ikkje være ein fast trekant mot festene men ein "dobbel T" med still-hol, (oppned) om eg fekk forklårt rett?? -Tru eg og må få lagd meg eit tippestativ, he he, vert plutseleg spennandes dette 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1429 på: desember 11, 2009, 17:42:01 pm » |
|
Takk for kommentarar, Dette er ein prototype ja, så det er rom for forbedringar. Tyngdepunktet er ikkje Så gale! Men den er ganske tung å vri opp på sida, men inntil vidare lagar eg ei støtta som den kan legga vekta på, sånn att ikkje festeskruene gjer etter og den går rundt att, for sånn som tyngepunktet er no skulle eg hatt gjennomgåande bolt på røyret, ikkje berre stramma, for det heng ikkje godt nok(HMS FTW) Men det er veldig godt å komma til under kanalane UTAN å måtte ligge oppned på golvet Skal laga den tråden for vogga ikveld
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1430 på: desember 13, 2009, 02:56:33 am » |
|
Ja då er tråden for vogga ferdig og det ser ut til att alle er fornøygde:) Ikveld fekk eg begynt å bruka vogga litt aktivt! Og du verden kor godt det er å stå oppreist å jobba framfor å sitta kroka saman på ein idl krakk og få ildt i ryggen resten av kvelden! Og no testar eg ut eit nytt konsept! Kong Trond Dahl har installert noko som gjer att eg kan legga inn bilder på forumet sin server og likavel skriva tekst til bilda, sånn som eg liker det! UTAN bruk av innlinka bilder frå photobucket! Testing testing: Eg måtte ha på forsterking mellom bakspissane fordi eg ikkje har bakplata på bilen, så då brukte eg fyrst bakplata for å sjekka att ting passa..
 P1016347.jpg (116.61 KB. 733x550 - vist 359 ganger.) Innvendig i lista til motorroms pakningen derimot vert det litt arbeid.. Her ser me høgresida
 P1016348.jpg (96.77 KB. 733x550 - vist 346 ganger.) Men venstresida derimot... den er veldig offsett, og feilen ligg i motorromshylla, den skulle vore lenger opp framme. Må finna på noko lurt her! Men eg er ikkej fornøygd med sveisinga av den hylla heller.. noko må gjerast
 P1016353.jpg (98.2 KB. 733x550 - vist 366 ganger.) Her er det sveist inn forsterking, er ei firkantrøyr, enkelt men nødvendig! Vil ikkje att bakspissane skal verta sjeive
 P1016355.jpg (127.21 KB. 733x550 - vist 370 ganger.) Så begynte eg med litt sveising. Gjekk over sømmen på plata utvendig, har tidlegare berre vore sveist frå innsida så eg tok utvendig og for å vera sikker.
 P1016357.jpg (124.83 KB. 733x550 - vist 376 ganger.) Så sveiste eg fast under kanalen bak.
 P1016359.jpg (94.25 KB. 733x550 - vist 352 ganger.) Her har og og sveist diverse kantar oppe på bildet, og dermed er denne beten ferdig sveist..
 P1016360.jpg (122.92 KB. 733x550 - vist 377 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1431 på: desember 13, 2009, 02:58:06 am » |
|
Å steike jeremias! No vart det kvalitet over bildeinnlegga!  Detta var goe greier, Trond! !! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1432 på: desember 13, 2009, 03:27:11 am » |
|
Fekk gjort litt meir ikveld etter ein nesten time's lang telefonsamtale med tmbryhn, det var hyggelig  Men eg fekk begynt med litt nedsliping av sveisane, heilt til det siste båndet på superfila rauk adundas.. Her er eg igang med slipinga,, vart ikkje heilt ferdig då,, må bestilla ei kassa med slipebånd på ebay!
 P1016371.jpg (113.41 KB. 733x550 - vist 356 ganger.) Fekk slipt i kanalhjørna og. Men gjenstår litt i kroken der ser eg.
 P1016372.jpg (95.81 KB. 733x550 - vist 371 ganger.) Under kanalen
 P1016375.jpg (82.97 KB. 733x550 - vist 361 ganger.) Og her er kveldens spørsmål! Korleis får eg ut ledningalefsa?? Den går inn i innerskjermen og sitter som limt, i alt fugeskommet som er der.
 P1016377.jpg (127.66 KB. 733x550 - vist 376 ganger.) Her går ledningane inn i innerskjermen i motorommet.. Så korleis får eg dei ut? Det må då vera nokon som har gjort dete før? Ellers så får eg stappa alt i ein pose og tetta med gråtaip.
 P1016379.jpg (106.54 KB. 733x550 - vist 357 ganger.) Her ser me fugeskommet inni skjermen,, lurte på å laga meg ei greip og grafsa ut skommet, men det er veldig hardt 'og!
 P1016380.jpg (62.11 KB. 733x550 - vist 359 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #1433 på: desember 13, 2009, 08:46:45 am » |
|
Ja eg trur at ein må fyrst sjå på kor ende ein skal begynna med å ta ut ledningane, så bør ein teipa isaman "sprikjande usser" og bruka noke såpemiddel på dei verste plassane, det er jo godt å få dette ut så ein kan etterbehandle bilen då. Men, det er nok eindel harde strømper og ledningar etter mangen år, so å vere to ville nok kanskje ikkje vere so dumt?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
1303SS
Supermedlem
    
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen
|
 |
« Svar #1434 på: desember 13, 2009, 14:47:48 pm » |
|
hell på aceton eller tynner på fugeskummet så forsvinner endel av det så drar du ut kabelen så kan du fuge på nytt når du er ferdig m lakkering.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1435 på: desember 13, 2009, 15:06:59 pm » |
|
Takk for tipset!! Skal teste dette! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1436 på: desember 14, 2009, 00:12:42 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1437 på: desember 14, 2009, 00:20:12 am » |
|
Ja litt meir vart gjort.. Her har eg slipt ned grunninga og me ser kor det er høgt, så banka eg ned der, men desverre hadde eg ikkje meir grunning att.. må få tak i meir imorgo.
 P1016394.jpg (83.82 KB. 733x550 - vist 345 ganger.) Og her er den verste rusta..
 P1016396.jpg (78.61 KB. 733x550 - vist 350 ganger.) Tilslutt fekk eg tatt av forsterkingen imellom dørstolpane. den skal sveisast på andre sida. Bonusspørsmål: Er det best med raud tekst over bilda eller svart og vanlig som no?
 P1016398.jpg (137.91 KB. 733x550 - vist 384 ganger.) Så då skjer det forhåpentligvis litt meir imorgo!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
erikaa
|
 |
« Svar #1438 på: desember 14, 2009, 00:35:06 am » |
|
Dropp det røde, vanskelig å lese...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1439 på: desember 14, 2009, 00:38:29 am » |
|
Takk! No more red!
Men tipsa ikkje du meg eingong om nokon sveiseborer som du kjøpte billig på ebay? Funka dei bra og har du evt linken til dei?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|