Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« på: november 23, 2010, 19:44:36 pm » |
|
Har kommet over en Slik en dobbelkabiner, i ganske strøken tilstand! Den er av den firkanta buss typen, om dere skjønner! Og den har faktisk luftkjølt motor? Hva sitter originalt i disse? 2L? Ikke ofte jeg ser disse! Sjeldne? Hva mener folket?
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1 på: november 23, 2010, 19:47:12 pm » |
|
Tidleg 80 talar. Er det syncro og eller?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #2 på: november 23, 2010, 19:48:29 pm » |
|
Det tror jeg ikke! Men skal ikke si for sikkert!
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #3 på: november 23, 2010, 19:51:32 pm » |
|
Skulle hatt ein sånn..
Men desse er vel etterkvart skjeldne ja.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #4 på: november 23, 2010, 19:55:33 pm » |
|
Hvordan er deletilgangen til dem? Noen som vet?
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Atmobil
Supermedlem
    
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....
|
 |
« Svar #5 på: november 23, 2010, 19:58:44 pm » |
|
Du bær absolutt ta vare på denne. De er jo kule som f... Deletilgangen aner jeg ikke men tror ikke det er alt for ille til disse. Det meste av mekanisk bør iallefall være rimelig greit å få taki. Denne generasjonen med VW buss (ofte kalt t3, t25) kom med luftkjølt motor kun de første 3 modellåra, 80, 81 og 82.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #6 på: november 23, 2010, 20:13:33 pm » |
|
Ja, jeg syns de er kjempekule! Fattern som har lyst på sånn doka! Så kom vi over denne! Gått 116.000! Byttemotor, som har gått 40.000! Men veit ikke hva slags motor som sitter i! Var 2 gassere på hver sin side, snakker vi 1,8? 2L?
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
BP 73
Supermedlem
    
Innlegg: 3062
Bosted: fagerstrand
|
 |
« Svar #7 på: november 23, 2010, 20:16:07 pm » |
|
motordeler er ikke noe problem. type 4 cu 70 hk. har hydrauliske ventilløftere og elektronisk tenning. ellers stort sett lik andre t-4 motorer.
|
|
|
Loggført
|
69 vespa 50s 72 1302 ls jubileum nr20002103 med 1680 73 1303 s med 1835 71 notchback 2l type 4 78 singelkabiner pick up 2l type 4 70 mod 1300 kjørbar motortestbenk 11 passat 2,0 140hk tdi st.vogn 4-motion 04 Caddy 1,9 105hk tdi hentebil 09 golf 1,9 tdi st.vogn sportline ingen bilcrossbobler igjen, har lagt hjelmen på hylla. men alltid noen delebobler som kommer og går. mye deler til bobler 68 mod og nyere på lager. tlf 99599148 ( ingen mail i garasjen)
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #8 på: november 23, 2010, 20:17:11 pm » |
|
Slitesterk motor? Bra kvalitet? Jeg har ingen peiling på disse motorene!
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Rapidspeed
Seniormedlem
   
Innlegg: 306
Bosted: porsgrunn
|
 |
« Svar #9 på: november 23, 2010, 21:06:58 pm » |
|
du har nok funni deg en 2,0 luftkjølt.. T3en ble også levert med 1,6 med de er ekstremt sjeldent... syncro kom ikke før -85.. da med DG motor wbx 1,9 78hk..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #10 på: november 23, 2010, 21:16:58 pm » |
|
Høres jo bra ut 
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
H-MEK
Supermedlem
    
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
|
 |
« Svar #11 på: november 23, 2010, 21:44:32 pm » |
|
motordeler er ikke noe problem. type 4 cu 70 hk. har hydrauliske ventilløftere og elektronisk tenning. ellers stort sett lik andre t-4 motorer.
Tynnes ut i lagerhyllene.. Som ett eksempel så er det tomt for standard bærelager over hele verden.
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Rapidspeed
Seniormedlem
   
Innlegg: 306
Bosted: porsgrunn
|
 |
« Svar #12 på: november 23, 2010, 23:47:05 pm » |
|
motordeler er ikke noe problem. type 4 cu 70 hk. har hydrauliske ventilløftere og elektronisk tenning. ellers stort sett lik andre t-4 motorer.
Tynnes ut i lagerhyllene.. Som ett eksempel så er det tomt for standard bærelager over hele verden. www.volkswarenhaus.de 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem
    
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus
|
 |
« Svar #13 på: november 24, 2010, 08:43:07 am » |
|
du har nok funni deg en 2,0 luftkjølt.. T3en ble også levert med 1,6 med de er ekstremt sjeldent... syncro kom ikke før -85.. da med DG motor wbx 1,9 78hk..
Er en i volkswest som har en t3 camper med 1,6 79/80mod. Ræserbil 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
    
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg
SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!
|
 |
« Svar #14 på: november 24, 2010, 09:43:18 am » |
|
motordeler er ikke noe problem. type 4 cu 70 hk. har hydrauliske ventilløftere og elektronisk tenning. ellers stort sett lik andre t-4 motorer.
Tynnes ut i lagerhyllene.. Som ett eksempel så er det tomt for standard bærelager over hele verden. grunnet til lagere ikke er å få er att Mhale og Kolbensmit har flytta produksjonen til KINA  og det har jo ikke gått serlig bra vi leverer ganske mye til T25 har også en egen katalog for de
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|