juni 09, 2024, 23:29:29 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25?  (Lest 1924 ganger)
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« på: november 23, 2010, 18:44:36 pm »

Har kommet over en Slik en dobbelkabiner, i ganske strøken tilstand! Den er av den firkanta buss typen, om dere skjønner!
Og den har faktisk luftkjølt motor?
Hva sitter originalt i disse? 2L? Ikke ofte jeg ser disse! Sjeldne? Hva mener folket?
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: november 23, 2010, 18:47:12 pm »

Tidleg 80 talar. Er det syncro og eller?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #2 på: november 23, 2010, 18:48:29 pm »

Det tror jeg ikke! Men skal ikke si for sikkert!
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: november 23, 2010, 18:51:32 pm »

Skulle hatt ein sånn..

Men desse er vel etterkvart skjeldne ja.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #4 på: november 23, 2010, 18:55:33 pm »

Hvordan er deletilgangen til dem? Noen som vet?
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #5 på: november 23, 2010, 18:58:44 pm »

Du bær absolutt ta vare på denne. De er jo kule som f...
Deletilgangen aner jeg ikke men tror ikke det er alt for ille til disse. Det meste av mekanisk bør iallefall være rimelig greit å få taki.
Denne generasjonen med VW buss (ofte kalt t3, t25) kom med luftkjølt motor kun de første 3 modellåra, 80, 81 og 82.
Loggført

Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #6 på: november 23, 2010, 19:13:33 pm »

Ja, jeg syns de er kjempekule! Fattern som har lyst på sånn doka!
Så kom vi over denne! Gått 116.000! Byttemotor, som har gått 40.000!
Men veit ikke hva slags motor som sitter i! Var 2 gassere på hver sin side, snakker vi 1,8? 2L?
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
BP 73
Supermedlem
*****
Innlegg: 3062
Bosted: fagerstrand



Vis profil
« Svar #7 på: november 23, 2010, 19:16:07 pm »

motordeler er ikke noe problem. type 4 cu 70 hk. har hydrauliske ventilløftere og elektronisk tenning. ellers stort sett lik andre t-4 motorer.
Loggført

69 vespa 50s
72 1302 ls jubileum nr20002103 med 1680
73 1303 s med 1835
71 notchback 2l type 4
78 singelkabiner pick up 2l type 4
70 mod 1300 kjørbar motortestbenk
11 passat 2,0 140hk tdi st.vogn 4-motion
04 Caddy 1,9 105hk tdi  hentebil
09 golf 1,9 tdi st.vogn sportline
ingen bilcrossbobler igjen, har lagt hjelmen på hylla. men alltid noen delebobler som kommer og går. mye deler til bobler 68 mod og nyere på lager.
tlf 99599148 ( ingen mail i garasjen)
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #8 på: november 23, 2010, 19:17:11 pm »

Slitesterk motor? Bra kvalitet?
Jeg har ingen peiling på disse motorene!
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Rapidspeed
Seniormedlem
****
Innlegg: 306
Bosted: porsgrunn



Vis profil
« Svar #9 på: november 23, 2010, 20:06:58 pm »

du har nok funni deg en 2,0 luftkjølt.. T3en ble også levert med 1,6 med de er ekstremt sjeldent... syncro kom ikke før -85.. da med DG motor wbx 1,9 78hk..
Loggført

Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #10 på: november 23, 2010, 20:16:58 pm »

Høres jo bra ut Gliser
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #11 på: november 23, 2010, 20:44:32 pm »

motordeler er ikke noe problem. type 4 cu 70 hk. har hydrauliske ventilløftere og elektronisk tenning. ellers stort sett lik andre t-4 motorer.

Tynnes ut i lagerhyllene.. Som ett eksempel så er det tomt for standard bærelager over hele verden.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Rapidspeed
Seniormedlem
****
Innlegg: 306
Bosted: porsgrunn



Vis profil
« Svar #12 på: november 23, 2010, 22:47:05 pm »

motordeler er ikke noe problem. type 4 cu 70 hk. har hydrauliske ventilløftere og elektronisk tenning. ellers stort sett lik andre t-4 motorer.

Tynnes ut i lagerhyllene.. Som ett eksempel så er det tomt for standard bærelager over hele verden.

www.volkswarenhaus.de   Blunker
Loggført

LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #13 på: november 24, 2010, 07:43:07 am »

du har nok funni deg en 2,0 luftkjølt.. T3en ble også levert med 1,6 med de er ekstremt sjeldent... syncro kom ikke før -85.. da med DG motor wbx 1,9 78hk..

Er en i volkswest som har en t3 camper med 1,6 79/80mod. Ræserbil Gliser
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
*****
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg


SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!


Vis profil
« Svar #14 på: november 24, 2010, 08:43:18 am »

motordeler er ikke noe problem. type 4 cu 70 hk. har hydrauliske ventilløftere og elektronisk tenning. ellers stort sett lik andre t-4 motorer.

Tynnes ut i lagerhyllene.. Som ett eksempel så er det tomt for standard bærelager over hele verden.

grunnet til lagere ikke er å få er att Mhale og Kolbensmit har flytta produksjonen til KINA  Gråter og det har jo ikke gått serlig bra

vi leverer ganske mye til T25   har også en egen katalog for de  Blunker
Loggført

åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!