april 19, 2024, 07:10:49 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: Hva tipper DU sluttvekta blir på 1302RRR "Curb weight"
450-499 Kg - 4 (3.3%)
500-549 Kg - 15 (12.4%)
550-599 Kg - 19 (15.7%)
600-649 Kg - 37 (30.6%)
650-699 Kg - 30 (24.8%)
700-749 Kg - 14 (11.6%)
750 Kg ++++ - 2 (1.7%)
Stemmer totalt: 121

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 38
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1302RRR  (Lest 372848 ganger)
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #480 på: april 30, 2014, 06:43:04 am »

For stor? Nei, jeg syns det ser akkurat passe bøllete ut Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #481 på: april 30, 2014, 06:48:17 am »

Norsk mester i hullborring! Dette er langt unna fornuftig, noe som gjør at det fremstår som svært gøy:-)
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #482 på: april 30, 2014, 07:14:05 am »

Blir herlig,
har du sett på effekten av å sette på styringer av lufta under bilen, for å lage lengre vei for lufta å gå og dermed redusere løft?
,
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #483 på: april 30, 2014, 07:32:48 am »

...og kan lage en mindre leppe hvis det blir litt drøyt.

Hahahaha.. Dette må vere dagens.  Gliser
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #484 på: april 30, 2014, 08:59:48 am »

 Gliser
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #485 på: april 30, 2014, 09:01:27 am »

Blir herlig,
har du sett på effekten av å sette på styringer av lufta under bilen, for å lage lengre vei for lufta å gå og dermed redusere løft?
,

nei ikke tenkt på det , men kan jo se eterhvert , hvis den "tar av " Glad
planen på sikt er å lage mere plater under så den blir flat i bunn liksom.
men rekker ikke alt i år tror jeg
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #486 på: april 30, 2014, 09:55:18 am »

å pokker det var drøyt Osteaktig hvordan gjør du for å unngå blafring på spoileren, blir den stiv nok slik den er ? 

tommel opp for galskapen
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #487 på: april 30, 2014, 10:11:31 am »

den er ikke ferdig enda.
blir stivet opp med div stag og noen profiler etterhvert
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #488 på: april 30, 2014, 10:12:40 am »

litt av inspirasjon Glad
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #489 på: april 30, 2014, 21:00:18 pm »

ooh ja. helt rett bil å bli inspirert av. Blir vel bakkeløp på bobla og da
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #490 på: mai 07, 2014, 20:12:17 pm »

fått gjort litt mer på spåiler.
laget hurtigfester og forsterkninger.
gjenstår å lage delen mot skjermene.
og laget noen fester til radiator


* IMG_20140507_195656 (Medium).jpg (51.77 KB, 450x600 - vist 585 ganger.)

* IMG_20140501_203611 (Medium).jpg (73.75 KB, 800x600 - vist 547 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #491 på: mai 07, 2014, 20:15:26 pm »

å endelig fått tak i noen som vil selge ny tannstang.
SACO / german autoparts suger big time.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #492 på: mai 07, 2014, 20:27:23 pm »

fått pedalstell også.
må modifiser litt for å få plass til pumper.
så ut til å gå på måla fra tegninga men kjapp test av sitteposisjon avslørte att knæra kommer litt nærme rattet
så mer jobb her å.
pedalstellet har 2 separate pumper med sånn balancebar med jsuteringshjul som man kan justere balansen foran og bak bare å skru på ett ratt  Kult



* IMG_20140507_195803 (Medium).jpg (51.13 KB, 450x600 - vist 572 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
MCCCIIIS
Supermedlem
*****
Innlegg: 994
Bosted: skien


Vis profil

« Svar #493 på: mai 07, 2014, 20:32:39 pm »

Dette blir bare gørrrått.Skal bli artig å se in action Gliser
Loggført

Seaside VW klubb
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #494 på: mai 07, 2014, 21:04:49 pm »

takk hyggelig att det er flere som liker tankegangen her Glad
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7122
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #495 på: mai 07, 2014, 22:55:15 pm »

utrolig moro å følge med på dette her  Gliser
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #496 på: mai 07, 2014, 23:01:34 pm »

Glad
fargevalg er tatt
L90D
blir matchende maling på 1302RRR og trekkvogna Gliser



* IMG_20140428_211601 (Medium).jpg (79.97 KB, 800x600 - vist 507 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #497 på: mai 08, 2014, 05:32:14 am »

Dritkult...
Dere buss gutta får skikkelig dilla asså... Hvor mange T3 i dott eie nå? Bare 2?
Hva slags er trekkbilen?
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #498 på: mai 08, 2014, 09:29:21 am »

westfalia er trekkvogn
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #499 på: mai 08, 2014, 21:53:21 pm »

utrolig flott arbeid og deilig med ville ideer som blir satt ut i livet Glad
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #500 på: mai 09, 2014, 17:27:34 pm »

Hvor mye kan du dra med California'n?
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #501 på: mai 09, 2014, 18:00:16 pm »

Kun 1200 foreøpig.
580 henger og da maks 620 bil Glad
Men søknad møller er sendt.
Instruksjonsboka og noe papirer jeg har fra vw fabrikken sier 1500kg /2000kg v maks 12% stigning.
Har begynt å sette 1.9 tdi 143hk  inn i westfalia
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #502 på: mai 09, 2014, 18:01:46 pm »

utrolig flott arbeid og deilig med ville ideer som blir satt ut i livet Glad
Takk. Alltid morro å bygge etter eget hode Glad
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #503 på: mai 09, 2014, 23:28:47 pm »

sattan for ein spoyler!!  Kult
bra motorvalg i trekkvogna og.kjekt med dieselmoment iblant og
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #504 på: mai 10, 2014, 09:04:17 am »

Må gjøre den spååilern avtagbar så ikke hengervekta på kula blir heelt gæli Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #505 på: mai 10, 2014, 09:35:01 am »

Sa jeg det ikke?
RÅTØFF SPOILER!!!
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #506 på: mai 14, 2014, 14:01:54 pm »

Savner en sånn LIKER knapp på forumet. Utrolig kjekt bygg!
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #507 på: mai 14, 2014, 19:28:09 pm »

Kan du ikke bygge bil etter hengervekt:)
Synes du velger letteste løsning når du vil oppjustere vekt for trekkvogn…

Mvh Marius
Loggført

Mvh

Marius
Lövdal
Seniormedlem
****
Innlegg: 299
Bosted: Gratangen



Vis profil
« Svar #508 på: mai 26, 2014, 09:33:35 am »

Coolt!!
Har ett liknande bygge på gång men har valt ett använda ZZR14 motor och bygger rörchassie istället fär bottenplatta.
Har en fråga, du råkade inte väga karossen innan du startade hålborrningen?
(Behöver veta vikten på en tom kaross så om nån vet blir jag en glad svensk Glad  ..)

/n.
Loggført

VW-55 (2,3L, Megasquirt, Turbo, IC, (5-vxl. UN1 låda))
VW-65 (Kawasaki ZX14, Megasquirt + turbo)
VW-75 1303 (2,3L, Megasquirt, Turbo, H2O IC, 5vxl. UN1 med diff)
KG 1960 (1915cc Megasquirt)
Mercedes 320 Carlson tuning.
Teistböen 1961 30 foot fiskebåt
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #509 på: mai 26, 2014, 14:01:02 pm »

Også coolt løvdal. Glad
Noen biøder prosjektråd?
Kjededrift?

Ikke veid noen ting desverre.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 38
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!