KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #900 på: oktober 25, 2015, 22:26:53 pm » |
|
takk for tilbud men de svære hjula der går ikke gjennom vektkontrollen  blei fornøyd med fuchs'a kjerra har vært på Gatebil standen på Oslo motorshow i helga
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #901 på: oktober 25, 2015, 22:43:36 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Rocket-Racing
Supermedlem
    
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold
|
 |
« Svar #902 på: oktober 25, 2015, 23:20:19 pm » |
|
Skaffet sjåfør som går gjennom vektkontrollen også ser jeg  Vogna tok seg bra ut der inne, tommel opp!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #903 på: oktober 25, 2015, 23:23:00 pm » |
|
det er meg asså. utrolig hva litt sminke gjør  
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #904 på: oktober 25, 2015, 23:25:16 pm » |
|
eller kanskje ikke ....  PS ikke la en niese(djevelunge) få tilgang til fæce og photoshoppings App !
|
|
« Siste redigering: oktober 25, 2015, 23:37:29 pm av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
erikaa
|
 |
« Svar #905 på: oktober 25, 2015, 23:28:30 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
    
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
 |
« Svar #906 på: oktober 25, 2015, 23:34:55 pm » |
|
eller kanskje ikke ....  HaHa 
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #907 på: oktober 26, 2015, 16:17:40 pm » |
|
det er meg asså. utrolig hva litt sminke gjør   Ha ha!! Du så ikke sånn ut når jeg vekte deg tidlig på lørdagen SCC og begynte å gnåle om girkasse  Men det blir utrolig bra bil!
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #908 på: oktober 29, 2015, 23:32:04 pm » |
|
 tilbake i møkkakjeller'n og har kommet godt i gang med bensintanken har lov å lage tank sjøl intil 30L . så har kappet til og bøyd noen 2mm plater dreid noen festedingeser og montert rulle-stengeventil og tankmåler også siden det er mulighet til dette i instrumentene
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
MrKreosot/ Arne
SCC Event.
Supermedlem

Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside
|
 |
« Svar #909 på: oktober 30, 2015, 23:17:43 pm » |
|
Husk å hold hulltakimgsverktøyet unna tanken da🤔
|
|
|
Loggført
|
Mvh Arne 92644716 66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot 68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit 69 mod Type 3 Fastback, no name yet.
"Arbeidet hater mannen"
|
|
|
vwfreak
Supermedlem
    
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder
|
 |
« Svar #910 på: oktober 31, 2015, 09:25:13 am » |
|
Fantastisk bil :-)
|
|
|
Loggført
|
Proud member of AGDERVWKLUBB
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #911 på: november 03, 2015, 01:35:54 am » |
|
takk takk freak  fått sveist ferdig tanken , laget også noen skvalpeplater innvendig(blei hullborret innvendig Arne  ) , laget fester og lagt på epoxygrunning snart "fullj tank!"
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #912 på: november 03, 2015, 10:33:39 am » |
|
Det er så utrolig bra gjennomført! Du er rett og slett dritflink! 
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
    
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
 |
« Svar #913 på: november 03, 2015, 19:42:15 pm » |
|
woow. utrolig fett
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
California Blue
Supermedlem
    
Innlegg: 1013
Bosted: Oslo
|
 |
« Svar #914 på: november 03, 2015, 20:35:02 pm » |
|
Av med hatten Fikk glana litt på den på oslo motor show. Veldig gjennomført. Kult og rått Jørn 
|
|
|
Loggført
|
 12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #915 på: november 04, 2015, 01:01:53 am » |
|
takk for hyggelig tilbakemeldinger tanken blei litt småvrengt da den slo seg litt under sveising
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Jærva
|
 |
« Svar #916 på: november 04, 2015, 23:27:34 pm » |
|
Et nydelig stykke arbeid!  Nesten så du overgår deg selv!  Den tanken ligner litt på de gamle originale(plassering og størrelse) , skulle nesten ha kostet på en VW-logo til lokket til tanken.
|
|
« Siste redigering: november 04, 2015, 23:32:46 pm av Jærva »
|
Loggført
|
Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!
Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #917 på: november 05, 2015, 00:10:29 am » |
|
Den tanken ligner litt på de gamle originale(plassering og størrelse) , skulle nesten ha kostet på en VW-logo til lokket til tanken.
vi får se hvor mye tid det blir i løpet vinteren 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #918 på: november 07, 2015, 00:50:06 am » |
|
benyttet tiden til å frese noen plater til diff'en i kveld før kjeltringene stikker av av med alt av verktøy!  noen har forsøkt å komme seg inn i møkkakjeller'n i natt .. Grrrr.... så har montert alarm nå i dag .
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Sveinf
Seniormedlem
   
Innlegg: 410
Bosted: Drammen
|
 |
« Svar #919 på: november 07, 2015, 09:44:19 am » |
|
Utgjort! De kom seg ikke inn, eller? En får jo aldri ha noe i fred... Håper du fikk tak i en alerm som skremmer pakket langt ut på jordet.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #920 på: november 07, 2015, 10:53:18 am » |
|
de kom ikke inn. denna gangen. var litt begrenset utvalg i alarmer fredag ettermiddag. men den uler godt i allefall.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
SSRT
Seniormedlem
   
Innlegg: 381
Bosted:
|
 |
« Svar #921 på: november 07, 2015, 22:25:21 pm » |
|
Var ikke mej, har alibi.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #922 på: november 12, 2015, 22:39:53 pm » |
|
Var ikke mej, har alibi.
da hadde det blitt ragnagrok på Hareid !
|
|
« Siste redigering: november 12, 2015, 22:44:42 pm av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #923 på: november 12, 2015, 23:11:58 pm » |
|
ellers begynner diffkassa å bli ferdig . blitt en del fresing , borring og gjenging. anng drivaklser så fikk jeg tips av Per om caddy aksel , Cato ordnet en aksel men den viste seg å ikke passe (for lang). Høyre side hadde aksel fra Bay passet SÅ tok en tur inn til GKN for å høre på pris på èn drivaksel, det blei en kostbar tur  , endte opp med å bestille ett sett GKN motorsport aksler, laget på mål etter de drivknutene jeg skal bruke , han kjøyt fælt av de bl.a hullborret ,herdet ++ og med "garanti"
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
RødeBaron
|
 |
« Svar #924 på: november 12, 2015, 23:19:10 pm » |
|
vel, selv om onkel newton er fraværende, er jo ordet "garanti" alltid sukkerbolle 
|
|
|
Loggført
|
 original buddie Bugbuddies.no
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #925 på: november 12, 2015, 23:22:38 pm » |
|
jepp. også slipper jeg tenke på kast, sveiseskjøter som ikke holder etc. + så er de ferdig hullborret og lettet også  havner vel på 250Nm'ish når turboen kommer på ,så det holder nok i lange baner når de holder i WRC
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Hans
Supermedlem
    
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #926 på: november 14, 2015, 01:51:13 am » |
|
så .......... hvor vanskelig blir det å tilpasse Hayabusa motoren som må inn når du innser 1000 cc honda med turbo ikke er nok ? 
|
|
|
Loggført
|
o 1958/64 T1 Ragtop o 1957 T1 o 1989 T3
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #927 på: november 14, 2015, 23:03:51 pm » |
|
håper ikke det skjer (att det ikke blir nok asså) 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Hans
Supermedlem
    
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #928 på: november 15, 2015, 01:28:46 am » |
|
hva tror du er realistisk å hente ut av en overladet 1000 cc Honda ?
|
|
|
Loggført
|
o 1958/64 T1 Ragtop o 1957 T1 o 1989 T3
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #929 på: november 15, 2015, 02:22:02 am » |
|
man kan hente vedlig mye ut av de, med turbo men da går det ut over holdbarhet som vanlig
jeg tror ca 300hk på e85 ca 0,5-0,6 bar(ca190 NA HK x1,5--1,6) er realistisk og ganske holdbart.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
|