april 28, 2024, 20:41:13 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 95
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Studenten som skal bygge muskler! Total overhaling, hint av porsche...  (Lest 859489 ganger)
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1740 på: juni 18, 2013, 10:52:11 am »


Skal vi begynne sånn tøysegjetting for mulig maks hk med endringer? Øyerulling

Nå: 165hk
+ 4 hk for motor i drifts temp
+ 4 hk for riktig blanding
+ 6 hk for power pulley
+ 8 hk for 48 dellorto trijet.
+ 4 hk for "stinger enderør"
+ ukjent hk osv pga tennings tøys.

= 191 hk og kanskje 250nm... Ikke så gale for hjemmemekk og 42-37 ventiler. Glad

Nå som du er på trygg grunn med bremset motor ville jeg holdt slik synsing for meg selv. Du har det du har.. hva du kunne ha hatt er veldig uinteressant. Og prøv nå for guds skyld og hold på den respekten du får her med "svart på hvitt" papirer, før synsingen tar av på nytt.

Og nå som du har bremset selv og funnet ut at de 200 hestene du estimerte med forrige kam.. faktisk ikke var mer enn ca 150. Bør kanskje respekten ovenfor andre som bremser fine tall økes. Mener å huske du snakket mindre pent om en 1915 som faktisk ga det samme som strikken din i nåværende tilstand  Blunker     Mye effekt kommer sjeldent av seg selv.



Hvorfor mener du man skal holde slik synsing for seg selv, det er jo ikke snakk om noe annet enn en hypotese som skal testet.
Testing av hypoteser og forbedringpotensiale er jo det som er gøy. Glad
200 hk har eg aldri estmert før, den absolutt høyeste estimeringen ble gjort med JPM sine formeler og ende på 193 hk, eg sa selv at eg var fornøyd med alt over 160 da dette skulle bli en gate motor med godt moment men allikevel frisk på turtall.

Hvis du snakker om Erlend sin motor så er jo ikke det annet en vennskaplig terging. Blunker

BB:
Om du mener det er mulig å "fikse" dette fallet over 6000 rpm med justering av innsugslengdene så kom gjerne med tips om hva eg skal gjøre. Glad
Loggført

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #1741 på: juni 18, 2013, 11:02:02 am »

BB:
Om du mener det er mulig å "fikse" dette fallet over 6000 rpm med justering av innsugslengdene så kom gjerne med tips om hva eg skal gjøre. Glad

Det er fullt mulig. Sjekk EA og juster deretter.

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #1742 på: juni 18, 2013, 11:14:34 am »

ta også med faktorer som :slaglengde/stempelhastighet/friksjon, vekt på bevegelige deler som råder, stempler , ventiler støtstenger, høyt fjørtrykk +++

og hva med kam..?
finnes flere eksempler på motorer f.eks med go gammal FK8 som gir samme , hvis ikke bedre tall i tilsvarende kombo

ser man på MC motorer og  sammenligner nevnte data så er vel ikke lengden SÅ kritisk.

mange mc motorer har jo tilnærmet flate momentkurver på 6-8000 o/min , med ÈN gitt lengde på innsug/eksos
og kam durasjoner som er "snillere"

http://www.sportrider.com/dyno/146_sportbike_dyno_charts/photo_92.html





Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #1743 på: juni 18, 2013, 11:31:11 am »

Kremt kremt. 72hk pr liter mot mine 84 hos Erik Osteaktig

72hk pr liter er 118 i en 1641..  Øyerulling



 Kysser
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1744 på: juni 23, 2013, 19:43:19 pm »

Travle dager så en fem min jobb med skanning blir fort utsatt.. Blunker

Reiste opp etter srvwk treffet noen dager etter de andre, gikk akkurat passe friskt for seg hele veien og med lav pedal opp tunnelene som vanlig.
Etter å ha lest av lambda verdiene på bremsingen så har jeg fått bedre forståelse for når eg kjører magert, når eg kjører feit og når eg passerer det farlige området på 14-15.5 AFR.
Ser også at motoren blir aldri for varm, oljetrykk er bra selv hvis tomgangen faller under 400 rpm men tenningsbank kan "provoseres" frem lett uavhengig av motor temp. Dette ved at under halv 45-60% gass havner eg i det farlige blandingsforholdet som er mest utsatt for banking og med grei belastning i 3. eller 4. giret så kommer bankingen. Men om jeg gir flat pedal uansett gir eller belastning så finnes det ingen banking. Blunker
Vakuumklokka er også litt synder kanskje..

Skal derfor leke meg mer med dysene for å gjøre denne overgangen så brå som mulig, ja det hadde vert mye kjekkere med ECU men er jo ikke like kult. Gliser

Det som var mer fasinerende er det forferdelige lave bensinforbruket...
Fra dør til dør, Sandnes - Bergen så er det ca 21,4 mil, bilen brukte mellom 8-9.5 liter...
Dette tilsvarer et sted mellom 0.40-0.44 L/mila.

Altså med fornuftig kjørestil er dette 0.40 L/mila ! Sjokkert

Det blir gøy å leke videre med justeringen på denne motoren og det fasinerer meg hvor magert man kan kjøre på slike gamle boble motorer.
Neste steg blir nok forbedring av tenningsanlegget slik at eg kan sikre meg en jevnere tenning/forbrenning på slik mager kjøring.
Selvfølgelig vil jo en girkasse med lavere tap en det sørgelige eg har kunne forbedret dette ytterligere, men det får komme senere..

Men det var disse bremsegrafene da...

Første bildet er den aller første bremsinga, denne ble gjentatt kort tid etterpå med 2 hk mindre.
Som dere ser så er grafen full av fall pga veldig feil blanding. Det som også viste seg var at vakuumklokka var løs og motoren trakk litt falskluft..



Neste bilde er etter vi har feitet ut blandingen på toppen endel og skrudd opp bensintrykket slik at den feiter ut fra ca 3750 rpm.


Til slutt er siste kjøringen for dagen (les veldig varm motor), litt feiter blanding på toppen men fortsatt alt for magert, samt tenningsproblemer på toppen.


Så rom for forbedring er det alltid, og eg gir meg ikke enda. Glad
Loggført

Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1745 på: juni 27, 2013, 20:55:51 pm »

Siden jeg er litt ekkel og kvalm og sånn så er vel det første resultatet det "Rette" ? Er jo det du faktisk har kjørt rundt med og på stripa med .. (vel i utgave 1 Blunker )
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1746 på: juni 27, 2013, 21:16:10 pm »

Ikke godt å si pga for mye endringer samt de problemene eg nevnte over her på bremsingen.
Men sikkert ikke langt ifra, og ifølge rumpe dynoen så var den ikke noe sprekere på scc enn første runnet...

Ellers så kjøpte eg nylig et stabstag bak fra unneberg, blir alltid like imponert over servicen deres!
Har lest mye negativt om å ha stabstag bak på boble, men eg er ikke annet en utrolig positivt imponert over resultatet.
Understyringen forsvant helt og biler en mye kjekkere å kjøre!
Loggført

Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #1747 på: juni 27, 2013, 22:45:56 pm »

og hva er det med den magiske 6000 rpm grensa. Glad
hva skjer der?

Der skjer det samme som på 90% andre NA motorer. En kombo av ikke avstemt innsugslengde, feil lengde på eksos og topper.

Mvh
BB
Hmm, da er jeg spent på om jeg kommer til å klare å passere 6000rpm Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1748 på: juli 01, 2013, 18:03:17 pm »

Alltid noe som skjer. Blunker

Fikk tilbake et slik lite alu reimhjul fra Knasten etter balansering så skal prøve å kjøre med det en stund og sjekke temp økning osv.

Ellers så blir kjøreegenskapene bedre og bedre, men har et ekkelt problem.
Spesielt ved kjøring på landevei men store humper i høy hastighet og hvis eg kjører veldig fort å bremser ned så virker det som at rumpa på bilen blir lett og utrolig ustabil. Tenkte derfor å montere stropper for maks utslag på fjæringen men vil i første omgang se jo eg kan mekke til noen stoppeskruer heller..

Oppsettet for tiden:

Fremme:
hjemmemekket "puma" smalnet 4 cm, juster nesten i topp.
Senkespindler fra cb.
castershims
røde koni juster til medium.
21mm stabstag festet med HPJ klemmer.
7" porsche felger på adaptere med 195/45/17 toyo proxes dekk.
ca 1cm høyere fremme enn bak.
ATE ghia caliper med ferodo racing klosser

Bak:
Hjemmelaget cup stag i syrefast stål
21mm stab stag
gule koni på sitt strammeste (gamle så litt slarkne)
forspent/shimset Z-stag
Senket ca 6 cm.
205/50/17 minerva jalladekk.
22mm hjulsylindre (17mm org).

Planer:
mer caster og camber fremme, poly foringer bak, begrense rumpeløftet og bedre dekk.

Satser på å gi Haraune en litt større utfordring neste år enn på Reve i år. Glad
Loggført

Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1749 på: juli 01, 2013, 23:09:05 pm »

Etter litt knoting med talla så ser eg at en innsugslengde på 377mm eller 565mm vil fungere best med denne motoren.
377mm gir økning ved 3. hamoniske bølgen på 5960 rpm og 4450 rpm på 4. bølgen.
565mm gir økning ved 5980 rpm på 2. bølgen og 4000rpm på 3. bølgen

Dette har ikke eg noe peiling på men eg vil da tro at den lengste av variantene vil gi mest økning totalt sett, men hvor lett er det å få 565mm under motorlokket?
Veldig fersk på dette temaet så tar gjerne imot innspill. Glad
Loggført

Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1750 på: juli 01, 2013, 23:10:01 pm »

Bremser da...... ikke dumt å kunne stoppe heller. Og ebb stropper høres litt jalla ut eller.?:-D
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1751 på: juli 01, 2013, 23:11:46 pm »

Kjeder meg i varmen...derav all yppingen Blunker
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6107
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #1752 på: juli 01, 2013, 23:49:11 pm »

"forspent/shimset Z-stag"

Gjerne et bilde på hvordan/hvor mye du har tatt i her.

H.
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1753 på: juli 02, 2013, 06:05:08 am »

Bremser da...... ikke dumt å kunne stoppe heller. Og ebb stropper høres litt jalla ut eller.?:-D

Bare godt du spør! Blunker

Eg byttet fra girling til ate caliperne fra ghia fremme for da kunne eg bytte til ferrodo racing klosser da de gir 30% bedre bremsekraft pga høyere friksjon, samt at dem aldri fader pga varmen.
Eneste negative med slike klosser er at dem piper veldig lett ved bykjøring.
Bak byttet eg fra org 17.05 mm hjulsylindre til 22mm som er de som står på boble framme org ved trommelbremser.
Dette gjorde at bremsefordelingen nå er 50/50 og pedalen er utrolig lett i forhold til org.
Men eg vil ikke anbefale andre å bruke 22mm hjulsylindre bak da disse har lufteskruen på feil side og hvilestillingen er feil på hjulsylinderen så man må kjøre med håndbrekket litt på.. I tillegg er det sånn at om man evt kommer over en bakketopp og så bremser kraftig så kan man låse bakhjulene først pga hjulstillingen i den situasjonen.

Men i bunn å grunn så fungerer det utrolig bra, pedalen er veldig lett og 3 timer på revebanen eller intens kjøring på bortgjemte fjelloverganger har aldri før til svikt/fading i bremsene.
Men i høst/vinter blir nok bremsene byttet ut mot noe porsche ræl.. Blunker
Loggført

flyfaen
Juniormedlem
**
Innlegg: 61
Bosted: Andøy, Vesterålen


Impossible? Nah... Just need more development...


Vis profil
« Svar #1754 på: juli 07, 2013, 17:57:27 pm »

Etter litt knoting med talla så ser eg at en innsugslengde på 377mm eller 565mm vil fungere best med denne motoren.
377mm gir økning ved 3. hamoniske bølgen på 5960 rpm og 4450 rpm på 4. bølgen.
565mm gir økning ved 5980 rpm på 2. bølgen og 4000rpm på 3. bølgen

Dette har ikke eg noe peiling på men eg vil da tro at den lengste av variantene vil gi mest økning totalt sett, men hvor lett er det å få 565mm under motorlokket?
Veldig fersk på dette temaet så tar gjerne imot innspill. Glad

Ved bruk av andre bølga begynner lengden på innsugsrunneren å bli så lang at det begynner å virke mot sin hensikt, ville satsa på 380 ish mm. Er ikke så forbanna nøye, 10 grader forskjell i innsugstemp og så er det ikke optimal lengde lengre uansett Blunker Sats heller på 2 bølga i eksos, den har som du sikkert vet MYE lavere viskositet og da kan røra være noe lengre uten at det lager for mye friskjon...
Loggført

Hastighet og trykkgjenvinning er ikke til å undervurdere...
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #1755 på: juli 07, 2013, 18:16:13 pm »

50mm innsugskanal
180-190mm gasser

Du skal ha bra korte innsug for å klare så kort Glad
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

flyfaen
Juniormedlem
**
Innlegg: 61
Bosted: Andøy, Vesterålen


Impossible? Nah... Just need more development...


Vis profil
« Svar #1756 på: juli 27, 2013, 22:18:02 pm »

50mm innsugskanal
180-190mm gasser

Du skal ha bra korte innsug for å klare så kort Glad
Finnes andre muligheter enn forgassere...
Loggført

Hastighet og trykkgjenvinning er ikke til å undervurdere...
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1757 på: august 01, 2013, 08:37:55 am »

Tar gjerne imot gode tips ang tenningsanlegget.. Hæ

Skulle justere blandeskruene igår på tomgang og opplevde når eg stakk handa bak til sylinder nr 3 at gnisten slo i handa..
Dette ilag med at den hakker når den passerer 5000 rpm i 3. og 4. giret tilsier jo at noe er på bærtur..
Merker ellers ingen fjusking ved vanlig kjøring eller når eg eks drar 2. giret til 7000 rpm..

Er org 034 fordeler med pertronix innmat, flame thrower coil, 8mm petronix kabler og tror det er dr7ea plugger.
Usikker på åpningen på pluggene men helt sikkert ikke for stor..

Noen tips om hva eg bør sjekke?
Loggført

Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #1758 på: august 01, 2013, 08:54:30 am »

Du må ha nye kabler. Enten har gummien sprekt eller så har blekket gnaget hull i de.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1759 på: august 01, 2013, 09:15:22 am »

Du må ha nye kabler. Enten har gummien sprekt eller så har blekket gnaget hull i de.

Ikke så gamle så burde være gode men skal ta en sjekk. Blunker

Andre ideer?
Hvorfor får eg tenningsproblemer ved høy belastning og turtall?
Loggført

VW 181
Supermedlem
*****
Innlegg: 813
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1760 på: august 01, 2013, 15:25:45 pm »

Du må ha nye kabler. Enten har gummien sprekt eller så har blekket gnaget hull i de.

Ikke så gamle så burde være gode men skal ta en sjekk. Blunker

Andre ideer?
Hvorfor får eg tenningsproblemer ved høy belastning og turtall?

Du gir for mye gass, unge mann. DET er problemet... Gliser
Du lå jaggu bredt nok ut av svingene i dag tidlig.  Blunker
Loggført

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302s "Smurfen"
flyfaen
Juniormedlem
**
Innlegg: 61
Bosted: Andøy, Vesterålen


Impossible? Nah... Just need more development...


Vis profil
« Svar #1761 på: august 01, 2013, 16:22:22 pm »

Du må ha nye kabler. Enten har gummien sprekt eller så har blekket gnaget hull i de.

Ikke så gamle så burde være gode men skal ta en sjekk. Blunker

Andre ideer?
Hvorfor får eg tenningsproblemer ved høy belastning og turtall?

Ikke tilstrekeklig "juice" i tenningsanlegget Blunker Ved høyere VE har gnisten vanskeligere for å hoppe gapet... prøv å gå ned på pluggapet, hjelepr det og du må under 0,6mm så må du skaffe deg en kraftigere coil, eller sjekke om swirl er for kraftig rundt plugg, evt om noe "wet-flow" treffer rett på pluggen istedet for i nærheten...
Loggført

Hastighet og trykkgjenvinning er ikke til å undervurdere...
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1762 på: august 01, 2013, 21:44:23 pm »

Fornuftig tanke, men dette er allerede et oppgradert system som har funke for mange før (tror eg)..
Loggført

Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #1763 på: august 01, 2013, 21:53:33 pm »

Man veit aldri hva som skjer. Uten tenning funker ikke motoren.
Start opp motorn ute når det er mørkt og let etter blå overslag.

Hvis du fikk en "karamell" av pluggkabelen så vil jeg tro du har dårlig isolasjon.

Pga VE som nevnt over her så blir motstanden høy over pluggen og strømmen finner en vei med mindre motstand.
Strøm tar alltid minste motstands vei.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #1764 på: august 01, 2013, 23:11:56 pm »

Tar gjerne imot gode tips ang tenningsanlegget.. Hæ


Er org 034 fordeler med pertronix innmat, flame thrower coil, 8mm petronix kabler og tror det er dr7ea plugger.
Usikker på åpningen på pluggene men helt sikkert ikke for stor..

Noen tips om hva eg bør sjekke?

Må du ha R-plugger til tenningsanlegget? De gir litt dårligere gnist, og de ryker fortere. Jeg ville brukt DP7EA (ellers er Denso kjent for å tåle litt mer enn NGK, jeg bruker Denso nå, etter mange år med NGK).
P'en står for det jeg kaller Powertip, forlenget isolator, som gir bedre forbrenning ved at gnisten kommer lengre ut i forbrenningsrommet/senter (så lenge ikke toppene er høvla så mye at stempla banker i isolatoren).
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1765 på: august 02, 2013, 06:44:22 am »

Har tidliger kjørt med dp8ea plugger men pga lagerbeholdningen da eg trengte plugger så ble det en blanding av 3 d7ea og 1 dr7ea.
Hadde i plannen å gå tilbake til dp8ea, må bare få ut fingeren... Øyerulling
Loggført

Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #1766 på: august 02, 2013, 08:45:14 am »

Alternativ: DP8EA-9 er samme som DP8EA, men med elektrodeavstand stilt på 0.9 mm Glad

Brukt på mange Honda mc (men da som oftest med R i tillegg).
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1767 på: august 02, 2013, 09:13:19 am »

Alternativ: DP8EA-9 er samme som DP8EA, men med elektrodeavstand stilt på 0.9 mm Glad

Brukt på mange Honda mc (men da som oftest med R i tillegg).

Nettopp bestilt dp8ea9 Glad Blunker


Planen nå er å kjøre to run på stripa for så å setta seg tilbake å nyte de andre, men i tilfelle det er utrygt for regn så blir det nok camping buss. Blunker
« Siste redigering: august 02, 2013, 09:37:13 am av Dalland » Loggført

Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1768 på: august 02, 2013, 22:03:19 pm »

Shait!!

Var ute å kjørte i kveld og under grei akselerasjon fra andre til tredje så sa girkassen takk for seg...
Har 1. 2. Og 4. Gir med ulyder.
Regner med eg har vridd drevet på akslingen..

Så spør pent, er det noen so har en svingaksel kasse til salg eller vet om noen som har?
Loggført

Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #1769 på: august 03, 2013, 09:39:04 am »

Det står en 1300S-kasse på plassen min på vwacb-mekkelokalet på Breistein, som jeg kjøpte av Marius R. Eneste problemet med den skal være at den hopper ut av revers (eller var det 1. gir...?). Du kan hive inn den hvis du vil.
Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 95
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!