Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #60 på: januar 04, 2014, 00:33:06 am » |
|
Det tenker jeg hadde vært knall. Thomas har vel kontroll på hvordan dette har vært gjort tidligere.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #61 på: januar 04, 2014, 14:31:15 pm » |
|
Moro at dere jobber med dette. Jeg har startet jakten på en billig,gammel bil vi kan bruke opp på treffet. Med tanke på dens framtidige skjebne, prøver jeg å unngå luftkjølte godsaker.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #62 på: januar 04, 2014, 17:46:22 pm » |
|
Vi holder koken vi Nettop oppdatert litt på face også. Det vil komme bilder av vw på bane og i racing fra treffene som har vært og andre steder i verden. Så følg med på www.facebook.com/HerbieMemorialRun
|
|
« Siste redigering: januar 04, 2014, 17:59:03 pm av Dewil »
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #63 på: januar 05, 2014, 19:33:51 pm » |
|
Ja, folkens! ER DERE KLARE!? BugRent er med som sponsor neste år også  Kanskje får jeg i hop en leiebil til folket som ikke er for fin til at den skremmer kundene...  Funnet en ufin bil å leie ut? Send meg gjerne en pm når du er klar med hva du ønsker å tilby av bil og priser. Dette treffet måtte dessverre vike i år pga utenlandsopphold  Vi stiller i 2014!  Gleder meg til å se rød 914 i fri utfoldelse "- Mulighet for å se gærninger bruke bilene sine for det de er verdt." ... eller dama sin bil for det den er verdt! Og ikke rakk jeg å prøve en runde engang da jeg kom hjem fra Bodø... Buhu! Neste år! Da... er det ikke lov å be meg i bryllup!!! Barry så sliten ut, men gubben var strålende fornøyd med bilen, selv om den gooodt kunne hatt litt mer drag på langstripa. Aldri fått så mye skryt for den "dumme, rustne bobla" mi før, jeg!  Liv, i år får du noen runder, det skal jeg sørge for!  Kalenderen er kryssa av!  Så bra! Nå er det ikke lenge igjen. Var bare publikum'er i år, men får shoppe inn bil til denne runden!  Har du funnet noe passende?  Bare 5 mmd igjen nå!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #64 på: januar 31, 2014, 12:22:23 pm » |
|
Bare 4 mnd. igjen.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #65 på: januar 31, 2014, 13:02:46 pm » |
|
Håhå!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #67 på: februar 21, 2014, 21:43:07 pm » |
|
Konge!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Svein.
Supermedlem

|
 |
« Svar #68 på: februar 21, 2014, 23:40:08 pm » |
|
Katta er ute av sekken, jeg kommer til å gjøre mitt for å forsvare min premie fra i fjor, og stiller derfor til start med nytt leketøy..  Ble det nytt leketøy fra Møre?
|
|
|
Loggført
|
201m 8,063 sek. 136,42km/t 402m 12,708 sek.176,81km/t...
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem

|
 |
« Svar #69 på: februar 21, 2014, 23:44:59 pm » |
|
Katta er ute av sekken, jeg kommer til å gjøre mitt for å forsvare min premie fra i fjor, og stiller derfor til start med nytt leketøy..  Ble det nytt leketøy fra Møre? Jupp.. Får den til onsdag, håper på lov å legge ut ett lite bilde her da..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #70 på: februar 21, 2014, 23:53:18 pm » |
|
Det bør være lov i denne tråden hvertfall ;-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem

|
 |
« Svar #71 på: februar 21, 2014, 23:58:50 pm » |
|
Det bør være lov i denne tråden hvertfall ;-)
Satser på tilgivelse.. :p
 herbie.jpg (5.66 KB. 138x125 - vist 614 ganger.)
|
|
« Siste redigering: februar 22, 2014, 12:57:47 pm av Espen/VW54 »
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #72 på: februar 22, 2014, 14:17:32 pm » |
|
Dæven ta, nå ødela du tråden fullstendig! Du må nok jobbe hardt for å få tilgivelse, skal gi deg en sjanse til det i månedsskiftet mai/juni.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem

|
 |
« Svar #74 på: februar 23, 2014, 00:13:30 am » |
|
Dæven ta, nå ødela du tråden fullstendig! Du må nok jobbe hardt for å få tilgivelse, skal gi deg en sjanse til det i månedsskiftet mai/juni.
Får håpe det kan være ett lite plaster på såret om jeg tar deg med en tur da.. Dette kan forøvrig gjelde flere, bare å komme bort å spørre.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Livern
Folkevognklubben
Seniormedlem

|
 |
« Svar #75 på: februar 27, 2014, 12:21:20 pm » |
|
Fritt for å kjøre 1200 med hylende dekk i svingene!!  I år skal jeg ikke i no' forb***a bryllup i Bodø!
|
|
|
Loggført
|
Unnasluntrer hos Harry von Kaaten Racing Team
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #76 på: februar 27, 2014, 12:59:26 pm » |
|
Jeg heier på deg, Liv!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #77 på: mars 02, 2014, 21:18:31 pm » |
|
Tipper vi får problemer med å få plass til hele fanklubben til Liv. Nå er det under 3 måneder igjen.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #78 på: mars 03, 2014, 09:16:15 am » |
|
Du kan jo se selv  Jeg inviterte alle i fanklubben til Liv i går...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem

|
 |
« Svar #79 på: mars 04, 2014, 23:07:45 pm » |
|
Faen 3 måneder igjen sier du Da må jeg jaggu begynne å få ut fingern og på med sveisehjelm
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem

|
« Svar #80 på: mars 04, 2014, 23:24:41 pm » |
|
Mulig litt utenfor tråden, men tar det direkte her.. Hvem er ansvarlig for sponsorsiden før/under dette treffet? Har dere noen forslag til sponsorpakker eller er dere åpene for "tilbud"? Hva trenger dere for å si det slik.. Dette er et så bra tiltak dette treffet, så det må vurderes å ta en snakk med sponsorsjefen.. Lover ingen ting, men ta kontakt for en prat - under har skjedd før...  Hilsen Finn-Erik Rammekroken / Harry Von Kaaten Racing.
|
|
« Siste redigering: mars 05, 2014, 14:36:01 pm av Finn-Erik DeLuxe60 »
|
Loggført
|
58`mod Type1 60`mod Type1 Deluxe 61`mod Type1 64`mod Type1 65`mod Type1 68`mod Type1 + et par til på lur...(pensjonsparingen min  ) Eier av Harry Von Kaaten Racing Team. Rammekroken Fredrikstad
|
|
|
Squareback
Supermedlem

Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #81 på: mars 05, 2014, 02:18:04 am » |
|
Finn-Erik! Ta kontakt med Lowlife vedr sponsorat...
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #82 på: mars 05, 2014, 07:34:03 am » |
|
Når det gjelder sponsing, er vi mottakelige for alt som kommer vår vei. Det er bare å komme med ønsker om hva man ønsker i retur, så finner vi løsninger. Bugrent og LP er de sponsorene vi har så langt.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #83 på: mars 05, 2014, 10:54:23 am » |
|
Tilbyr også reklame via facebooksiden til HMM. Jeg er en jævel om dagen!
Jeg har et par steder jeg skal snakke med her nede. Mulig det blir noen som holder en stand eller to med forskjellige produkter/deler. Men vi får se da, dette kan bli knall.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem

|
« Svar #84 på: mars 05, 2014, 14:30:29 pm » |
|
Når det gjelder sponsing, er vi mottakelige for alt som kommer vår vei. Det er bare å komme med ønsker om hva man ønsker i retur, så finner vi løsninger. Bugrent og LP er de sponsorene vi har så langt.
Ta kontakt med meg. så kan vi se om jeg kan tilby noe. Skal en tur på Rådetreffet i dag for en kaffe, hvis noen av dere ansvarlige skal innom der. Kan jo ta en løs prat der eller du kan ringe meg. Hilsen Finn-Erik
|
|
|
Loggført
|
58`mod Type1 60`mod Type1 Deluxe 61`mod Type1 64`mod Type1 65`mod Type1 68`mod Type1 + et par til på lur...(pensjonsparingen min  ) Eier av Harry Von Kaaten Racing Team. Rammekroken Fredrikstad
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem

|
 |
« Svar #85 på: mars 08, 2014, 09:25:56 am » |
|
Gamlebyen blikk A\S henger seg på som sponsor.
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #86 på: mars 08, 2014, 11:27:59 am » |
|
Bra!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #87 på: mars 09, 2014, 23:19:08 pm » |
|
Øy! Folkens! Om det er flere som har bilder fra fjorårets treff så send meg en pm, så kan vi dele ut litt på HMR-siden på facebook Trettenullto, har bedriften noen hjemmeside eller lignende? Tenker å dele litt info om våre sponsorer. Har vi forresten noen flere sponsorer? Kunne du skrevet en liste etterhvert som de dukker opp i første innlegg, Thomas?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem