|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Type3 1641 i Type2 Earlybay - rett inn eller ombygging?
|
FreddyB
|
0
|
1364
|
desember 17, 2008, 20:32:22 pm
av FreddyB
|
|
|
Maks tillatt totalvekt - hengar på Earlybay
|
FreddyB
|
3
|
1310
|
juni 16, 2010, 11:03:44 am
av Ivar
|
|
|
VW lakkodar og RAL-fargar.
|
FreddyB
|
4
|
1541
|
april 14, 2011, 20:37:36 pm
av FreddyB
|
|
|
Dempematte Type2 T2
|
FreddyB
|
8
|
2624
|
oktober 02, 2010, 19:09:33 pm
av roskilde02
|
|
|
senkesett og dempere til 1303
|
Foyen
|
2
|
1300
|
mars 12, 2009, 22:55:17 pm
av Foyen
|
|
|
Alternativ motor til boble? GTI?
|
Foyen
|
25
|
14865
|
desember 12, 2008, 14:30:51 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Clip 1 rebuild kit = kvalitet?
|
Foyen
|
2
|
1409
|
januar 22, 2009, 00:34:30 am
av Hans Christian
|
|
|
Koblingsskjema MSD 6AL
|
FosenXpressen
|
1
|
1749
|
mars 21, 2009, 23:37:52 pm
av Endre D
|
|
|
NB! HASTER!!
|
FosenXpressen
|
2
|
1842
|
april 13, 2008, 23:41:23 pm
av Jøran Larssen
|
|
|
Hybrid airride?
|
Formula Vee
|
21
|
8083
|
desember 30, 2013, 20:20:31 pm
av Formula Vee
|
|
|
MSD pluggledninger 8,5mm -hvor lange er de?
|
Formula Vee
|
9
|
2362
|
september 29, 2009, 18:50:29 pm
av Formula Vee
|
|
|
Er det påbudt med vindusspyler? Og visker?
|
Formula Vee
|
10
|
3915
|
april 28, 2013, 21:10:23 pm
av bjornboble
|
|
|
Nå har det komt batteridrevet Dremel. Testet av Formula Vee
|
Formula Vee
|
2
|
1532
|
november 08, 2013, 18:56:23 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Er støtfangerne like på -68 som på -73 T1 ?
|
Formula Vee
|
6
|
1634
|
mars 03, 2009, 01:04:32 am
av Formula Vee
|
|
|
Motorvarmer med varmekabel?
|
Formula Vee
|
12
|
6343
|
januar 11, 2010, 23:52:04 pm
av T2-Vandal
|
|
|
Bruke turbo som varmeapparat?
|
Formula Vee
|
4
|
1636
|
juli 16, 2010, 13:03:11 pm
av jalokoey
|
|
|
Under 10 sekunders bur i registrert bil
|
Formula Vee
|
22
|
9385
|
juli 30, 2015, 12:32:18 pm
av Formula Vee
|
|
|
Forslag til tenningskurve når turbo... UTGÅR!!
« 1 2 »
|
Formula Vee
|
31
|
5989
|
juli 18, 2011, 08:26:49 am
av Formula Vee
|
|
|
Er det godkjenningskrav for hjelmer til SCC og litt lokal banekjøring?
|
Formula Vee
|
6
|
2043
|
april 20, 2010, 19:56:50 pm
av Tistlo
|
|
|
Hvor mye senker 2,5" dropspindler i praksis?
|
Formula Vee
|
7
|
2283
|
november 06, 2013, 23:52:48 pm
av Dewil
|
|
|
Kobling Recaro setevarme (Eller setevarme generelt)
|
Formula Vee
|
2
|
1278
|
juli 12, 2011, 23:24:22 pm
av Formula Vee
|
|
|
Står ikke oppgitt motor i mitt nye vognkort!?
|
Formula Vee
|
19
|
10006
|
november 05, 2013, 19:24:34 pm
av Formula Vee
|
|
|
Oppsett av bil for 402m
|
Formula Vee
|
0
|
1224
|
september 04, 2017, 15:20:28 pm
av Formula Vee
|
|
|
Egenbygget varehenger med bobleforstilling?
|
Formula Vee
|
1
|
1476
|
februar 07, 2014, 16:33:02 pm
av Formula Vee
|
|
|
Forskjell motorplassering 091 vs T1 kasse?
|
Formula Vee
|
0
|
1012
|
august 18, 2015, 12:19:58 pm
av Formula Vee
|
|
|
Forslag til forbedringer av drivlinje for T1 med 500hk og 600nm
« 1 2 3 »
|
Formula Vee
|
68
|
20608
|
august 18, 2015, 15:23:14 pm
av Formula Vee
|
|
|
Kompressor?
|
Formula Vee
|
0
|
1416
|
september 23, 2008, 19:40:20 pm
av Formula Vee
|
|
|
Sveising på cb autolinea blokk
|
Formula Vee
|
5
|
2164
|
januar 20, 2015, 08:44:35 am
av Formula Vee
|
|
|
Speedometer som går til 300km/t
|
Formula Vee
|
13
|
3334
|
april 24, 2010, 21:03:07 pm
av Formula Vee
|
|
|
Trenger forslag til turbokam
|
Formula Vee
|
4
|
1555
|
august 13, 2014, 12:15:30 pm
av Formula Vee
|