januar 19, 2021, 07:02:35 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: Hva tipper DU sluttvekta blir på 1302RRR "Curb weight"
450-499 Kg - 4 (3.3%)
500-549 Kg - 15 (12.5%)
550-599 Kg - 19 (15.8%)
600-649 Kg - 37 (30.8%)
650-699 Kg - 30 (25%)
700-749 Kg - 13 (10.8%)
750 Kg ++++ - 2 (1.7%)
Stemmer totalt: 120

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 38
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1302RRR  (Lest 283691 ganger)
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1405
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #450 på: mars 17, 2014, 13:45:34 pm »

Hodda ja.  Gliser
Loggført

Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7540
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #451 på: mars 17, 2014, 14:00:53 pm »

Håhå, Ræææsersykkel! Gliser
Hodda xD Skikkelig tett i nesa
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1405
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #452 på: mars 23, 2014, 23:29:30 pm »



Loggført

Boblebaard
Seniormedlem
****
Innlegg: 414
Bosted: Ski



Vis profil
« Svar #453 på: april 03, 2014, 11:37:52 am »

Disse gutta har kanskje noe som passer til dette prosjektet? Glad

http://www.acm-ab.se/volkswagen/bubbla/37
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #454 på: april 07, 2014, 22:51:10 pm »

Disse gutta har kanskje noe som passer til dette prosjektet? Glad

http://www.acm-ab.se/volkswagen/bubbla/37

ikke umulig.
får browse litt
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #455 på: april 07, 2014, 22:55:27 pm »

tilbake på prosjektet etter en liten pause
begynt på rattstamme  og styrestag.
flyttet tverrstaget mellom frontbøyler så langt det gikk uten for store inngrep og "felte" tverrstaget litt inn i rattstammen på en måte.
T3 rattstamme blei det gitt.


* IMG_2014040729966.jpg (76.49 KB, 800x600 - vist 387 ganger.)

* IMG_2014040753834.jpg (75.24 KB, 800x600 - vist 353 ganger.)

* IMG_2014040738790.jpg (58.6 KB, 450x600 - vist 458 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Turbo Haraune
Supermedlem
*****
Innlegg: 538
Bosted: Sandnes



Vis profil
« Svar #456 på: april 08, 2014, 11:10:54 am »

hvilken tannstang endte du opp med?
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #457 på: april 08, 2014, 11:29:20 am »

Saco
http://www.sacoautoparts.com/products.php?cat=7
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #458 på: april 16, 2014, 20:29:26 pm »

fått plassert og montert feste boks til tannstanga.
brukte laser og monterte på skiva og flytta tannstanga litt rund for å finne gunstig plassering i henhold til spissingsforandringer.
trenger bare nå en annen  tannstang da bilen svingte feil vei gitt Gliser
så har blitt en misforståelse beelte, frontsteer etc , under bestilling og har startet på dialog med SACO


* IMG_20140413_173715 (Small).jpg (72.98 KB, 640x480 - vist 310 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #459 på: april 16, 2014, 20:30:31 pm »

fått forsterket fester till rattstamme også.
da hele greiene bevegde seg ganske mye ved lett ratting


* IMG_20140414_220902 (Small).jpg (89.24 KB, 640x480 - vist 271 ganger.)

* IMG_20140416_201718 (Small).jpg (98.14 KB, 640x480 - vist 330 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #460 på: april 16, 2014, 20:37:15 pm »

kommet godt i gang med forsterkningene mellom hovedbøylene også.
så å si ferdig foran og er i gang bak.


* IMG_20140416_155428 (Small).jpg (82.41 KB, 640x480 - vist 261 ganger.)

* IMG_20140416_201619 (Small).jpg (44.74 KB, 450x600 - vist 279 ganger.)

* IMG_20140416_201710 (Small).jpg (50.43 KB, 450x600 - vist 285 ganger.)

* IMG_20140416_201726 (Small).jpg (100.43 KB, 640x480 - vist 284 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5678
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #461 på: april 17, 2014, 00:19:15 am »

Flipper du tannstanga opp-ned svinger den riktig igjen.
Loggført

Speed is no substitute for direction
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #462 på: april 17, 2014, 00:32:04 am »

i know, men da kommer ledda på oversiden , i konflikt med selve tannstanga og passer veldig dårlig inn.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #463 på: april 17, 2014, 00:50:06 am »

så ender mest sannsynlig opp men en slik



eller slik.



må vel flytte snekka litt bakover og nedover men en liten spacerplate gjør vel susen
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #464 på: april 17, 2014, 19:50:58 pm »

så mens jeg venter på ny tannstang har jeg begynt å se på frontplate ,og radiator.(på vei med posten)
har investert i hull og falseverktøy og måtte teste litt .
kjekt med litt ekstra hull til kjølinga og mindre stål å tenke på.
funket overaskende bra på buede flater også.
kappet bort en del av innerskjermen pga liten frontskade, erstatter med aluplate.


* IMG_20140417_125627 (Small).jpg (80.82 KB, 640x480 - vist 321 ganger.)

* IMG_20140417_134016 (Small).jpg (87.4 KB, 640x480 - vist 345 ganger.)

* IMG_20140417_153015 (Small).jpg (100.71 KB, 640x480 - vist 400 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7540
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #465 på: april 17, 2014, 21:00:56 pm »

Få se noen bilder av verktøyet også da Gliser
Det kommer seg her nå ser jeg!
Men, disse saco tannstengene, er det noe å få som kan passe på ovalen min tro?
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #466 på: april 17, 2014, 21:06:24 pm »

ja den jeg har kan du montere på rear steer spindler (den kommer for salg Glad )

slik ser verktøyet ut
kjekk sak, lager hull/letter og stiver i en operasjon
kan også brukes bare til hulllaging.

Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #467 på: april 17, 2014, 21:10:52 pm »

"punch and flare tool"


* IMG_20140417_153015 (2).jpg (54.24 KB, 800x389 - vist 355 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7540
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #468 på: april 17, 2014, 21:19:42 pm »

Det var jaggu et hendig verktøy!
Du får si i fra når "stanga" kommer for salg. Kanskje du blir kvitt den raskt.
Kjenner at jeg er lei av å sloss med snekka mi for å holde kontroll på spissinga ved fjæring. Ønsker meg selvfølgelig en sånn grom eyeball engineering-forstilling men den koster mye mer enn hva jeg har av penger å bruke...
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #469 på: april 17, 2014, 21:20:45 pm »

ja dukker opp så fort den andre er på plass.
denne har "kort styring" også
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #470 på: april 18, 2014, 21:32:04 pm »

noen timer i dag også , ferdig med stivere bak.
siden det var go'vær så måtte jeg la bilen snuse litt på vårværet Glad
kanskje den plukket opp lukta av asfalt og gummi Rekker tunge


* IMG_20140418_193425 (Small).jpg (126.27 KB, 640x480 - vist 443 ganger.)

* IMG_20140418_194308 (Small).jpg (96.8 KB, 640x480 - vist 466 ganger.)

* IMG_20140418_193409 (Small).jpg (83.21 KB, 640x480 - vist 465 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7540
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #471 på: april 18, 2014, 22:17:17 pm »

Steike denne blir skikkelig tøff altså Gliser
Grattis med dagen Blunker
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #472 på: april 18, 2014, 22:21:22 pm »

takk og takker  Kult
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #473 på: april 18, 2014, 22:23:25 pm »

sitter å vurderer en presang til meg sjæl.... hmm..

http://www.etbinstruments.com/DD2_Pro_Plus.htm

Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1835
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #474 på: april 19, 2014, 06:28:02 am »

Dødsrå!
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7540
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #475 på: april 19, 2014, 21:45:58 pm »

Ingen dum presang det vel Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1405
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #476 på: april 20, 2014, 18:18:02 pm »

Har du sjekket hos racepak.com. mye snadder der Glad
Loggført

KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #477 på: april 20, 2014, 19:05:58 pm »

ja kikket såvidt.
men de er en god del dyrere.
er på budsjett vettdu !
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1405
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #478 på: april 20, 2014, 20:25:32 pm »

penger er noe dritt  .. bilen ser småporno ut - gleder meg til å se slutt resultatet Glad 
Loggført

KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #479 på: april 29, 2014, 23:50:50 pm »

fått radiator begynt på dette sammen med front"spoiler"
banka til frontskaden sånn passe og sveisa fast frontplate.
plateknekka kneler ved tykke plater så måtte frem med tvinger og gummmihammer.
pga lett bil går jeg for heller litt mye på spoilersiden for å kanskje oppnå mye downforce Rekker tunge
sjølve leppa blir en kelt demonterbar ,kjekt å få bilen inn og ut av møkkakjeller'n og av på henger.
og kan lage en mindre leppe hvis det blir litt drøyt.


* IMG_20140427_192050 (Medium).jpg (77.22 KB, 800x600 - vist 493 ganger.)

* IMG_20140429_224748 (Medium).jpg (63.93 KB, 800x600 - vist 374 ganger.)

* IMG_20140428_194933 (Medium).jpg (62.09 KB, 800x600 - vist 364 ganger.)

* IMG_20140428_173438 (1) (Medium).jpg (63.25 KB, 800x600 - vist 350 ganger.)
« Siste redigering: april 29, 2014, 23:55:00 pm av KnastenradUndKnotenblech » Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 38
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!