mars 28, 2024, 18:21:10 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 12 13 [14]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: scarbug - 1303s '74  (Lest 136614 ganger)
Speed-Demon
Supermedlem
*****
Innlegg: 869
Bosted:


Vis profil

« Svar #390 på: oktober 12, 2017, 10:06:25 am »

De lærde sier man kan kjøre lambda 1,1 - 1,2 på cruise. Men da må tenningen opp i 40-45-50 grader samtidig. For å få til dette bør du nok kjøre sprut og programmerbar tenning, da så mye tenning ikke er forenlig med full gass-området av mappet. Jeg driver og mapper daily driveren min med sprut. Da er det dette jeg er ute etter. Man bør enten kjøre lambda 0,8 eller 0,9 eller være over 1,1. Akkurat rundt lambda 1 går motoren varmest og det vil man helst unngå på en luftavkjølt motor.
Loggført
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #391 på: oktober 12, 2017, 10:40:40 am »

Det er selvfølgelig mange som ikke er enig med hva jeg skriver, men mager blanding under riktig bruk gir en kald og rentbrennende motor med lavt forbruk.
Dette er fult mulig å gjøre med forgassere også men blir aldri like bra som med efi.
For å få til dette må du magre ut på tomgangskretsen, under lite gasspådrag bruker man hovedsaklig tomgangskretsen (veldig forvirrende navn).
Du bør unngå lambda 1 og magre ut til du ser at du ligger mellom lambda 1,1-1,2 for under 25% gasspådrag.
Om du har mulighet for å bruke fordeler med vakuum opptrekk vil jeg anbefale det.

Ulempene som kan oppstå er overgangen fra tomgang til hoveddysa, der vil lambda'en gå fra mager til feit og når den kommer innom lambda 1 vil faren for tenningsbank øke. Eks. når jeg kjørte på 95 oktan opp de undersjøiske tunnelene på vestlandet kunne jeg oppleve litt tenningsbank på ca 30% gass, men det forsvant når jeg ga mer eller mindre gass da jeg da kjørte enten magert eller fett. Med det oppsettet jeg hadde den gangen presset jeg grensene for hva som gikk med 95 oktan, men da gikk motoren på 0,44 L/mil i frisk kjøring mellom bergen og stavanger og 0,7 med lillebror hengeren til scc.

Jeg er helt enig i at man bruker ikke bobla for å spare drivstoff men et lavt forbruk og samtidig en motor som er kald nok og går rent er et flott eksempel på en velbygget motor.
Se det slik at du kan kjøre dobbelt så langt på samme tanken... Gliser
Loggført

scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #392 på: mai 13, 2019, 09:41:45 am »

Back to bizniz!  Kult


* scarbug11.jpg (76.78 KB. 640x480 - vist 253 ganger.)


Fikk en hyggelig overaskelse da jeg så at forbanna photobucket har utlyst alle bildene igjen! Får vel leve med vannmerke... selv om jeg kan ikke være enig at man er så veldig proud lenger over Photobucket... jaja, alle må leve av noe Osteaktig

Nok om det! Det er vel biler vi snaker om her  Kult

Scarbug'en har hatt en lang dvaleperiode... Hadde dårlig tomgang. Tett tomgangsdyse. Med hjelp fra gode folk på FB ble årsaken lokalisert ganske fort men så tok det nesten ett år for meg å få forgasser ut for gjennomgang.


* dysetett.jpg (43.94 KB. 640x480 - vist 238 ganger.)



Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #393 på: mai 13, 2019, 09:45:52 am »

Med en god helgsøkt blir mye gjort!


* bobla i lufta.jpg (94.62 KB. 640x480 - vist 253 ganger.)



* forgasser rens.jpg (76.21 KB. 640x480 - vist 259 ganger.)

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #394 på: mai 13, 2019, 09:47:24 am »

Var meget overasket hvor lett det er å presse tomgangsdysene sammen ved innskruing... Mååtte få tak i nye dyser også  Tvilende  Men det gikk fort heldigvis.


* dyseklemt.jpg (104.62 KB. 640x480 - vist 244 ganger.)



* scarbug1.jpg (95.63 KB. 640x480 - vist 251 ganger.)



Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #395 på: mai 13, 2019, 09:54:45 am »

Så var det oppstart! Hørte et lite puff i eksos ved oppstart men så gikk den fint igjen etter den ble litt varmere...



litt rensing i motorrom og endelig montering av ondeboks så kom jeg i mål under motorlokk!


* onding.jpg (23.38 KB. 640x480 - vist 233 ganger.)


Ondeboks ble modda litt med en ekstra AN10 kobling og flere hull gjennom nederste hylle (etter nærmere inspeskjon av innmaten fant jeg ut at jeg har mye mer inn enn den slipper ut...)

Kunne sitte på kne i hele kvelden og høre på den  Gliser


* motor.jpg (75.18 KB. 640x480 - vist 251 ganger.)





røyken kommer av skittent eksosbandasje... Blunker



Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #396 på: mai 13, 2019, 10:02:19 am »

Biltema bandasjen er nå testet og fikk "stryk" eller terningkast null Osteaktig


* band.jpg (80.22 KB. 640x480 - vist 242 ganger.)


Den blir VELDIG "løs" i fiber, den pleide å bli så varm at jeg kunne ikke ta på den (forventa mer isolerende effekt, men kanskje jeg er alt for forventningsfull...) og så tålte den ikke sprut av noen ting! ble kutta bare i biter. Skal ikke nevnes at den er av glassfiber og du vil ikke ta på den om du ikke har en spesiell fetishaddiction for hudiritasjon  Osteaktig


* bandrust.jpg (69.7 KB. 640x480 - vist 230 ganger.)


Så var det CSP Phyton eksos som betegnes som steinless og da tenker man rustfritt men det er den langt i fra rustfritt. i Hvert fall med Biltema bandasjen på Osteaktig Undersøker litt om keramikk coating få se om det blir noe av...

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #397 på: mai 13, 2019, 10:08:40 am »

Det kom en liten nedtur da jeg oppdaget oljelekkasje. Litt merkelig plass og da ble det ganske fort avklart at AN10 slangene som leder olje til kjøler i fronten begynte å lekke.
Har ikke undersøkt veldig mye mer men olje lekker fra under klemmen som holder to slanger med sammen med avstand.
Hva har skjedd her??? Jeg har merket at klemmen er litt for stram og da jeg skrudde den stramt så strupte han slangene noe. Kan det henne at oljeflow har spist gjennom gummien?HæHæ


* lekasje.jpg (92.25 KB. 640x480 - vist 224 ganger.)




Skal under bilen om ikke såååå lenge igjen så dett blir avklart. I hvert fall en cick in the ass for å få kjøler plassert ordentlig... Så dette skulle gjennomgås uansett. Er glad at jeg oppdagget det her og nå. Sjekket oljetrykk og den var fortsatt på plass!

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #398 på: mai 13, 2019, 11:46:38 am »

Hyggelig å se du er i gang igjen.
Ble ikke overrasket over at eksosbandasjen fra biltema var dritt. Alt fra biltema er dritt spørr du meg.
Prøv en skikkelig bandasje fra f.eks Cool-It  https://www.thermotec.com/cool-it-thermo-tec-exhaust-wraps
Den kan du ta på uten å brenne deg.
Men all eksosbandasje har det med å flise seg opp etter tid, og de tåler ikke å skrape borti ting.

Merkelig oljelekkasje, har den klemma virkelig tygget hull i  slangene?
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #399 på: mai 15, 2019, 06:25:52 am »

Slange mysterium er løst. Slangen ble ødelagt på alle plasser der avstandsklemmer var satt på. Kjedelig å kaste 10meter pga 5 klemmer... menmen, er fornøyd at jeg oppdaget dette på gårdsplassen i stedenfor å miste oljetrykk midt på tur.


* 84BCC521-29AD-46CD-A3FE-0435D5F353D2.jpg (135.65 KB. 800x600 - vist 247 ganger.)



* 71DA90B6-E002-4B99-A117-C761734B86A3.jpg (116.43 KB. 800x600 - vist 254 ganger.)

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #400 på: mai 15, 2019, 06:28:36 am »


* 93706FC5-DD65-4BA6-B42D-5D05BFD90993.jpg (96.16 KB. 800x600 - vist 251 ganger.)


Jeg kappa ut delen der klemmer var og kom ned til gummien. Skremmende...


* 9402E93B-C651-49A1-A2EA-178F5EA8314C.jpg (48.07 KB. 800x600 - vist 249 ganger.)


Så var det å finne på noe løsning til EU kontroll som var dagen etter... ble litt stress for å rekke...

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #401 på: mai 15, 2019, 06:36:25 am »

Ble en 9 raders oljekjøler fra Biltema, nye slanger og plassering over girkasse. Jeg skal montere trekankt avstiving og kjøler kan ikke stå rett over girkasse. Må være nærmest fronten... trangt...


* 2B61E14C-365C-4397-A344-C6794FC5B82F.jpg (61.51 KB. 800x600 - vist 244 ganger.)



* 0D309B75-9143-4C9E-ABAB-D616647DADB9.jpg (84.69 KB. 800x600 - vist 267 ganger.)


Jeg vet det er for lite kjøling. Skal søke etter mindre vifter for å øke luft gjennomstrømning.
Samtidig er det det jeg har som mulighet. Jeg vil ikke montere under bilen bunnlinja, jeg vil ikke ha den helt forran og jeg finner ikke noe annet sted å ha den.... alternativet er å sette en sånn til på høyre side av bilen dvs totalt 18 rader med kjøling og vifter... Vi få se  Glad

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #402 på: mai 15, 2019, 06:43:15 am »

Biltunet på Nygårdskrysse var så hyggelige og tok meg imot på kun to dagers venting!
3 mils turen gikk akuratt innen 90 grader på oljatemp. Med en rolig cruising, ca 10 grader varme ute og med par pådrag på slutten. Så ikke såååå ille som jeg trodde det skal være. Men igjen. Kun 10 grader ute nå... Vel vel. Det holder for E U kontroll sin del  Gliser

Så venter mann urolig på tilbakemelding etter kontrollen. Jeg vet at lydsignal virker ikke og muligens baklampe som brant opp på vei til kontrollen. Ellers burde ting være greie.


* C263CFF0-9D9F-4AA3-9E20-7DDE8609AD57.jpg (70.72 KB. 800x600 - vist 264 ganger.)

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7105
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #403 på: mai 15, 2019, 08:15:35 am »

Jeg har litt av de samme utfordringene med kjøling (eller hadde), og har en litt større kjøler som er montert litt ved siden av girkassa. Pluss en originalkjøler i doghouse. Ve lengre turer på motorveien krabber oljetempen litt opp, men går fort ned igjen når termostaten åpner (har en termostat på sløyfa til den eksterne kjøleren).

Jeg opplever større problemer i køkjøring; når det ikke er luft-gjennomstrømming i den eksterne kjøleren, da kan oljetempen fort krabbe opp mot 100-110°C, og det er litt i overkant synes jeg. Mistenker at jeg i det siste har hatt en slurende viftereim, og det hjelper jo ikke på akkurat....

Finnes det fornuftige vifter til den biltema-kjøleren?

Og er du sikker på at den kjøleren har nok gjennomstrømning? Hvis den genererer en flaskehals i oljestrømmen din kan du jo få litt motsatt effekt...

Jeg vurderer faktisk å montere kjøler i front; både for å få kjøleeffekt på lange rør, og bedre luft-gjennomstrømning. Da er det interessant å se at du går andre veien Glad

Bare noen tanker fra en som har litt av de samme problemene Blunker
Loggført
Bug_Man
Supermedlem
*****
Innlegg: 1222
Bosted:


Vis profil

« Svar #404 på: mai 15, 2019, 11:03:02 am »

Koster å være kar Kult
https://www.csp-shop.com/en/engine/cagero-oil-cooler-117-025-168-29929a.html
https://www.csp-shop.com/en/engine/cooling-fan-for-cagero-oil-cooler-117-025-100-29926a.html
Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #405 på: mai 15, 2019, 11:38:17 am »

Scoop opp til kjøler funker veldig bra.

Jeg lagde scoop på '67en av plåt fra Biltema. Klippet til og poppet sammen. Funket veldig bra. Og kostet vel 1% av hva Cagero skal ha  Gliser
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #406 på: mai 15, 2019, 12:42:48 pm »

"Koster å være kar" - greit nok... Men ikke alt som ligger der ute er for karer med egne tanker hvordan ting skal løses på Blunker

Jeg har noen kriterier jeg skal prøve å følge opp ved å oppnå brukbar kjøling.

Jeg hadde kjøler under venstre bakskjerm, bak hjul - fordeler var ganske få, kanskje lett tilgjengelig kan nevnes. Ulemper... vel, den største som tok knekken på løsningen var at det er sååå mye risting bak i bilen pga motor at kjøler klarte å knekke ved påkoblinger. Kjøler er av aluminium så den tåler lite vibrasjon. Diskuterbar problemstilling for med bedre oppheng ville det gått. Korte slanger som er veldig stive i denne lengden hjelper heller ikke. Og til slutt så får man mye sprut på kjøler som må da beskyttes. Dårlig luft sirkulasjon er prikken på ien.

Jeg hadde kjøler fremme under støtfanger med 5 meter AN10 slange frem og 5meter tilbake. Fordeler - olja var gald! Men så var den for gald også! vanskelig å oppnå mer enn 70 grader. Må nevne at jeg hadde ikke termostat regulert ventil i systemet da. Men det som jeg synes er størst ulempe med kjøler fremme er utskifting av olje. Det går flere liter av olje inn i slangene og kjøler. Skal man tømme det hver gang så er det klønete uten spesielle tilpasninger... Ikke så brukervennlig selv om det ser tøffest ut mener jeg  Gliser

Jeg har vurdert posisjon der kjøler henger lavere enn bunnen på bilen - det tørr jeg ikke! Jeg orker ikke å kjøre med anspent kropp og vente til det smeller feil plass. Per nå kjører jeg uten tepper så jeg hører godt hvor mye steinsprut kommer opp mot bunnen, ikke behagelig. Og i tillegg så er det ikke biltreff på bensinstasjon som er de kuleste, som vanlig må man gjennom humpete grusvei/plen for å komme til. Med så lav bil som jeg har så har jeg mange skrape merker på den fra før av og kan ikke se at det blir mindre av de fremover.

Jeg skal ha trekantavstivning bak i bilen. Det gjør plassen over girkasse enda mindre brukbar men plass er det så her prøver jeg å få noe til.

kjøler med AN10 slanger og koblinger regner jeg med må være bra nok og ikke skape flaskehals.

Så neste for meg blir vel å lage skoop og finne på en vifte som er riktig i diameter. Tror jeg... Glad
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7105
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #407 på: mai 15, 2019, 13:54:19 pm »

"Koster å være kar" - greit nok... Men ikke alt som ligger der ute er for karer med egne tanker hvordan ting skal løses på Blunker

Jeg har noen kriterier jeg skal prøve å følge opp ved å oppnå brukbar kjøling.

Jeg hadde kjøler under venstre bakskjerm, bak hjul - fordeler var ganske få, kanskje lett tilgjengelig kan nevnes. Ulemper... vel, den største som tok knekken på løsningen var at det er sååå mye risting bak i bilen pga motor at kjøler klarte å knekke ved påkoblinger. Kjøler er av aluminium så den tåler lite vibrasjon. Diskuterbar problemstilling for med bedre oppheng ville det gått. Korte slanger som er veldig stive i denne lengden hjelper heller ikke. Og til slutt så får man mye sprut på kjøler som må da beskyttes. Dårlig luft sirkulasjon er prikken på ien.

Jeg hadde kjøler fremme under støtfanger med 5 meter AN10 slange frem og 5meter tilbake. Fordeler - olja var gald! Men så var den for gald også! vanskelig å oppnå mer enn 70 grader. Må nevne at jeg hadde ikke termostat regulert ventil i systemet da. Men det som jeg synes er størst ulempe med kjøler fremme er utskifting av olje. Det går flere liter av olje inn i slangene og kjøler. Skal man tømme det hver gang så er det klønete uten spesielle tilpasninger... Ikke så brukervennlig selv om det ser tøffest ut mener jeg  Gliser

Jeg har vurdert posisjon der kjøler henger lavere enn bunnen på bilen - det tørr jeg ikke! Jeg orker ikke å kjøre med anspent kropp og vente til det smeller feil plass. Per nå kjører jeg uten tepper så jeg hører godt hvor mye steinsprut kommer opp mot bunnen, ikke behagelig. Og i tillegg så er det ikke biltreff på bensinstasjon som er de kuleste, som vanlig må man gjennom humpete grusvei/plen for å komme til. Med så lav bil som jeg har så har jeg mange skrape merker på den fra før av og kan ikke se at det blir mindre av de fremover.

Jeg skal ha trekantavstivning bak i bilen. Det gjør plassen over girkasse enda mindre brukbar men plass er det så her prøver jeg å få noe til.

kjøler med AN10 slanger og koblinger regner jeg med må være bra nok og ikke skape flaskehals.

Så neste for meg blir vel å lage skoop og finne på en vifte som er riktig i diameter. Tror jeg... Glad

Ut fra det du skriver høres det ut som kjøler foran men med en termostat er en klar vinner Glad Er jo bare pluss at det er mye olje i systemet i mine øyne.
Loggført
Bug_Man
Supermedlem
*****
Innlegg: 1222
Bosted:


Vis profil

« Svar #408 på: mai 15, 2019, 14:28:34 pm »

Hvorfor er det bra med så mye olje?
Loggført
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #409 på: mai 15, 2019, 15:05:40 pm »

Mer olje tar lengre tid å bruke opp egenskapene på. Men har du prøvd å tømme 10meters slange for olje?Hæ For en griseri...

Jeg skal kose meg litt med korte cruising  for en stund nå  Kult
To nye år i boks!


* BD995C89-6A59-44DA-9798-404817879529.jpg (91.31 KB. 800x600 - vist 216 ganger.)



* 4A5B8270-9229-4FF4-8024-A365E5C3517A.jpg (39.98 KB. 800x450 - vist 228 ganger.)

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #410 på: mai 15, 2019, 15:44:30 pm »

Grættis med null hull  Glad
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
Bug_Man
Supermedlem
*****
Innlegg: 1222
Bosted:


Vis profil

« Svar #411 på: mai 15, 2019, 15:54:54 pm »

Ser den:) grattis med godkjent bil Kult
Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7105
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #412 på: mai 15, 2019, 23:31:18 pm »

Hvorfor er det bra med så mye olje?

jeg sa vel ikke at det var så bra, men at det bare var pluss Blunker altså ingen negative konsekvenser i mine øyne, med unntak av dette med å tømme slangene da Blunker

men det jeg tenker på som positivt med mer olje er:
-mer termisk masse, så temperaturen varierer mindre
-mer olje å fordele "driten" i , så hvis du beholder samme intervaller, vil den være mindre forurenset per mengdeenhet
-hvis du er uheldig å mister trykket pga sprukket slange etc, så er det (kanskje) større sjanse for at du har smøring litt lenger tid, slik at du rekker å stenge av skiten før permanent skade er oppstått.
Loggført
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #413 på: mai 16, 2019, 07:56:19 am »

Gratulerer Scardeep.

Det er veldig fint at det gikk langt bedre på EU kontrollen en sykehusprosjektet i Kirkenes  Osteaktig

-BB-
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #414 på: juni 08, 2021, 10:27:41 am »

2 år har gått og nytt EU kontroll kom brått på nok en gang Glad Ikke sååå mye drastisk som har skjedd med kjære "scarbug". Kjøres alt for lite... Fyller på 98 oktan bensin for å slippe hosting. Sliter litt med sporadisk dårlig start etter at motor er varm. Montert girstag-forlenger Glad Ikke at jeg trengte det, men den dukka opp så måtte jeg bare prøve Glad
Nå blir det en ny runde på EU. Få se hvor mye av stillestående 2 år har "spist på den" Glad
« Siste redigering: juni 08, 2021, 10:43:47 am av scardeep » Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #415 på: juni 08, 2021, 10:45:59 am »


* C8517482-16DC-4717-909E-2C0A1A5DC675.jpg (98.67 KB. 800x600 - vist 139 ganger.)



* D1CF95E3-02C3-4399-8D2A-AE988669FFC2.jpg (150.96 KB. 800x600 - vist 141 ganger.)


Fins det fortere måte å legge inn bilder som ligger på mobil??? Skrive oppdatering på PC men så bruke mobilen for å legge inn bilder er noe såååå upraktisk...

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6083
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #416 på: juni 08, 2021, 14:16:01 pm »

Lykke til!
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Sider: 1 ... 12 13 [14]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!