|
JonB
Supermedlem

|
 |
« Svar #31 på: januar 15, 2010, 23:43:46 pm » |
|
Så flink du er til å brette klærne, Jan! haha
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #32 på: januar 16, 2010, 13:34:50 pm » |
|
Etter de siste årenes negative tilbakemeldinger fra de jeg har snakket med så kjenner jeg ingen sterk motivasjon til å reise på "fest" i sverige. Verken med luft i hekken eller vann foran.
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
Lundby
Supermedlem

|
 |
« Svar #33 på: januar 16, 2010, 19:20:53 pm » |
|
Bug Run er herlig,sitte på en sol stekende tribune og se på drag og FVee kjøring,bor du nære nok våkner du av det om morgenen.Bare slappe av,se på biler og deler.Det er frivilig og se på vannkjølte og det er frivilig og bo på party campen.Det er dette som er treff!!
|
|
|
Loggført
|
bergrenner TLF 90910383
|
|
|
-Marius-
Supermedlem

|
 |
« Svar #34 på: januar 16, 2010, 20:17:02 pm » |
|
jeg reiser også i år. Tar turen til Hamar først. Kjører i følge med BID tenker jeg. Med eller uten variant.
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
JonB
Supermedlem

|
 |
« Svar #35 på: januar 16, 2010, 20:23:53 pm » |
|
jeg reiser også i år. Tar turen til Hamar først. Kjører i følge med BID tenker jeg. Med eller uten variant.
Satser på å hooke opp med dere på veien! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lundby
Supermedlem

|
 |
« Svar #36 på: januar 16, 2010, 20:59:46 pm » |
|
Satser på å hooke opp med dere på veien!  Og meg har jeg fri,og hvis ikke VWorld show og husgreier har blakka meg helt 
|
|
|
Loggført
|
bergrenner TLF 90910383
|
|
|
1303SS
Supermedlem

|
 |
« Svar #37 på: januar 16, 2010, 21:34:52 pm » |
|
blir bug run okke som er en del fra buskerud/Drammensdistriktet som reiser samla for håpe det blir flere m egne biler i år vi grilla noen mags t-bar i fjor 
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #38 på: januar 16, 2010, 21:47:10 pm » |
|
Sa vel ifjor at,, nei faan heller,neste år drar vi til Trondheim istedenfor. men nå kræsjer jo ikke disse allikevel,så da blir det vel mulig en tur i år også.Flaks at man har bestilt rom da  Herlig bilde av både deg og Blåmann  Og bra å høre at du er på gli  Jeg var über-skuffa etter Bæg Ræn ifjor, men selv om Jettaer og Passater med svart panser og trillebår-hjul ikke interesserer meg, så er utstillingen på søndag bra. Og BR har også mye annet å by på, først og fremst det sosiale, og ikke minst selve kjøreturen dit og tilbake. Jeg har veldig mange minner og gode historier fra BR de siste par årene, så jeg er keen på å gi BR en sjanse til. Jeg vil jo nødig skuffe Sjøgestad-nissen heller 
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Superbeetle
Supermedlem

|
 |
« Svar #39 på: januar 18, 2010, 15:15:07 pm » |
|
Jeg tenkte meg iallefall bortover om alt går som planlagt! Blir først egang på både Scc og Bugrun for min del.. 
|
|
|
Loggført
|
´71 1302S ´12 Yamaha YZF-R6
|
|
|
|
mr300
Nybegynner

|
 |
« Svar #41 på: januar 28, 2010, 22:15:04 pm » |
|
Is the supercool Dj playing at the old norway camp this year or is he playing in Bugruns party tent like last year. 2009 wasn´t good in the bugrun tent, he shoiuld be playing up at the end of the track like all the other years! Do somebody know where he is gonna play this year?
|
|
« Siste redigering: januar 29, 2010, 18:48:08 pm av mr300 »
|
Loggført
|
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #42 på: april 15, 2010, 10:05:09 am » |
|
Hvordan går det her? Noen flere som har bestemt seg for å reise nedover?
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
H-MEK
Supermedlem

|
 |
« Svar #43 på: april 15, 2010, 11:37:23 am » |
|
Jeg skal kjøre splitten min nedover 
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
OilDropMan
Medlem

|
 |
« Svar #44 på: april 15, 2010, 12:38:41 pm » |
|
Beslutning om reise er tatt. Planen er å kjøre svart boble denne gang.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #45 på: april 15, 2010, 23:12:33 pm » |
|
ja hadde tenkt å ta en snar visit på fredagen 
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
smeen
Juniormedlem

|
 |
« Svar #46 på: april 16, 2010, 14:21:30 pm » |
|
Tenkt meg nedover i år også, Men i år skal jeg ha med meg 2 av podene, Tenkte slå meg ned på lungna campen kansje fler som skal ha med seg barn og vil lage en felles camp der ( Koslig for ungene og koslig for oss ). Og eventuelt arangere en felleskjøring nedover på fredagen.
Mvh: Øyvind
|
|
|
Loggført
|
Øyvind Solberg Fjelly 1820 Spydeberg Tlf:95 46 40 21
Selv små ting tar tid......
|
|
|
Polardego
Nybegynner

Den aller Vaerste...
|
 |
« Svar #47 på: april 17, 2010, 00:00:29 am » |
|
Sa vel ifjor at,, nei faan heller,neste år drar vi til Trondheim istedenfor. men nå kræsjer jo ikke disse allikevel,så da blir det vel mulig en tur i år også.Flaks at man har bestilt rom da  Herlig bilde av både deg og Blåmann  Og bra å høre at du er på gli  Jeg var über-skuffa etter Bæg Ræn ifjor, men selv om Jettaer og Passater med svart panser og trillebår-hjul ikke interesserer meg, så er utstillingen på søndag bra. Og BR har også mye annet å by på, først og fremst det sosiale, og ikke minst selve kjøreturen dit og tilbake. Jeg har veldig mange minner og gode historier fra BR de siste par årene, så jeg er keen på å gi BR en sjanse til. Jeg vil jo nødig skuffe Sjøgestad-nissen heller  Da har jeg jo forsovit oppnådd det jeg ønsket, for du la jo merke til den... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
HB4596
Supermedlem

...de kunne servert en kebab.
|
 |
« Svar #48 på: april 20, 2010, 16:57:18 pm » |
|
Jeg skal dit  Jeg har blitt bedre.....
|
|
|
Loggført
|
Mvh Pål Thomas Carlsen Veteran VW Klubben - Folk&Vogn, veldig hyggelig
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #49 på: april 20, 2010, 20:28:41 pm » |
|
Sa vel ifjor at,, nei faan heller,neste år drar vi til Trondheim istedenfor. men nå kræsjer jo ikke disse allikevel,så da blir det vel mulig en tur i år også.Flaks at man har bestilt rom da  Herlig bilde av både deg og Blåmann  Og bra å høre at du er på gli  Jeg var über-skuffa etter Bæg Ræn ifjor, men selv om Jettaer og Passater med svart panser og trillebår-hjul ikke interesserer meg, så er utstillingen på søndag bra. Og BR har også mye annet å by på, først og fremst det sosiale, og ikke minst selve kjøreturen dit og tilbake. Jeg har veldig mange minner og gode historier fra BR de siste par årene, så jeg er keen på å gi BR en sjanse til. Jeg vil jo nødig skuffe Sjøgestad-nissen heller  Da har jeg jo forsovit oppnådd det jeg ønsket, for du la jo merke til den...  Jeg antar at du har Passat eller Jetta. Nøkkelordet er dem, ikke den  Det var plenty med vannkjølt ifjor, vanskelig å ikke legge merke til dem. Ikke et vondt ord om din eller andres vannkjølte, som sagt er det bare ikke der min interesse ligger (okei, jeg er litt svak for ener-golfer, men ikke si det til noen...  )
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #50 på: april 20, 2010, 22:33:34 pm » |
|
Ja det er lett å falle for fristelsen til å kjøre gammel vann vw innimellom. Jeg kan ikke si annet enn at bobla ikke får så mye oppmerksomhet som den er fortjent etter at det kom en 77 polo inn i stallen
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
1303SS
Supermedlem

|
 |
« Svar #51 på: april 21, 2010, 16:10:25 pm » |
|
Jeg skal dit  Jeg har blitt bedre..... slår dere følge med oss fra drammen og omegn da?? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
HB4596
Supermedlem

|
 |
« Svar #52 på: april 27, 2010, 08:01:36 am » |
|
Jeg skal dit  Jeg har blitt bedre..... slår dere følge med oss fra drammen og omegn da??  hmmmm... det kunne vært noe. Men må se om jeg / vi reiser med båten til strømstad.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #53 på: april 27, 2010, 09:30:16 am » |
|
hmmmm... det kunne vært noe. Men må se om jeg / vi reiser med båten til strømstad.
Vi setter vel en knapp på det vel... 
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
HB4596
Supermedlem

|
 |
« Svar #54 på: april 28, 2010, 13:46:04 pm » |
|
hmmmm... det kunne vært noe. Men må se om jeg / vi reiser med båten til strømstad.
Vi setter vel en knapp på det vel...  jepp.... også for vi med oss billig øl 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #55 på: april 28, 2010, 15:00:44 pm » |
|
jepp.... også for vi med oss billig øl  Mener du forer (spiser) eller får (verb / husdyr) ?
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #56 på: mai 05, 2010, 12:54:24 pm » |
|
Hemsidan er oppdatert: http://www.bugrun.com overse at de har opprettet Corrado-klasse:)
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
olastuen
Juniormedlem

|
 |
« Svar #57 på: mai 18, 2010, 22:41:39 pm » |
|
Dj Work Norway blir nok litt av en "höydare" 
|
|
|
Loggført
|
- Day one GOD created air.. the second day he created volkswagens
|
|
|
Aladdin-oil
Nybegynner

|
« Svar #58 på: mai 18, 2010, 23:34:15 pm » |
|
Hallo ser ut til att vi må ta med splitten en tur i år.. Noen som satser på gratis tur til scc ell??
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dag L
Supermedlem

|
 |
« Svar #59 på: mai 19, 2010, 14:53:01 pm » |
|
|
|
« Siste redigering: juni 10, 2010, 18:20:22 pm av T2Dag »
|
Loggført
|
59' 23W Deluxe Beige Grey/Sealing Wax Red 65' Dobbelkabiner L 512 Velvet Green 74' 1300S L31 A Senegal red 74' 1303S L96 M Marathon met. 75’ 1303 L61 H Lofotengrün 86’ T3 Singelkabiner wbx L 90 D 86’ T3 Club Joker wbx Bronze met. 90' T3 Tristar Syncro wbx L 90 D 90 T3 Dobbeltkabiner 110 TDI
|
|
|
|