april 26, 2024, 02:06:05 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Panelen Kjell  (Lest 96880 ganger)
apticon
Nybegynner
*
Innlegg: 21
Bosted: Trondheim


Vis profil

« Svar #60 på: januar 29, 2010, 14:50:45 pm »

Utrolig inspirerende trå... Hadde vært tøft å få en Kjelsberg kaffe bil på veien Glad
Loggført
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #61 på: februar 04, 2010, 14:31:21 pm »

Takk for tilbakemelding!
Synd å se at det ikke ble bil på deg i denne omgang, men ingen grunn til å gi opp!
Ser ikke ut til at det blir kjeldsbergfarger på bilen i denne omgang, men kommer ikke til å fjerne lakken under, så mulig å hente det frem ved en senere anledning!

M.

Utrolig inspirerende trå... Hadde vært tøft å få en Kjelsberg kaffe bil på veien Glad
Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #62 på: februar 05, 2010, 18:03:12 pm »

Lite oppdateringer om dagen, siden det ikke skjer så mye spennende.
Men ved ledig tid blir det stadig gjort litt:
- Reparerer dørhengslene
- Renser, tester og lakkerer startmotoren
- Renset og rettet ut interiørplater. Dampet dem og la dem under press over natten.

* DSCF5089.JPG (111.9 KB. 800x600 - vist 437 ganger.)

- Samt vasket litt andre interiørdeler.

* DSCF5090.JPG (118.78 KB. 800x600 - vist 426 ganger.)

- Montert setetrekket
- Sandblåst mer og plukket ned teltet for utskifting av sand samt forbedring av teltløsning.
- Dreid bremsetromlene bak
- Og i dag fikk jeg endelig forteltet jeg har kjøpt! Ikke fargen som selger sa, men i god stand og herlig retro. Her prøvemontert i garasjen:

* DSCF5120.JPG (148.87 KB. 800x600 - vist 684 ganger.)


Håper å få gjort litt i helgen også!

M.

Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #63 på: februar 07, 2010, 14:11:41 pm »

Siden det var to som monterte stereo i en vannkjølt i garasjen i går valgte jeg å ikke begynne kappingen i bilen som planlagt, men heller jobbe med andre ting.
F.eks. styresnekken har blitt strammet og rustbeskyttet under "gulvnivå" med POR15.

* DSCF5126.JPG (123.73 KB. 800x600 - vist 610 ganger.)

Det mest spennende var at i løpet av kvelden og i morges ble vi ferdige med setene. Fornøyd med resultatet! Håpet med bilen er jo at vi skal klare å kombinere de orginale brukte delene med det nylakkerte. Setene er en av de tingene som skal bevares.

* DSCF5129.JPG (76.33 KB. 767x441 - vist 563 ganger.)

M.

Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
jaru
Supermedlem
*****
Innlegg: 675
Bosted: strømmen



Vis profil
« Svar #64 på: februar 07, 2010, 17:27:30 pm »

Morro å se at du velger å restaurere mye av de originale delene istedenfor å bytte ut med ny repro, setene ble jo helt suverene Glad
« Siste redigering: februar 07, 2010, 17:29:46 pm av jaru » Loggført

if it works don`t fix it
Member of mandagsklubben
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #65 på: februar 08, 2010, 01:29:21 am »

Mange trivelige timer med skitprat med "Tykken" i dag, men har skjedd litt med bilen også.
Etter mye tankevirksomhet valgte jeg å ta av fronten. Mye må skiftes og det er vanskelig å si hva som kommer til å gi meg minst arbeid. Men nå har jeg hvertfal begynt!

* DSCF5130.JPG (138.38 KB. 600x800 - vist 573 ganger.)


M.

Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #66 på: februar 08, 2010, 01:33:56 am »

Ja, ikke sant!? Hyggelig at flere syntes det ble bra!
Du har jo dessverre ikke så mye av det orginale igjen å stelle med, eller hva? Blunker

M.

Morro å se at du velger å restaurere mye av de originale delene istedenfor å bytte ut med ny repro, setene ble jo helt suverene Glad

Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
jaru
Supermedlem
*****
Innlegg: 675
Bosted: strømmen



Vis profil
« Svar #67 på: februar 08, 2010, 07:23:42 am »

Ja, ikke sant!? Hyggelig at flere syntes det ble bra!
Du har jo dessverre ikke så mye av det orginale igjen å stelle med, eller hva? Blunker

M.

Morro å se at du velger å restaurere mye av de originale delene istedenfor å bytte ut med ny repro, setene ble jo helt suverene Glad

nei ikke så mye Gliser har samla litt fra noen skogsvrak, bla. sofa foran som ikke ser så mye værre ut enn slik setene dine var så den må jeg prøve å lappe sammen.
Loggført

if it works don`t fix it
Member of mandagsklubben
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #68 på: februar 08, 2010, 18:26:46 pm »

Thumbs Up!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #69 på: februar 18, 2010, 01:23:41 am »

Etter en langhelg i Skottland har jeg kommet hjem til en hyggelig overraskelse!
Varene fra USA ankom tidligere enn forventet!
Etter inspirasjon fra theSamba og andre bussforum la jeg ut de funky panelene på gulvet i ca. riktig plassering.

* DSCF5248.JPG (127.87 KB. 600x800 - vist 584 ganger.)

(Den observante leser ser at gulvet foran er Wolfsburg West, som ble anbefalt av MonkeyNut som det beste tilgjengelig i dag. Uten å ha testet passform ser det veldig bra ut.)
Valgte også å kjøpe komplett gulv:

* DSCF5249.JPG (132.84 KB. 600x800 - vist 568 ganger.)

Og for den som trodde dette var nok, så ankom også ca. en hel bil i smådeler:

* DSCF5252.JPG (169.74 KB. 600x800 - vist 696 ganger.)

Wolfsburg West har et utrolig rikholdig sortement, så hver minste lille skrue, fjær, pakning, nøkkel, propp, el.l. ligger samlet i posene. Som her:

* DSCF5253.JPG (182.21 KB. 800x600 - vist 584 ganger.)

Hvordan jeg skal klare å holde styr på alt dette, gjenstår å se..
Føles godt å ha det i hus!
Nå er det kun min skyld hvis dette ikke blir bra!

De gærne har det godt... Osteaktig

M.

Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
Syncronaut
Supermedlem
*****
Innlegg: 934
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #70 på: februar 18, 2010, 12:15:36 pm »

Herlig, Magnus Glad Gleder meg til å komme innom og kikke på Kult
Loggført

Gorm
Medlem TVWK og Dora Custom
http://tvwk.no/
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #71 på: februar 18, 2010, 18:13:46 pm »

åj åj Sjokkert (h)jul aften giit.
Loggført
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #72 på: februar 18, 2010, 21:01:37 pm »

Hva blir sluttsummen når du handler fra Wolfsburg West??

Har handlet litt fra USA, men innen delene er på plass hjemme blir prisen det dobbelte av den opprinnelige prisen. Lønner det seg å bestille mye om gangen (hvis man har penger da)??

Spennede å følge med på prosjektet, har en T2 panel 1961 som trenger samme behandling. Den må desverre stå på vent til garasje/verksted er ferdigbygget.
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #73 på: februar 19, 2010, 01:20:48 am »

Hyggelig at du følger med på tråden! Spennende å restaurere buss, så du må bare komme i gang! Glad

Klart det koster mer for delene innen du har de på stuebordet, men frakten er fortsatt en liten andel i forhold til momsen. Jeg har betalt til sammen ca. 4 000,- for frakt til døra for 112kg, 0,7m^3.
Det er for sveisedelene og delene fra Wolfsburg west, og var fraktet fra forskjellige steder i USA til New York, og med Jet Carrier sjøfrakt til Norge.

Hva som lønner seg er jeg ingen ekspert på, men Jetcarrier regner ut pris etter det som er størst av volum (liter) eller vekt (kg) ved sjøfrakt for store pakker. Det lønner seg jo f.eks. ikke når jeg har fått ca. 50 liter med skumgummi pga. av Wolfsburg west sine standardstørrelse esker. Blunker

Så om det lønner seg å kjøpe mye eller lite er vel ikke mulig å si, siden du ikke kan vite eskestørrelse og vekt når du bestiller. Hvertfal hvis du gjør det slik som jeg gjorde.

Og for å ta med enda et aspekt: jeg har jo handlet mange "rimelige" deler. Regnestykket er nok helt anderledes om du handler motordeler og andre dyre, men små deler.

Jeg trøster meg hvertfal med at det har gått relativt smertefritt og at jeg så langt er svært fornøyd med delene! Glad

M.

Hva blir sluttsummen når du handler fra Wolfsburg West??

Har handlet litt fra USA, men innen delene er på plass hjemme blir prisen det dobbelte av den opprinnelige prisen. Lønner det seg å bestille mye om gangen (hvis man har penger da)??

Spennede å følge med på prosjektet, har en T2 panel 1961 som trenger samme behandling. Den må desverre stå på vent til garasje/verksted er ferdigbygget.
Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #74 på: februar 19, 2010, 19:40:07 pm »

hvordan ser kvaliteten ut på dei grønne delene?ser utrulig bra ut på bildene.
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #75 på: mars 08, 2010, 00:46:33 am »

Siden det sikkert er mange som lurer på om det ikke snart skjer noe mer med Kjell, så kan jeg berolige dere med at det er en sakte men sikker fremgang.   Blunker
Dessverre er det ikke bilen som har vært i fokus de siste ukene, men heller fasilitetene i verkstedet. Som tidligere nevnt var ikke telt no særlig tess, så vi har valgt å heller satse på å bygge et eget rom. Det vil bli godt belyst og gi muligheter for sandblåsing og evt lakkering av smådeler. I kveld stod maling av veggene for tur, og samboeren hjalp velvillig til!

* DSCF5302.jpg (111.19 KB. 800x600 - vist 697 ganger.)

Gleder meg til dette er klart!

M.

PS. Ble også litt tid til litt barnslig pauseaktiviteter/mimring..  Osteaktig

« Siste redigering: mars 08, 2010, 00:48:25 am av Magnus LH » Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
FUSENTAST
Supermedlem
*****
Innlegg: 648
Bosted:


Trønder i eliksir


Vis profil
« Svar #76 på: mars 08, 2010, 09:07:25 am »

så ut som paradis det der ja....

[ja ikke samboeren altså....eller...jo...øh...nei...]
Loggført

SCREWDRIVER #1
FosenXpressen
Seniormedlem
****
Innlegg: 343
Bosted: Leksvik, Fosen


TOTO


Vis profil WWW
« Svar #77 på: mars 08, 2010, 18:30:34 pm »


PS. Ble også litt tid til litt barnslig pauseaktiviteter/mimring..  Osteaktig
[/quote]

Håper de barnslige pauseaktivitetene var myntet på oss fremadstormende sexylubne vweteraner som stakk innom for å dele vår særdeles eminente ekspertise med Demses. Ikke alle som får besøk av Big-Wig`ene i Fahrtknockerz.      Remember...... WE BREAK WIND....
Loggført

Fahrtknockerz Aircoolerz
   Member#1 & Founder
     "We break wind"
It`s not the fahrt that kills,
        it`s the smell
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #78 på: mars 08, 2010, 18:39:12 pm »


PS. Ble også litt tid til litt barnslig pauseaktiviteter/mimring..  Osteaktig

Håper de barnslige pauseaktivitetene var myntet på oss fremadstormende sexylubne vweteraner som stakk innom for å dele vår særdeles eminente ekspertise med Demses. Ikke alle som får besøk av Big-Wig`ene i Fahrtknockerz.      Remember...... WE BREAK WIND....
[/quote]

Åja!
En stor ære å bli inviet i lokale Fosen-regler  Osteaktig
Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #79 på: mars 09, 2010, 23:13:00 pm »

Hygglig verkstadlokale, og desto hyggligare med eigen sandblåse og lakk -boks ! Ein grei oppgradering frå partytelt og presenning Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #80 på: mars 14, 2010, 00:47:09 am »

Litt av hvert skjer.
Rommet vårt er nå så godt som ferdig. Det ble veldig lyst og godt, og avsuget fungerer utmerket! Gleder meg til å ta det i bruk!
Men siden jeg ikke har anskaffet sand har jeg brukt tiden på litt andre ting:
Det ser ut til at kabalen med frontlykter går opp ved hjelp av OTO og Sam. Takk!
Også ved hjelp av Sam kunne jeg i dag demontere en ekstra forstilling han hadde for å få et sett fjærpakker uten knekte fjærer. Glad
Og i kveld jobbet jeg litt med motorluken, som jeg sikkert har vist her tidligere. Den var helt deformert. Delte den i to ved å brette opp falsene og hamret løs! Glad

* DSCF5319.JPG (83.64 KB. 800x313 - vist 498 ganger.)

Har mye å lære om platebanking, men håper å kunne søke litt rådgivning fremover.

M.

Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #81 på: mars 14, 2010, 01:22:00 am »

Kva type avsug e da du har montert i sanblåserommet ditt?

Intresangt å sjå att motorluka ikkje var sveist fast!! Dei fant vel ut kva som var enklast ja.. Men du kunne jo hoppa litt på luka før du delte den for å "grovretta " den, kansje?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #82 på: mars 14, 2010, 01:44:19 am »

Bruker to såkalte kanalvifter som stod montert i lokalet fra før av.
Slike vifter får du sikkert tak i et sted hvor de skifter ut ventilasjonsanlegget. Kompakte og ganske effektive.
Nok til at det blir undertrykk i rommet vårt hvertfal! Glad

Rammen rundt var sveist fast, jo. Punktet langs den indre kanten.
Tror nok ikke det hadde gjort ting noe bedre av å hoppe på den..
Gikk fint med hammer og mothold. Blunker

Blir nok skikk på den til slutt!

M.

Kva type avsug e da du har montert i sanblåserommet ditt?

Intresangt å sjå att motorluka ikkje var sveist fast!! Dei fant vel ut kva som var enklast ja.. Men du kunne jo hoppa litt på luka før du delte den for å "grovretta " den, kansje?
Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
sveinongen
Seniormedlem
****
Innlegg: 287
Bosted: Egersund



Vis profil
« Svar #83 på: mars 15, 2010, 19:18:23 pm »

Siden det var to som monterte stereo i en vannkjølt i garasjen i går valgte jeg å ikke begynne kappingen i bilen som planlagt, men heller jobbe med andre ting.
F.eks. styresnekken har blitt strammet og rustbeskyttet under "gulvnivå" med POR15.
[ Vedlegg ]
M.

Er det slik POR15 ser ut eller har du malt oppå den?

Kan denne brukes til lakkering av forstilling? ser at POR15 ikke kan males på bart rent metall, jeg holder på og sandblåseforstilling så lurer på hva jeg kan bruke til det.

Mvh Sveinung
Loggført

14 Lexus IS300h
01 Audi A6 2.4 Quattro
75 Dobbelkabiner  2.0L CJ motor
08 Ford Connect
93 Golf 1.6l
93 Golf 3 VR6
06 Lexus IS220d
96 Golf 3 2.0l
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #84 på: mars 16, 2010, 08:57:45 am »

Siden det var to som monterte stereo i en vannkjølt i garasjen i går valgte jeg å ikke begynne kappingen i bilen som planlagt, men heller jobbe med andre ting.
F.eks. styresnekken har blitt strammet og rustbeskyttet under "gulvnivå" med POR15.
[ Vedlegg ]
M.

Er det slik POR15 ser ut eller har du malt oppå den?

Kan denne brukes til lakkering av forstilling? ser at POR15 ikke kan males på bart rent metall, jeg holder på og sandblåseforstilling så lurer på hva jeg kan bruke til det.

Mvh Sveinung

Det er to strøk POR15 malt med pensel du ser der, ja.
Lakkere en forstilling med det burde nok gå fint, bare du får vekk alt fettet og lar malingen herde et par dager før du håndterer den.

Dette står på gasolin.no: "Det er derfor svært viktig at overflaten er grov og porete, som på rustne, etsede eller sandblåste overflater." - Altså burde vel du kunne bruke det uten noen annen grunning?

M.
Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #85 på: mars 19, 2010, 00:56:33 am »

Litt om hva som har blitt gjort de siste dagene:
Som et forsøk på å ha noe jeg kan holde på med hjemme i boden og ikke alltid måtte reise til garasjen så begynte jeg å vaske motoren slik at jeg kan ta med den hjem og jobbe på den.
Jeg har vel tidligere stolt uttalt at jeg hadde funnet motor til bussen, men denne er altså en annen.  Blunker Planen med denne er å vaske den, overhale den og bruke den. En ordentlig motoroppussing vil skje en annen gang.

Motoren er en litt "eksotisk" sak. Det er en 1200 motor fra samme år som Kjell (nov. -64), men den har siden blitt overhalt på fabrikk. Den har da fått seg nytt motornummer som jeg tror indikerer at det nå er en 40hk. Endeslark finnes, men vi håper den holder en sommer eller to?

* DSCF5324.JPG (156.49 KB. 800x600 - vist 423 ganger.)

(En kan se en antydning til en D før det nye motornummeret? X'en etter det nye nummeret betyr vel at den er fabrikkoverhalt. Han som slo inn nummeret hadde nok fått i seg en bayer eller to for mye...)

Testet ut rådet Tistlo hadde fått om å bruke "Cillit Bang" sammen med oppvaskbørste. Et par timer senere er jeg godt på vei.

* DSCF5323.JPG (161.82 KB. 800x600 - vist 450 ganger.)


Og i kveld vasket jeg litt deler med Biltema håndrens og tannbørste. Fungerte utmerket! Glad
Fikk skiftet kondensator og stift på fordeleren, men innså at jeg har prestert å kjøpe feil rep.sett til både forgasser og bensinpumpe..  Tvilende

* DSCF5327.JPG (151.99 KB. 800x600 - vist 424 ganger.)


Motoren kommer jeg til å jobbe litt med i rykk og napp, så blir vel litt plutselige oppdateringer.

M.

Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #86 på: mars 27, 2010, 13:09:46 pm »

Ikke rart det blir lite oppdateringer her når jeg har brukt ledig tid i snart to uker på å montere branndør i verkstedet.. MEN nå som det er påskeferie har jeg satt av hvertfal fire hele dager med jobbing på bussen!
Satser på at det blir store endringer på bussen da!

Ledig tid mellom slagene har jeg fått gjort litt av de tusen tingene som må gjøres før Kjell er på veien igjen.
Knapper, lys, o.l. har blitt renset/vasket lett på kjøkkenbenken.

* DSCF5329.JPG (131.46 KB. 800x600 - vist 461 ganger.)

(Beklager dårlig bilde)
Også fått bekreftet at Låsgruppen i byen kunne slipe opp nøkkel etter koden min! Bare å sjekke koden på dørene også nå, før jeg tar turen dit. (Korrekt emne kjøpte jeg på WolgsburgWest)

God påske til dere som leser! Glad

M.

Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #87 på: mars 30, 2010, 15:32:20 pm »

Updates:

Begynte i går å fikse dørene for å kunne henge dem opp når jeg skal tilpasse paneler foran. Valgte å gjøre som volkswagen gjorde i oktober -64, nemlig å øke platetykkelsen ved innfestingen til 1,5mm. Litt grønt stål ble også begynt tilpasset. Mangler litt sandblåsing og lakkering før resten sveises inn. Hengslene vil bli festet med skrue og mutter, litt som måten døren er festet i A-stolpen. Skulle gjerne naglet, men tror dette blir en god løsning, da det gir rom for litt justering ettersom jeg ikke vet den nøyaktige plasseringen av hengslene.

* DSCF5339.JPG (114.64 KB. 800x600 - vist 479 ganger.)

I stad tok jeg med meg alle låsene til Låsgruppen og fikk filt opp en nøkkel. Som jeg fryktet var to av låsene (tenningslåsen og førerdøren) faktisk med en annen koding. Mon tro om jeg skal prøve å få dem til å bli like? De hadde mange forskjellige "tumblers" i en eske merket "Volkswagen" som så mistenkelig riktige ut.
Tre av dørene har en nøkkel som passer hvertfal! Glad

* DSCF5342.JPG (165.92 KB. 800x600 - vist 407 ganger.)

Jeg har lenge vært nysgjerrig på hvordan det så ut under den blå lakken på bilen. Etter flere besøk i garasjen hvor vi har diskutert at det hadde vært kult å få frem logoen tok jeg i morges til meg motet og fjernet den blå lakken flere steder. Skuffelsen var til og ta og føle på da jeg innså at de som lakkerte bilen blå gjorde en for god jobb med å matte ned..

* DSCF5343.JPG (113.51 KB. 800x600 - vist 468 ganger.)

Det er kun rester etter en brun logo på denne siden, og to brune striper langs den andre siden.
Men jeg gir ikke opp! Må være mulig å finne et bilde av bilen på 60-tallet!

To be continued...

M.

PS. Tror jeg hadde gjort meg dårlig som påskekrimforfatter; jeg som avslører hemmeligheten så tidlig...  Rekker tunge

Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
OTO
Supermedlem
*****
Innlegg: 1966
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #88 på: mars 30, 2010, 22:06:26 pm »


Det ser ut til at kabalen med frontlykter går opp ved hjelp av OTO og Sam. Takk!
M.


Den har kommet frem?
Loggført

-T1 58' Restolooker
-T1 58' Vintage speed Judson Superchaged
-T3 80' Transporter (solgt)
-T3 58' Reimo camper (solgt)
-T3 88' Westfalia


http://www.vwnorge.no/index.php/topic,808.msg8010.html#msg8010
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #89 på: mars 30, 2010, 23:33:22 pm »


Det ser ut til at kabalen med frontlykter går opp ved hjelp av OTO og Sam. Takk!
M.


Den har kommet frem?

Ja!
Tok litt tid i posten, men fikk hentet pakken i dag! Takk!

M.
Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!