mars 29, 2024, 16:18:38 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: GOD, GAMMEL RACER RÅDE  (Lest 3963 ganger)
SSRT
Seniormedlem
****
Innlegg: 381
Bosted:


Vis profil

« på: april 15, 2011, 11:20:41 am »

Er det noen som har liggende en eller flere av denne typen råder?


*  (114.77 KB, 600x800 - vist 422 ganger.)
Loggført
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1 på: april 15, 2011, 11:43:35 am »

Uber tøffe råder!
Men tror nok det er større sjangs på cal-look.no eller thesamba.com
Må gjerne fortelle hva dem har stått på, var skikkelig tøffe med fancy bolter og olje modifikasjoner. Øyerulling
Loggført

SSRT
Seniormedlem
****
Innlegg: 381
Bosted:


Vis profil

« Svar #2 på: april 15, 2011, 21:16:07 pm »

Rådene er tøff de, og de var konstruert for t4 med langt slag for klaring til kammen. Men de har sine svakheter, så jeg tipper at det er en del som i likhet med meg har bare tre liggende på hylla etter katastrofale havari.
Jeg trenger i utgangspungtet bare en, men til flere jeg kan få tak i, til lettere er det å få til et brukbart sett...de jeg har er 5,7" men er det noen som har andre lengder, om så bare en, er det til hjelp.
Kan også bytte vis noen er intr, i det, har flere sett med chevy 5,5 og 5,7" råder på hylla. De er alle mer solide en desse er, men er ikke slanke nokk til å bruke på t4 med 86 mm veiv
Loggført
vwpower
Medlem
***
Innlegg: 208
Bosted:


Vis profil

« Svar #3 på: april 15, 2011, 22:21:16 pm »

Mulig jeg har 3 stk 5,500 til Porsche.
Skal sjekke i morgen.Om du kan bruke de?
Loggført
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #4 på: april 15, 2011, 23:14:17 pm »

Hva er målet på den innv. i den  store enden ?
Loggført
SSRT
Seniormedlem
****
Innlegg: 381
Bosted:


Vis profil

« Svar #5 på: april 16, 2011, 09:08:37 am »

Hva er målet på den innv. i den  store enden ?

Innvendig uten lager er 54mm, med lager 2" chevy som er 50,8mm
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #6 på: april 16, 2011, 09:21:15 am »

CATO,  den jeg fikk til opptrekker , kan det være sånn type tro=?
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
SSRT
Seniormedlem
****
Innlegg: 381
Bosted:


Vis profil

« Svar #7 på: april 16, 2011, 09:28:23 am »

Jeg trenger i utgangspuntet kun en bunndel som er ok for å kompletere...skal nok kunne parre dem i hop & normalisere dem.
Som du ser på bildet er bunndelen og bolter i et stykke, så vist øllopptrekkkeren kan klare seg med en litt deformert bunning så har jeg det liggende.
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #8 på: april 16, 2011, 09:30:27 am »

den er ikke modifisert til opptrekker enda Gliser
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
SSRT
Seniormedlem
****
Innlegg: 381
Bosted:


Vis profil

« Svar #9 på: april 16, 2011, 09:39:26 am »

Her øyner jeg et håp,- Hva med en super ratty totalhavarert H råde som emne til øljekk for ratfantastene i  bytte, eller noe annet Blunker?? I øyeblikket det smalt bakider føltes det som et tap i millionklassen.
« Siste redigering: april 16, 2011, 10:09:52 am av SSRT » Loggført
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #10 på: april 16, 2011, 19:51:07 pm »

den er ikke modifisert til opptrekker enda Gliser

Ja, det var den jeg tenkte på. Sjekk om det er rett type
Loggført
SSRT
Seniormedlem
****
Innlegg: 381
Bosted:


Vis profil

« Svar #11 på: april 17, 2011, 22:28:33 pm »

Etter å ha inspisert den skada råden har jeg konkludert med at det sannsynligvis er lettere å lage vinoppner av den enn øljekk...
Loggført
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #12 på: april 18, 2011, 06:59:05 am »

Ta kontakt med Porsche-knasten for å se om det er rett type
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #13 på: april 18, 2011, 08:09:28 am »

skal prøve å huske å kikke i kveld    Øyerulling
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #14 på: april 18, 2011, 19:22:51 pm »

Ta kontakt med Porsche-knasten for å se om det er rett type

Skoda-cato® , jeg har ikke vært i verkstedet i kveld.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #15 på: april 18, 2011, 21:14:50 pm »

Er rimelig sikker på at det er til 50.80 tapp i hvertfall,  antagelig så er det rett type, hvis lengden er lik.
Mulig jeg har en bunndel ekstra også
Loggført
SSRT
Seniormedlem
****
Innlegg: 381
Bosted:


Vis profil

« Svar #16 på: april 19, 2011, 11:27:24 am »

Hadde vært til masse hjelp bare med bunndelen vist den er OK.
Takker for all hjelp.
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #17 på: april 19, 2011, 15:50:24 pm »

send meg en påminnelses SMS i kveld .
er litt mange baller i lufta om dagen + att jeg glemmer relativt raskt.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #18 på: april 20, 2011, 06:36:33 am »

Har funnet frem den ekstra bunn delen også
Loggført
SSRT
Seniormedlem
****
Innlegg: 381
Bosted:


Vis profil

« Svar #19 på: april 20, 2011, 12:53:59 pm »

SUPERDUPERT!! Gliser
TAKKER FOR ALL HJELP!!!
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!