Jee
|
|
« Svar #270 på: april 16, 2009, 15:00:11 pm » |
|
Tror Tekken har et slikt... Han spurte meg om hvordan det skulle kobles... og jeg svarte. Tror du det ble riktig du a...nope
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #271 på: april 22, 2009, 00:27:26 am » |
|
da var elle stag og ledd ferdig til giroverføring. mulig jeg monterer en tidlig version av sånn overføring inn mot "hockey sticken" å girkassa i stedet for stumt... gjenstår å sveise inn en brakett i deleveggen , men det ser ut til å fungere bra
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Kormi
Seniormedlem
Innlegg: 368
Bosted: Oslo/Jessheim
|
|
« Svar #272 på: april 22, 2009, 12:54:04 pm » |
|
Detta blir gromt Jørn! Skal den kjøres i sommer?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #273 på: april 22, 2009, 18:31:54 pm » |
|
vel planen var å teste på SCC , men tiden går uhorvelig fort + att det dukker opp flere ting som "må" gjøres heile tida!! men kjører på fremover så får vi se
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #274 på: april 25, 2009, 23:59:35 pm » |
|
og det neste som måtte gjøres var å gjøre mere plass i hjulhusa. kapp , bank og sveis i mange timer. men nå får jeg ikke igjen døra.. så da må de moddes også
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #275 på: april 26, 2009, 21:21:37 pm » |
|
liten update. sandblåst og lakket div deler bl.a styrestag , bremse armer ++til bussen ...og en annen baywindowbuss fra Sande.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #276 på: april 28, 2009, 22:27:10 pm » |
|
cut cut væert hos SjefsDeleMann Raaen og hentet div donor deler bl.a 2 skogsvrakdører til ombygging etter hjulbue mod's og en splitt pickup delevegg som jeg skal tilpasse for skille mellom fører hus og lasterom (benzintank)
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #278 på: april 28, 2009, 23:22:00 pm » |
|
12.65 med sugemotor! DET er heftig. Spørs om jeg slår det ja....bilen må jo bli ferdig først også !! bare å komme, du husker vel veien..?
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #279 på: mai 02, 2009, 23:15:39 pm » |
|
ny helg ny fremgang sveist ferdig bakre utrigger. knakk til ei plate i stedet for org jekkfester denne skal ikke se originaljekk på en stund uansett
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #280 på: mai 02, 2009, 23:17:33 pm » |
|
var innom Biltema og kjøpte bryter panel virket Ok kvalitet faktisk made in Taiwan stod det det ser jeg på som kvalitet sammen lignet med R.O.C. felte den inn i ei plate fra ett skogsvrak,
|
|
« Siste redigering: mai 02, 2009, 23:43:38 pm av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #281 på: mai 02, 2009, 23:19:56 pm » |
|
så dyttet jeg kjerra ut i sola
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Squareback
Supermedlem
Innlegg: 6233
Bosted: Ski i AKERSHUS
Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
|
« Svar #282 på: mai 02, 2009, 23:25:48 pm » |
|
Denne blir RÅ!
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #283 på: mai 02, 2009, 23:31:27 pm » |
|
og sandblåste ramme utrigger opplegget og takrenna og noen svære rustflekker på størrelse med speilegg laget av strutse egg
|
|
« Siste redigering: mai 02, 2009, 23:44:35 pm av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #284 på: mai 02, 2009, 23:46:27 pm » |
|
håper den blir litt tøff ja. OG att den virker endelig ferdig med det værste sveise og sandblåse jobben i allefall. noe små sveis igjen + den nest største drittjobben sparkling og sliping ...........DeLuxe.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #285 på: mai 03, 2009, 00:10:07 am » |
|
lurer på klare lykteglass med H4 innsatser til frontlyktene er dette USA stuff?? og passer evt klare lykteglass fra boble?
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Rocket-Racing
Supermedlem
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold
|
|
« Svar #286 på: mai 03, 2009, 00:21:44 am » |
|
lurer på klare lykteglass med H4 innsatser til frontlyktene er dette USA stuff?? og passer evt klare lykteglass fra boble?
Ja og ja.. Og ja jeg tror jeg har et ekstra sett liggende Har ihvertfall et sett nye H4 satser til slike lykter, mener jeg har innfesting og glass også. Skal sjekke i morgen kveld!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #287 på: mai 03, 2009, 00:22:41 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Gromgutn
Seniormedlem
Innlegg: 476
Bosted: Oslo
|
|
« Svar #288 på: mai 03, 2009, 00:24:25 am » |
|
Jeg kjøpte lykter fra www.autospar.no, litt knotete å finne dem men gå inn på lysutstyr, hovedlykter og golf 1. Litt forskjellig å velge mellom...
|
|
|
Loggført
|
72 1302 roadster
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #289 på: mai 03, 2009, 00:27:20 am » |
|
se der ja.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Gromgutn
Seniormedlem
Innlegg: 476
Bosted: Oslo
|
|
« Svar #290 på: mai 03, 2009, 00:31:30 am » |
|
Jeg kjøpte den enkleste utgaven, synes de ble ganske bra...
|
|
|
Loggført
|
72 1302 roadster
|
|
|
David
Supermedlem
Innlegg: 505
Bosted: Drammen
|
|
« Svar #291 på: mai 03, 2009, 09:40:58 am » |
|
Ren inspirasjon! Takk!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #292 på: mai 03, 2009, 22:58:07 pm » |
|
startet også på dørene..sånn att de kan lukkes. kappet ut en bit og flyttet bunnen av innerdelen litt opp. og enda mere hull
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
David
Supermedlem
Innlegg: 505
Bosted: Drammen
|
|
« Svar #293 på: mai 04, 2009, 01:16:52 am » |
|
Jeg digger alle hullene....det er totalt kult!!!! haha Skal gjøre det samme med trayet på min.
Forresten, hvordan fører du ledningene fra biltema bryterpanelet?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
David
Supermedlem
Innlegg: 505
Bosted: Drammen
|
|
« Svar #294 på: mai 04, 2009, 01:21:32 am » |
|
liten update. fikk kostemalt oppunder fronten med Rustbullet. og lagt ett tynt lag med 2k rødbrun oppå før det tørket helt. litt skraping av tectyl nå så kommer jeg til å lakke oppunder forstillingen , slik att den kan settes på igjen.
Hvor fikk du tak i rustbullet?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #295 på: mai 04, 2009, 16:24:37 pm » |
|
ledninger ned i midtstolpen mellom rutene er planen og rustbullet fikk jeg av resten av boksen til Raaen som hadde kjøpt av en som solgte på VW2you trur jeg , men selger ikke lenger
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #296 på: mai 05, 2009, 00:35:53 am » |
|
sveist ferdig døra i kveld. var noe gugge innvendig i døra nederst som gjorde sveisinga intressant i det området. høyre døra kommer jeg til å punkte på noen stivere før jeg kapper og sveiser så den holder fasongen den første døra gjorde jeg ikke det på, men punktet den og sjekket fasongen før jeg sveiste resten , men den slo seg "litt" litt banking , bøying og innimellom litt sparking , så blei den nogenlunde litt Lettsparkel (hehe ) så blir den grei. ellers nesten ferdig med tilpassnig av bakveggen fra pickup'en.
|
|
« Siste redigering: mai 05, 2009, 00:38:14 am av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
slowbug
Medlem
Innlegg: 227
Bosted: Skien
|
|
« Svar #297 på: mai 05, 2009, 10:00:45 am » |
|
Blir bra med alle hulla, får skikkelig "racefeeling" Står sikkert i her i tråden et eller annet sted, men hva slags maskinist blir det i denna ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #298 på: mai 05, 2009, 14:51:49 pm » |
|
vedlig sannsynlig en WBX turbo
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #299 på: mai 05, 2009, 15:27:00 pm » |
|
Om du skal ha safarivindu no, så vert det god kjøling til motoren Hol tvers igjennom heh Men det eg skulle sei var att eg gler meg sinnsjukt til å sjå denna live på scc!!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|