april 24, 2024, 15:41:08 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bölleracing 1303s - Airforce none  (Lest 26839 ganger)
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« på: august 04, 2015, 09:22:54 am »

Endelig ble det boble på meg også, jeg har vært aktiv VACN klubb mann i mange år og hatt det meste av gammel og ny vag, men aldri boble.

Jeg hadde nettopp solgt en 92 Audi 80 Quattro jeg hadde stående som vinterbil og pengene brant i lomma.

Jeg liker alt som brommer og har ingen spesielle preferanser til type bil (har også hatt annet en vag, men det er vag som står hjertet nærmest), søket på finn gikk på biler over 30 år, innenfor budsjett, vag.

Noen timers titting og det ble roadtrip til Dokka for å se på boble.

Bilen hadde nettopp vært på EU og skulle være i god stand, den trengte lakk dog.

Når jeg kom dit så lå dashbordet i deler og den så noe røffere ut en bildene tilsa. Den gikk merkelig og døde ut om man ga gass. Men jeg så potensiale og det ble kjøp. Turen hjem var lang da man måtte kose med den for å få den opp i fart.

Et par bilder fra jeg kom hjem fra Dokka, som dere ser så sitter det Porsche styling på denne, vet det kanskje er å banne litt i kirka på et forum som dette, men helt siden jeg så en sånn når jeg var liten har det liksom vært et "ikon" for meg. Og nå har jeg en selv. Glad

Det var byttet alt av bremser foran og det sitter ATS felger på den, ellers rimelig standard bil.



* boble_5.jpg (65.03 KB, 800x449 - vist 516 ganger.)

* boble_4.jpg (66.34 KB, 800x449 - vist 463 ganger.)
« Siste redigering: august 13, 2015, 13:13:10 pm av andtho » Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #1 på: august 04, 2015, 09:25:21 am »

Gratttis med fet 03 :-)
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #2 på: august 04, 2015, 09:29:10 am »

Noe av det første jeg gjorde var å ta en service på bilen.

Til min store "glede" oppdager jeg at det sitter verken bensinfilter eller luftfilter på bilen, choke mekanismen er fjernet helt ifra gasseren og det virker ikke som det er tatt service på den på lenge.

Jeg overhalte også forgasseren, heldigvis lå choke delene i en kasse på gulvet foran i bilen så jeg fikk montert dette igjen sammen med en ny sånn som flytter på choke spjeldet (husker ikke hva den heter).

Var en tur på hotshop og handlet det jeg trengte, fikk da også med ny eksos og baklamper. Rattet fulgte med bilen løst.

Når jeg skulle fyre bilen etter service og forgasser overhaling nektet den å starte, viste seg at tenning og justering av gasser var helt off, fikk dette noenlunde riktig igjen og den fyrte med engang.

Etter dette gikk den noe bedre, men langtifra bra.



* attachment.php.jpg (68.38 KB, 800x449 - vist 394 ganger.)

* plugger.jpg (36.02 KB, 800x449 - vist 378 ganger.)
« Siste redigering: august 04, 2015, 09:32:11 am av andtho » Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #3 på: august 04, 2015, 09:32:30 am »

Gratttis med fet 03 :-)

Takk for det. Glad
Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #4 på: august 04, 2015, 09:34:56 am »

Siden det ikke var penger til en hellakkering så sent på sesongen (har en del andre biler også i tillegg til denne) så ble det økonomi lakkering.

Bilen ble slipet ned, noen skader på bakfanger fikset og så ble bilen rullet/penslet i samme RAL farge som US airforce bruker på flyene sine.

Nye lamper bak ble montert.

På disse bildene er også senkefjører foran montert.



* boble_6.jpg (54.83 KB, 800x449 - vist 464 ganger.)

* boble_7.jpg (46.4 KB, 800x449 - vist 385 ganger.)

* boble_2.jpg (57.75 KB, 800x449 - vist 409 ganger.)

* boble_1.jpg (59.37 KB, 800x449 - vist 503 ganger.)
Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #5 på: august 04, 2015, 09:39:38 am »

Så gjorde jeg et forsøk på å bytte eksosen på bilen, det som satt der ved kjøp var en 4-1 kollektor og en potte uten innmat. Naturlig nok hørtes det ut som den gikk på frieksos, noe som egentlig også var sannheten.

Dessverre knakk et par pinnebolter. Fikk en kamerat til å hjelpe meg med å borre dem ut og bytte dem.

Legger ved et bilde av potta som satt der og "pakningen" som jeg tror ble laget for å få ned lyden før EU, ikke rart den gikk dårlig.



* 2c2204bb9f86537cdac61f04cdacb196.jpg (34.07 KB, 338x600 - vist 410 ganger.)

* 0690cd77b5871774262be53948f77ee0.jpg (71.21 KB, 800x450 - vist 412 ganger.)

* afed08f31010680e13a8738580940a6a.jpg (65.27 KB, 800x450 - vist 455 ganger.)

* 1692f159b9e75ee40339151ba32434fb.jpg (72.14 KB, 800x450 - vist 444 ganger.)
Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #6 på: august 04, 2015, 09:44:15 am »

På vei til første treffet med bilen ryker dessverre clutchkabelen, noe som betydde at pedalene måtte ut. Jeg prøver alltid å oppgradere eller i det minste restaurere deler som jeg tar av bilen for så å sette dem på igjen.

Ny pedalgummi og fjører ble bestillt og pedalene fikk en runde med lakk. Hadde tenkt å få dem sandblåst og pulverlakkert, men kameraten min som har dette tilgjengelig var på ferie, så det får bli neste gang.

Empi short shift ble også montert, stor forskjell fra originalt.



* 69f2e2a7dd1449f1e3b9dd9e04582298.jpg (43.59 KB, 338x600 - vist 363 ganger.)

* 263423b18df230e216c0f02acc04c31e.jpg (34.09 KB, 338x600 - vist 375 ganger.)

* e184bcf048404f1452a01c447e214bc9.jpg (48.11 KB, 338x600 - vist 392 ganger.)
Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #7 på: august 04, 2015, 09:49:59 am »

Bilen ble maskert og fikk en runde med matt klarlakk, dette for å få den "millitær" finishen som jeg var ute etter.

Dette tar oss til hvordan bilen står i dag, det er nesten nøyaktig 14 dager siden bildet i første post og disse bildene. Glad

Her ser dere også taue "kroken" som er montert foran i fanger, grill fra Audi A4 B5 (passet merkelig bra), svart matte lykteringer og litt klistremerker som har funnet veien på bilen.




* a75a70febd3ba19f1b73879e177eb572.jpg (53.3 KB, 800x450 - vist 477 ganger.)

* 5f152bd01499d883b4424b6834ea7594.jpg (51.43 KB, 800x450 - vist 522 ganger.)

* 744d5ae349fb89cab2837668f1755daa.jpg (44.66 KB, 800x450 - vist 440 ganger.)
Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #8 på: august 04, 2015, 09:52:37 am »

For øyeblikket driver jeg å kobler opp oljetemp, oljetrykk og turteller. Noen som har tips til hvor man enkelt kan dra kabler fra motorrommet og fremover?

Her ser dere også rattet montert.

Mangler en spiller også, tar det etterhvert. Glad

Sliter med at det er litt dødgang på rattet på den, hvor er et bra sted å begynne å feilsøke på dette?

Mangler også en del deler til dashbordet, hengsel til handskerom "døra", ventiler oppe ved ruta osv. Noen som har en delebil stående kanskje?

Tidsriktige skilter er på vei i posten. Glad


* 94f1b259d959cf2f49f6daf91b759f9d.jpg (58.21 KB, 800x450 - vist 404 ganger.)
« Siste redigering: august 04, 2015, 09:59:26 am av andtho » Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #9 på: august 04, 2015, 10:05:03 am »

For øyeblikket driver jeg å kobler opp oljetemp, oljetrykk og turteller. Noen som har tips til hvor man enkelt kan dra kabler fra motorrommet og fremover?



Hvis det er serviceplugg i motorrommet er den grei å bruke. Ellers har eg mye lagt en flerlederkabel (type tilhengerkabel 7*1 paralellt med bremserøret
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #10 på: august 04, 2015, 10:08:24 am »

For øyeblikket driver jeg å kobler opp oljetemp, oljetrykk og turteller. Noen som har tips til hvor man enkelt kan dra kabler fra motorrommet og fremover?



Hvis det er serviceplugg i motorrommet er den grei å bruke. Ellers har eg mye lagt en flerlederkabel (type tilhengerkabel 7*1 paralellt med bremserøret


Har prøvd å følge kablene som går fremover originalt, men de forsvinner inn i "veggen" bak og kommer frem igjen under baksetet. Vanskelig å få dratt noen ledninger der selv.

Hvor finner jeg evnt denne servicepluggen?
Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #11 på: august 04, 2015, 13:30:40 pm »

Den skal henge på brannveggen venstre side over viftehuset. En plugg på ca 3x5 cm så relativt lett å se.
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #12 på: august 05, 2015, 09:33:55 am »

Den sensoren som sitter skrudd inn i olje kanalen under forgasser, har den noen annen funksjon en å trigge oljelampe i dashbordet?

Må koble meg på oljetrykk og oljetemp her, bare lurer om jeg må koble opp den gamle sensoren også.
Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #13 på: august 06, 2015, 01:42:40 am »

Den sensoren som sitter skrudd inn i olje kanalen under forgasser, har den noen annen funksjon en å trigge oljelampe i dashbordet?

Må koble meg på oljetrykk og oljetemp her, bare lurer om jeg må koble opp den gamle sensoren også.

Nei, du kan koble trykk og evt temperatur der (eller i bunnpanna). Anbefaler deg eksosbandasje rundt J-tubes'ene, da strålevarmen fra disse vil varme opp toppene mer enn varmepottene -> øke oljetemperaturen og faren for sprekker i toppene.

Mange bensinpumper har et filter (sil) i toppen, og håper du ikke har montert ekstra bensinfilter i motorrommet, pga brannfaren (jeg har hatt ett som sprakk...).

Lykke til Glad
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #14 på: august 06, 2015, 07:40:15 am »

Den sensoren som sitter skrudd inn i olje kanalen under forgasser, har den noen annen funksjon en å trigge oljelampe i dashbordet?

Må koble meg på oljetrykk og oljetemp her, bare lurer om jeg må koble opp den gamle sensoren også.

Nei, du kan koble trykk og evt temperatur der (eller i bunnpanna). Anbefaler deg eksosbandasje rundt J-tubes'ene, da strålevarmen fra disse vil varme opp toppene mer enn varmepottene -> øke oljetemperaturen og faren for sprekker i toppene.

Mange bensinpumper har et filter (sil) i toppen, og håper du ikke har montert ekstra bensinfilter i motorrommet, pga brannfaren (jeg har hatt ett som sprakk...).

Lykke til Glad

Okey, takk for info. Var det jeg endte opp med å gjøre. Glad

Skal få kjøpt noe eksosbandasje.

Monterte filter i motorrommet, mellom pumpe og gasser. Mange sier det er ok, og andre sier det er dumt. Har et filter i glass liggende som jeg kan montere, det vil nok takle varmen bedre. Glad
« Siste redigering: august 06, 2015, 10:05:13 am av andtho » Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #15 på: august 06, 2015, 09:40:35 am »

Fin plass å ha besinfilter er der hvor bensinrøret kommer opp av rammegaffelen, gummislangen mellom det røret, og det røret som kommer inn i motorrommet.
Ikke er det noe temperatur å snakke om og det er ikke trykksatt der.
Om filteret mot formodning skulle sprekke allikevel, renner bensina på bakken, ikke blåses rundt i motorrommet
Loggført

Seaside VW Klubb
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #16 på: august 06, 2015, 11:03:38 am »

Fin plass å ha besinfilter er der hvor bensinrøret kommer opp av rammegaffelen, gummislangen mellom det røret, og det røret som kommer inn i motorrommet.
Ikke er det noe temperatur å snakke om og det er ikke trykksatt der.
Om filteret mot formodning skulle sprekke allikevel, renner bensina på bakken, ikke blåses rundt i motorrommet

Tittet litt på dette, men her har man jo clutchwaier, drivvaksel og bakre eksos. Det var liksom ikke noe å feste ting til. Var redd for at vekten av filteret skulle få slangen til å treffet noe. Glad
Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #17 på: august 06, 2015, 14:12:22 pm »

Er et kort spenn med gummislange der, jeg har tatt sjangsen på å la filteret henge i slangen. Lite plastfilter satt fast med gode klemmer, det jeg har brukt.
Loggført

Seaside VW Klubb
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #18 på: august 06, 2015, 15:38:34 pm »

+1 og 2 og 3 på å få filter ut av motorrommet. Er et utall tråder om emnet her inne og på vwnorge på facebook. Er ikke få biler som har brent som følge av bensinfilter i motorrom/dårlige bensinslanger.

Forøvrig artig bil du lager deg nå. Fargen likte jeg veldig godt. Send gjerne en PM eller del åpent hva fargekode det er . Glad

Forøvrig hadde bilen fortjent litt mindre luft i hjulbuene  Blunker

Stå på ! =)
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #19 på: august 07, 2015, 08:14:20 am »

+1 og 2 og 3 på å få filter ut av motorrommet. Er et utall tråder om emnet her inne og på vwnorge på facebook. Er ikke få biler som har brent som følge av bensinfilter i motorrom/dårlige bensinslanger.

Forøvrig artig bil du lager deg nå. Fargen likte jeg veldig godt. Send gjerne en PM eller del åpent hva fargekode det er . Glad

Forøvrig hadde bilen fortjent litt mindre luft i hjulbuene  Blunker

Stå på ! =)

Virker som jeg må vike for flertallet og flytte filteret ja. Glad

Alt av slanger er nytt heldigvis, ser jo hvorfor disse brenner, alt av slanger som satt der var sånn at de svetta bensin om jeg klemte på dem..  Hæ

Husker ikke fargekoden i farta, det er en RAL farge, 7045 eller noe sånt, fargen står på spannet så skal huske å notere meg det neste gang jeg er på verkstedet.

Takk for det. Glad

Mindre luft i buene er under bestilling, må bare finne på noe foran for om jeg korter inn fjørene noe mer så mister jeg forspennet. Coilovere er ikke akkurat billig på disse.
Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #20 på: august 07, 2015, 08:27:23 am »

Hvis bilen din er August 73 eller nyere kan du bruke golf1 fjærbein. Hvis den er eldre kan du bytte bærearmer og spindler til nyere type.
Loggført

Speed is no substitute for direction
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #21 på: august 07, 2015, 08:36:50 am »

Hvis bilen din er August 73 eller nyere kan du bruke golf1 fjærbein. Hvis den er eldre kan du bytte bærearmer og spindler til nyere type.

I følgte BT er den registrert første gang i Norge   28.12.1973.

Hvordan sjekker jeg helt sikkert om den er laget etter August 73? Den kan jo ha stått til utstilling en god stund før den ble registrert.

Chassinummer begynner med 1342 xxx xxx (ihvertfall i følge BT, må sjekke vognkortet i kveld)

Edit: kan det tenkes at det er typo av BT og det er 1142? Da er isåfall min laget september/oktober 1973.

Dobbeledit: Rimelig sikker på at jeg har sånne til høyre på bildet, mener det var to bolter på tvers når jeg hadde det av, ikke tre under ifra.

« Siste redigering: august 07, 2015, 09:00:24 am av andtho » Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
Boerge
Seniormedlem
****
Innlegg: 339
Bosted: Vaxholm, Stockholm, Sverige


Vis profil

« Svar #22 på: august 07, 2015, 09:06:56 am »

Chassinummer begynner med 1342 xxx xxx (ihvertfall i følge BT, må sjekke vognkortet i kveld)

Edit: kan det tenkes at det er typo av BT og det er 1142? Da er isåfall min laget september/oktober 1973.

Dobbeledit: Rimelig sikker på at jeg har sånne til høyre på bildet, mener det var to bolter på tvers når jeg hadde det av, ikke tre under ifra.



1303 er en "super beetle" og har annen chassisnummerserie en "standard beetle".

1342 er nok korrekt og tilsier laget mellom august 1973 og juli 1974.

http://www.superbeetles.com/chassis.htm
Loggført

Cowboys from Hell
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #23 på: august 07, 2015, 09:20:46 am »

Hvis bilen din er August 73 eller nyere kan du bruke golf1 fjærbein. Hvis den er eldre kan du bytte bærearmer og spindler til nyere type.

Er dette bolt on? Fjørbein fra Mk1 Golf?

Må vel flytte over dempertoppen skulle jeg tro?
Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #24 på: august 07, 2015, 09:21:14 am »

Det eneste man behøver forholde seg til er det tredje sifferet... 4 står for 1974 års modell, og den har følgelig "golf" type forstilling.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #25 på: august 07, 2015, 09:25:56 am »

Ja, man må sette på 03 karosserifeste på toppen så er du i mål.
Jeg har AVO Golf1 bein på min 74 -03.
Loggført

Speed is no substitute for direction
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #26 på: august 07, 2015, 10:03:29 am »

Det eneste man behøver forholde seg til er det tredje sifferet... 4 står for 1974 års modell, og den har følgelig "golf" type forstilling.

Okey, takk for info. Glad
Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #27 på: august 07, 2015, 10:08:42 am »

Ja, man må sette på 03 karosserifeste på toppen så er du i mål.
Jeg har AVO Golf1 bein på min 74 -03.

Hva med gjennomføring av speedo wire? Feste den på en annen måte?
Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #28 på: august 07, 2015, 11:01:05 am »

Man bruker spindelen fra 1303, det er bare støtdemperbeinet fra golfen man setter på, så det blir ingen forskjell fra støtdemperen og ned.
Loggført

Speed is no substitute for direction
andtho
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: Hakadal



Vis profil WWW
« Svar #29 på: august 07, 2015, 11:05:01 am »

Man bruker spindelen fra 1303, det er bare støtdemperbeinet fra golfen man setter på, så det blir ingen forskjell fra støtdemperen og ned.

Men om jeg ikke husker feil så går speedowire gjennom en ring som sitter på støtdemperbeinet?
Loggført

1973 1303s - Airforce none

"Never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!