Landmann
Medlem

Det du eier det eier deg!
|
 |
« Svar #90 på: desember 22, 2010, 15:12:26 pm » |
|
.... forhjula slipper taket i svingene samtidig som rompa spinner ut,
Høres ut som om du har vært på julebord og danset heftig i paljettkjolen for å erte opp noen okser.
|
|
|
Loggført
|
Då e' deinn 69-modellen berga frå rampen :-) Det italofile med twin og aluminium hører et annet forum til!
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem

- 1303 -
|
 |
« Svar #91 på: desember 22, 2010, 15:36:21 pm » |
|
Hmm, råkjøring? Man skal jo bremse før svingen, rulle rolig igjennom og så gi gass  Eller bremse først, litt sving, mye gass og styre seg igjennom svingen med gassen. Sier ikke at jeg gjør det, men vet det går 
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Lene
Supermedlem

Bobla mi! Forelska :)
|
 |
« Svar #92 på: desember 22, 2010, 18:09:49 pm » |
|
Høres ut som om du har vært på julebord og danset heftig i paljettkjolen for å erte opp noen okser. Har jo 40 ville hester i ryggen, har nok terget på meg de da 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lene
Supermedlem

|
 |
« Svar #93 på: desember 22, 2010, 18:14:22 pm » |
|
Hmm, råkjøring? Man skal jo bremse før svingen, rulle rolig igjennom og så gi gass  Eller bremse først, litt sving, mye gass og styre seg igjennom svingen med gassen. Sier ikke at jeg gjør det, men vet det går   Skal få "The Stig" til å lære meg å råkjøre kontrollert, hører Top Gear kommer til Oslo så de må vel ha tid til å kurse ei stakkars jente i en boble....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem

59 T1,64 T1og 65mod 215
|
 |
« Svar #94 på: desember 22, 2010, 20:58:58 pm » |
|
Er det din boble som pleier å stå parkert på parkeringsplassen til videregående skole på Vallemyrene eller?, ser en boble med lik farge der hver dag. Desverre ikke så ofte jeg kjører min boble til skolen for tiden, men det hender..
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
Pan
Supermedlem

|
 |
« Svar #95 på: desember 22, 2010, 21:13:04 pm » |
|
Etter hvert lærer du deg å ta med i beregningen at bakenden på bilen kommer når du svinger ut fra kryss og slikt - så peker bilen raskere i riktig retning etter at forenden er ferdig med å lete etter grep  Selv mistenker jeg at varmekanalene mine trenger noe alvorlig arbeid, for det er pokker ikke mye varme i bilen...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lene
Supermedlem

|
 |
« Svar #96 på: desember 22, 2010, 21:38:42 pm » |
|
Er det din boble som pleier å stå parkert på parkeringsplassen til videregående skole på Vallemyrene eller?, ser en boble med lik farge der hver dag. Desverre ikke så ofte jeg kjører min boble til skolen for tiden, men det hender..
Det er min ja  Husker jeg så en rød (litt sliten?) tidligere i høst, var det deg det da?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem

59 T1,64 T1og 65mod 215
|
 |
« Svar #97 på: desember 22, 2010, 21:51:10 pm » |
|
Det er min ja  Husker jeg så en rød (litt sliten?) tidligere i høst, var det deg det da? Min det ja , og takk for "litt sliten" karakteristikken, etter min oppfattning er den vel kommet et stykke lenger..hehe Det er meningen at det skal skiftes mye deler på den så den blir bra igjen. Innen våre er planen å ha en annen boble på veien,slik at denne kan taes et kraftig skippertak på.
|
|
« Siste redigering: desember 22, 2010, 21:53:03 pm av Gullik »
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
Lene
Supermedlem

|
 |
« Svar #98 på: desember 22, 2010, 22:31:00 pm » |
|
Det er min ja  Husker jeg så en rød (litt sliten?) tidligere i høst, var det deg det da? [/quote] Min det ja , og takk for "litt sliten" karakteristikken, etter min oppfattning er den vel kommet et stykke lenger..hehe Det er meningen at det skal skiftes mye deler på den så den blir bra igjen. Innen våre er planen å ha en annen boble på veien,slik at denne kan taes et kraftig skippertak på. [/quote] Da er det jo bare å kjøre den røde så lenge da, når det alikevel skal taes et tak  Så kan boblene holde hverandre med selvskap i vinterkulda på vallemyrene
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
otto
Medlem

en dans i bobble rus.
|
 |
« Svar #99 på: januar 05, 2011, 23:39:09 pm » |
|
knipsa et bilde i dag når æ va ut å farta. fan i hælvette vart itj bilde nu hel 
|
|
« Siste redigering: januar 05, 2011, 23:48:33 pm av otto »
|
Loggført
|
bobble 60 bobble 62 bobble 54
|
|
|
otto
Medlem

en dans i bobble rus.
|
 |
« Svar #100 på: januar 23, 2011, 15:23:20 pm » |
|
|
|
« Siste redigering: januar 23, 2011, 15:38:24 pm av otto »
|
Loggført
|
|
|
|
otto
Medlem

en dans i bobble rus.
|
 |
« Svar #101 på: januar 23, 2011, 15:42:12 pm » |
|
hehe, fikk inn bilde tå bobbla mi.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lene
Supermedlem

|
 |
« Svar #102 på: januar 23, 2011, 21:44:58 pm » |
|
hehe, fikk inn bilde tå bobbla mi.
Og det var en veldig fin boble !!!  Heldig du !! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
otto
Medlem

en dans i bobble rus.
|
 |
« Svar #103 på: januar 24, 2011, 16:15:25 pm » |
|
takk ska du ha, ikke strøken i lakken da den har sprykki opp enkelt plassa på take. men har hatt a i 3 år å hu hi starta kvar dag såmmår som vinter 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
loveherbie
Medlem

|
 |
« Svar #104 på: mars 11, 2012, 22:00:00 pm » |
|
Fin boble du hadde  ikke noe som får smilet til å bli bredt enn å se boblene ute om vinteren . man kikker litt ekstra. selv om jeg selv ikke kjører om vinteren . så synes jeg at det er så fint å se boblene kjøre på vinterføre  men når veien blir saltet så stakkars bil  men bare viktig å vaske bort saltet så blir alt greit 
|
|
|
Loggført
|
 -------------------------------------- 1970 Herbie 1999 Subaru Justy 2007 subaru impreza
|
|
|
Skaug
|
 |
« Svar #105 på: april 06, 2012, 20:06:29 pm » |
|
Ikke mange som er så tøffe som Lene ... Iloveherie. Hun trosser vær og vind for sin entusiasme for boble, samt manikyren til tider. Helt enig med saltet Herbine..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|