april 27, 2024, 22:23:25 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: Hva tipper DU sluttvekta blir på 1302RRR "Curb weight"
450-499 Kg - 4 (3.3%)
500-549 Kg - 15 (12.4%)
550-599 Kg - 19 (15.7%)
600-649 Kg - 37 (30.6%)
650-699 Kg - 30 (24.8%)
700-749 Kg - 14 (11.6%)
750 Kg ++++ - 2 (1.7%)
Stemmer totalt: 121

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 38
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1302RRR  (Lest 374100 ganger)
BABOON
Supermedlem
*****
Innlegg: 1105
Bosted: Kolsås



Vis profil
« Svar #840 på: september 06, 2015, 20:23:34 pm »

Grattis med farge. Misunnelig på fremdrift.
Loggført
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #841 på: september 06, 2015, 20:48:04 pm »

grattis med bare 1 farge på ræseren 😃
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #842 på: september 06, 2015, 21:00:47 pm »

spent på om det blei noe fargeforskjell.
så mulig gratulasjonene må endres til
"gratulerer med 2 farger på bilen " Glad
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #843 på: september 06, 2015, 21:10:06 pm »

spent på om det blei noe fargeforskjell.
så mulig gratulasjonene må endres til
"gratulerer med 2 farger på bilen " Glad

Heihei!

Det ække farlig med 2stk hvit-sjatteringer på en ræserbil!!  Gliser
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #844 på: september 06, 2015, 23:12:42 pm »

kan bli bok av detta

"2 shades of white"
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #845 på: september 09, 2015, 21:53:33 pm »

Tilbake i møkkakjellern
den frykta fargeforskjellen er ikke noe tema.


* 20150908_165017.jpg (83.33 KB, 800x450 - vist 542 ganger.)

* 20150908_212106.jpg (80.71 KB, 800x450 - vist 500 ganger.)

* 20150908_212212.jpg (62.07 KB, 800x450 - vist 502 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #846 på: september 09, 2015, 21:56:37 pm »

Knallfin. Finishen på den var det ingenting å si på heller.
Forresten takk for en hyggelig å lærerik prat i går! =)
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #847 på: september 09, 2015, 22:00:50 pm »

Glad
finishen blei bra nok for å ha gjort alt sjøl.
taket kunne jeg tatt på nytt hvis det skylle blitt 100% strøkent ..
men skjuler det med stickers Gliser
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #848 på: september 25, 2015, 23:08:58 pm »

fått puslet litt med  det elektriske i det siste.
blir en del ledninger
må ha alt av lys visker spyler , sensorer, sprut, giropplegg .lamda +++
og fått handla inn instrument, montert dette og en del brytere.
lagt opp drivstoffslanger  og fått gått over ledningsnettet til motoren
nærmer seg oppstart


* 20150919_192729.jpg (75.63 KB, 800x450 - vist 466 ganger.)

* 20150919_192745.jpg (91.92 KB, 800x450 - vist 453 ganger.)

* 20150925_224813.jpg (76.88 KB, 800x450 - vist 432 ganger.)

* 20150925_224703.jpg (67.71 KB, 800x450 - vist 456 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #849 på: september 25, 2015, 23:27:22 pm »

Damn.. Ser ut som du har savna å være elektriker  Gliser  Stå på!
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #850 på: september 26, 2015, 09:31:44 am »

Egentelig ikke , men alt er bedre enn teiping! Gliser
Neida dette er helt grei jobb bare man har alt av matriell.
men må lage meg ett skjema snart...  Øyerulling
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #851 på: september 26, 2015, 19:25:22 pm »


men må lage meg ett skjema snart...  Øyerulling

Har en slik rep.håndbok fra Haynes med el.skjema til boble, den vil sikkert hjelpe deg mye!    Osteaktig
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #852 på: september 26, 2015, 20:01:04 pm »

 Kult
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #853 på: september 29, 2015, 23:17:07 pm »

mener jeg fikk noe tips / leste her om firma i norge som lager drivaksler på mål..?
men hvor var det igjen?
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #854 på: september 29, 2015, 23:26:52 pm »

ellers begynner det å bli liv i kablene.
syntes dash'en fra Koso var så kuuul att den fortjener en videosnutt  Kult

Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #855 på: september 30, 2015, 09:25:47 am »

mener jeg fikk noe tips / leste her om firma i norge som lager drivaksler på mål..?
men hvor var det igjen?

Lager ikke UNI-kardan drivaksler på mål?

Mener også at det er et anna firma men som du... Jeg husker ikke navnet på de. Osteaktig
Loggført

Mvh
Reiel
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #856 på: september 30, 2015, 13:00:35 pm »

Fått en del tips på fæce.  skal også ta en kjapp titt om noen aksler fra andre biler kan brukes
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #857 på: oktober 10, 2015, 17:22:29 pm »

trenger sårt Knasten oppdates . kjeder meg når det er så dødt i prosjekttrådene... skjer det noe i kulissene ?  Glad 
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #858 på: oktober 10, 2015, 18:51:09 pm »

ja det blir holdt på litt innimellom

Pål AF har vært grei  Kult og glass blåst det ene settet med hjul
fått lagt epoxy på de og litt fyller over noen porer så de er klare for lakk.


* 20151002_221900.jpg (55.18 KB, 800x450 - vist 297 ganger.)

* 20151002_221844.jpg (65.36 KB, 800x450 - vist 314 ganger.)

* 20151003_003614.jpg (67.11 KB, 800x450 - vist 347 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #859 på: oktober 10, 2015, 18:55:34 pm »

har også fylt vann på systemet og testa den elektriske vannpumpa.
ser OK ut.
men må blende bypass fra termostat har jeg funnet ut.
og se hvordan plassering av ekspansjons tanken  funker.
har også mekket sammen ett par elektrodingser til motorstyringa, utkopling av styredemper og laget tilførsel til speedsensor.


* 20151005_203257.jpg (44.06 KB, 800x450 - vist 356 ganger.)

* 20151005_195146.jpg (37.83 KB, 800x450 - vist 278 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #860 på: oktober 10, 2015, 18:58:12 pm »

Også har jeg fylt på olje og dratt den på starteren.
får ikke så veldig høyt oljetrykk på kinninga. under 1 bar , men det flower olje ut i toppen hvertfall.
håper oljetrykket ikke skal være høyere på <200 O/min siden den varver 14.000 så håper jeg det stiger en del HVIS jeg får oppstart.




« Siste redigering: oktober 10, 2015, 20:05:55 pm av KnastenradUndKnotenblech » Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #861 på: oktober 10, 2015, 22:42:51 pm »

likte de sorte boksene dine - så flotte ut. hva er det du fyller på med ? epoxy ? 

er stilig å se kammen gå rundt og så tenke seg til hvordan det ser ut i 14000 rpm Osteaktig

lykke til videre og takk så mye for updates .
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #862 på: oktober 10, 2015, 22:54:23 pm »

sånn ser det ut  Gliser

Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #863 på: oktober 10, 2015, 22:56:19 pm »

likte de sorte boksene dine - så flotte ut. hva er det du fyller på med ? epoxy ? 


var tom for epoxy , så blei polyester denne gangen
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #864 på: oktober 11, 2015, 18:49:17 pm »

for dere som ikke følger møkkakjellern på fæce.
det første jeg sa "å fy faen!"

hadde ikke 100% trua att den fyra med en gang , så gasswire + litt annet er ikke koplet til. derfor litt "utafor" filming, måtte gasse med en tynn gjengestang samtidig med mobilkamerafilming


Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Pål A.F.
Supermedlem
*****
Innlegg: 631
Bosted: Vestfossen



Vis profil
« Svar #865 på: oktober 11, 2015, 18:56:49 pm »

Gratulerer med oppstart  Glad
Loggført

1958 T1 boble.
1960 T1 boble ragtop.
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #866 på: oktober 11, 2015, 19:09:47 pm »

takk
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Sveinf
Seniormedlem
****
Innlegg: 400
Bosted: Drammen


Vis profil

« Svar #867 på: oktober 11, 2015, 19:20:03 pm »

Lyder hissig! Når du en prøvetur på bane før vintern?
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #868 på: oktober 11, 2015, 19:27:28 pm »

ser dårlig ut. det er meldt snø noen steder i norge allerede + att det gjenstår masse småplukk.  &Oslash;yerulling
kanskje en tur på bakgatene i hokksund hvis føret holder seg  tørt utover
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Lars Johansen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer



Vis profil
« Svar #869 på: oktober 11, 2015, 19:30:23 pm »

Fett!
Loggført
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 38
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!