mai 03, 2025, 06:15:16 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: [1] 2
1  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Felger til KG/Boble på: april 04, 2018, 14:35:26 pm
Ønskjer å kjøpe 4stk standard stålfelger til min 1964 Ghia. Alt av interesse.
Send gjerne tilbakemelding til 90 11 33 03.
2  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Girkasse boble på: desember 04, 2016, 20:56:05 pm
Takker for svar. Vil kanskje behalde original-kasse og leve med null synk på første giret fram til eg evt finn 1500 eller 1300s kasse på denne og. Så vil kanskje "matching numbrs" avgjere ein del......
3  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Girkasse boble på: desember 04, 2016, 20:31:02 pm
Så kasse til 59 1200 hadde anna utveksling enn 60-talls 1200?
(Eg vil sjølvsagt prøve å unngå for høgt turtal, på min KG 64 cab har eg 1600-motor med 1300s kasse som fungerer fint)
4  Forum / Teknisk, teori og praksis / Girkasse boble på: desember 04, 2016, 14:36:21 pm
Samler deler til min 59-kabriolet.
Ønskjer å byte ut min 59-kasse med nyare utgåve for å ha synkronisering på første giret.
Vil i utgangspunktet behalde original 1200-motor.
Har ein svingaksel kasse med dette innstøypt:"28 D 113 301 103" og innslått nummer 94 36 993. Er klar over nesekon og denslags som må byttast for å kunne bruke den på 59-plattform, men er det nokon som kan fortelje meg kva for kasse dette er?
5  Forum / Snikk-snakk / Sv: Korte/lange akslinger på: november 30, 2015, 22:38:46 pm
Kva definisjon er det på 59-akslingar og er det likt som på 57?
6  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Empi replica felger selges på: november 18, 2015, 01:15:04 am
Send bilder til 90 11 33 03.
7  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Vakuum måler til forgasser justering på: november 10, 2015, 12:12:38 pm
Kjøper den, send melding til 90 11 33 03.
8  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1967 Splitt Panel på: oktober 25, 2015, 12:01:20 pm
Hei.
Kan vere enig med Jonny Øen.  Eg hadde ein del jobboppdrag i Lærdal og ein av dei som eg var i kontakt med hadde tilsvarane bil, det var i ca 1983. Bilen var då dønn strøken. Meiner han var eigar nr. 2. Etter det vart den kjøpt av Jens Grøtte (litt usikker på om eg hugsar riktig namn, men det kan eg sjekke).
Eg såg bilen på nytt i Lærdal i ca 2002, bilen var då godt brukt, den stod då registrert utan EU-godkjenning så den var nok ikkje ute på vegen. (Veldig sannsynleg at dette er same bil, Lærdal er ikkje så stort...)
Eigaren hadde i tillegg til denne ein Bay pickup og ein 61 Panel som var sett til sides på gardsbruket. Sjølv kjøpte eg 61-modellen som eg har hatt lagra i Førde. Denne er i utruleg bra tilstand med bakgrunn i det tørre klimaet i Lærdal. Litt rust i golv framme, men karosseriet er ok utanom nokre småbulkar. Denne skal eg ha på vegen i patenterte utgåve, men i kva rekkefølge i forhold til andre prosjekt er usikkert....

Ståle Grepstad
9  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Tyde oljekvlitet på: januar 12, 2015, 12:36:32 pm
Det er det eg og har innbilt meg, men har blant anna frå Biltema fått opplyst at 10w-30 er tjukkare enn 10w-40 etter oppvarming - noko som eg ikkje har trudd tidlegare.

Har fleire veterankøyrety og deriblant ein Gråtass diesel traktor som vert mykje brukt om vinteren. Her slit eg med å halde på oljetrykket på tomgang når motor vert varm. Derfor må eg ha ein gunstig oppstartsolje i kulde og ein tjukkast muleg olje under drift for at olja  ikkje skal sleppe for lett igjennom under bruk.

Så ønskjer fleire tilbakemeldingar.
10  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Tyde oljekvlitet på: januar 12, 2015, 11:41:12 am
Ja, men er 10w-40 olje tjukkare eller tunnare enn 10w-30 olje etter oppvarming?
11  Forum / Teknisk, teori og praksis / Tyde oljekvlitet på: januar 12, 2015, 00:09:07 am
Har alltid innbilt meg at ein 10w-40 er "sommarolje" og at ein 10w-30 olje er "vinterolje", dvs meir tyntflytande etter oppvarming. Har no fått opplyst dette er feiltolking. Kva meiner vw-folket er riktig?
(10w er verdi ved kald motor, ein 15w er sirup i vinterkulda; altså den er tjukkare ved oppstart i kulde enn 10w)

12  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Rammehode 1959 boble på: januar 06, 2015, 01:13:11 am
Ønskjer å undersøke om det er nokon som har ubrukt rammehode til mi 59 boble før eg evt bestiller nytt via forhandler.
Evt erfaringar med alternative produsentar og leverandørar?

Ståle Grepstad
13  Forum / Problemløseren / Sv: T1; uttrekk torsjonsfjører. på: januar 06, 2015, 01:06:31 am
Fann ut at eg først ville prøve å sveise fast 16mm gjengestang på den fjøra som hadde knekk lengst ute. Bunnplate hadde stått oppreist over tid så eg hadde fått inn rustløyser. Sette så inn hylse og tjukk fordelingsskive og denne fjøra løysna etter moment frå lang skiftenøkkel.
Snudde så bunnplate med den andre sida opp. Her rauk sveisen på gjengestang to gonger, prøvde på nytt og varma opp i tillegg. Då vart det bevegelse, og begge fjører er ute! Osteaktig

Hadde ikkje dette funka så hadde eg nok gått for tips som eg har fått frå forumet med å bruke grease via smørjenippel. Mange takk!

Ståle Grepstad
14  Forum / Problemløseren / Sv: T1; uttrekk torsjonsfjører. på: januar 04, 2015, 00:19:27 am
Bøyer meg for erfaringar med grease. Er det altså berre å bore i riktig dimensjon, gjenge opp og setje inn greasenippel og så få nok trykk med vanleg handdreven presse?

Er nok litt skeptisk utifrå erfaringar med å få laus dei ytre delane; jekkpresse + oppvarming, men til slutt så gav splinsen etter.
15  Forum / Problemløseren / Sv: T1; uttrekk torsjonsfjører. på: januar 03, 2015, 09:19:05 am
Hei, og takk for gode tips sålangt.
Greasenippel verkar jo enkelt, men dersom ein då må til med varme vil nok greasen brenne. Sikker ok, men kan og tenke meg å bruke ein punktvarmer (induksjonsvarmer?). Har fått melding frå eit anna bilforum om at det går lage punktvarmer vha elektrodesveiser der ein set inn 6mm bolt istadenfor elektrode og motstanden via bolt vil føre til god punktoppvarming. Punktvarmesystem kan og vere grei  og ha i andre demonteringssamanhengar.
Erfaringar med dette, og evt tips om punktvarmer via ebay?
16  Forum / Problemløseren / Sv: T1; uttrekk torsjonsfjører. på: desember 31, 2014, 13:47:26 pm
Dette er bakfjører.

Ja, må nok bruke kriminelt mykje vold....dersom dei sit like fast som dei endene som sat på ytterdelene. Får eg ut den eine kan eg nok bruke slagstykke rett igjennom frå motsatt side.

 Fleire med erfaringar?
17  Forum / Problemløseren / T1; uttrekk torsjonsfjører. på: desember 30, 2014, 13:09:47 pm
Har 1959 Boble convertible som eg kjøpte i deler. Har tenkt å gjere ferdig bunnplate, men begge torsjonsfjører er knekt. Vil i utgangspunktet sveise fast kraftige gjengestenger og prøve å trekk dei ut vha hylser, mutter og glidehammer.

Nokon med andre tips; oppvarming + evt kile i midtpunkt mellom fjørene? Eller andre erfaringar?
18  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Støtdempere på: mars 06, 2013, 19:26:37 pm
Hei.
Tar dei for 200 + postfrakt. Kan forskuddsbetale.

Mvh
Ståle Grepstad
19  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: solgt på: september 16, 2012, 14:36:51 pm
Vant budrunden på lykteholderar og forskuddsbetalte kr. 740,- den 13. august. Har sendt PM, ingen tilbakemelding og ingen lykteholderar. Han har vore på forumet mange ganger etter dette, så han les nok dette og.....
20  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: solgt på: september 05, 2012, 21:44:00 pm
No er vi fleire stykker som opplever å forpskuddsbetale uten å få deler fra deg. Dette har eg aldri opplevd tidlegare som gammalbilentusiast (VW, Mustang, BMW).

ww2:kom med ei fornuftig tilbakemelding
21  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Monteringsbraketter for ekstralykter selges. budrunden avsluttes i kveld kl 22 på: september 05, 2012, 10:10:22 am
Overførte kr. 740,- for desse barkettane den 13. august. Dette var avtalt sum inkludert postfrakt.
Brakettane har ikkje dukka opp. Har og prøvd å nå deg via PM, utan resultat.

Ønskjer tilbakemelding!!!
22  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: hengerfeste opp til 67 på: september 02, 2012, 23:02:22 pm
800
23  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Monteringsbraketter for ekstralykter selges. budrunden avsluttes i kveld kl 22 på: august 09, 2012, 21:20:22 pm
Ok, det var min PM som hadde beløp 700,- inkl frakt.
Byr 650,- pluss frakt. Kan forskuddsbetale.

 S. Grepstad
24  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Nye setetrekk TMI på: november 12, 2011, 12:15:47 pm
KG-stoler har større breidde enn boble-stoler.
25  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Diverse bobledeler -67 Brukt , nytt og NOS (mere lagt til) på: november 08, 2011, 23:56:42 pm
Hei!

Tar dørskjell, send PM med opplysninger om namn og kontonr, så overfører eg pengar.

S. Grepstad, 90 11 33 03
26  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: US "fangerbøyler" til splitt-transporter på: oktober 25, 2011, 07:36:30 am
Gratulerer Ålesund!
27  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: US "fangerbøyler" til splitt-transporter på: oktober 24, 2011, 21:50:57 pm
1300
28  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: US "fangerbøyler" til splitt-transporter på: oktober 24, 2011, 15:05:06 pm
Byr 1000.
29  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Wolfsburg 3 punkt seler.. på: august 23, 2011, 21:47:31 pm
sjå pm
30  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Bosch halogen tåkelykt ca 140mm på: august 08, 2011, 17:29:00 pm
Hei!
Har kanskje 1 stk av denne type. Kan du finne nummerserien som står på på lykta?
(lykta som eg har har nummer SF-512 A 11534 k8232 ++++..)

Ønsker tilleggslykt for å få to like.

MVH
S. Grepstad
Sider: [1] 2
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!