SSRT
Seniormedlem
   
Innlegg: 381
Bosted:
|
 |
« på: april 15, 2011, 12:20:41 pm » |
|
Er det noen som har liggende en eller flere av denne typen råder?
|
|
|
|
Dalland
Supermedlem
    
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #1 på: april 15, 2011, 12:43:35 pm » |
|
Uber tøffe råder! Men tror nok det er større sjangs på cal-look.no eller thesamba.com Må gjerne fortelle hva dem har stått på, var skikkelig tøffe med fancy bolter og olje modifikasjoner. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SSRT
Seniormedlem
   
Innlegg: 381
Bosted:
|
 |
« Svar #2 på: april 15, 2011, 22:16:07 pm » |
|
Rådene er tøff de, og de var konstruert for t4 med langt slag for klaring til kammen. Men de har sine svakheter, så jeg tipper at det er en del som i likhet med meg har bare tre liggende på hylla etter katastrofale havari. Jeg trenger i utgangspungtet bare en, men til flere jeg kan få tak i, til lettere er det å få til et brukbart sett...de jeg har er 5,7" men er det noen som har andre lengder, om så bare en, er det til hjelp. Kan også bytte vis noen er intr, i det, har flere sett med chevy 5,5 og 5,7" råder på hylla. De er alle mer solide en desse er, men er ikke slanke nokk til å bruke på t4 med 86 mm veiv
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vwpower
Medlem
  
Innlegg: 208
Bosted:
|
 |
« Svar #3 på: april 15, 2011, 23:21:16 pm » |
|
Mulig jeg har 3 stk 5,500 til Porsche. Skal sjekke i morgen.Om du kan bruke de?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #4 på: april 16, 2011, 00:14:17 am » |
|
Hva er målet på den innv. i den store enden ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SSRT
Seniormedlem
   
Innlegg: 381
Bosted:
|
 |
« Svar #5 på: april 16, 2011, 10:08:37 am » |
|
Hva er målet på den innv. i den store enden ?
Innvendig uten lager er 54mm, med lager 2" chevy som er 50,8mm
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #6 på: april 16, 2011, 10:21:15 am » |
|
CATO, den jeg fikk til opptrekker , kan det være sånn type tro=?
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
SSRT
Seniormedlem
   
Innlegg: 381
Bosted:
|
 |
« Svar #7 på: april 16, 2011, 10:28:23 am » |
|
Jeg trenger i utgangspuntet kun en bunndel som er ok for å kompletere...skal nok kunne parre dem i hop & normalisere dem. Som du ser på bildet er bunndelen og bolter i et stykke, så vist øllopptrekkkeren kan klare seg med en litt deformert bunning så har jeg det liggende.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #8 på: april 16, 2011, 10:30:27 am » |
|
den er ikke modifisert til opptrekker enda 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
SSRT
Seniormedlem
   
Innlegg: 381
Bosted:
|
 |
« Svar #9 på: april 16, 2011, 10:39:26 am » |
|
Her øyner jeg et håp,- Hva med en super ratty totalhavarert H råde som emne til øljekk for ratfantastene i bytte, eller noe annet  ?? I øyeblikket det smalt bakider føltes det som et tap i millionklassen.
|
|
« Siste redigering: april 16, 2011, 11:09:52 am av SSRT »
|
Loggført
|
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #10 på: april 16, 2011, 20:51:07 pm » |
|
den er ikke modifisert til opptrekker enda  Ja, det var den jeg tenkte på. Sjekk om det er rett type
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SSRT
Seniormedlem
   
Innlegg: 381
Bosted:
|
 |
« Svar #11 på: april 17, 2011, 23:28:33 pm » |
|
Etter å ha inspisert den skada råden har jeg konkludert med at det sannsynligvis er lettere å lage vinoppner av den enn øljekk...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #12 på: april 18, 2011, 07:59:05 am » |
|
Ta kontakt med Porsche-knasten for å se om det er rett type
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #13 på: april 18, 2011, 09:09:28 am » |
|
skal prøve å huske å kikke i kveld 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #14 på: april 18, 2011, 20:22:51 pm » |
|
Ta kontakt med Porsche-knasten for å se om det er rett type
Skoda-cato® , jeg har ikke vært i verkstedet i kveld.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #15 på: april 18, 2011, 22:14:50 pm » |
|
Er rimelig sikker på at det er til 50.80 tapp i hvertfall, antagelig så er det rett type, hvis lengden er lik. Mulig jeg har en bunndel ekstra også
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SSRT
Seniormedlem
   
Innlegg: 381
Bosted:
|
 |
« Svar #16 på: april 19, 2011, 12:27:24 pm » |
|
Hadde vært til masse hjelp bare med bunndelen vist den er OK. Takker for all hjelp.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #17 på: april 19, 2011, 16:50:24 pm » |
|
send meg en påminnelses SMS i kveld . er litt mange baller i lufta om dagen + att jeg glemmer relativt raskt.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #18 på: april 20, 2011, 07:36:33 am » |
|
Har funnet frem den ekstra bunn delen også
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SSRT
Seniormedlem
   
Innlegg: 381
Bosted:
|
 |
« Svar #19 på: april 20, 2011, 13:53:59 pm » |
|
SUPERDUPERT!!  TAKKER FOR ALL HJELP!!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|