scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #330 på: mai 21, 2014, 08:24:57 am » |
|
Stack har flyttet produksjon fra England til USA og har lang leveringstid til sine forhandlere. Jeg kjøpte oljetrykkmåler fra Kollevold og den blir ikke sendt til Norge før 11. juni, dvs. hos meg tidligst slutten av juni. Kjedelig men for en bra produkt så er det verdt å vente håper jeg... Forresten her er det jeg har kjøpt av instrumenter fra Stack: Turteller - Stack ST200-08 Clubman Black 80mm 0-8k RPM Tachometer Oljetempmåler - Stack ST3309 Black 52mm 1/8" NPTF Male 40-140°C Professional Stepper Motor Oil Temperature Gauge Oljetrykkmåler - Stack ST3301 Black 52mm M10 Male 0-7 Bar Professional Stepper Motor Oil Pressure Gauge Vurderer om jeg skal også handle inn voltmeter siden jeg har en plass ledig... I går svingte jeg innom Solberg gård på Nesodden. Fikk en hint om at det fins verksted der som kan fikse sveising av lambda mutter inn i eksos. Ble hyggelig overasket! Ung kar sto dar og produserte rekkverk i et stort og lys garasje. Som han sa: "ja, jeg sveiser rustfritt også, blant annet..."  Så jeg la igjen eksosen og mutter og skal hente det i dag. Dyrt skal det ikke være heller - 200kr... Så ble det en lang kveld til i garasjen. Jobber ferdig med konsollen. Nok av ledninger å holde styr på. Bruker Biltema oljetrykk måler foreløpig men skal bytte til VDO mens jeg venter på Strack sin.  Da jeg fåt mine endelige instrumenter så kan jeg rydde enda mer i ledninger. Nå hadde jeg bare mål om å få dette til å funke.  Plassering lander perfekt.  Så valgte jeg å ha FMI AFR-viser løs. På en slik måte kan jeg ta den frem når de trengs mens ellers dytte den inn under konsollen så slipper jeg å bruke opp plass.  Gårsdagen ble ikke ferdig før jeg monterte alt tilbake rundt/ved dasjbord. Lenge siden var det så komplett forran i bilen hos meg   En lang reise gjennomgått men mye lærdom var det i den. Nå har jeg en kjempe stram plan for videre arbeid: I kveld skal jeg hente eksos, montere den tilbake, skru inn lambda sonde, sette på skjerm, koble på lys og sonde før jeg flytter meg inn i bilen igjen og kobler alt ferdig under baksete (der skal alle signaler kobles mot visere). Ledninger er trukket frem, bare å få de sammen... Så fyller jeg på olje og fyrer opp!  det må bli cruising i kveld  Å ja, glemte at jeg må handle inn batteri... Noen som har erfaring med de som selges hos Torshov?
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #331 på: mai 21, 2014, 08:38:30 am » |
|
Så glemte jeg jo bilde med bevis at arbeid var vellykket! Må "programmere" turteller, pilen bare springer opp og ned nå  Turtelleren lyser med an gang tenning er på mens olje temp måler lyser da lys blir slått på. Det samme med oljetrykkmåler. Stack instrumenter har samme lysfarge. Biltema må jeg bare leve med så lenge... 
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
Dewil
Supermedlem
    
Innlegg: 7541
Bosted: Moss
"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #332 på: mai 21, 2014, 09:44:25 am » |
|
Det ble jo riktig så flott Turtelleren var jo skikkelig lekker
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
    
Innlegg: 7577
Bosted: Nøtterøy
|
 |
« Svar #333 på: mai 21, 2014, 12:06:46 pm » |
|
blir bra
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
    
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
 |
« Svar #334 på: mai 21, 2014, 16:37:53 pm » |
|
Kult 
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #335 på: mai 22, 2014, 07:54:21 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
    
Innlegg: 7577
Bosted: Nøtterøy
|
 |
« Svar #336 på: mai 22, 2014, 08:57:16 am » |
|
Grattis. God følelse å få kjørt litt tenker jeg  Ang oljetemp, har du spjell i viftehuset og termostat montert? Tenkte hvis du sliter med å få opp tempen, kan det være årsaken.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #337 på: mai 22, 2014, 09:03:45 am » |
|
Takk! Feeling er god. Har litt å gjøre fortsatt med finjustering men deilig å få kontroll over status på motor.
Tror ikke det fins en slik termostat og spjell system som fins originalt på en Type 1 motor. Som sagt, jeg må ut og få kjøre i lengre strek med belastning og høy fart for å se hvordan kjøling fungerer.
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
Andersen Racing
Supermedlem
    
Innlegg: 555
Bosted: Spydeberg
|
 |
« Svar #338 på: mai 23, 2014, 15:39:29 pm » |
|
Hei Var det dårlig oljetrykk på siste bilde ,så ut som motoren gikk ut fra turtelleren 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #339 på: mai 26, 2014, 07:18:00 am » |
|
Hei Var det dårlig oljetrykk på siste bilde ,så ut som motoren gikk ut fra turtelleren  Dårlig trykk? Nei! Trykk har jeg hatt nok av hele veien. Bare bilde var tatt med motor av... 
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #340 på: mai 26, 2014, 07:59:24 am » |
|
En aktiv helg er over. Fredag ble jeg overasket med pakke fra Kollevold. Stack oljetrykk måler kom noen uker tidligere enn ventett men det klager jeg ikke på  Kvelden ble dedikert for å bli mer ferdig med instrumenter. Så Biltema trykkmåler måtte ut og Stack ble montert. Slik ser sensor. Her mister jeg mulighet å koble på "idiotlampe" på. Men det kan jeg finne på noe i senere tid...  Sjekk diameter trykksensorkanal!!!  Nice  (VDO til venstre og Stack sin til høyre).  Sensor er i vanlig 1/8"NPT men det kommer med overganger til 1/4"NPT og M10x1 dersom det skulle være nødvendig...  Selve viseren er fra 33.. serien til Stack sånn som olje temp måler også.  Er veldig fornøyd både med kvalitet på Stack uststyr og tall de leverer (virker at motor smøres og kjøles godt  ) Så kom lørdag og jeg tok tur til Fredrikstad og Street Legal. Traff flere av "oss" og fikk hjelp med å justere gasserstag samt koblet av ånding fra luftfilter. Stor takk for VW kolleger for hjelp! Det ble bare mekking for meg men rakk å titte på en del av runder på stripe. Fikk sett litt hvordan street legal foregår og kan si at det er ikke lenge til jeg stiller selv opp for å "parkere" (forhåpentlighvis) noen av Mustanger eller blir "parkert"...   Den gule ponny måtte lukte på litt av VW eksos  Du får en kick når du ser andre racer, og lyst på å bli ferdig koker i kroppen. Her er jeg i "aksjon" etter ankomst  Var hyggelig overasket av andres engasjemang i å justere motoren min riktig, så det var bare å brette armene og sette i gang. Var litt heldig og fikk kjøre inn i depo område   Opplevelsen av street legal er noe litt annerledes enn Gardermoen. Der står biler tett inn mot hver andre og kjører på en offentlig vei. Det er nok av krefter og det er nok av spenning!  Så var det på tide å dra hjem. Turen gikk MYE raskere hjem. En ting var at det var ca kl 21 på kvelden og ikke så varmt lenger så jeg fikk kjøre litt... Motor fungerte mye friskere enn på vei ned, så åndingslangen skal ikke inn i luftfilter igjen  Vi fikk justere forgasser stag noe men til slutt ble den like treg som før. Kjørte omtrent som med cruiskontrol... Så kjørte jeg av E6 inn mot Nesoddland og der ble jeg møtt av disse folk:  Ble vinket inn. Bråker som helvete med treg gasserstag og ut i fra dårlig vane begynner å ta av belte mens jeg svinger inn... De prøvde å gi meg bok på å "være for seint med å sette på bilbelte", men til slutt så trodde de på meg og min dårlig vane så jeg slapp bot  En teknisk kontrollør ble kalt til. En liten hyggelig kar kom og vi hadde litt prat om bil. Han likte den! Senka, med tøffe hjul, og kraftig lyd... Men så, hvordan var det med godkjenninger spurte han. Og da kom min stor fornøyelse  Jeg sa at med understell var godkjent og motor er i godkjenningsprosess. Du kunne lese "wow" i hans hode så kom smil. En titt inn på motor, en runde rundt bilen og en kort sjekk i data så kom han tilbake. Jeg fikk frist til 24.6 for å bli ferdig med godkjenning av motor og jeg kan kjøre i mellomtid. Det kanskje mest ulovlig som jeg fikk minus på var gul folje jeg har på lyktene  Den fikk jeg beskjed å ta av. Som er helt greit. Få skaffe meg noe ordentlig. Så var det hilsing og "god tur hjem"!  Kom hjem og tok en vell fortjent kald pils i sofa...  Søndag var en kort økt i garasjen igjen. Monterte fjær for å få stag tilbake i posisjon.  Samme løsning på begge sider. I dag ringer jeg og bestiller visningstime samt bremsing ett eller annet sted.
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
    
Innlegg: 7577
Bosted: Nøtterøy
|
 |
« Svar #341 på: mai 26, 2014, 08:38:05 am » |
|
haha, kongehistorie. Som så mange ganger før viser det seg at det er lurt å ha ting i orden, og at hvis man oppfører seg hyggelig så er stort sett responsen hyggelig også. Lykke til med bremsing og visning.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #342 på: mai 26, 2014, 09:32:07 am » |
|
Kjekt å kunne vise til en påbegynt prosess i hvertfall.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #343 på: mai 27, 2014, 11:51:31 am » |
|
Ringte til Risløkka trafikkstasjon og fikk time 24/6 kl 9  Nå prøver jeg å få bestilt effektmåling. Tok en kjapp tur innom dekkmann og avbalanserte forhjul. Har en rar vibrasjon i ratt. Ble bedre etter avbalansering, men ble ikke helt kvitt det...  I går klarte jeg å svinge igjen hos samme sveiser og han sveiste litt på bakplate. Deilig å kunne bare stikke innom og få det gjort der og da! Så ble det litt sliping og hullboring før jeg smørte all bar metall med Wurth "melk". I dag pensler jeg litt Owatrol før den skal på plass. Blir ikke pen å se på men det skal fungere for helgen.   Ved balansering så vi at høyre hjul subber på insiden. Fant ut at det var bremserørfeste som tar i ved full sving.   Langhelg nærmer seg og jeg planlegger en langtur med boble med litt race i mellom. Har nok å fikse før det men satser på at ting faller på plass denne gang også 
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
N F
Seniormedlem
   
Innlegg: 428
Bosted: Jessheim
|
 |
« Svar #344 på: august 17, 2014, 15:36:04 pm » |
|
Flyttet du festet for bremserøret, eller justerte du rattutslaget litt så det ikke tok i?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #345 på: august 21, 2014, 12:12:13 pm » |
|
Justerte rattutslag.
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #346 på: september 10, 2014, 18:09:40 pm » |
|
På tide med litt oppdatering... Den planlagte turen i 30.mai - 1.juni gikk til Thunder Valle treff ( http://www.vwnorge.no/index.php/topic,60060.0.html). Først fikk jeg utføre en hasteprosjekt - blekk bak motor. Ble ikke noe pent men med lang tur måtte jeg få de på plass for å bedre kjøling.   Og etter at "rumpa" ble ferdig kunne jeg pakke for helgen. Planen var å kjøre med andre VW kolegaer der jeg satsa på å kjøre selve båbla til Valle, kjøre drag på Valle og kjøre hjem igjen fra Valle... Sånn er jeg bare:) Turen var en hyggelig oplevelse for seg selv med fisking underveis. Vi kjørte ned på torsdag med en hyggelig overnatting i ei koselig hytte på kanten av Risør med riktig god mat og selskap  Takk igjen for hytteeierne!  Fredag måtte jeg inrømme at Phyton eksos og resonansen jeg får i bilen begynte å bli slitsomt så jeg fikk låne Bosse utstyr som hjalp meg å dundre videre med god musikk og nydelig vær.  Selve ankomst var fassinerende - en virkelig dal med høye fjell på hver side.  Må også nevne at bakkene på vei fra Risør mot Valle var en morsom lek  fikk virkelig teste kjøling samt hadde mye glede av alle hk og nm. Det ble en god del bobler og vi hadde en tøff lineup langs inkjøring til dragstripe.   Så var det bare slappe av og vente til lørdag skulle komme... Der brukte jeg litt tid til enda mer fisking med fangst til kveldsmat 
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #347 på: september 10, 2014, 18:34:07 pm » |
|
Så kom den store dagen  Lørdag. Først alle måtte gjennom kvalikken. Jeg med null erfaring i virkelig dragrace hørte bare på de "store" gutter og melde meg på bracket klassen, der reaksjonstid måles i kvalikken. Etter 3 runder var jeg storfornøyd med resultate som 3. mann! Dette var høyt nok og jeg valgte å spare utstyr til elimineringer...   Ut av de 3 runder jeg kjørte var det en som jeg virkelig skal huske i livet mitt  En Camaro Z28 kjørte bak meg og vi ble dirigert sammen mot startlinje. Hjerte banket og adrenalin fløy inn i kroppen... Takk Svein for filming!: Camaro ble "parkert" med stor glede/skriging og banning i hjelmen, sånn er det med nybegynnere  Og her er lapper fra kvalikk runder    Etter kvalikken var det bare å vente til elimineringer... Opp til startlinje og skulle kjøre mot 3. dårligste på liste. Ved oppvarming av dekk stopper motor og jeg får ingen liv igjen, bare klick i starter... Ja ja tenker jeg og optimismen "sier" at vi skal kjøre nye runder på søndag mens jeg blir vinket bort med motor som står stille. Siden det var ingen dramatik ved motorstopp så tenkte jeg bare "flat batteri", satt på lading og la bilen vile over natta. Jeg var jo stor fornøyd med kvalikken! 
|
|
« Siste redigering: september 10, 2014, 18:37:40 pm av scardeep »
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #348 på: september 10, 2014, 18:51:50 pm » |
|
Lørdags aften ble avsluttet med hyggelig felles bål.     Så kom søndag. Storspent sat jeg i bilen og prøver å starte motor... Niks... Motor går tregt rundt men ikke nok for å starte. Så kommer alle "store" gutter til hgjelps og det blir fort besluttet at motor må ikke tvinges mot å starte opp og jeg må begynne å tenke hvordan jeg kommer meg hjem. Optimismen igjen slår fast - "that's race!" Jeg må igjen takke alle for hjelp jeg fikk! Alt i alt så fikk jeg tilbud av en fra Arendal om å laste bobla mi i hans RallyCross transportbuss så frakter han bobla mi ned til Arendal og jeg kan hente den derfra helgen etter eller noe sånt... Helt utrolig men det er sant!     Så jeg satt med en av oss hjem igjen til Oslo. Feeling av å slå en amcar leverte en god del adrenalin så humør var på plass og jeg var alerede klar å starte med mekking mens jeg fortsatt sto på Valle:)  Her er min favorit fra treffområde: 
|
|
« Siste redigering: september 10, 2014, 19:32:34 pm av scardeep »
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #349 på: september 10, 2014, 19:14:19 pm » |
|
Tror det var helg etter jeg hentet bobla med min trofast Passat. Den sto der og venta på meg, ferdig lastet av fra bussen!   Hjemme gikk det ikke mange dager før motor var tatt ut... Fant lys ledninger tatt av vifte ...  Noe som jeg husket i ettertid at de hang bare løse forran insug til vifte - ikke lurt  Tennplugger var fine (eller?)  Og hele motor ble levert til "service på garanti".   Det var trøstelager som skjærte seg...   Mens motor var borte brukte jeg tid til å fikse andre saker som f.eks. ledninger...  Tok ikke lang tid til jeg fikk motor tilbake med "ny" blokk, nye lagre og ekstra hull for ånding, nypolert og målt veiva klart. Før viftehus ble montert fiksa jeg litt her og der for å få bedre flow på luft. Blant annet ble litt kapping innvendig og tetting på utsiden.     Og med hjelp av hyggelig kolega så gikk alt mye fortere.  Motor gikk inn tilbake på plass  Så fikk jeg endlig tak i nye plugger som ble montert.  Jeg brukte en Tkobling for å få koble oljetrykk lampe i speedo.  Så kom stor fortvilelse da jeg klarte ikke å sette reim på plass. Det virket at dynamo sitter for langt bak og at dynamo reimhjul "liner ikke upp" med reimhjul på veiv...  Aner ikke om det skal være slikt men det løste jeg ved å snu reimhjul på dynamo. Denne delen med hakken skal egentlig være mot dynamo...  Men på denne måten så kom begge reimhjula på samme "akse" sett fra siden. Ut med bilen og jeg var klar for "ny" oppstart  Og om det var ikke nok med en "fansi" ondeboks så har jeg nå hele to   Brum brum    Det som vær vanskelig å svelge i det hele var det at jeg rakk ikke å vise bilen og få den godkjent... Men jeg kunne ta sommerferie med tanke at bilen er kjørbar igjen!
|
|
« Siste redigering: september 10, 2014, 19:35:44 pm av scardeep »
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #350 på: september 10, 2014, 19:30:02 pm » |
|
Hadde en lang ferie med mer enn nok snekring på hytta. Nå er det vel sånn at jeg flyttet til Kirkenes pga jobb. Skal "være her" ca 3 år til Kirkenes Nye Sykehus står ferdig. Og mye mer en det rakk jeg ikke å gjøre før jeg måtte dra (det var vel i august). Det var nok surt å kjøre 1887km lang tur samme helg mens resten av dere sikkert koste seg på SCC... Jobben er vel slik at jeg må komme ned til Lysaker for møter i ni og ne. Det skal jeg utnyte godt! Og nå er jeg på min første "visit". Kl 15:00 landa jeg på Gardermoen og alerede kl litt over 18:00 var jeg hos RR Motors i Hokksund for motoreffektmåling (det var vel i går)  Må si stor takk for RR Motors at de gadd å vente på meg etter arbeidstid! Bilen le lastett opp  og ikke så lenge etter var den montert i DynaPack   Ready to fly...  Og her er resultat:  Storfornøyd med 134,5 hk på hjul ved 5659rpm og 189,7 nm ved 4640rpm  Dette var som forventet  Jeg gir ikke opp og skal jobbe videre for å få bilen godkjent, håper det skjer i år og hvem vet, kanskje alerede i vinter kjører jeg med rally piggdekk i Finnmarks skoger   to be continued...
|
|
« Siste redigering: mai 29, 2015, 12:02:25 pm av scardeep »
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo
Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #351 på: september 10, 2014, 22:13:46 pm » |
|
Veldig bra oppdatering. Mange takk for en trivelig tur til Valle og lykke til i Kirkenes!
Mvh BB
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Dewil
Supermedlem
    
Innlegg: 7541
Bosted: Moss
"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #352 på: september 14, 2014, 22:32:14 pm » |
|
En hektisk sommer du!  Men fantastiske tall på dynoen da
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #353 på: mai 27, 2015, 13:05:23 pm » |
|
En litt uvanlig lang og mørk vinter har gått men ikke helt uten aktivitet. Selv om det måtte være "fjernstyrt" aktivitet er jeg fornøyd med resultat. Nøyaktig ett år etter at jeg ble stoppa er bilen endelig godkjent med 2,4 liters motor med 135 hk. Godkjenning gikk rett gjennom på første forsøk... Selv om jeg var forberedt å få en mangellapp  Team på Risløkka stasjon er virkelig en hyggelig gjeng. Henting av nytt vognkort gjenstår, er litt spent på hva som blir skrevet ned i den.  Stor takk for hjelp for venner og familie, en visning på Risløkka er ikke bare bare å ordne mens selv sitter i Kirkenes  deilig å være 100% "street legal" 
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
Lowlife
Supermedlem
    
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.
|
 |
« Svar #354 på: mai 27, 2015, 22:10:22 pm » |
|
Gratulerer! Det er moro.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #355 på: mai 28, 2015, 08:29:21 am » |
|
Gratulerer! Det er veldig kjekt å få det innskrevet i vognkortet 
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #356 på: mai 28, 2015, 12:37:47 pm » |
|
Takker for gratulasjoner!
Selv om boble er langt i fra ferdig så kjenner jeg en stor lettelse. Kan fokusere på ting som krever ikke godkjenning men er like viktig for helheten.
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
|
scardeep
Supermedlem
    
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen
|
 |
« Svar #358 på: august 01, 2016, 10:16:20 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
    
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
 |
« Svar #359 på: august 14, 2016, 21:49:51 pm » |
|
Ble kul med Laksetrapp i bakruta 
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
|