april 29, 2024, 11:52:36 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prosjekt 1970 Impuls-kjøp!  (Lest 173719 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #840 på: mai 29, 2010, 17:36:06 pm »

Ja den går ikkje so verst no lenger. har justert att å fram eindel utan att det funka, for problemet mitt låg i att eg ikkje fekk den til å gå på tomgang (under 2000 kobba den) Men ALT kom seg då eg satt på eit ant choke element! Testa det ved å berre plugga på straum på coilen og dermed choken, og etter eitpar minuttar so var den heilt open! Den andre opna ikkje skikkeleg..
Etter det kunne eg få den ned på tomgang! Heilt ned i 1000omdr. men ikkje under, då gjekk den dårleg... men eit ant problem var blandinga, kan skru den vetle skrua i alle retningar utan å ensa noko forskjell i da heila tatt.. den skyter jo i eitt sett så eg skrudde ut skrua mykje for å få feitare blanding, og det hjalp på! då vart det skyting på ein an måte: Mykje gass, slepp den brått so Pang! og ei enorm røykbomba.. med magrare blanding so er det pang pang heile tida.

Uansett so er det tomt for bensin no Øyerulling Den har hivd i seg 5L sidan igår..

So da nesta som vert gjort er å hiva den inn i bilen, som då skal ha litt bensin på tanken får eg håpa. For det er forbedringspotensiale, ventilar og pluggar er sjekka(sjølv om pluggane sotar som aldri før) men stiften derimot.. såg på den istad etter å ha flytta kondensator for å få meir plass å vri fordelaren(kond. tok borti bensinpompo) stiften er brent! Det er eit hol på eine sida og ein klomp på andre.. så den skal eg skifta etter att motor er komt inn i bilen att. Satsar på att det hjelper eindel, ifølge gammal visdom so vil ein dårlig stift laga mykje kødd. Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« Svar #841 på: mai 29, 2010, 20:25:35 pm »

Dårlig/ødelagt stift lager MYE kødd ja, så tror nok det vil bli mye bedre med ny og riktig justert stift! Husk å bytte kondensatoren i samme slengen også da.
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #842 på: mai 29, 2010, 20:32:10 pm »

Ja fekk på ein ny stift men kondensator trur eg ikkje att eg har nytt Tvilende Med mindre eg har extra flaks å finner ein..

Hadde derimot ikkje noko serlig flaks med å finna clutch! Eg manglar trykkplata! Trist Og dei fleste lammellane i 180mm har eg solgt Øyerulling

Ser no att eg skulle ha satt på eit 200mm svinghjul, då hadde eg hatt trykkplata og cluch i massevis

Prøvar no å skaffa til vegs ei trykkplata
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #843 på: mai 29, 2010, 20:35:27 pm »

Det er nok rett og slett kondensatoren din som har gjort slik at stiften din har brent seg, dårlig fungerende kondensator gjør at det går for mye strøm over stiften. ikke start den før du har fått bytta
Loggført

Seaside VW Klubb
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #844 på: mai 29, 2010, 20:52:05 pm »

Ja då lerte eg noko nytt att Glad Begynnar å få ein ide om kor eg kan ha lagt den som eg kjøpte inn som reserve for å ha liggande i impulsen..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #845 på: mai 30, 2010, 22:00:59 pm »

JAA! Gliser No går da fort frammøve!

Igårkveld i 0,1.00 tida so kom motorn inn og idag etter treff i byn med ghiaen so fekk eg tatt siste montering av kjøleblekk og styr.
NY stift og kondensator! Tetta eksoslekasje ved forvarmingsflens og ny grunninnstilling av gassar, ny grunninnstilling av tenning, stramma clutchwire og turn key! Starta og går Glad Glad UTAN nokon som helst antydning til smell eller pangpang ugangn! finjusterte tenninga litt på gefühlen ogso skifta eg oljo. Den hadde vist drukket opp eindel olja sidan oppstart(ryk ein del og) men det trur eg har med att stempelringane er ein god miks frå ei kassa med resta ringar.. Eg drit i kor mykje olja han bruka solenge eg kjem meg på og gjennom treffet neste helg.

Hatt nokon testrondar og da visar seg da att han går M Y K J E bedre enn den sletne 1300en eg er vandt til Glad Held 80 i oppoverbakkane(versus 35 på 1300motoren)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #846 på: mai 30, 2010, 22:20:39 pm »

synd du ikke bytta ringene da når du først var istykker med motoren da

sikker på at du ikke har ødelagt noen av ringene når du satte sammen no da ?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #847 på: mai 30, 2010, 22:25:10 pm »

Bytta dei fleste ringane, fordi dei andre knakk når eg tok dei av(grodd fast i stempel) eller fordi eg knakk dei ved montering(for liten ringopning=knekt ring ved montering) Men eg bytta dei knekte ringane med brukte ringar Blunker Men etter kjøyreturen ikveld so rauk den ikkje i da heile tatt! Sjokkert Ikkje merkbart ivertfall. men då var den varm.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #848 på: mai 30, 2010, 22:31:57 pm »

for lite ringåpning sier du,var det ikke riktige ringer til stemplene da ?

fysj fysj å slipe av ringer vettu,de er tilpasset for å dekke heile diameteren i cyl
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #849 på: mai 30, 2010, 22:53:23 pm »

Jo reserveringane kom frå ein 1600, men dei var større likavel.. men eg filte av dei litt og alt vart bra greier Glad Solenge den går er det bra, om den ikkje går heilt optimalt skal eg kunna leva med det enn solenge. 1300en skal jo gjerast ferdig og
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #850 på: juni 06, 2010, 22:51:56 pm »

Motoren vart ferdig, montert og innkjøyrd ja..

Kom meg på treff med den og! Glad Norgesløpet/Vossarudl'n 2010, Veeldig kjekt!!!!
Men sjølvsagt so måtte det skje noko, så motorn skar seg(ein sylindar gav opp..) litt før siste post i løpet, så eg kom meg tilbake til mål på 3 sylindrar.. Antakligvis nr 3. som har tatt kvelden.
Når me skulle heimattatt so gjekk den endå råtnare, sikkert ikkje meir enn 2 sylindrar som var med i gamet då, og etter ein bakkestart i eit kryss so var alt håp ute for å komma seg heim att den siste mila, hiksta seg bort til ein utkjøyrsel, skaffa nye ploggar og smergelpapir, pussa stift og justerte, bytta plugga og kryssa fingrar,, startar, med pedalen på flat fjøl, går heilt i utakt, høyres ut som ei sleten fiskaskjøyta, så da vatt nofun og biltrallo vart henta og me fekk bilen heim...

Uansett, motoren vart jo berre raska saman for å få vera med på løpet, og eg kom meg faktisk gjennom løpet!! Glad Motoren kunne jo foreksempel ha tatt kvelden på veg opp om morgonen,, då hadde det ikkje vorte noko løp i da heila tekje..

So no er eg spent på å finna ut kva som har skjedd, mistenker veldig låg komp på 1-2 sylindrar..stempelringane står øverst på svartelista.. Men overhalinga av 1300 fortsetter no, og skal vera klar til scc, så da e berre å hiva seg rondt!



Ska få ut nokon bilder og ymse imorgo
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #851 på: juni 10, 2010, 20:14:39 pm »

Her er nokon bilder frå siste montering, innkjøyring og justering


* P1018451.jpg (132.66 KB, 733x550 - vist 256 ganger.)

* P1018452.jpg (162.18 KB, 733x550 - vist 244 ganger.)

* P1018453.jpg (147.75 KB, 733x550 - vist 255 ganger.)

* P1018461.jpg (146.06 KB, 733x550 - vist 274 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #852 på: juni 10, 2010, 20:53:39 pm »

Datt turtelleren i golvet?  Glad
Loggført

Mob:92245040
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #853 på: juni 10, 2010, 21:50:53 pm »

Hehe, nei det er nok ikkje turtellaren, eg bruker som du ser eit mulitimeter til å måla turtalet. Det knuste speedometeret brukar eg til å ha ein oljetrykkslampe Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #854 på: juni 13, 2010, 00:12:14 am »

Tilstandsraport:

Ei eller fleire fjører har kollapsa

* DSCF0203.jpg (150.81 KB. 733x550 - vist 268 ganger.)




* DSCF0204.jpg (116.95 KB. 733x550 - vist 223 ganger.)


og på andre sio ein ventil som har streika..

* DSCF0206.jpg (163.15 KB. 733x550 - vist 255 ganger.)


Diverse laust.. og masse restar frå styringa

* DSCF0207.jpg (149.74 KB. 733x550 - vist 256 ganger.)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #855 på: juni 13, 2010, 09:14:15 am »

Men i all verdens land og rike, det er det verste jeg har sett!
Bytte topper nå da eller?
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #856 på: juni 13, 2010, 17:30:08 pm »

Toppane kjem frå den 1600 motoren som har stått på eit lager i 20år+ samt dei var ruste på fjørene.. det har gjort sitt til att dei tok kvelden.

Har idag henta eit lass med deler inkludert ein type 3 motor med dobbelport toppar. so eg tenkte å bruka dei, kjøpa nye fjører, rensa vaska etc ogso bytta over.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #857 på: juni 13, 2010, 22:58:49 pm »

Då har motoren komt på garasjegolvet. Plokker av toppane imorgo og inspiserar.

Skal ogso ta av toppane frå T3 motoren og begynna å rensa dei.. Samt plokka av ventilane og sånt. So er da berre å venta tolmodigt på nye ventilfjører..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #858 på: juni 14, 2010, 17:41:46 pm »

Då har eg fått av diverse deler.. skadeomfanget var som eg tenkte ja.. Der ventilen satt bomfast so hadde stempelet tatt skade.. Det forklarar den ufattelig stygge skranglelyden som kom då eg fekk start på motoren etter rensing av pluggar under løpet..


T3 donormotor.. om nokon er intrisert i deler frå den får de ta kontakt, blekk etc er med

* DSCF0248.jpg (170.77 KB. 733x550 - vist 279 ganger.)


Og so var motoren plokka ned atter ein gong..

* DSCF0262.jpg (155.19 KB. 733x550 - vist 227 ganger.)


Mykje messingspon her ja.. stakkars ventilstyring(og ventil..)

* DSCF0263.jpg (157.98 KB. 733x550 - vist 227 ganger.)


Tilstanden på ploggane, sortert etter syl. på motor. nokon full av bensin og olje, andre strøkne..

* DSCF0265.jpg (145.5 KB. 733x550 - vist 219 ganger.)


Ai

* DSCF0266.jpg (155.74 KB. 733x550 - vist 217 ganger.)


Der Hakk! Men satsar på att da går fint å bruka stempelet likavel. kanskje litt mindre komt, men det betyr ingenting på denna gamle lorven alikavel

* DSCF0270.jpg (178.13 KB. 733x550 - vist 246 ganger.)


Andre sida var heldigvis langt bedre !

* DSCF0272.jpg (163.11 KB. 733x550 - vist 230 ganger.)


Då er da berre å få rensa donortoppane og smokka ting på plass igjen. Skal prøva å få skrudd saman imorgo.

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #859 på: juni 14, 2010, 20:39:20 pm »

du må ikke bruke det stempelet der

det har sikkert blitt ovalt etter at ventilen har banka nedi
når det blir varmt så utvider det seg sånn at det blir for trangt i cyl og du vil få skjæring !!!
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #860 på: juni 14, 2010, 21:28:29 pm »

For å sei da sånn, motoren vert ikkje varmare enn den var då fjørene rauk.. så då skulle den vel ha skore seg vel.

Trur ikkje da har vorte ovalt.. satsar på att da ikkje har vorte da ivertfall!
Eg fekk plokka av ventilar og sånt på reservetoppane ikveld so skal toppane vaskast imorgo, montera ventilar etter vask ogso montera motoren isaman att..

Det vert med andre ord nok ein "samanrasking" av motor. Denne gongen er målet att den går ned til eu kontroll og heim igjen.. har fått inkalling og har ein siste månad på meg før eg kjem på svartelista Øyerulling

1300en begynner eg på so snart det er ferie! den motoren skal vera klar i god tid før scc
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« Svar #861 på: juni 14, 2010, 22:54:29 pm »

PKK trenger du ikke bekymre deg så veldig for, du får en del brev med purring før det blir gjort noe spesielt, og jeg ser aldri for meg at de har ressurser nok til å komme å klippe skiltene hjemme hos deg. Eneste muligheten til å miste skiltene slik jeg ser det er om du blir stoppet i kontroll! Og det er vell ikke så stort problem iom. at bilen mangler motor for øyeblikket Rekker tunge
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #862 på: juni 14, 2010, 23:27:40 pm »

Bekymrar meg ikkje noko spesielt nei, og dei kjem aldri heim her for å ta skilta heller.. men akkuratt da med kontroll er jo eit problem, då eg passerar dei 4 kontrollplassane som er mest brukt, på veg til sentrum.. Og dei tullingane her er utspekulerte nok til å hanka inn ei bobla som kjem daffande.. Godt alt som er gjort var da ein som sa o Glad

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #863 på: juni 15, 2010, 18:25:53 pm »

Då er toppane vaska godt igjennom i delevaskaren. plogggjengene på eine toppen var vekke, så då fekk eg satt inn helicoil/time-sert frå wurth. det var bra greier! På andre toppen tok eg berre å rensa opp gjengene med ein an spesialtapp. So no e da berre å setta på ventilar og sånt, men dei skal få seg ein vask dei og før eg monterar att. Satsar på å bruka ventilfjørene som stod på toppane, då dei vart vurdert brukande.. såg på dei som rauk og dei var VELDIG rusta, rart eg ikkje tenkte meg om to gongar før eg satt på dei toppane med dei fjørene..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #864 på: juni 16, 2010, 22:53:12 pm »

Motor er då nesten heilt montert igjen. Men får nok ikkje montert den i bil på ei stund.. imorgo får eg veta om eg kjem opp i eksamen, so e da jo boretreff i helge, ogso skal me ha eksamen iverstefall på mandag.. so med tanke på helge so spyrst da nett kor mykje eg får lest Øyerulling

Skal ivertfall gå litt lenger, for no er det ivertfall ikkje ventilfjørene som ryk.. so no er det vel stempelringane som seier takk og farvel.. får håpa att dei held ut litt lenger enn ei helg med kjøyring Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #865 på: juni 17, 2010, 20:42:48 pm »

Var so heldig att eg ikkje kom opp i noko eksamen so då slapp eg jo da problemet Glad Mao meir tid og friare tankar.. Motoren er no klar igjen, og er berre å få hivd inn i bilen att. men da ser ut som da vert på mandag, sidan helga går med i stavanger på boretreffet Glad

Slenger med nokon forsova bilder..

Her som longblock igjen, med type 3 toppar(som krever ørlite grann modifisering på kjøleblekket over sylindarane for å få på innsuget. )
Alle ventilar, fjører og haldarar vart børsta, skrubba, og rensa etter beste evne. Alle innsugsventilane virka veldig nye forøvrig. eksosventilane var heller ikkje so gamle.

* DSCF0280.jpg (156.55 KB. 733x550 - vist 200 ganger.)


TIPS: IKKJE monter toppar med ventilfjører i denne tilstanden.. då vert resultatet, som på den andre ventilen der.. legg merke til tilstanden på styringen Øyerulling Øyerulling Øyerulling

* DSCF0282.jpg (162.98 KB. 733x550 - vist 238 ganger.)


Nok eingong liknar det ein motor att! Med litt lenger levetid får ein tru Glad

* DSCF0284.jpg (150.57 KB. 733x550 - vist 245 ganger.)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #866 på: juni 27, 2010, 02:14:13 am »

Då fekk eg ikveld tid til å hiva inn att motoren, Jaggu går han kvasst!!!!  Gliser Er spreke desse 1600 motorane når du får rensa opp portane i toppane Glad No skal han kjøyrast inn, mykje før eg legg ut på noko større langturar, vil ikkje ha noko meir bal langs landevegen der motoren må plokkast ut for å fiksa da..... da nesta som ryk no er vel løftarane.. som ikkje stemmer overens med kammen, noko som ifølge eksperta her inne var å gambla.. kunne vara i dagar, eller år. So me får sjå Glad Ska snart på kontroll igjen no, men fekk nye lappa før eg har vert på kontrollen, nokon som har opplevd da før, elle har dei berre drete seg ut litt?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #867 på: juni 27, 2010, 07:18:05 am »

Då fekk eg ikveld tid til å hiva inn att motoren, Jaggu går han kvasst!!!!  Gliser Er spreke desse 1600 motorane når du får rensa opp portane i toppane Glad No skal han kjøyrast inn, mykje før eg legg ut på noko større langturar, vil ikkje ha noko meir bal langs landevegen der motoren må plokkast ut for å fiksa da..... da nesta som ryk no er vel løftarane.. som ikkje stemmer overens med kammen, noko som ifølge eksperta her inne var å gambla.. kunne vara i dagar, eller år. So me får sjå Glad Ska snart på kontroll igjen no, men fekk nye lappa før eg har vert på kontrollen, nokon som har opplevd da før, elle har dei berre drete seg ut litt?
[/quote
Ja bra framdrift, å god erfaring dette Christer...moro m"flat 4" motorane. Blunker
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #868 på: juni 27, 2010, 08:02:18 am »

Om du mener arskontroll merker, skal du jo få dem så lenge bilen ikke har unlatt å møte til pkk eller betale forsikring?
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #869 på: juni 27, 2010, 11:21:00 am »

Ja men eg har unlatt å møta til pkkk/eu.. Derfor eg lurte so voldsomt, men dei må vel ha gjort ein feil Eg ska bestilla meg ein time no snart
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!