|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Variant og motor alternativ
|
JK
|
4
|
2329
|
mai 15, 2008, 22:25:52 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Råder, kan noen fortelle meg noe om disse??
|
JK
|
5
|
2019
|
september 29, 2015, 14:29:29 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Bremskraft forsterker og dobblegassere i bay.
|
jimmi
|
14
|
3568
|
juni 11, 2011, 12:01:37 pm
av cato®
|
|
|
Olje, grease eller ingenting på clutch-vaieren?
|
JFP
|
3
|
1571
|
januar 08, 2010, 00:43:21 am
av JFP
|
|
|
Bygge om 1300DP til 1600 - noen som har gjort det før?
|
JFP
|
17
|
4098
|
oktober 03, 2011, 21:14:26 pm
av JFP
|
|
|
Bytte til H4-lykter på 1302 ???
|
JFP
|
15
|
4825
|
oktober 15, 2010, 23:17:30 pm
av Torbjørn Ravndal
|
|
|
Foringer til gasspjeldet på SOLEX 34-PICT 3
|
JFP
|
13
|
5108
|
oktober 07, 2009, 09:27:39 am
av svenole
|
|
|
Bengalakking - pusse ned til blank finish - prosedyre?
|
JFP
|
8
|
3531
|
august 23, 2011, 10:45:02 am
av lofotn
|
|
|
Må bare tipse dere om noen tennplugger (Pulstar)!
|
JFP
|
20
|
12640
|
oktober 11, 2008, 20:25:34 pm
av Turbo Haraune
|
|
|
Skal kjøpe garasjejekk igjen - noen anbefalinger?
|
JFP
|
16
|
16074
|
desember 18, 2008, 00:48:04 am
av JFP
|
|
|
1600 vs 1641 ???
|
JFP
|
21
|
6664
|
oktober 01, 2008, 14:45:20 pm
av RZR-Andy
|
|
|
Hvor brede dekk kan man ha på original 4,5" stålfelg?
|
JFP
|
5
|
2082
|
juli 07, 2008, 08:41:36 am
av JFP
|
|
|
HOW-TO: Installere Elektrisk vindusspyler og intervallbryter
|
JFP
|
10
|
12148
|
oktober 18, 2010, 12:19:44 pm
av Syncronaut
|
|
|
Lettere ombygging av bobla
|
jete
|
7
|
2008
|
oktober 07, 2010, 00:10:24 am
av H-MEK
|
|
|
Bygge "banebil", trenger tips
« 1 2 »
|
Jesper1201
|
52
|
18765
|
april 12, 2015, 21:25:24 pm
av Dewil
|
|
|
Hvor kan jeg få tak i TÜV papirer?
|
Jesper1201
|
10
|
6391
|
august 10, 2014, 22:02:10 pm
av Jesper1201
|
|
|
Bug-Tech girspak, revers problematikk...
|
Jesper1201
|
6
|
2080
|
august 12, 2015, 15:59:41 pm
av Formula Vee
|
|
|
Oppgradering av bobla, forstilling, bakstilling og motor
|
Jesper1201
|
3
|
1708
|
juni 02, 2014, 13:46:02 pm
av Dalland
|
|
|
Subaru motor i boble
|
Jesper1201
|
14
|
10054
|
oktober 27, 2015, 09:34:01 am
av 1303SS
|
|
|
Boring av ny boltsirkel i skiver/trommler
|
Jesper1201
|
10
|
3166
|
juni 22, 2014, 22:33:06 pm
av Jesper1201
|
|
|
4 punkts belte i T1?
|
Jesper1201
|
13
|
4135
|
juni 20, 2014, 22:42:34 pm
av Dewil
|
|
|
Kercsher Porsche frambremser under 15" felger?
|
Jesper1201
|
7
|
2237
|
februar 28, 2015, 01:24:26 am
av TrettenNullTo
|
|
|
Trimming av T1 motor
|
Jesper1201
|
2
|
1520
|
august 19, 2014, 09:39:55 am
av Jesper1201
|
|
|
Trenger noen mål på org. skjermer til boble, noen?
|
Jesper1201
|
7
|
2166
|
februar 12, 2015, 00:03:58 am
av Andersen VW56
|
|
|
Flat spots med 009 fordeler?
|
Jesper1201
|
8
|
3143
|
juli 21, 2014, 20:55:51 pm
av Splitboy
|
|
|
Subarumotor i bobla (1303).
|
Jernslett
|
9
|
5102
|
juni 10, 2018, 22:30:53 pm
av Roy Grelland
|
|
|
Forgasserbytte
|
Jernslett
|
8
|
3268
|
april 12, 2015, 21:01:59 pm
av Jernslett
|
|
|
bilde av klemlister b-stolpe til taktrekk på oval?
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
|
4
|
3645
|
september 20, 2023, 08:30:55 am
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Hvor let svinghjul har DU kørt med?
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
|
17
|
9067
|
juni 10, 2016, 14:07:31 pm
av vw61
|
|
|
Girkassesliping 6 til 12volt svinghjul?
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
|
12
|
2977
|
mars 05, 2013, 10:36:17 am
av Reiel
|