september 23, 2017, 02:56:53 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 10
 1 
 på: september 22, 2017, 23:10:51 pm 
Startet av Odd A - Nyeste innlegg av Odd A
Soltak kr 400 (tlf 47022612)

 2 
 på: september 22, 2017, 23:06:57 pm 
Startet av Odd A - Nyeste innlegg av Odd A
Røver kjøp Gliser kr 1800

 3 
 på: september 22, 2017, 22:24:31 pm 
Startet av SveinØ - Nyeste innlegg av SveinØ
[ Vedlegg: Du har ikke tilgang til å se vedlegg ]

[ Vedlegg: Du har ikke tilgang til å se vedlegg ]

[ Vedlegg: Du har ikke tilgang til å se vedlegg ]

[ Vedlegg: Du har ikke tilgang til å se vedlegg ]

 4 
 på: september 22, 2017, 22:21:08 pm 
Startet av SveinØ - Nyeste innlegg av SveinØ
[ Vedlegg: Du har ikke tilgang til å se vedlegg ]

[ Vedlegg: Du har ikke tilgang til å se vedlegg ]

[ Vedlegg: Du har ikke tilgang til å se vedlegg ]

[ Vedlegg: Du har ikke tilgang til å se vedlegg ]

 5 
 på: september 22, 2017, 22:17:35 pm 
Startet av SveinØ - Nyeste innlegg av SveinØ
Lenge mellom hver gang du er i verksted eller? Ser ingen bilder av innvendig enda Gliser Gliser

Kunne tenkt meg bilder av rust også om du hadde giddi Blunker

Saken er nok heller at det er lenge mellom hver gang jeg er her inne, moroklumpen  Gliser

Flere bilder følger  Blunker Kanalene er det som har fått gjennomgå mest, ellers har jeg ikke pirka borti så mye

 6 
 på: september 22, 2017, 20:49:54 pm 
Startet av Lowlife - Nyeste innlegg av Bug_Man
Jeg hørte rykter om heftig opprustning. Det er den egentlige grunnen til avlysningen. Jeg har ikke fått på plass feltartilleriet mitt enda, men til neste år....
Cruisinger blir det selvfølgelig til neste år, og diverse småting, men vi holder en lav profil, tar ting på stridsledelse, og prøver å få ferdig filmen. Noen har forhåpentligvis også fått satt hodet tilbake på plass til sommeren, slik at vi går en ny topp sesong i møte. Jeg oppfordrer alle til å skru som ville he..... i vinter. Det er litt lettere å lage til ting dersom folket har biler som kan brukes. Første spadetak på nytt klubblokale er nært forestående, og det ser ut til at jeg får sluttet ringen snart, noe som borger for at sesongen min blir bra i alle fall.
Okay, Siden du ikke har fått på plass artilleriet i Fasty`n, så skjønner jeg at du feiger ut. Hadde kanskje gjort det samme  Øyerulling

Satser på å ha bil og papirer i orden til neste sesssong. Det har vært litt lameO å ha 34- hk å rutte med denne sommeren  Rekker tunge

Og en smak på 65hk mot slutten Rekker tunge

 7 
 på: september 22, 2017, 20:47:13 pm 
Startet av Anders-Co - Nyeste innlegg av Bug_Man
Stå på! Glad

 8 
 på: september 22, 2017, 20:32:19 pm 
Startet av Dag L - Nyeste innlegg av VwSplit
Er det ikke moro å prøve å selge til nordmenn? Det finnes vel ingen andre land der veteranbiler selges for gi bort priser. Som selger vil man ha mest mulig, men som kjøper vil man ikke gi noen verdens ting. Markedet i Norge er merkelig sammenlignet med andre land

 9 
 på: september 22, 2017, 19:55:21 pm 
Startet av Anders-Co - Nyeste innlegg av Anders-Co
Eneste feilen på eu var en bærekule så den ble handlet i dag å blir byttet i morgen.  Så den var dårlig når jeg byttet til orginale fjærben. Rakk ikke å handle å bytte den før EU så etterkontroll neste uke.

 10 
 på: september 22, 2017, 18:50:13 pm 
Startet av vw61 - Nyeste innlegg av vw61
Ser du har forskjellig caster fra side til side. Caster og camber er ikke justerbart på den typen forstilling, det eneste du får gjort er å shimse den etter tabell og justere spissing.
Kan være slitasje i armene men også at forstillingsrøret ikke er rett. Det er ikke uvanlig om det er en ettermarkeds senkeforstilling.
Ser også at det på begge målepapirene brukes spesifikasjoner til 1970 VW. Den har en helt annen forstilling med justerbar camber og caster, usikker på om det skal være samme mål på kingboltforstillingene..
Har fått tak i noen andre armer, så jeg har begynt jobben med å bytte disse for å se om det hjelper. har kjøpt meg en camber måler også så jeg får sjekket litt før jeg sender den til ny forstillingskontroll. Jeg har jo shimset opp dette selv, så det kan fort være at jeg har fått shimset noe feil første gangen  Osteaktig Har også handlet inn et par castershims jeg lurte på å montere, evt. bare på ene siden.
Skal prøve å sjekke om forstillingsrøret er rett, det er som du skriver en ettermarkeds senkeforstilling.
Jeg har funnet noen forstillingsmål på nettet, og der står det samme mål på alle type 1 modellene fra 1960 til 1968 og de målene er omtrent helt like som de som står på spesifikasjonene til 1970 mod.

Sider: [1] 2 3 ... 10
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!