april 29, 2024, 06:26:20 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3 4 5
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Skulebussen Bolli  (Lest 37241 ganger)
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #30 på: april 28, 2010, 10:15:35 am »

...og den er GRØNN!!! Hvis den gjennoppstår bytter den da farge, eller blir det "Nostalgia you win again 2"?

Nostalgien vinner ALLTID... jeg blir bare eldre... og før blir bedre og bedre... Glad

Allt var mye bedre før.... Som feks den gangen morfar gravde ned barndoor bussen....... Den hadde vist også vært mye bedre før.....
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #31 på: april 28, 2010, 10:39:45 am »

...og den er GRØNN!!! Hvis den gjennoppstår bytter den da farge, eller blir det "Nostalgia you win again 2"?

Nostalgien vinner ALLTID... jeg blir bare eldre... og før blir bedre og bedre... Glad

Allt var mye bedre før.... Som feks den gangen morfar gravde ned barndoor bussen....... Den hadde vist også vært mye bedre før.....

tilogmed historiene om før blir bedre og bedre
Loggført

Mob:92245040
t2-Splitwindow
Seniormedlem
****
Innlegg: 397
Bosted: Voss



Vis profil
« Svar #32 på: april 28, 2010, 12:11:24 pm »

Grattis med splitt bus Tistlo. Bra det kjem fleire av denne typen til Voss. Blunker
Loggført
vw dude
Seniormedlem
****
Innlegg: 439
Bosted: kongsberg



Vis profil
« Svar #33 på: april 28, 2010, 16:07:30 pm »

Gratulerer med splittbuss.  Gliser
Loggført

- VW boble 1970
- Mazda 2 2018
- Tempo corvette 1967
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #34 på: april 28, 2010, 17:01:46 pm »

JHU; Att du har ein splittbuss, betyr vel ikje att du ikkje kan kjøpa fleire? isofall har eg missforstått noko.. Glad

Arnstein: JA da trengst fleir splittbussar her!! Pr idag veit eg kun om 2, dennna og din. Men da e jo fleire låvar rundtomkring endå.. og kanskje står da ein uti skogen på dyrvedalen, men da ekje skjekka opp endå
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #35 på: april 28, 2010, 22:55:34 pm »

Litt framgang ikveld..

Fekk justert stift, pussa kontaktar rundtomkring i motoren, justert ventilane, fyllt på olja, justert choke og fiksa ledningar på gassar, montert coil og fiksa nokon fleire ledningar, laga te bensinrøyr og slange for midlertidig bruk(rett frå flaska, ikkje via tanken)
Eg fekk og litt straum i gamle kretsar.. Glad Monterte nylada 6V batteri, testa diverse knappar. Det var vist ikkje mykje lys på bilen,, ikkje rart dei bygger om til 12 v  Gliser

Men eg hadde tenkt å sviva igang motoren, men startaren ville ikkje samarbeida.. den trakk massse straum og ikkje tegn til liv. så eg har tenkt å skifta startaren med ein an. Vist ikkje det hjelper so er det eit enormt spenningsfall i ledningsnettet!

So dermed er vidare arbeidsplan:
-Skifta startar, forhåpentligvis går motoren rundt..
-Laga til ein midlertidig bensintank.
-Få start på bilen!
-Smøra opp clutchpedalen(heng att nedi golvet)
-Tut å kjøyr!

 Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #36 på: april 28, 2010, 23:44:29 pm »

Hadde vært stilig om du kunne lagt ut noen snutter utub.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

MariusR
Supermedlem
*****
Innlegg: 940
Bosted: Ålesund



Vis profil
« Svar #37 på: april 29, 2010, 08:55:43 am »

Såg jo veldig fin ut denne da, hvordan ser den ut inni da? har du sofa rekkene?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #38 på: april 29, 2010, 08:59:36 am »

Skal filma litt ved motoroppstart ja,
Skal og ta bilder frå inni, men eg har ikkje fått lesst ut alt baki endå, må venta på opphaldsver. Men alle setarekkene er på plass, og meir til
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #39 på: april 29, 2010, 09:23:55 am »

Eg fekk og litt straum i gamle kretsar.. Glad Monterte nylada 6V batteri, testa diverse knappar. Det var vist ikkje mykje lys på bilen,, ikkje rart dei bygger om til 12 v  Gliser

Om det er like bra lys som på den moderne bruksbilen trenger jeg ikke veteranbil. 6 Volt gir herlig matt lys.
Biler som har 12 volt i fra fabrikk er det jo greit med.

Husk at du har en høy stjerne i Vintage-village-gjengen Tistlo Glad
« Siste redigering: april 29, 2010, 10:51:04 am av Oval57 » Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #40 på: april 29, 2010, 10:43:34 am »

Var meint som ein spøk,, Blunker kjem til å behalda 6v, men muligens da kjem ekstralys
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RZR Sune
Medlem
***
Innlegg: 218
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil
« Svar #41 på: april 29, 2010, 12:58:26 pm »

Det er bare å gratulere!!
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #42 på: april 29, 2010, 22:36:03 pm »

Takka for da Sune!

Har funnet ut att da e enorme spenningstap i ledningsnettet...! Derfor lyser lysa elendigt.. gjor eit tappert forsøk på å få liv i bilen ikveld og, krabba under og fekk pussa reint kontaktar på startaren (som var over gjennomsnittet godt vekkgjøymt under bilen..) jordingen på girkassa var elendig kontakt på og,, Men det hjelpte ikkje stort, ei heller pussa på ladereleet etc.. So då skal eg skifta startaren iløpet av morgondagen, satsar på att da hjelper, utan so må da gjerast noko lurt med ledningsnettet
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #43 på: april 30, 2010, 16:13:00 pm »

Gamle 6 voltstartarar har en tendens til å gje opp...dersom du ikkje sjekkar dei fyrst. Ein bør ta ut børstene å sjekka kommentatoren for "kobberstøv" Dersom det er "kobberstøv" og anna drit imellom platene som sit beka fast rundt akslingen, så må ein reingjere dette. Vidare so er dei fleste startinslaga so gamle at dei har fått eit irr belegg på kontaktene sine, og då går det forlite støm igjennom...(altså inni bakkelitten frampå innslaget) Dersom det ikkje er mulig å åpne dette..(må av og til avlodde noken ledningar, hvis det går an å åpne dette) ...ellers så må ein kjøpa nytt innslag. (fant ein maken NOS på Thesamba.com som eg kjøpte der.)
Dette har eg gjort på 6 voltstartaren til Ovalen min, og i mellomtida brukte eg ein "lånt" startar, frå gulaboblo mi. Sjekka sjølvsagt denne også fyrst.
Når ein skal kjøyra igang slike gamle deler, so treng ein god å rett straum, og aller helst kjøyra startaren nokre turar utan tennploggane i fyrst.
« Siste redigering: april 30, 2010, 19:30:09 pm av ovalt » Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #44 på: april 30, 2010, 16:35:48 pm »

Takk for tips Mikkel! Nettopp det eg har tenkt å gjera! har ein reserve startar som eg skal setta inn mellombels(og forhåpentligvis få start) medan eg skal overhala den som står i bilen.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #45 på: april 30, 2010, 19:31:31 pm »

Ja lykke til med startinga då Christer.
Loggført
1303S73
Supermedlem
*****
Innlegg: 735
Bosted: Haugesund NRVWK


1303LS Org. Cab. & Gullhuset


Vis profil
« Svar #46 på: april 30, 2010, 22:32:09 pm »

Gratulerer med ny bil.

Hilsen Geir.
Loggført

1973 1303LS Org. Cab
1966 VW panel Gullhuset
1985 VW transporter syncro
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #47 på: april 30, 2010, 23:58:16 pm »

Takkar for det Geir Glad

Har ikveld fått noko tid til å bala med det startproblemet... det viste seg att det største problemet skulle verta å få UT startaren frå bilen!! Heilt utrulig kor godt dei klarar å gjøyma den vekk.. Eg fant fort ut att eg måtte lura av det varmerøyret, frå potte til karosseri, men det største balet var jo att den øvre startar bolten, er ei gjennomgåande skrua, utan den halvmåne formen... Så eg måtte vera under girkassa og halda igjen, samtidig som eg var inni motorrommet og skrudde ut muttern.. Vanskeleg var da, men da gjekk til slutt når eg fekk teken på da. Fekk då ut startaren og inn igjen med den andre, nesten like mykje arbeid. Kobla so saman alt igjen og prøvde å vri om nykkelen i håp om att da skulle skje noko.. - nix, null respons.. MEN det var nesten ikkje lys igjen på bilen, og batteriet klokka inn på 5,7 volt. Reknar med det er feilen, så no står batteriet på lading og eg lever i håpet om att eg skal få start på bilen imorgo etter VWAAR treffet i Hardanger Glad

Kjem åg noko bilde imorgo
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #48 på: mai 01, 2010, 07:19:00 am »

ja he he, dett er forlengst eit tebakelagt kjent problem...-tips som eg alltid gjer med denne skrua; eg finn pipe og eit par forlengjarar, som eg klemmer til ei knipextong i enden på forlengjaren, so sett eg dette verktyet på skrua, å låsar det med ein trekloss og ein kile mot karosseriet. Når dette sitt stødigt fast på skruen, har eg ein slik 17 mm fast med skrelle i andre enden, og vips...eg kan stå på sida av bilen og berre "skrella av mutteren med ei hand då.  Blunker
Loggført
amubus
Nybegynner
*
Innlegg: 22
Bosted: Nesttun/Bergen


Vis profil WWW

« Svar #49 på: mai 01, 2010, 08:28:43 am »

sjekk foringen til starteren. 'står i girkassehuset. Om denne er sleten så funker starteren gårleg...
Loggført

-01 t4 ex ambulanse
-86 t3 Caravelle
-70t2 Rico camper
-64 t1 ambulanse

Keep Norway beutiful, restore an old bus
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #50 på: mai 01, 2010, 08:52:13 am »

Eg lurde på å bruka pipa med forlengarar ja, men det vart for bale.. men eg klarte å lura ein fastnykkel på, ogso la eg fastnykkelen mellom girkassa og gassvaieren/clutchwire som går der. funka det og, men tok ei stund..

Startarforingen sjekka eg jo sjølvsagt ikkje.. men eg får no prøva med straum på batteriet no då, vist ikkje han vil no, so e da nok enten for dårlig straum gjennom tenningslåskretsen eller so e da noko ant, feks foringen.. og då ryk motoren og alt ut isofall..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6107
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #51 på: mai 01, 2010, 20:15:37 pm »

sjekk foringen til starteren. 'står i girkassehuset. Om denne er sleten så funker starteren gårleg...

Jeg bytter denne alltid om jeg er tvil eller ved montasje av nye startere... Bør også smøres med bittelitt fett ifg en gammel manual jeg har liggende hjemme her...
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #52 på: mai 07, 2010, 23:39:40 pm »

1-0 til Squareback og amabus  Foringen er nok syndaren her, kan ikkje vera noko ant.. Så ny foring er bestilt Glad

Har gjort fleire tapre forsøk på å få igang bilen på gir.. men nei, den har straum, den har komp, den har bensin trur eg.. har tilogmed opptil fleire filmar av "Prøvestartinga" som skal leggast på jutub og so kjem dei inn her.
Hadde vel ein 5 turar frå postkasso og ned på tunet, motoren gjekk jo berre bedre og bedre, og høyrdes meir og meir villig til å starta. Men hadde eg fått igang den startaren hadde alt vert so mykje lettare, så då er det planen vidare. Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #53 på: mai 08, 2010, 07:41:55 am »

1-0 til Squareback og amabus  Foringen er nok syndaren her, kan ikkje vera noko ant.. Så ny foring er bestilt Glad

Har gjort fleire tapre forsøk på å få igang bilen på gir.. men nei, den har straum, den har komp, den har bensin trur eg.. har tilogmed opptil fleire filmar av "Prøvestartinga" som skal leggast på jutub og so kjem dei inn her.
Hadde vel ein 5 turar frå postkasso og ned på tunet, motoren gjekk jo berre bedre og bedre, og høyrdes meir og meir villig til å starta. Men hadde eg fått igang den startaren hadde alt vert so mykje lettare, så då er det planen vidare. Glad

Har du prøvd å dra rundt motoren utan å kobla bensinrøyret i forgassaren..(altså berre for kontroll av bensinpumpa..so kan ein henga på røyret ei tom brusflaska der ein festar røyret i forgassaren) (og dersom det ikkje kjem bensin då, må ein prøva å heverta medan ein "kinner"altså hjelpa pumpa litt for å få den igang) og dersom det er ein 28 pci forgassr so må prøvestarten utførast med full sjåk. -Desse forgassarane er også svert lette å renska og dersom det er stor slark i spjeldakslingen (underste) kan ein avhjelpa noke lekkasje av falskluft ved å lage ein plastpakn. for sideslarken her.
p.s. dersom ein har pakningar til desse forgassarane, so bør ein demontera dei for vask og blåsing. Mn ikkje skrue ut det luftblandingsrøyret midt i innsugingen, for der sitt eit lite messingrøyr inni "tuben" som er trykt nedi eit spor. dette treng ikkje ut for det kan blåsast reint. Tuben er so lett å knekkja sundt.    Blunker
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #54 på: mai 08, 2010, 07:58:13 am »

Tek eg ikkje heilt feil, so trur eg at 6 volt startrane er heilt avhengige av foringa bak i kløtsj-huset, ankeret stel all stømmen dersom det ligg skeivt mot nokon av "platene i startaren" -Bedre opplagring på 12 v startarane. 
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #55 på: mai 08, 2010, 13:22:21 pm »

Bensinpumpa virkar, for eg laga ein tank av eit syltetøy glas og ettter desse "prøveturane" so merka eg att det hadde minka eindel i glaset.. Og att forgassaren lek i gassspjeldet veit eg Glad då eg helte bensin rett i gassaren rann det etterkvart ut gjennom akslingen
Men eg brukte motorsagbensin.. kanskje ikkje det besta men det var alt eg hadde(trur motoren treng litt olja for smørning likavel..)

Nei, det er nok foringen, då eg skifta starter kjente eg nett på foringen og meinar den var i litt dårleg stand, men då tenkte eg sjølvsagt ikkje noko meir på da før eg satt i den andre startaren. Ny foring so tenker eg att det er håp!

Ellers har eg begynt litt forsiktig med å få fargen tilbake, testa litt rubbing på sida - her er da håp for å få lakken skikkkeleg bra Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #56 på: juni 08, 2010, 22:43:18 pm »

Ser jo ut til att det har vert tausheitsplikt omkring denne bussen Øyerulling

På tide å legga ut bilder som daterar seg heilt tilbake til dagen den kom i garasjen..

Eit dårleg innsideveiw bilde..

* P1018030.jpg (123.16 KB. 733x550 - vist 293 ganger.)


Stolar og benkar til eitkvart behov

* P1018032.jpg (110.22 KB. 733x550 - vist 307 ganger.)


Litt bedre dashbordbilde

* P1018033.jpg (115.62 KB. 733x550 - vist 262 ganger.)


Skamstilig med kupelys, nett som på stor buss Gliser

* P1018034.jpg (73.91 KB. 733x550 - vist 275 ganger.)


Full rulle med 6v!

* P1018035.jpg (68.22 KB. 733x550 - vist 239 ganger.)


Langlys... Achtung! Verwenden Sie Sonnenbrillen  Kult

* P1018038.jpg (71.86 KB. 733x550 - vist 238 ganger.)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #57 på: juni 08, 2010, 22:53:13 pm »



Motorn, 1500 byttemotor.. som eg håpte å få igang..

* P1018041.jpg (109.42 KB. 733x550 - vist 259 ganger.)


Nokon som har luftfilter te meg?

* P1018042.jpg (139.63 KB. 733x550 - vist 247 ganger.)


Hmm skeptisk..

* P1018044.jpg (132.19 KB. 733x550 - vist 272 ganger.)


Etter noget strev vart startaren skifta, detta er då den gamle,, den nye er spygrønn

* P1018049.jpg (125.7 KB. 733x550 - vist 249 ganger.)


Drivstofftank montert og fingrar og ter vart kryssa.. men neidå! startaren gjekk ikkje rundt no heller.. startarforing skift tenker eg..

* P1018132.jpg (152.69 KB. 733x550 - vist 257 ganger.)


Ja ka med å ta den på gir!? tja

* P1018136.jpg (186.66 KB. 733x550 - vist 291 ganger.)


Bussen er sjølfølgelig sterkast Øyerulling

* P1018142.jpg (175.37 KB. 733x550 - vist 278 ganger.)


Etter nokon å 5 turar opp og ned frå postkasso so vart da konkludert med att motoren høyrdes meir og meir ut som den starta, men den starta ikkje.. akk ja, den vart då trilla ned til sine kollega'ar

* P1018147.jpg (155.23 KB. 733x550 - vist 339 ganger.)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #58 på: juni 08, 2010, 23:00:09 pm »


Utrydding igang..

* P1018149.jpg (155.81 KB. 733x550 - vist 289 ganger.)


Fekk med desse utkappa, oprinnleg planet til ein T3 doka.. var tiltenkt som golv i bussen men får nok eit anna bruksområde

* P1018150.jpg (165.97 KB. 733x550 - vist 252 ganger.)


Westfalia benker, deksel framme, utkapp til rusta vindu, tehengarfeste, bedre støtfangar bak, nos varmerøyr og nos doglegs..ja ogso førarstolen til venstre

* P1018151.jpg (161.31 KB. 733x550 - vist 302 ganger.)


Ei flott sittegruppa Glad

* P1018152.jpg (163.15 KB. 733x550 - vist 263 ganger.)


Sånn ser han då ut

* P1018153.jpg (121.01 KB. 733x550 - vist 304 ganger.)


Golvet skal skiftast!

* P1018154.jpg (143.25 KB. 733x550 - vist 298 ganger.)


Lokalt busstreff?

* P1018155.jpg (139.05 KB. 733x550 - vist 246 ganger.)


Vakkert ja!

* P1018158.jpg (130.46 KB. 733x550 - vist 271 ganger.)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #59 på: juni 08, 2010, 23:17:28 pm »

Heilt ferkst frå igår!:

Klar for litt jobbing, endeleg!

* DSCF0141.jpg (171.19 KB. 733x550 - vist 241 ganger.)


Agenda: Ut med motor for oppshining, rens av tank, vasking, skifing av nødvendige gommideler etc

* DSCF0143.jpg (115.68 KB. 733x550 - vist 233 ganger.)


Etter litt flikk so fekk eg av støtfangaren. Hjørna skal skiftast.

* DSCF0146.jpg (113.36 KB. 733x550 - vist 244 ganger.)


Ahhh avtagbar bakplata! Lovande!

* DSCF0147.jpg (120.23 KB. 733x550 - vist 261 ganger.)


Og etter ei lita stund so drog eg motoren rett ut! Veldi sutalaust Glad

* DSCF0149.jpg (169.85 KB. 733x550 - vist 277 ganger.)


Tanken som var på veg ut,, men so måtte vist eberen ut fyrst..

* DSCF0150.jpg (131.62 KB. 733x550 - vist 240 ganger.)


Begge to ute.. Tanken var so nedstøva att den kan Aldri ha sett dagslyset sidan den vart montert i 64

* DSCF0153.jpg (157.96 KB. 733x550 - vist 243 ganger.)


Her må da vaskast!

* DSCF0154.jpg (128.73 KB. 733x550 - vist 271 ganger.)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 [2] 3 4 5
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!