april 16, 2024, 16:13:52 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: Hvor mange HK, PÅ HJULA ,  i midlertidigmotoren Hæ
140-160
161-180
181-200
201-220
221-240
241-260
261++++

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 67
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Racebuss  (Lest 671334 ganger)
vwfreak
Supermedlem
*****
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder



Vis profil
« Svar #420 på: januar 10, 2010, 20:55:42 pm »

Vil også gjerne ha tilbakemelding på hva som må gjøres da jeg har planer om samme bremseopsett :-)
Loggført

Proud member of AGDERVWKLUBB
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #421 på: januar 10, 2010, 20:56:49 pm »

har sendt de en mail.
har du bestilt samme forstilling eller?  Rekker tunge
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
vwfreak
Supermedlem
*****
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder



Vis profil
« Svar #422 på: januar 10, 2010, 21:01:34 pm »

Jepp, den ble betalt for 2 mnd siden og jeg venter i spenning :-)
Loggført

Proud member of AGDERVWKLUBB
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #423 på: januar 10, 2010, 22:48:58 pm »

 Kult
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
RZR Sune
Medlem
***
Innlegg: 218
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil
« Svar #424 på: januar 11, 2010, 15:19:00 pm »

ser ut som hjulalger går helt opp til T3 -84
så ser ut som det kan bli tvungen oppgradering på frembremsene  Tvilende Glad

Sikkert ikke mange minuttene før de gamle bremsene dine blir solgt om du ønsker det:)
 Blunker
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #425 på: januar 11, 2010, 15:20:15 pm »

tipper hele forstillinga  komplett kommer til salgs snart.  Hemmelig
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
vwfreak
Supermedlem
*****
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder



Vis profil
« Svar #426 på: januar 12, 2010, 10:52:03 am »

Fått noe tilbakemelding på forstillinga???
Loggført

Proud member of AGDERVWKLUBB
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #427 på: januar 12, 2010, 10:55:27 am »

nei Engelsk E-post er tregere enn vanlig post...........
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
vwfreak
Supermedlem
*****
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder



Vis profil
« Svar #428 på: januar 12, 2010, 18:39:12 pm »

De var kjappe til å svare før jeg betalte ihvertfall........ Tvilende  Dårlig service gir dårlig reklame for deres nyskapende produkter.
Loggført

Proud member of AGDERVWKLUBB
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #429 på: januar 13, 2010, 17:55:54 pm »

svar frA red9 anng earlybay spindler:
"We have done a few and they all end up loosing a bit of steering lock due the shape of the ackerman arms and where the coilovers fit"

svar fra vedubengeering anng bremser:

 I do have a kit that uses 944NA hub/rotor with wilwood caliper on the 73-79 bay disk spindles, it is bolt on.


så der er håp.

 

Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
vwfreak
Supermedlem
*****
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder



Vis profil
« Svar #430 på: januar 13, 2010, 18:54:12 pm »

Forstår jeg det riktig vil den muligens bli litt vinglete på styringen med bruk av earlybay spindler, men ellers ingen modifikasjon.

Fikk også mail av de og din skulle tydligvis sendes denne uka, mens min måtte vente på orderen med tannstag.
Loggført

Proud member of AGDERVWKLUBB
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #431 på: januar 14, 2010, 00:31:23 am »

Nope, de sier du får litt større svingradius.
Loggført

Speed is no substitute for direction
vwfreak
Supermedlem
*****
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder



Vis profil
« Svar #432 på: januar 14, 2010, 00:45:05 am »

Takk Jhu, der fikk du bekreftet mine engelskunnskaper.......
Loggført

Proud member of AGDERVWKLUBB
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #433 på: januar 24, 2010, 12:31:22 pm »

da er forstilling annkommet norge i allefall. ligger på vent av noe toll greier   Rekker tunge
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #434 på: januar 24, 2010, 13:24:36 pm »

da er forstilling annkommet norge i allefall. ligger på vent av noe tull greier   Rekker tunge
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #435 på: januar 27, 2010, 23:18:54 pm »

ja TULL skal jeg love deg.
makan til surr fra TNT altså.... forstillingen hadde ligget  hos TNT  i over en uke da jeg tilfeldigvis sendte en mail til selgeren , i påvente av noen papirer de påstod manglet.
ikke blei jeg kontaktet selvom de hadde mail,hjemadresse og mobilnummer....
men etter litt papirflytting kunne jeg hente den og blei heldigvis positivt overasket da jeg reiv av plasten Glad

ser bra ut og komplett med spinlder kuler, ledd tannstag styring, rattstamme, vinkelgirboks og styrestag.
kraftigere konstruksjon en fryktet .!!
for den prisen kan den (foreløpig) trygt anbefales
(må jo testes på vei før endelig konklusjon blir tatt)


* DSC08522.JPG (126.39 KB, 480x488 - vist 606 ganger.)

* DSC08523.JPG (143.01 KB, 640x480 - vist 534 ganger.)

* DSC08524.JPG (165.19 KB, 640x480 - vist 632 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #436 på: januar 27, 2010, 23:29:38 pm »

Fytti helvete så  Kult
I overkant mye porno på en senkveld  Gliser
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6095
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #437 på: januar 27, 2010, 23:47:41 pm »

Fytti helvete så  Kult
I overkant mye porno på en senkveld  Gliser

Bare å handle, Jan!
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #438 på: januar 27, 2010, 23:48:49 pm »

åja!
finnes til bay også!

http://red9design.co.uk/type2.htm

Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
vwfreak
Supermedlem
*****
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder



Vis profil
« Svar #439 på: januar 28, 2010, 06:18:11 am »

Jeg gleder meg :-) Gleder meg også til erfaringer etter første kjøretur.
Loggført

Proud member of AGDERVWKLUBB
Keirn
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Malmø


Magister Mundi Sum


Vis profil WWW
« Svar #440 på: januar 28, 2010, 10:57:46 am »

Shittpomfrittt, den så jammen meg spis(s)bar ut Glad
Loggført

Om du ikke kan reparere det med en hammer, er det sikkert en elektrisk feil....
roarrag57
Seniormedlem
****
Innlegg: 380
Bosted: dokka



Vis profil
« Svar #441 på: januar 28, 2010, 11:25:37 am »

pris?? med frakt og hele pakka??
ser for meg at det koster flesk Tvilende
men ser jo helt toppers ut. pluss at det sikkert
blir mye bedre kjøreegenskaper. Kult
Loggført

bumblebee
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #442 på: januar 28, 2010, 18:38:58 pm »

priser på de forskjellige forstillingene ligger på siden dems
jeg betalte 250pund i frakt.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #443 på: januar 28, 2010, 18:46:18 pm »

Gratulerer! Den så bedre ut enn på bildene på red9design sia ved første øyekast synes jeg. Har dem oppgradert litt tro? Blir spennende å se hvordan den fungerer i praksis! Bolt den på! Gliser

Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
RE-tek
Juniormedlem
**
Innlegg: 81
Bosted: Drammen


Re-tek : Rotary engines - Custom auto electrics


Vis profil
« Svar #444 på: januar 29, 2010, 16:36:06 pm »

Jaggu ,de har jo klart å bygge inn stabilisatorstag/krengningshemmer funksjon ,i selve forstillings geometrien og dets bærearmer .

Tøft !   Her snakker vi utrykknings kjøretøy  Glad 
Loggført

No Pistons - No valves - No Problems

RE-tek
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #445 på: januar 29, 2010, 17:06:42 pm »

Jaggu ,de har jo klart å bygge inn stabilisatorstag/krengningshemmer funksjon ,i selve forstillings geometrien og dets bærearmer


kan du forklare hvordan det fungerer uten noe mekanikk fra den ene siden til den andre?
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #446 på: januar 29, 2010, 19:11:22 pm »

Jaggu ,de har jo klart å bygge inn stabilisatorstag/krengningshemmer funksjon ,i selve forstillings geometrien og dets bærearmer


kan du forklare hvordan det fungerer uten noe mekanikk fra den ene siden til den andre?

Jeg har tenkt litt på det der siden jeg var å kikket på forstillingen, og kommet frem til at hvis man greier å få riktig progressivitet i fjæringen, så skal det ikke være nødvendig med stabilisatorstag. Grunnen til at man har et slikt stag er jo å overføre kraft fra den ene siden til den andre, og har man nok kraft til rett tid, skal det ikke trenges noe stag...
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #447 på: januar 29, 2010, 20:09:08 pm »

Hvordan får du til det?

Jaggu ,de har jo klart å bygge inn stabilisatorstag/krengningshemmer funksjon ,i selve forstillings geometrien og dets bærearmer


kan du forklare hvordan det fungerer uten noe mekanikk fra den ene siden til den andre?

Jeg har tenkt litt på det der siden jeg var å kikket på forstillingen, og kommet frem til at hvis man greier å få riktig progressivitet i fjæringen, så skal det ikke være nødvendig med stabilisatorstag. Grunnen til at man har et slikt stag er jo å overføre kraft fra den ene siden til den andre, og har man nok kraft til rett tid, skal det ikke trenges noe stag...
Loggført

Mvh

Marius
Keirn
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Malmø


Magister Mundi Sum


Vis profil WWW
« Svar #448 på: januar 29, 2010, 21:23:30 pm »

Deet lurer jeg og veldig på.. ?!
Loggført

Om du ikke kan reparere det med en hammer, er det sikkert en elektrisk feil....
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #449 på: januar 29, 2010, 21:36:44 pm »

Jeg kan desverre ikke forklare hvordan man konstruerer en forstilling til å fungere slik, men det må være det de mener med at stabiliseringen er bygget inn i geometrien.

Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 67
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!