vwfreak
Supermedlem
    
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder
|
 |
« Svar #420 på: januar 10, 2010, 21:55:42 pm » |
|
Vil også gjerne ha tilbakemelding på hva som må gjøres da jeg har planer om samme bremseopsett :-)
|
|
|
Loggført
|
Proud member of AGDERVWKLUBB
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #421 på: januar 10, 2010, 21:56:49 pm » |
|
har sendt de en mail. har du bestilt samme forstilling eller? 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
vwfreak
Supermedlem
    
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder
|
 |
« Svar #422 på: januar 10, 2010, 22:01:34 pm » |
|
Jepp, den ble betalt for 2 mnd siden og jeg venter i spenning :-)
|
|
|
Loggført
|
Proud member of AGDERVWKLUBB
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #423 på: januar 10, 2010, 23:48:58 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
RZR Sune
Medlem
  
Innlegg: 218
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #424 på: januar 11, 2010, 16:19:00 pm » |
|
ser ut som hjulalger går helt opp til T3 -84 så ser ut som det kan bli tvungen oppgradering på frembremsene  Sikkert ikke mange minuttene før de gamle bremsene dine blir solgt om du ønsker det:) 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #425 på: januar 11, 2010, 16:20:15 pm » |
|
tipper hele forstillinga komplett kommer til salgs snart. 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
vwfreak
Supermedlem
    
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder
|
 |
« Svar #426 på: januar 12, 2010, 11:52:03 am » |
|
Fått noe tilbakemelding på forstillinga???
|
|
|
Loggført
|
Proud member of AGDERVWKLUBB
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #427 på: januar 12, 2010, 11:55:27 am » |
|
nei Engelsk E-post er tregere enn vanlig post...........
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
vwfreak
Supermedlem
    
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder
|
 |
« Svar #428 på: januar 12, 2010, 19:39:12 pm » |
|
De var kjappe til å svare før jeg betalte ihvertfall........  Dårlig service gir dårlig reklame for deres nyskapende produkter.
|
|
|
Loggført
|
Proud member of AGDERVWKLUBB
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #429 på: januar 13, 2010, 18:55:54 pm » |
|
svar frA red9 anng earlybay spindler: "We have done a few and they all end up loosing a bit of steering lock due the shape of the ackerman arms and where the coilovers fit"
svar fra vedubengeering anng bremser:
I do have a kit that uses 944NA hub/rotor with wilwood caliper on the 73-79 bay disk spindles, it is bolt on.
så der er håp.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
vwfreak
Supermedlem
    
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder
|
 |
« Svar #430 på: januar 13, 2010, 19:54:12 pm » |
|
Forstår jeg det riktig vil den muligens bli litt vinglete på styringen med bruk av earlybay spindler, men ellers ingen modifikasjon.
Fikk også mail av de og din skulle tydligvis sendes denne uka, mens min måtte vente på orderen med tannstag.
|
|
|
Loggført
|
Proud member of AGDERVWKLUBB
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #431 på: januar 14, 2010, 01:31:23 am » |
|
Nope, de sier du får litt større svingradius.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
vwfreak
Supermedlem
    
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder
|
 |
« Svar #432 på: januar 14, 2010, 01:45:05 am » |
|
Takk Jhu, der fikk du bekreftet mine engelskunnskaper.......
|
|
|
Loggført
|
Proud member of AGDERVWKLUBB
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #433 på: januar 24, 2010, 13:31:22 pm » |
|
da er forstilling annkommet norge i allefall. ligger på vent av noe toll greier 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Hulken
Supermedlem
    
Innlegg: 3433
Bosted: Gjøvik
Hardcore type four...
|
 |
« Svar #434 på: januar 24, 2010, 14:24:36 pm » |
|
da er forstilling annkommet norge i allefall. ligger på vent av noe tull greier 
|
|
|
Loggført
|
Arild B, Gjøvik 1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre) 1972 1302S "Hulken" restobjekt 1973 412 2-dørs coupe
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #435 på: januar 28, 2010, 00:18:54 am » |
|
ja TULL skal jeg love deg. makan til surr fra TNT altså.... forstillingen hadde ligget hos TNT i over en uke da jeg tilfeldigvis sendte en mail til selgeren , i påvente av noen papirer de påstod manglet. ikke blei jeg kontaktet selvom de hadde mail,hjemadresse og mobilnummer.... men etter litt papirflytting kunne jeg hente den og blei heldigvis positivt overasket da jeg reiv av plasten  ser bra ut og komplett med spinlder kuler, ledd tannstag styring, rattstamme, vinkelgirboks og styrestag. kraftigere konstruksjon en fryktet .!! for den prisen kan den (foreløpig) trygt anbefales (må jo testes på vei før endelig konklusjon blir tatt)
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
holmsen
Supermedlem
    
Innlegg: 2440
Bosted: oslo
|
 |
« Svar #436 på: januar 28, 2010, 00:29:38 am » |
|
Fytti helvete så  I overkant mye porno på en senkveld 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Squareback
Supermedlem
    
Innlegg: 6309
Bosted: Ski i AKERSHUS
Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #437 på: januar 28, 2010, 00:47:41 am » |
|
Fytti helvete så  I overkant mye porno på en senkveld  Bare å handle, Jan!
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #438 på: januar 28, 2010, 00:48:49 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
vwfreak
Supermedlem
    
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder
|
 |
« Svar #439 på: januar 28, 2010, 07:18:11 am » |
|
Jeg gleder meg :-) Gleder meg også til erfaringer etter første kjøretur.
|
|
|
Loggført
|
Proud member of AGDERVWKLUBB
|
|
|
Keirn
Medlem
  
Innlegg: 120
Bosted: Malmø
Magister Mundi Sum
|
 |
« Svar #440 på: januar 28, 2010, 11:57:46 am » |
|
Shittpomfrittt, den så jammen meg spis(s)bar ut 
|
|
|
Loggført
|
Om du ikke kan reparere det med en hammer, er det sikkert en elektrisk feil....
|
|
|
roarrag57
Seniormedlem
   
Innlegg: 380
Bosted: dokka
|
 |
« Svar #441 på: januar 28, 2010, 12:25:37 pm » |
|
pris?? med frakt og hele pakka?? ser for meg at det koster flesk  men ser jo helt toppers ut. pluss at det sikkert blir mye bedre kjøreegenskaper. 
|
|
|
Loggført
|
bumblebee
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #442 på: januar 28, 2010, 19:38:58 pm » |
|
priser på de forskjellige forstillingene ligger på siden dems jeg betalte 250pund i frakt.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Der_Butzelmann
Supermedlem
    
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø
The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!
|
 |
« Svar #443 på: januar 28, 2010, 19:46:18 pm » |
|
Gratulerer! Den så bedre ut enn på bildene på red9design sia ved første øyekast synes jeg. Har dem oppgradert litt tro? Blir spennende å se hvordan den fungerer i praksis! Bolt den på! 
|
|
|
Loggført
|
-73 1303S WBX -69 Buggy, kort -91 T4 Multivan -04 Touran
|
|
|
RE-tek
Juniormedlem
 
Innlegg: 81
Bosted: Drammen
Re-tek : Rotary engines - Custom auto electrics
|
 |
« Svar #444 på: januar 29, 2010, 17:36:06 pm » |
|
Jaggu ,de har jo klart å bygge inn stabilisatorstag/krengningshemmer funksjon ,i selve forstillings geometrien og dets bærearmer . Tøft ! Her snakker vi utrykknings kjøretøy
|
|
|
Loggført
|
No Pistons - No valves - No Problems
RE-tek
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #445 på: januar 29, 2010, 18:06:42 pm » |
|
Jaggu ,de har jo klart å bygge inn stabilisatorstag/krengningshemmer funksjon ,i selve forstillings geometrien og dets bærearmer kan du forklare hvordan det fungerer uten noe mekanikk fra den ene siden til den andre?
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #446 på: januar 29, 2010, 20:11:22 pm » |
|
Jaggu ,de har jo klart å bygge inn stabilisatorstag/krengningshemmer funksjon ,i selve forstillings geometrien og dets bærearmer kan du forklare hvordan det fungerer uten noe mekanikk fra den ene siden til den andre? Jeg har tenkt litt på det der siden jeg var å kikket på forstillingen, og kommet frem til at hvis man greier å få riktig progressivitet i fjæringen, så skal det ikke være nødvendig med stabilisatorstag. Grunnen til at man har et slikt stag er jo å overføre kraft fra den ene siden til den andre, og har man nok kraft til rett tid, skal det ikke trenges noe stag...
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
-Marius-
Supermedlem
    
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal
|
 |
« Svar #447 på: januar 29, 2010, 21:09:08 pm » |
|
Hvordan får du til det? Jaggu ,de har jo klart å bygge inn stabilisatorstag/krengningshemmer funksjon ,i selve forstillings geometrien og dets bærearmer kan du forklare hvordan det fungerer uten noe mekanikk fra den ene siden til den andre? Jeg har tenkt litt på det der siden jeg var å kikket på forstillingen, og kommet frem til at hvis man greier å få riktig progressivitet i fjæringen, så skal det ikke være nødvendig med stabilisatorstag. Grunnen til at man har et slikt stag er jo å overføre kraft fra den ene siden til den andre, og har man nok kraft til rett tid, skal det ikke trenges noe stag...
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
Keirn
Medlem
  
Innlegg: 120
Bosted: Malmø
Magister Mundi Sum
|
 |
« Svar #448 på: januar 29, 2010, 22:23:30 pm » |
|
Deet lurer jeg og veldig på.. ?!
|
|
|
Loggført
|
Om du ikke kan reparere det med en hammer, er det sikkert en elektrisk feil....
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #449 på: januar 29, 2010, 22:36:44 pm » |
|
Jeg kan desverre ikke forklare hvordan man konstruerer en forstilling til å fungere slik, men det må være det de mener med at stabiliseringen er bygget inn i geometrien.
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
|