Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #780 på: mars 21, 2010, 19:32:53 pm » |
|
Morro å komma heim att frå skytestevne og sjå att nokon jobbar med motoren min!  Detta ser VELDIG bra ut Svein! No veit eg kor eg skal senda dei neste motorane mine hen! Bestiller nye lager idag og so er da berre å få heim blokka og laga til full flow, so vert detta goe greier etterkvart! Som sagt tidlegare, detta vert IKKJE ein orginal 1300! Men da vert ein 1300.. Toppane skal friserast av ein anna Svein i Bergen og planen er ein komp. på rundt 10(skal ivertfall kunna bruka vanleg bensin) Toppane skal dessutan portast, og ventilar og setar skal fresast i ein vinklar som gjer att det vert betre flow. DÅ vert da ein liten 1300 med litt futt i
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #781 på: mars 22, 2010, 20:12:47 pm » |
|
Her kjem litt bildedokumentasjon av ståa no: Her e doren eg har laga til å banka ut styringane med, kjem teikningar på han snart
 P1017488.jpg (115.83 KB. 733x550 - vist 383 ganger.) So sett eg toppen på ein palle, og dundrar so styringane rett ut. Dei sitt ikkje so mykje, eit kraftig slag i begynnelsen so løysnar dei, so er da berre å banka dei ut
 P1017489.jpg (114.45 KB. 733x550 - vist 315 ganger.) Her er da komt ut 4stykk styringar..
 P1017490.jpg (86.46 KB. 733x550 - vist 360 ganger.) Etter att styringane var ute, fekk eg skrapa ut siste rest av koks og drit, for no kom eg til overalt. Men toppane(og sylindarane) skal sjølvsagt glassblåsast 'og!
 P1017491.jpg (153.81 KB. 733x550 - vist 307 ganger.) Her e eit utvalg lause deler som har tørka ferdigt etter å ha hatt seg ein runde i delevaskaren. Varmepottena skal mattast ned og lakkast i varmebestandig lakk. Støtstangrøra skal strekkast ut("fjører" i endane som må vera ute ved topp montering) so skal dei som sprikker kasserast(allerede eit røyr med lekkasje..) og so skal dei sandblåsast ilag med resten av blekka.
 P1017498.jpg (142.77 KB. 733x550 - vist 365 ganger.) Såg på justeringskruene idag,, dei er egentlig veldig utsletne/mørbanka, men det er somoftast berre på eit punkt dei har slitemerker, men eg veit att desse orginale sliter på ventilane eindel, so eg lurte på om Swivel Ball er noko å satsa på  Bør vel vera bedre enn orginale med tanke på ventilslitasje?
 P1017501.jpg (77.76 KB. 733x550 - vist 319 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
SveinT
Supermedlem
    
Innlegg: 1961
Bosted: Vennesla
Agder VW Klubb
|
 |
« Svar #782 på: mars 22, 2010, 21:01:44 pm » |
|
Jeg pleier borre styringene fra motsatt side. Da slipper man å dunke det uborrede stykket gjennom hele toppen. Bruker også et 11,5mm bor som jeg har slipt ned til 8mm i enden slik at det blir styring på dette. Jo tynnere veggen av styringen blir, jo mindre belastning på toppen når de dunkes ut. (Borret fåes jo også kjøpt ferdig, men det er jo ikke like morro)
|
|
|
Loggført
|
Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass. Hilsen Svein Terje 91647950
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #783 på: mars 22, 2010, 21:47:32 pm » |
|
Sånn bor eg skulle hatt ja, slipte du den ned på vanlig slipestein? Eg kunne vel ikkje ha bort frå motsatt sida med vanlig bor, som er rund i spissen, for då får vel ikkje doren skikkeleg tak? Men med slipt bor so er den jo heilt flat i spissen der den borer på styringen! Må laga meg sånn bor til neste gong.
Men no va da ikkje vansklig å få ut styringane frå toppane med min metode ivertfall,Trur ikkje toppen har tatt skade av da
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
SveinT
Supermedlem
    
Innlegg: 1961
Bosted: Vennesla
Agder VW Klubb
|
 |
« Svar #784 på: mars 22, 2010, 22:06:48 pm » |
|
Mener å huske at jeg satte borret i dreiebenken og slipte ned med vinkelsliper mens det roterte. Etterpå tok jeg Dremel og skjerpet det på de riktige stedene. Så jo ut til at du fikk de greit ut med 10mm bor også 
|
|
|
Loggført
|
Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass. Hilsen Svein Terje 91647950
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #785 på: mars 22, 2010, 22:14:36 pm » |
|
Må prøva meg på ein sånn bor! No borte eg med 11mm vanlig bor i søyleboremaskin, funka jo det 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #786 på: mars 22, 2010, 22:40:20 pm » |
|
Mål på doren, om nokon vil laga den:
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #787 på: mars 26, 2010, 22:57:34 pm » |
|
Da går seint, men da e på veg til å skje litt no: Idag har eg snakka med sandblåsaren, so imorgo skal alt av kjøleblekk leverast til sandblåsing! Og toppar + litt meir vert glassblåst. Har ellers handla meg nokon børstar og litt styr so eg skal få vaska stempel og sånt snart. So kjem snart blokk og deler tilbake frå Svein Terje og eg skal på ebay og handla litt vekter for vektjustering av råder og stempel og ikkje minst bestilla endå meir deler  Pengane flaksar avgårde som kjøttmeisa på postkasso... kjøpar jo bilar i hytt og gever,, ja igår henta eg ei bobla,, masse NOS deler og anna snacks med i prisen so satsar på å tjena inn litt der og
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 1780
Bosted: Kragerø.....Norway.....
59 T1,64 T1og 65mod 215
|
 |
« Svar #788 på: mars 27, 2010, 11:29:15 am » |
|
Godt du får litt inn igjen ved salg av deler også da  topp service og rask reaksjon på denne karen
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #789 på: april 04, 2010, 23:51:54 pm » |
|
Får som regel aldrig inn lika mykje som eg betalar for ting.. Spesielt NOS deler(so folk e so inni foglakasso intrisert i..) menmen, Dagane går fort og lite vert gjort,, kjenne eg treng ei bobla med motor og skilt no!!! Har berre 1 bobla so går(godt), men utan skilt etc.. Blokk og ymse ligg på postkontoret endå, og skal hentast imorgo, so vert da fjerning av oljeploggar og gjening + vasking, deretter montering av npt ploggar. men her om dagen fekk eg tatt å vaska stempelene om ikkje ant. Framgangsmåte: -Ligga i whitesprite i 1døgn og masse skrubbing med messing kost, for å få vekk da mesta. -Koka stempelena i ei panna me vatn, då løyse koksen seg opp og kan kostast vekk med ein messing kost.. tilslutt vert dei gollande reine, nesten. ivertfall so reine som godt brukte stempel kan verta. Pinnen gjennom stempela var ganske slapp på nokon, den skal jo ha tommel press passning, eg hadde nokon der eg nesten kunne sleppa den rett gjennom stempelet, det samma med rådane. Men da held vel i 1-2 sesongar, so får eg oppgradera til 1600 seinare. Dyppa i kvitsprit, skiten løysna ganske fort
 P1017603.jpg (120.81 KB. 733x550 - vist 344 ganger.) Ette eindel kosting vert alt mykje svartare og da går opp fø deg att da skulle vert høgare karmar på boksen..
 P1017604.jpg (130.37 KB. 733x550 - vist 284 ganger.) Te kvels vart da lettkokte stempel 
 P1017641.jpg (115.17 KB. 733x550 - vist 360 ganger.) Brukte pylseklypa te å plokka dei opp med, etter att eg oppdaga att vatnet holdt nesten 100grader og att stempelena var endå varmare.,, plokker opp ein og ein og børstar av dei, heilt til dei er reine
 P1017645.jpg (86.06 KB. 733x550 - vist 341 ganger.) So kjøyrer eg gjennom ein knekt stempelring i sporet igjen og får vekk da sista av koks dar 'og
 P1017648.jpg (119.17 KB. 733x550 - vist 358 ganger.) Når eg får lønning i neste veka vert da bestilling av nye deler(igjen!) oppdaga ganske so fort att motoren kjem te å kosta med 10gongar so mykje som heile bilen kosta 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 4336
Bosted: Horten
Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #790 på: april 04, 2010, 23:57:25 pm » |
|
Artig å se hvordan du griser med kjøkkenutstyret til mor 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #791 på: april 05, 2010, 00:02:06 am » |
|
Hehe! ingen har oppdaga att eg har vaska stempela på kjøkkene endå! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Hans
Supermedlem
    
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #792 på: april 05, 2010, 00:19:11 am » |
|
mistenker at det ikke er lenge til Tistlo bor på hybel 
|
|
|
Loggført
|
o 1958/64 T1 Ragtop o 1957 T1 o 1989 T3
|
|
|
RuneL
Supermedlem
    
Innlegg: 560
Bosted: Hamar / Trondheim
|
 |
« Svar #793 på: april 05, 2010, 22:48:11 pm » |
|
mistenker at det ikke er lenge til Tistlo bor på hybel  eller at foreldra blir kasta ut.. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #794 på: april 05, 2010, 23:14:39 pm » |
|
Neidå eg skal ikkje på noko hybel før eg har lappen, so bur eg i bilen.. Trur ikkje nokon vert kasta ut med det fyrsta 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #795 på: april 12, 2010, 00:04:41 am » |
|
Stille som på fjellet her,, Har skjedd ørlite grann sist veka, Fekk ut den knekte pinnebolten, sveiste på ein mutter og skrudde den elegant ut
 P1017781.jpg (90.1 KB. 733x550 - vist 346 ganger.) Begynte å nappa ut ploggane for oljekanalane i blokka og, metode: Bora eit 3mm hol i pluggen, finna fram ein slagters/glidehammar(frå biltema..) og finna ei sånn hylsa, ta ei treskrua og setta den nedi hylso, deretter skru treskruo fast i pluggen og so skru hylso fast i tersn.. so berra nappa ut ploggen
 P1017785.jpg (93.84 KB. 733x550 - vist 284 ganger.) Etter å ha dradd ut eitpar pluggar til begynte tvilen å herska,, det var vel ikkje so mangen pluggar i påsen heima?? når eg kom heim oppdaga eg att eg hadde fått for lite npt pluggar ja.. grunnen til det var att eg bestilte for fullflow, noko som betyr fittings framfor plugg.. men det ordnar seg snart med dei resterande pluggane og.
 P1017787.jpg (117.76 KB. 733x550 - vist 343 ganger.) Renska termommeteret; Ein gassbrennar og eit raskt svipp over termometeret for å avekka om det utvidar seg, og det gjor det på under ei lite stund, so bort i delevaskaren og børsta imellom blada før dei trekker seg saman igjen
 P1017788.jpg (95.83 KB. 733x550 - vist 317 ganger.) Her er bensinpumpa vaska,, ho såg ikkje ut før eg begynte.. Metoden er å vaska i delevaskar og so bruka stålbørste med avfetting, då vert overflata veldig blank, det gjor eg på alle dei tinga eg vaska her. rensa og filteret og fjerna gammal grease ved armen i pompa
 P1017790.jpg (99.39 KB. 733x550 - vist 331 ganger.) Og her er gassaren vaska rein.
 P1017793.jpg (105.06 KB. 733x550 - vist 292 ganger.)
 P1017795.jpg (101.51 KB. 733x550 - vist 308 ganger.) Ellers har eg jobba med innsuget, mykje jobb å få ut koksen frå forvarmingsrøra! Har prøvd varme, vaier, diesel og kombinasjonar av dei.. men imorgo finn eg ut om siste ide funkar.. fyllte opp med avfetting på fredag, satsar på att avfettingen har trekt inn til imorgo, so prøver eg med vaier igjen. Har og ein plan om å få ut alle pluggar og gjenga dei opp iløpet av neste veka.. får sjå
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
SveinT
Supermedlem
    
Innlegg: 1961
Bosted: Vennesla
Agder VW Klubb
|
 |
« Svar #796 på: april 13, 2010, 19:37:04 pm » |
|
For å åpne opp forvarmingsrøret pleier jeg å bruke en lengde med fjærtråd/pianotråd som jeg lager en liten knekk på ca 5mm fra enden. Setter andre enden inn i batteridrillen og borrer innover. Når du har gravd et hull, er det bare å sandblåse gjennom for å få ut resten.
|
|
|
Loggført
|
Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass. Hilsen Svein Terje 91647950
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #797 på: april 13, 2010, 22:00:31 pm » |
|
Sandblåsing er nok best ja, eg har gitt opp med å få ut alt... håplaust å bruka diesel eller avfetting og skjerebrennar.. men eg har fått ut ein god del, med vaier på drillen, men fjørtråd/pianotråd er eg ikkje kjent med, kor får du tak i det?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #798 på: april 15, 2010, 21:56:33 pm » |
|
Liten oppdatering att, Igår fekk eg og muttern tatt ein tur te byn og henta heim att ei kassa med deler frå sandblåsing. Alle kjøleblekk er sandblåst og toppane og dynamofot er glasblåst.
 P1017893.jpg (138.16 KB. 733x550 - vist 343 ganger.)
 P1017897.jpg (130.54 KB. 733x550 - vist 341 ganger.) Aldri sett so reine toppar før! 
 P1017896.jpg (116.06 KB. 733x550 - vist 370 ganger.) Idag kom da ei pakka frå unneberg med meir deler, so no har eg snart alt som trengst. Her har eg kamlager med dobbel thrust kant, som er sunt for kammen.
 P1017900.jpg (91.44 KB. 733x550 - vist 365 ganger.) men eg driv for tida å pønskar meir på blokka, skal ikveld få ut alle oljekanalploggane og begynna på gjenginga.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #800 på: april 16, 2010, 00:05:31 am » |
|
So det er ein hard tråd, som du lagar ein knekk på og brukar som bor? ein rustfri tråd ca 1mm tjukk, vil han gjera samme nytten?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
SveinT
Supermedlem
    
Innlegg: 1961
Bosted: Vennesla
Agder VW Klubb
|
 |
« Svar #801 på: april 16, 2010, 18:45:51 pm » |
|
Har du en rustfri tråd er det bare å prøve. Blir jo egentlig som et bøyelig bor, ja.
|
|
|
Loggført
|
Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass. Hilsen Svein Terje 91647950
|
|
|
pWolf
Supermedlem
    
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar
|
 |
« Svar #802 på: april 17, 2010, 00:40:22 am » |
|
Fantastisk tråd Tistlo! felgene ble kjempebra! å resten av bilen da selvfølgelig  Go Tistlo!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #803 på: april 17, 2010, 23:20:59 pm » |
|
Takk fø da Wolf  Gjer so godt eg kan. Skal testa med rustfri tråd då. Kor tjukk er den pianotråden egentlig?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
SveinT
Supermedlem
    
Innlegg: 1961
Bosted: Vennesla
Agder VW Klubb
|
 |
« Svar #804 på: april 18, 2010, 17:36:35 pm » |
|
Den tråden jeg har brukt er 0,8mm.
|
|
|
Loggført
|
Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass. Hilsen Svein Terje 91647950
|
|
|
Wolfman Jack
Nybegynner

Innlegg: 46
Bosted: Hamar
|
 |
« Svar #805 på: april 18, 2010, 18:46:50 pm » |
|
De som driver med ruteskift på biler har pianotråd på rull
|
|
|
Loggført
|
aWolf - Part of the AirWolfs crew
psssssst! AirWolfs er på Facebook!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #806 på: april 19, 2010, 00:07:54 am » |
|
Skal få testa med litt forskjellige trådar, vil sveisetråd funka ska tru? Men idag har eg iverfall morka på med blokka og oljeploggane.. måtte tenka eindel for å få da til å gå opp med pluggane eg hadde kjøpt frå racebuggy kontra den lista med nøvendige pluggar på how-to: fullflow tråden i teknisk avdelinga... og etter nokon pmar viste det seg att eg ikkje hadde fått med dei minste pluggane men heller meir av dei litt større, for då vert det ikkje so mangen forskjellige pluggar.. Eg begynte å gjenga 1av4 3/8" hol i blokka, måtte bora ned i blokka eindel for å få tappen langt nok inn. Men heldigvis har eg alt utstyret eg treng, sidan eg lånte det av Erikaa her inne, tusen takk  Imorgo skal eg gjenga opp resten av pluggane, so skal da vaskast, kjem bilder imorgo
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #807 på: april 19, 2010, 14:05:04 pm » |
|
Brett ut en kleshenger...
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #808 på: april 20, 2010, 00:18:58 am » |
|
Kleshengar var ikkje domt  Vurderte og hesjastreng, men den var for mjuk.. Men her kjem da litt bilder frå oppgjenging av oljekanalar: Her begynte eg arbeidet, på enden av langbordet i stovo.. ikkje noko ideell plass forøvrig.. Måtte ha med meg dataen, og bladde opp og ned på diverse trådar og sider for info samtidig som eg driv på, det vart ein heil del tenking for å få kabalen til å gå opp. men alt vart mykje enklare når eg berre fant ut att eg ikkje hadde dei minste pluggane..
 P1017913.jpg (150.82 KB. 733x550 - vist 327 ganger.) Men sjølv om eg mangla nokon pluggar, so hadde eg ivertfall 1 av kvar, og det er nok til å gjenga opp alle kanalane, Her er resultatet etter fyrste oppgjenging
 P1017914.jpg (105.41 KB. 733x550 - vist 295 ganger.) Her er frå idag, i meir eigna omgjevelsar.. Eg fant fort ut att det måtte borast ganske so djupt ned i blokka for å få tappen tilstrekkeleg nok nedover, for å få pluggen nok inn i blokka.. Boring av 3/8" pluggene, går føre seg med ein 14,5mm bor. Vanlige boremaskiner har kjoks som går opp til 13mm, så heldigvis fekk eg lånt meg ein spesialbor frå Erikaa, som er dreia ned på akslingen sånn att den går i boremaskino. Ellers kan eg nevna att boren matar VELDIG godt i magnesiumen, eg er vandt med å legga vekt på maskino ved boring i stål, her må eg halda igjen maskino, så ho ikkje høgg seg fast..
 P1017919.jpg (123.06 KB. 733x550 - vist 277 ganger.) Her er alle 3stk 3/8" pluggane gjenga opp på framsido. Noter att det er 2 plugger igjen. den vetle midt i bildet er ein spesialplugg som skal stenge for oljetilførslen inni kanalen, og den bør IKKJE nappast ut, med mindre du lagar deg ein spesial npt plugg å stappa inn etterpå, for vanlig funkar ikkje. Pluggen nedi hjørna er ikkje noko oljekanal trur eg. for der ville det normalt vera gjenga opp for festing av motorbjelke på T2 blokk. men mulig det er ein oljekanal på T1 blokk ? nokon som veit?
 P1017920.jpg (137.31 KB. 733x550 - vist 315 ganger.) På toppen av blokka er ein an 3/8" plugg. Men denne er litt spesiell sidan du ikkje kan gjenga pluggen heilt ned. Det er nemlig ikkje nok materiale i blokka. Pluggen var 10mm og det er 8mm ned til den langsgåande kanalen i blokka. ergo so må pluggen gjengast til den stikk ca 2mm over blokka..
 P1017926.jpg (117.72 KB. 733x550 - vist 294 ganger.) Like so..
 P1017932.jpg (107.36 KB. 733x550 - vist 277 ganger.) Her er eg igang med oppgjenging av ein av dei minste pluggane. her er det normalt med 1/16" plugg, men eg bruker då 1/8" plugg. det betyr att det orginale holet i blokka på ca 6,5mm må borast opp. fyrst med 7 so med 9mm. so kan da gjengast
 P1017934.jpg (88.9 KB. 733x550 - vist 255 ganger.) Rakk akkuratt å nappa ut ploggane i fremste del av blokka før da va kveld(etter skulen på jobben te fattern)
 P1017935.jpg (100.75 KB. 733x550 - vist 302 ganger.) So imorgo skal eg få gjenga opp dei siste ploggane, so skal eg blåsa ut alt sponet(kanalane er no fylt opp) og so skal blokka heim for siste Skikkelege vask
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #809 på: april 24, 2010, 16:41:55 pm » |
|
Har skjedd litt sidan sist, fått klar blokka, fått siste rest av deler(trur eg) og er no klar til samansetting av blokk.. Har masse bilder men får ikkje lagt dei ut endå(pga att ein idiot har okkupert dataen for å spela wow of warcraft... ) men kjem bilder iløpet av helge. Eg har ein spørsmål,,, I forbindelse med montering av oljeplugger so lurar eg på kva for loctite eg skal bruka?? Eg har eit utvalg liggande i kjedlaren, så kanskje nokon vil anbefala meg ein type?: 222 270 290 603 641 648 Kva skal eg bruka på pluggane altso,, Ellers lurar eg på om Loctite 574 er bra å bruka mellom blokkhalvdelane eller om eg skal kjøyra på med permatex ? 1 juni e deadline 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|