mars 28, 2024, 23:55:50 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: Hva tipper DU sluttvekta blir på 1302RRR "Curb weight"
450-499 Kg - 4 (3.3%)
500-549 Kg - 15 (12.4%)
550-599 Kg - 19 (15.7%)
600-649 Kg - 37 (30.6%)
650-699 Kg - 30 (24.8%)
700-749 Kg - 14 (11.6%)
750 Kg ++++ - 2 (1.7%)
Stemmer totalt: 121

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 38
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1302RRR  (Lest 370290 ganger)
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #900 på: oktober 25, 2015, 21:26:53 pm »

takk for tilbud
men de svære hjula der  går ikke gjennom vektkontrollen  Gliser
blei fornøyd med fuchs'a
kjerra har vært på Gatebil standen på Oslo motorshow i helga


* 20151025_164410.jpg (65.16 KB, 800x450 - vist 575 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #901 på: oktober 25, 2015, 21:43:36 pm »

http://gatebil.no/bildegalleri_oms2015/
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #902 på: oktober 25, 2015, 22:20:19 pm »


Skaffet sjåfør som går gjennom vektkontrollen også ser jeg  Gliser

Vogna tok seg bra ut der inne, tommel opp!
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #903 på: oktober 25, 2015, 22:23:00 pm »

det er meg asså. utrolig hva litt sminke gjør Gliser

Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #904 på: oktober 25, 2015, 22:25:16 pm »

eller kanskje ikke ....  Øyerulling

PS ikke la en niese(djevelunge) få tilgang til fæce og photoshoppings App !


* IMG_5848.jpg (56.83 KB, 640x480 - vist 394 ganger.)
« Siste redigering: oktober 25, 2015, 22:37:29 pm av KnastenradUndKnotenblech » Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #905 på: oktober 25, 2015, 22:28:30 pm »

Loggført
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #906 på: oktober 25, 2015, 22:34:55 pm »

eller kanskje ikke ....  Øyerulling
HaHa  Osteaktig Osteaktig
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #907 på: oktober 26, 2015, 15:17:40 pm »

det er meg asså. utrolig hva litt sminke gjør Gliser


Ha ha!! Du så ikke sånn ut når jeg vekte deg tidlig på lørdagen SCC og begynte å gnåle om girkasse  Gliser
Men det blir utrolig bra bil!
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #908 på: oktober 29, 2015, 22:32:04 pm »

 Øyerulling

tilbake i møkkakjeller'n og har kommet godt i gang med bensintanken
har lov å lage tank sjøl intil 30L .
så har kappet til og bøyd noen 2mm plater
dreid noen festedingeser og montert rulle-stengeventil og tankmåler også siden det er mulighet til dette i instrumentene


* 20151027_164631.jpg (59.93 KB, 800x450 - vist 434 ganger.)

* 20151027_164615.jpg (64.03 KB, 800x450 - vist 403 ganger.)

* 20151028_183746.jpg (43.07 KB, 800x450 - vist 408 ganger.)

* 20151029_213809.jpg (64.66 KB, 800x450 - vist 469 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
MrKreosot/ Arne
SCC Event.
Supermedlem
*
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #909 på: oktober 30, 2015, 22:17:43 pm »

Husk å hold hulltakimgsverktøyet unna tanken da🤔
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
vwfreak
Supermedlem
*****
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder



Vis profil
« Svar #910 på: oktober 31, 2015, 08:25:13 am »

Fantastisk bil :-)
Loggført

Proud member of AGDERVWKLUBB
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #911 på: november 03, 2015, 00:35:54 am »

takk takk freak Glad

fått sveist ferdig tanken , laget også noen skvalpeplater innvendig(blei hullborret innvendig Arne Glad )  , laget fester og lagt på epoxygrunning
snart "fullj tank!"


* 20151031_190849.jpg (68.57 KB, 800x450 - vist 457 ganger.)

* 20151102_205839.jpg (62.13 KB, 800x450 - vist 574 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #912 på: november 03, 2015, 09:33:39 am »

Det er så utrolig bra gjennomført! Du er rett og slett dritflink!  Glad
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #913 på: november 03, 2015, 18:42:15 pm »

woow. utrolig fett
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #914 på: november 03, 2015, 19:35:02 pm »

Av med hatten Gliser
Fikk glana litt på den på oslo motor show. Veldig gjennomført. Kult og rått Jørn Kult
Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #915 på: november 04, 2015, 00:01:53 am »

takk for hyggelig tilbakemeldinger
tanken blei litt småvrengt da den slo seg litt under sveising
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #916 på: november 04, 2015, 22:27:34 pm »

Et nydelig stykke arbeid!    Kult

Nesten så du overgår deg selv!   Blunker

Den tanken ligner litt på de gamle originale(plassering og størrelse) , skulle nesten ha kostet på en VW-logo til lokket til tanken.
« Siste redigering: november 04, 2015, 22:32:46 pm av Jærva » Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #917 på: november 04, 2015, 23:10:29 pm »



Den tanken ligner litt på de gamle originale(plassering og størrelse) , skulle nesten ha kostet på en VW-logo til lokket til tanken.


vi får se hvor mye tid det blir i løpet vinteren Glad
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #918 på: november 06, 2015, 23:50:06 pm »

benyttet tiden til å frese noen plater til diff'en i kveld
før kjeltringene stikker av av med alt av verktøy!  Tvilende
noen har forsøkt å komme seg inn i møkkakjeller'n i natt ..  Grrrr....
så har montert alarm nå i dag .



* 20151106_222418.jpg (76.25 KB, 800x450 - vist 379 ganger.)

* 20151106_230700.jpg (54.54 KB, 800x450 - vist 382 ganger.)

* 20151106_130400.jpg (27.77 KB, 800x450 - vist 382 ganger.)

* 20151106_130351.jpg (39.91 KB, 800x450 - vist 377 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Sveinf
Seniormedlem
****
Innlegg: 400
Bosted: Drammen


Vis profil

« Svar #919 på: november 07, 2015, 08:44:19 am »

Utgjort! De kom seg ikke inn, eller? En får jo aldri ha noe i fred... Håper du fikk tak i en alerm som skremmer pakket langt ut på jordet.  Glad
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #920 på: november 07, 2015, 09:53:18 am »

de kom ikke inn. denna gangen.
var litt begrenset utvalg i alarmer fredag ettermiddag. men den uler godt i allefall.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
SSRT
Seniormedlem
****
Innlegg: 381
Bosted:


Vis profil

« Svar #921 på: november 07, 2015, 21:25:21 pm »

Var ikke mej, har alibi.
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #922 på: november 12, 2015, 21:39:53 pm »

Var ikke mej, har alibi.

da hadde det blitt ragnagrok på Hareid !
« Siste redigering: november 12, 2015, 21:44:42 pm av KnastenradUndKnotenblech » Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #923 på: november 12, 2015, 22:11:58 pm »

ellers begynner diffkassa å bli ferdig .
blitt en del fresing , borring og gjenging.

anng drivaklser så fikk jeg tips av Per om caddy aksel , Cato ordnet en aksel men den viste seg å ikke passe (for lang).
Høyre side hadde aksel fra Bay passet
SÅ tok en tur inn til GKN for å høre på pris på èn drivaksel,
det blei en kostbar tur  Øyerulling , endte opp med  å bestille ett sett GKN motorsport aksler,
laget på mål etter de drivknutene jeg skal bruke , han kjøyt fælt av de bl.a hullborret ,herdet ++ og med "garanti"


* 20151112_184041.jpg (74.47 KB, 800x450 - vist 349 ganger.)

* 20151112_195806.jpg (63.09 KB, 800x450 - vist 384 ganger.)

* 20151112_195815.jpg (65.54 KB, 800x450 - vist 358 ganger.)

* 20151112_201137.jpg (66.45 KB, 800x450 - vist 394 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
RødeBaron
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Vevang



Vis profil WWW
« Svar #924 på: november 12, 2015, 22:19:10 pm »

vel, selv om onkel newton er fraværende, er jo ordet "garanti" alltid sukkerbolle Glad
Loggført



original buddie                  Bugbuddies.no
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #925 på: november 12, 2015, 22:22:38 pm »

jepp. også slipper jeg tenke på kast, sveiseskjøter som ikke holder etc.
+ så er de ferdig hullborret og lettet også  Kult
havner vel på 250Nm'ish når turboen kommer på ,så  det holder nok i lange baner når de holder i WRC
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #926 på: november 14, 2015, 00:51:13 am »

så .......... hvor vanskelig blir det å tilpasse Hayabusa motoren som må inn når du innser 1000 cc honda med turbo ikke er nok  ?   Gliser
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #927 på: november 14, 2015, 22:03:51 pm »

håper ikke det skjer (att det ikke blir nok asså) Glad
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #928 på: november 15, 2015, 00:28:46 am »

hva tror du er realistisk å hente ut av en overladet 1000 cc Honda ?
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #929 på: november 15, 2015, 01:22:02 am »

man kan hente vedlig mye ut av de, med turbo
men da går det ut over holdbarhet som vanlig

jeg tror ca 300hk på e85 ca 0,5-0,6 bar(ca190 NA HK x1,5--1,6)  er realistisk og ganske holdbart.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 38
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!