april 27, 2024, 20:07:42 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prosjekt 1961 Tistlo-Looker (Badlook?)  (Lest 86352 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #180 på: september 21, 2008, 00:08:00 am »

Har eg forstått ting rett nå:

Tomgangsmagnetventil aka shut off ventil:


Den er forresten plassert her:


...Det betyr att det er ganske logisk att dekan seier eg mangler den... FORDI den var ikkje med på bildet med colaflaska...

Tok nokon ventilar av nokon av desse:


Tillslutt fant eg ein som eg likte...

Kan jo beskriva litt om korleis eg feilsøkte, berre sånn for att det skal vera meining i denne prosjekttråden (hjelpa andre..)

-Eg fant meg enkelt og greitt ein ladelampe som eg satt på blokka
-Testa alle ledningane i motorrommet, og den som gjer straum til coilen var det ikkje lys på.
-Fant ledningsskjema, og fant ut att kretsen til coil gjekk til sikring nr. 1.
-Såg att sikring nr. 1 var bås, så eg skifta den, satt på tenning, og pang! Den rauk med ein gong..
-Dra av alle kontaktane som coil-kretsen er festa på baki motorrommet...
-Pån igjen med prøvelampe (men med heil sikring)
-Null lys... som betyr att den går i jord ein plass...
-Gå over heile kretsen og bruk eltaip over alle opne "sår" i ledningen..
-Prøv på nytt med lampen, og vips; LYS!
-Kobl kontaktene på plass (coil, choke og tomg.vent.)
-Sett på tenning og høyr klikket i motorrommet :-)
-Start og nyt lyden Glad

Det var vell alt... berre att eg hadde eit helvetes bal med forgassaren som skruene var bort opp og det var ein 17mm bolt på bakersete forgasserskrue (bak innsuget) Fordi den var så stor kom eg ikkje til, eller fekk noko mellom den og innsuget.. så det vart litt mikling... når eg fekk den ut sveiste eg på ein 13mm og det var smart! Den gjekk lett på igjen.. men sidan eg manglar pakning, så suger den falskluft... Derfor er den heilt koko, nå... men den starter!

Ny pakning vert vel laga på mandag...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #181 på: september 21, 2008, 00:09:05 am »

Er det ikke tomgangsmagnetventilen jeg såvidt ser på dette bildet? like over dynamoen? godt skjult av choken..

Etter min meining så er det korrekt.. men det gjenstår å sjå om nokon som er ueinig i min forrige post..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
SveinØ
Supermedlem
*****
Innlegg: 840
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #182 på: september 21, 2008, 00:15:30 am »

Er det ikke tomgangsmagnetventilen jeg såvidt ser på dette bildet? like over dynamoen? godt skjult av choken..

Etter min meining så er det korrekt.. men det gjenstår å sjå om nokon som er ueinig i min forrige post..


Tror ikke det blir så veldig mange uenige Blunker
Loggført

Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #183 på: september 21, 2008, 00:21:15 am »

Haha, detta vert spanandes Kult
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #184 på: september 21, 2008, 09:42:33 am »

Her er knappen eg snakka om:








Vil tippe at denne har vært til varmetråder i bakruta.Før fikk du kjøpt "matter" med varmetråder som du rett og slett klistret på bakruta
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #185 på: september 21, 2008, 09:50:34 am »

åja!

Men nå er den ikkje til noko, men den skal få henge der Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #186 på: september 21, 2008, 09:58:48 am »

Dere har helt rett, den sitter på andre siden ja. Glad
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #187 på: september 21, 2008, 10:00:04 am »

Ja men då er jo den saken oppklart Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #188 på: september 21, 2008, 20:57:10 pm »

I Morgo (Mandag) Satsar eg på å få laga meg ein ny pakning... og då er det store muligheitar for att bilen er kjørbar igjen Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #189 på: september 22, 2008, 17:18:37 pm »

trodde den ventilen var på andre sida jeg?
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #190 på: september 22, 2008, 17:20:58 pm »

Sikkert rett det... men du har jo ein an forgassar ;=)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #191 på: september 22, 2008, 17:25:10 pm »

Jaja sant nok...
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #192 på: september 22, 2008, 21:22:59 pm »

Fekk ikkje tid til å laga pakningen i dag... satsar på i morgo...

Men så sjekka eg ein an ting: Det har vert snakk om att bilen har blinkhendel med 3 ledninger, i stadenfor dei 6 som skal vere der for att dei orginale (små) baklysa skal fungere... det viser seg nemlig sånn att det står blinkhendel med 6 ledninger i !!?!!?!?!?

Då treng eg altså ikkje noko meir for å få baklysa til å virka som stopp, bremse og blink-lys som det står i den nye og flotte instruksjonsboka.?.

Ein an ting eg lurar på: Ka sjer vist du konverterer ein 6V bil til 12V utan å endre på viskermotoren?? For nå begynner eg å lura på om viskarane framleis er 6 volt.. for dei går jo so fantastisk seigt!! Stopper opp midt på ruta, men vist eg dytter på dei, får dei rævva i gir med ein gong... Hæ

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
SveinØ
Supermedlem
*****
Innlegg: 840
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #193 på: september 22, 2008, 23:31:24 pm »

Hvis du konverterer til 12 volt uten å bytte viskermotor så får du normalt fantastisk raske vindusviskere Rekker tunge helt til de takker for seg antar jeg Rekker tunge
Loggført

Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #194 på: september 23, 2008, 06:58:18 am »

Det hadde virket mer sannsynlig ja....
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #195 på: september 23, 2008, 14:21:50 pm »

Med andre ord, så er det noko som feiler dei Øyerulling

Nokon som veit noko eg kan sjekka/testa for å finne ut kva som bør gjerast osv Hæ
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #196 på: september 23, 2008, 14:24:06 pm »

ganske standard men sjekk koblinger å kanskje kontaktflatene har irret litt..hva veit vell jeg..
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Matti
Seniormedlem
****
Innlegg: 291
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #197 på: september 23, 2008, 16:45:16 pm »

Jeg har 12v, og satt inn en motstand, og de sliter med å holde seg i gang når motoren ikke går. Prøvd å kjøre dem med motoren i gang? Kan hende den trenger den ekstra lille dosen med strøm fra dynamoen..
Hvis det ikke hjelper, bruk et multimeter, og sjekk spenningen når viskerne går. Sjekk spenningen ved kontaktpunktene til viskermotoren, viskerknappen (med mangel på bedre ord), og ved sikringen.
« Siste redigering: september 23, 2008, 16:46:50 pm av Matti » Loggført

(o\ ! /o)

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #198 på: september 23, 2008, 19:58:43 pm »

Skal sjekke dette matti!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #199 på: september 23, 2008, 20:00:57 pm »

Nokon som har peiling på basic forgassarjustering på solex 30pict?

Har fått på plass pakning, men bilen går fortsatt ikkje på tomgang, men allikavel mykje bedre enn når eg ikkje hadde pakningen...

Tenkte å prøve litt på tomgangs-skrua... men den (Volume Control) Skrua... er den noko vits å skru på Hæ
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #200 på: september 23, 2008, 20:12:33 pm »

Ja, den regulerer jo blandingen tistlo....
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #201 på: september 23, 2008, 20:25:48 pm »

Kan jo henda alt motoren har lyst på er meir mat, på tomgang... må prøva meg fram Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #202 på: september 23, 2008, 23:16:18 pm »

Eg fekk Justert i hytt og pine og ingenting merkbart skjedde... heilt til eg oppdaga att choke-spjeld-fjøra var slakk... heile den plata med hakk på, var jo laus.. Fekk løyst dei 3 skruene rundt choken, og fekk rotert den litt, sånn att fjøra vart stram! Då kom de seg! No drog den med seg plata(hakk) heilt opp igjen, sånn att ikkje eg starter bilen og gassar, også dett plata i bunn og choken står på vidt gap... for då slokner den... Men det var berre ein ting som var tragisk... for å komme til den siste skrua rundt choken, måtte regulator-dekselet av... og trukkje du skrujernet kom borti tennspolen ?? Jaudå... det gjor den.. så gnistrane fauk vegg-i-mullom!

Og der forsvant livsgnisten i bilen og Gråter

Når eg vrir på tenningen kjem det berre såvidt lys på Lade-og-olje-pærene... og sakte men sikkert øker styrken! Ingen sikringer er gått, så det er noko som stjeler strømmen! Eg gjekk bak og såg gjenom bakruta mens eg vridde og herja på med kontaktane... ingenting merkbart skjedde med lysstyrken.. heilt til eg drog av den kontakten som går til coil 15! begge lysene vart straks dobbelt så sterke!! Så drog eg ut ledningen til tomgangsmagnetventilen, ingenting skjedde.. deretter choken, og vips full lys-styrke på begge pærer!!

Så det er noko merkeleg med coil og choken...men fatteren meiner det er batteriet.. men kan det lade seg flatt, på mindre enn 1 sekund?? Skal ivertfall prøva med batteriladar, og sjå om det hjelp... Vist ikkje det hjelper så gryter eg heile forbanna motoren ut, og hiv han på gjelet... så handlar eg ein 1600 Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #203 på: september 23, 2008, 23:55:12 pm »

Batteriet er ferdig, kjøp nytt.
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #204 på: september 24, 2008, 13:52:06 pm »

Jaja, der opplever du følelsene mine om en motor som ALDRI funker, er så sabla irriterende...
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #205 på: september 24, 2008, 14:08:57 pm »

Batteriet er ferdig, kjøp nytt.
Jeg har et nytt til deg i bergen!
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #206 på: september 24, 2008, 14:20:58 pm »

Må nett prøva å lade det opp igjen... men kor mykje skal du ha for ditt Jon Hæ
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #207 på: september 24, 2008, 19:35:13 pm »

Må nett prøva å lade det opp igjen... men kor mykje skal du ha for ditt Jon Hæ

ikke mye, men det må hentes. For deg, kun kr:50,-
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #208 på: september 24, 2008, 19:43:39 pm »

Må nett prøva å lade det opp igjen... men kor mykje skal du ha for ditt Jon Hæ

ikke mye, men det må hentes. For deg, kun kr:50,-

Dette må eg nesten slå til på! Det virker og er bra osv?

Driv og lader det gamle nå, så merker eg nok om det er kaputt eller ikkje...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #209 på: september 24, 2008, 20:35:24 pm »

50,- ja, er jaggu ikke værst det..jeg fikk mitt gratis.. Rekker tunge
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!