Sæves`n
Nybegynner

|
 |
« på: mai 09, 2009, 21:39:40 pm » |
|
Noen som veit?  Har prøvd å ringe i lang tid og sendt av gårde en mail, men har ennå ikke lykkes å få kontakt..... Trenger bare mer deler og har noen jeg ikke får brukt......... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
rulator
Folkevognklubben
Supermedlem

Fartsblind så langt det går
|
 |
« Svar #1 på: mai 09, 2009, 21:50:13 pm » |
|
Sikker bare max opptatt nå som våren er her og
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BAC
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: mai 10, 2009, 07:52:29 am » |
|
Tror ikke de sjekker mail så ofte, men trikset er å ringe kl 09.01 da er de som regel ikke opptatt
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjetil Lima
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: mai 10, 2009, 09:05:17 am » |
|
Jeg har ringt dem ei uke og sendt 2 stk mail uten svar. Har fått beskjed om at de ALDRI tar telefonen der så den saken er jo grei, men når de heller ikke svarer mail.... hvordan skal vi da kommunisere, med telegram ?
Jeg sender en bestilling til USA i kveld med det jeg skulle kjøpe hos unneberg og litt ekstra... alt det jeg hadde tenkt å kjøpe i norge. VWparts.net sendte nettopp et sidewinder anlegg med header til en kompis via meg og det tok en uke fra dør til dør fra Cali så vi snakker ikke lenger leveringstid heller.
Kanskje jeg er utålmodig, men det blir min sak.
|
|
« Siste redigering: mai 10, 2009, 09:11:32 am av Kjetil L »
|
Loggført
|
1961 T1 - Custom
|
|
|
Sæves`n
Nybegynner

|
 |
« Svar #4 på: mai 10, 2009, 10:01:52 am » |
|
Synes nok det er greit at vi har en bra deleforhandler her hjemme jeg da, som i tilegg sitter på endel kunnskap.  Det er vel sikkert bare å mase videre så får jeg vel tak i`n en dag...... Er jo tross alt en hobby !!! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jærva
|
 |
« Svar #5 på: mai 10, 2009, 10:21:22 am » |
|
Synes nok det er greit at vi har en bra deleforhandler her hjemme jeg da, som i tilegg sitter på endel kunnskap.  Det er vel sikkert bare å mase videre så får jeg vel tak i`n en dag...... Er jo tross alt en hobby !!!  Nå er vel ikke unneberg de eneste her i landet da... Hotshop har drevet siden 1984, så dem har vel litt kunnskap dem og´ Ellers så har du jo VW Veterandeler , han har holdt på en mannsalder han oxo + flere Så unneberg er nok ikke alene nei..
|
|
|
Loggført
|
Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!
Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
|
|
|
98super
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: mai 10, 2009, 10:29:04 am » |
|
Vi har da mange bra leverandører her i Norge. Å unneberg er en av de bedre. Syntes det er rart når noen sier de aldri får tak i dem. Jeg har handlet mye her å kan ikke si att jeg har hatt noe problem med noe. Det samme gjelder Jøran Larsen. Så tusen takk til Unneberg Bil å Jøran Larsen for att de leverer hver gang å jeg har en problemfri hobby. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
H-MEK
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: mai 10, 2009, 10:31:03 am » |
|
Hør med jøran ja, det han ikke har skaffes superfort. Svarer på mail døgnet rundt virker det som.. http://www.vdub2you.com/
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Sæves`n
Nybegynner

|
 |
« Svar #8 på: mai 10, 2009, 10:37:48 am » |
|
Javisst !! Finnes mange bra her til lands. Vil før handle her hjemme enn i utlandet for min del. Bare positive erfaringer fra Unnberg, bare at jeg ikke har fått tak i`n enda. Lurte på om det var forndringer i butikken eller noe som jeg ikke hadde hørt om, var ikke mer enn det.  Slenger også på en takk til døm som holder på så vi kan ha den hobby`n vi har med tilgang på SÅ mye.....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: mai 10, 2009, 10:49:49 am » |
|
Javisst !! Finnes mange bra her til lands. Vil før handle her hjemme enn i utlandet for min del. Bare positive erfaringer fra Unnberg, bare at jeg ikke har fått tak i`n enda. Lurte på om det var forndringer i butikken eller noe som jeg ikke hadde hørt om, var ikke mer enn det.  Slenger også på en takk til døm som holder på så vi kan ha den hobby`n vi har med tilgang på SÅ mye..... En fugl har hvisket meg i øret at det har vært noe begrenset bemanning før helga. Prøv igjen til uken
|
|
|
Loggført
|
Member #1 /Spliths venner
|
|
|
MariusR
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: mai 10, 2009, 10:50:59 am » |
|
Unneberg gutta er der dem, snakket med dem to ganger i uka som var, og fikk svar på den ene mailen jeg sendte,
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem

Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #11 på: mai 10, 2009, 11:00:23 am » |
|
Jeg har jobbet med motorsykler i mange år, og det er vel med gamle bobler som med mc , man har glemt hva som var feil i fjor høst, eller sløva litt for mye tidligere i vinter og nå på våren skal alle ha deler. På likt. Med en gang. Utrolig hektisk periode. 
|
|
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
H-MEK
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: mai 10, 2009, 11:03:55 am » |
|
Jeg har jobbet med motorsykler i mange år, og det er vel med gamle bobler som med mc , man har glemt hva som var feil i fjor høst, eller sløva litt for mye tidligere i vinter og nå på våren skal alle ha deler. På likt. Med en gang. Utrolig hektisk periode.  Helt utrolig detta egentlig. Alle klager på den lange vinteren, men når våren kommer så er ingenting bruksklart. (Gjelder også meg) Ikke myntet på trådstarter, men sånn generellt jamnt over hele linja..
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Lundby
Supermedlem

|
 |
« Svar #13 på: mai 10, 2009, 14:21:37 pm » |
|
Akkurat som sykkel/MC/båt/camping folka og de som skal ha dress til 17 mai den 16 mai og ikke minst bunadsko(sorry OT,ble revet med av H-mek 
|
|
|
Loggført
|
bergrenner TLF 90910383
|
|
|
Sæves`n
Nybegynner

|
 |
« Svar #14 på: mai 10, 2009, 16:21:53 pm » |
|
Godt ! Var det jeg var ute etter, at Unneberg gutta er der.... Da er det bare og fortsette å ringe ! Takk BT. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem

|
 |
« Svar #15 på: mai 10, 2009, 17:18:14 pm » |
|
Synes nok det er greit at vi har en bra deleforhandler her hjemme jeg da, som i tilegg sitter på endel kunnskap.  Det er vel sikkert bare å mase videre så får jeg vel tak i`n en dag...... Er jo tross alt en hobby !!!  Nå er vel ikke unneberg de eneste her i landet da... Hotshop har drevet siden 1984, så dem har vel litt kunnskap dem og´ Ellers så har du jo VW Veterandeler , han har holdt på en mannsalder han oxo + flere Så unneberg er nok ikke alene nei.. Hot Shop ja, de er jo kjempe konkuranse dyktige på pris.. Kjøpte akkurat en styresnekke. Fikk den for 800+mva HS skulle ha 1700+mva.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lid
Supermedlem

|
 |
« Svar #16 på: mai 10, 2009, 17:27:15 pm » |
|
Hotshop er også knalldyre, det er også min erfaring.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tommy.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

SCC EVENT
|
 |
« Svar #17 på: mai 10, 2009, 20:24:56 pm » |
|
Ja da vi er der vi og det stemmer at vi har hvert en mindre på jobb torsdag, fredag og i morgen mandag. Jeg har tatt meg noen dager fri  . Et godt tips er og bruke Nettbutikken og hvis dere ikke finner det dere leter etter der bruk katakogen til SSP og Vwheritage Alle delenummer som står der er søkbare i nettbutikken. Så skal dere se at det kommer deler i posten og lettere og komme i mellom på telefonen. Hilsen oss på Unneberg
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #18 på: mai 11, 2009, 14:24:02 pm » |
|
Hotshop har det aller meste på lager - men koster å ha ting på lager desverre... Synes nok det er greit at vi har en bra deleforhandler her hjemme jeg da, som i tilegg sitter på endel kunnskap.  Det er vel sikkert bare å mase videre så får jeg vel tak i`n en dag...... Er jo tross alt en hobby !!!  Nå er vel ikke unneberg de eneste her i landet da... Hotshop har drevet siden 1984, så dem har vel litt kunnskap dem og´ Ellers så har du jo VW Veterandeler , han har holdt på en mannsalder han oxo + flere Så unneberg er nok ikke alene nei.. Hot Shop ja, de er jo kjempe konkuranse dyktige på pris.. Kjøpte akkurat en styresnekke. Fikk den for 800+mva HS skulle ha 1700+mva.
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #20 på: mai 11, 2009, 15:57:01 pm » |
|
Har og fått raskt svar på mine siste mailer. Men de er bestillinger... hehe kanskje de prioriteres? :-)
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
| UMBINC |
Seniormedlem

|
 |
« Svar #21 på: mai 11, 2009, 17:54:42 pm » |
|
Jeg ba om noe plåt til en oval for en mnd siden  endte med å banke plåten sjøl når jeg ikke får svar. Syns det er mange som nevner dette at de ikke får svar der nede. Lite sriøst spør du meg... Godt vi har flere sjapper:)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #22 på: mai 12, 2009, 11:37:41 am » |
|
Jeg ba om noe plåt til en oval for en mnd siden  endte med å banke plåten sjøl når jeg ikke får svar. Syns det er mange som nevner dette at de ikke får svar der nede. Lite sriøst spør du meg... Godt vi har flere sjapper:) Om enn et litt flåsete regnestykke: Det er (såvidt jeg vet) normalt 2 stykker som jobber i den butikken, vi er 2204 medlemmer på dette forumet. La oss si 5% av oss + alle de som har internettskrekk ringer i løpet av samme vårdag = 110+++ telefoner og samtalene varer i ca 5 min.. Tror ikke gutta har veldig lange lunsjer i vårsemesteret.. 
|
|
|
Loggført
|
Member #1 /Spliths venner
|
|
|
wide5
|
 |
« Svar #23 på: mai 12, 2009, 14:52:33 pm » |
|
Var der i dag... All honør til de gutta. Faen de flyr beina av seg, og telefonen uler i ett.. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Terje79
Medlem

|
 |
« Svar #24 på: mai 12, 2009, 19:53:19 pm » |
|
Ja.. Hehe. De gangene jeg har vært der ringer telefonen hele tida. Seriøst.. HELE TIDA.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ronny S Bakkane
Medlem

|
 |
« Svar #25 på: mai 12, 2009, 20:02:21 pm » |
|
jeg var der i dag , gutta snakket i tlf og pakket varer for sendin og peket på det jeg skulle ha ,på en gang!!! de står på de! ,
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjetil Lima
Supermedlem

|
 |
« Svar #26 på: mai 12, 2009, 20:33:57 pm » |
|
Kanskje jeg får svar på mine mailer snart da, sendte to via web forrige uke.
|
|
|
Loggført
|
1961 T1 - Custom
|
|
|
beach
Nybegynner

|
 |
« Svar #27 på: mai 12, 2009, 20:38:41 pm » |
|
vet ikke om det er noe tull med mail via web hos dem, jeg og har forsøkt den uten svar.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jontefje
Juniormedlem

|
 |
« Svar #28 på: mai 12, 2009, 21:21:03 pm » |
|
bestilte varer der i dagtidelig, å di er på vei nå, ifølge postens sporingslink 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem

SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!
|
 |
« Svar #29 på: mai 13, 2009, 00:16:05 am » |
|
har du sjekket søpel mailen din ?? alle som er sendt frea webb har hvert besvart innen et-to døgn !! men svara inne holder grafikk, er ikke alle spam filtere som godtar det !! hvis det er noen som ikke har fått svar i løpet av to dager er det noe som har gått galt !! inn boxene er lest og besvart Karl Fredrik
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|