april 19, 2024, 13:36:58 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hot Owl's neste produkt gikk gjennom ildprøven i natt.... nå med video  (Lest 14249 ganger)
JTWE
Supermedlem
*****
Innlegg: 2198
Bosted:


Vis profil

« Svar #30 på: mai 04, 2010, 20:10:35 pm »

http://www.classic-centrum.de/Kaefer_Lenkung_1.htm

Ha disse i tankene også - især med tanke på selve tannstangen.
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #31 på: mai 04, 2010, 20:44:28 pm »

Løsningen MÅ være at snekka følger bærearmene på et vis. For det er jo nettop svingebevegelsen som gjør staget for kort ved fjæring.

Nå begynte jeg plutselig å se for meg ei styresnekke som ikke er festet på konvensjonelt vis i røret, men som er festet på en slags opplagring/ aksel ( i bilens lengeretning ) som gjør at den kan "tippe" fra side til side..... Nærmer jeg meg? Da vil jo efekten av "for kort" stag ved fjæring bli dramatisk mindre fordi snekka tipper/ pendler opp i den siden som fjærer opp og da motsatt på andre siden......
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #32 på: mai 04, 2010, 21:02:36 pm »

"Hvor hvar DU når VW Werke Wolfsburg hadde ledige stillinger"

Veldig bra, og revulisjonerande! Sjølv er eg ikkje med i det heile tatt på kva du kan ha gjort for å få detta til.. Men du verden kor da gleda meg att nokon er smartare enn dei tyske ingeniørane og får til noko sånt som detta! Berre te å få da i produksjon, og hugs patenten Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #33 på: mai 04, 2010, 21:35:53 pm »

JTWE, de har hermet VW's egen geometri og er derfor en god del off. Men jeg skjønner hvor du vil.

Empi, tannstangen sitter bom fast på min løsning, hvis man ønsker styresnekke sitter den også fast.

Tistlo, takk for skryt. Patent er undersøkt men det vil bli for dyrt, samtidig som VW verdenen er full av juksemakere som kopierer andres deler uten skrupler.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #34 på: mai 04, 2010, 22:00:45 pm »

Pokker.....
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4053
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #35 på: juni 07, 2010, 14:03:24 pm »

Kan dette gøre brugbart på vejen eller er det stadig på prosjekt stadie?
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #36 på: juni 07, 2010, 16:58:47 pm »

det er helt genialt . det er rart det ikke er sån orginalt . kommer til og rappe den ideen og lage det på golf 1 hvis det er plass . sakt det før , du er helt konge jhu.
Loggført

1 up
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #37 på: juni 08, 2010, 07:10:07 am »

Kan dette gøre brugbart på vejen eller er det stadig på prosjekt stadie?

Det er absolutt brukbart for veien, men settene er ikke ferdig utviklede ennå... Men hjulene er i gang.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #38 på: juni 08, 2010, 07:12:53 am »

det er helt genialt . det er rart det ikke er sån orginalt . kommer til og rappe den ideen og lage det på golf 1 hvis det er plass . sakt det før , du er helt konge jhu.

En Golf har nok dette rimelig på stell, men man vet jo aldri. Men uansett kan du ikke få 100% resultat uten linkpin forstilling... og det blir nok litt mye jobb  Blunker
Loggført

Speed is no substitute for direction
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #39 på: juni 08, 2010, 10:41:17 am »

Måten å unngå "humpe styring" med er jo å få styrestaget til å følge samme bevegelsen som bærearmen og i omtrent samme vinkler.
Dette er i stor grad ordnet på nyere biler. Det er vi med gammel bil som sitter i saksa og må kjøpe Hot Owls produkt...
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #40 på: juni 08, 2010, 13:41:10 pm »

Keiserens nye klær, JHU? Gliser
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #41 på: juni 08, 2010, 14:41:10 pm »

det er helt genialt . det er rart det ikke er sån orginalt . kommer til og rappe den ideen og lage det på golf 1 hvis det er plass . sakt det før , du er helt konge jhu.

En Golf har nok dette rimelig på stell, men man vet jo aldri. Men uansett kan du ikke få 100% resultat uten linkpin forstilling... og det blir nok litt mye jobb  Blunker
nei på ener golfen er det ganske på tryne . får det kansje ikke 100% men mye bedre en det det er ,jeg må bygge litt lego jeg å Glad er jo ikke sikkert vi tenker likt her men jeg kommer bare på en måte det går på , og vil tro det er lettere på en ener golf .
Loggført

1 up
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #42 på: oktober 24, 2012, 17:01:41 pm »

Hei Jon Hroar,
hvordan gikk det her - fikk du videreutviklet dette på noen måte?
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #43 på: november 05, 2012, 15:39:23 pm »

Hei, først og fremst beklager vanvittig sent svar.

Tja hva kan jeg si, det er veldig vanskelig å få folk til å forstå at jeg har rett, og dermed har det vært vanskelig å få de firmaene jeg har pratet med til å faktisk gjøre noe. Enten for at de har for mye å gjøre/er usikre på hvordan, eller at de rett og slett ikke har noen tro på det. Jeg har selvfølgelig fått undertegnet non-disclosure kontrakter med de firmaene som har fått se løsningen. Så langt er det to engelske firmaer ett svensk og CSP i Tyskland.

Jeg har siden dengang laget en liten sand scorcher forstilling med tannstang og Hot Owler'n på som enkelt demonstrerer forskjellen med og uten...  Gliser

Det varmet selvfølgelig et nerdehjerte å høre at Peter og Thomas på CSP ikke noengang hadde sett dette løst før... for de gutta har brukt noen timer på VW produkter siden åttitallet. Men de ønsket helst at David på kreative skulle lage løsningen og de selge den. Men han skjønner ikke poenget virker det som, han ønsker å "teste" seg fram til svaret, til tross for at jeg har servert den eneste måten til han på et fat. Det er jo noen som får eksem av teorier.

Men det har skjedd noe mer og... JEG har lært at VW ikke var noen idioter, og jeg har funnet opp en videreutvikling av min originale ide som gjør løsningen ennå bedre.

Hadde vært SÅ mye lettere å hatt folk i Norge med denne utstyrsparken og viljen til å lansere noe unikt i verden... CSP står klare til å selge.  Kult
I mellomtiden får vi spare til CNC maskin  Glad
« Siste redigering: november 08, 2012, 10:16:30 am av JHU » Loggført

Speed is no substitute for direction
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #44 på: november 05, 2012, 16:07:15 pm »

Men bumpsteer kan jo løses veldig enkelt:
Behold styrestag til høyre hjul, monter så et stag fra høyre spindel over til venstre.
Da er bumpsteer helt fjernet, og du beholder enda styredemperen.
Godt mulig du har en kuler løsning men hvorfor gjøre det komplisert?

Loggført

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #45 på: november 05, 2012, 17:06:52 pm »

Men bumpsteer kan jo løses veldig enkelt:
Behold styrestag til høyre hjul, monter så et stag fra høyre spindel over til venstre.
Da er bumpsteer helt fjernet, og du beholder enda styredemperen.
Godt mulig du har en kuler løsning men hvorfor gjøre det komplisert?



Med løsningen du beskriver... Hva skjer hvis høyre (eller venstre) hjul treffer et hull?
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7122
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #46 på: november 05, 2012, 17:07:25 pm »

jøss da er det jammen rart ikke alle moderne biler har den løsningen...  Øyerulling
Loggført
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #47 på: november 05, 2012, 17:12:48 pm »

jøss da er det jammen rart ikke alle moderne biler har den løsningen...  Øyerulling

Dem har noe stort tungt som sier brom brom i veien... Glad
Loggført

Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #48 på: november 05, 2012, 17:15:37 pm »

Men bumpsteer kan jo løses veldig enkelt:
Behold styrestag til høyre hjul, monter så et stag fra høyre spindel over til venstre.
Da er bumpsteer helt fjernet, og du beholder enda styredemperen.
Godt mulig du har en kuler løsning men hvorfor gjøre det komplisert?



Med løsningen du beskriver... Hva skjer hvis høyre (eller venstre) hjul treffer et hull?

Da blir det nok litt problemer. Gliser
Da får man lage en sleide mekanisme på høyre spinde ved endeleddet.
Dunno, eg har jo ikke lagt tanke nedi dette. Gliser
Loggført

Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7122
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #49 på: november 05, 2012, 17:18:10 pm »

Dunno, eg har jo ikke lagt tanke nedi dette. Gliser

nettopp...
Loggført
ragazzata
Seniormedlem
****
Innlegg: 440
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #50 på: november 05, 2012, 17:27:55 pm »

Men bumpsteer kan jo løses veldig enkelt:
Behold styrestag til høyre hjul, monter så et stag fra høyre spindel over til venstre.
Da er bumpsteer helt fjernet, og du beholder enda styredemperen.
Godt mulig du har en kuler løsning men hvorfor gjøre det komplisert?


Dette er vel slik man har drevet på siden tidenes morgen. Absolutt ikke fullkomment.
Jeg tror virkelig at JHU har drevet utviklingen et stoort skritt fremover med denne oppfinnelsen. Håper han får satt dette i produksjon.
Loggført

Oval ragtop - 54 Freak Power
1300 - 69
Baja Bug 1970
Bay buss 1977
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #51 på: november 05, 2012, 17:56:27 pm »

Hva trengs av cnc-maskiner? Hvor mange akser?
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #52 på: november 05, 2012, 18:02:48 pm »


Dette er vel slik man har drevet på siden tidenes morgen. Absolutt ikke fullkomment.
Jeg tror virkelig at JHU har drevet utviklingen et stoort skritt fremover med denne oppfinnelsen. Håper han får satt dette i produksjon.


Eg er selv veldig spent på JHU sin løsning, vet han er en glup person, så løsningen er sikkert mye bedre en min "på sparket" løsning.
Men tror ikke eg skal spore av JHU sin tråd mer, er bare veldig glad i ide myldring. Glad
Loggført

Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #53 på: november 05, 2012, 19:26:42 pm »

Mulig ideen er god, men hvis ikke den er gjennomførbar i praksis (ofte økonomi som setter en stopper. Produktet må være rimelig å produsere, og rimelig å selge for å få solgt det) så er det vel like greit å fortsette å restaurere styresnekker og styrestag. Funker fint som fy den gamle løsningen også. Hvorfor må på død og liv alt være så teoretisk optimalt??? Er jo gammel bil som er hobbyen og da er vel også problemene og feilene som følger med på kjøpet litt av moroa?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
folkevogn
SCC Event.
Seniormedlem
*
Innlegg: 255
Bosted:



Vis profil
« Svar #54 på: november 06, 2012, 07:19:56 am »

Mulig ideen er god, men hvis ikke den er gjennomførbar i praksis (ofte økonomi som setter en stopper. Produktet må være rimelig å produsere, og rimelig å selge for å få solgt det) så er det vel like greit å fortsette å restaurere styresnekker og styrestag. Funker fint som fy den gamle løsningen også. Hvorfor må på død og liv alt være så teoretisk optimalt??? Er jo gammel bil som er hobbyen og da er vel også problemene og feilene som følger med på kjøpet litt av moroa?

Dette er ikke rakettforskning og delene er ikke dyre. Det vil være bolt-on parts. Hvis du er fornøyd med det du har så hvorfor klage på folk som faktisk prøver å forbedre en suboptimal løsning. Realiteten er at hvis du en vakker dag får smake på hva bumpsteer kan gjøre med kjøreegenskapene på en boble så kan det faktisk være snakk om liv og død. Er det litt av moroa? Neppe!
Loggført

11.96@180kmt - SCC2013 Gliser
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #55 på: november 06, 2012, 19:32:01 pm »

Mulig ideen er god, men hvis ikke den er gjennomførbar i praksis (ofte økonomi som setter en stopper. Produktet må være rimelig å produsere, og rimelig å selge for å få solgt det) så er det vel like greit å fortsette å restaurere styresnekker og styrestag. Funker fint som fy den gamle løsningen også. Hvorfor må på død og liv alt være så teoretisk optimalt??? Er jo gammel bil som er hobbyen og da er vel også problemene og feilene som følger med på kjøpet litt av moroa?

Dette er ikke rakettforskning og delene er ikke dyre. Det vil være bolt-on parts. Hvis du er fornøyd med det du har så hvorfor klage på folk som faktisk prøver å forbedre en suboptimal løsning. Realiteten er at hvis du en vakker dag får smake på hva bumpsteer kan gjøre med kjøreegenskapene på en boble så kan det faktisk være snakk om liv og død. Er det litt av moroa? Neppe!

Klage og klage fru blom. Det jeg ønsker å poengtere er at det ennå ikke ligger noen løsning på bordet som publikum har fått se. Hva han har festet styrestaget til under håndkle vet jeg ikke, men det må være noe som IKKE er et fast punkt, for hvis styrestaget er opphengt på et fast punkt så vil spindelen vri seg ved fjæring. Hvorfor? Fordi senteravstanden på endeleddene målt horisontalt blir kortere når når man løfter eller senker. Klaging er det i utgangspunktet ikke ment som, men siden ideen ble lansert av trådstarter for ganske lenge siden men ingen ting har hendt siden så er det vel lov å lure litt?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #56 på: november 06, 2012, 22:34:53 pm »

Mulig ideen er god, men hvis ikke den er gjennomførbar i praksis (ofte økonomi som setter en stopper. Produktet må være rimelig å produsere, og rimelig å selge for å få solgt det) så er det vel like greit å fortsette å restaurere styresnekker og styrestag. Funker fint som fy den gamle løsningen også. Hvorfor må på død og liv alt være så teoretisk optimalt??? Er jo gammel bil som er hobbyen og da er vel også problemene og feilene som følger med på kjøpet litt av moroa?

Dette er ikke rakettforskning og delene er ikke dyre. Det vil være bolt-on parts. Hvis du er fornøyd med det du har så hvorfor klage på folk som faktisk prøver å forbedre en suboptimal løsning. Realiteten er at hvis du en vakker dag får smake på hva bumpsteer kan gjøre med kjøreegenskapene på en boble så kan det faktisk være snakk om liv og død. Er det litt av moroa? Neppe!

Klage og klage fru blom. Det jeg ønsker å poengtere er at det ennå ikke ligger noen løsning på bordet som publikum har fått se. Hva han har festet styrestaget til under håndkle vet jeg ikke, men det må være noe som IKKE er et fast punkt, for hvis styrestaget er opphengt på et fast punkt så vil spindelen vri seg ved fjæring. Hvorfor? Fordi senteravstanden på endeleddene målt horisontalt blir kortere når når man løfter eller senker. Klaging er det i utgangspunktet ikke ment som, men siden ideen ble lansert av trådstarter for ganske lenge siden men ingen ting har hendt siden så er det vel lov å lure litt?

Nå er neppe dette noe stort problem for deg uansett, siden du åpenbart ikke er i markedet for å kjøpe produktet.  Osteaktig
Loggført
folkevogn
SCC Event.
Seniormedlem
*
Innlegg: 255
Bosted:



Vis profil
« Svar #57 på: november 07, 2012, 06:55:53 am »

Mulig ideen er god, men hvis ikke den er gjennomførbar i praksis (ofte økonomi som setter en stopper. Produktet må være rimelig å produsere, og rimelig å selge for å få solgt det) så er det vel like greit å fortsette å restaurere styresnekker og styrestag. Funker fint som fy den gamle løsningen også. Hvorfor må på død og liv alt være så teoretisk optimalt??? Er jo gammel bil som er hobbyen og da er vel også problemene og feilene som følger med på kjøpet litt av moroa?

Dette er ikke rakettforskning og delene er ikke dyre. Det vil være bolt-on parts. Hvis du er fornøyd med det du har så hvorfor klage på folk som faktisk prøver å forbedre en suboptimal løsning. Realiteten er at hvis du en vakker dag får smake på hva bumpsteer kan gjøre med kjøreegenskapene på en boble så kan det faktisk være snakk om liv og død. Er det litt av moroa? Neppe!

Klage og klage fru blom. Det jeg ønsker å poengtere er at det ennå ikke ligger noen løsning på bordet som publikum har fått se. Hva han har festet styrestaget til under håndkle vet jeg ikke, men det må være noe som IKKE er et fast punkt, for hvis styrestaget er opphengt på et fast punkt så vil spindelen vri seg ved fjæring. Hvorfor? Fordi senteravstanden på endeleddene målt horisontalt blir kortere når når man løfter eller senker. Klaging er det i utgangspunktet ikke ment som, men siden ideen ble lansert av trådstarter for ganske lenge siden men ingen ting har hendt siden så er det vel lov å lure litt?

Du har helt rett i at det ikke ligger en løsning som publikum har sett, men det vil ikke si at det ikke fungerer. Her har du et fakta og et hint. Fakta: fastmontert(ikke noe fancy slide-greier) Hint: I hvor mange plan jobber bærearmene?

Du er bastant på at det ikke kan fungere, Hvorfor? Fordi du tar utgangspunkt i noe som har feil design og sier det ikke kan fungere(og det har du helt rett i)
Loggført

11.96@180kmt - SCC2013 Gliser
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #58 på: november 07, 2012, 07:33:33 am »

Mulig ideen er god, men hvis ikke den er gjennomførbar i praksis (ofte økonomi som setter en stopper. Produktet må være rimelig å produsere, og rimelig å selge for å få solgt det) så er det vel like greit å fortsette å restaurere styresnekker og styrestag. Funker fint som fy den gamle løsningen også. Hvorfor må på død og liv alt være så teoretisk optimalt??? Er jo gammel bil som er hobbyen og da er vel også problemene og feilene som følger med på kjøpet litt av moroa?

Dette er ikke rakettforskning og delene er ikke dyre. Det vil være bolt-on parts. Hvis du er fornøyd med det du har så hvorfor klage på folk som faktisk prøver å forbedre en suboptimal løsning. Realiteten er at hvis du en vakker dag får smake på hva bumpsteer kan gjøre med kjøreegenskapene på en boble så kan det faktisk være snakk om liv og død. Er det litt av moroa? Neppe!

Klage og klage fru blom. Det jeg ønsker å poengtere er at det ennå ikke ligger noen løsning på bordet som publikum har fått se. Hva han har festet styrestaget til under håndkle vet jeg ikke, men det må være noe som IKKE er et fast punkt, for hvis styrestaget er opphengt på et fast punkt så vil spindelen vri seg ved fjæring. Hvorfor? Fordi senteravstanden på endeleddene målt horisontalt blir kortere når når man løfter eller senker. Klaging er det i utgangspunktet ikke ment som, men siden ideen ble lansert av trådstarter for ganske lenge siden men ingen ting har hendt siden så er det vel lov å lure litt?

Nå er neppe dette noe stort problem for deg uansett, siden du åpenbart ikke er i markedet for å kjøpe produktet.  Osteaktig

Kommer ikke til å endre på noe som funker "bare" for å gjøre det opptimalt nei, stemmer det Glad

Ang hvor mange "plan" bærearmene jobber så forstår jeg ikke helt hva du mener, men bevegelsen mens man kjører er ganske stor opp og ned. Men jeg mener å ha sett at bevegelsen på disse også påvirker camberen siden de fleste senkede folkevogner har litt i overkant mye positiv camber på forhjula..... Kan det være dette som utjevner tro og at dette kun er så enkelt som at opptimal plasering av styrestagene er løsningen? Nei.... Er neppe så enkelt.
« Siste redigering: november 07, 2012, 07:35:39 am av Bablefish. » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
folkevogn
SCC Event.
Seniormedlem
*
Innlegg: 255
Bosted:



Vis profil
« Svar #59 på: november 07, 2012, 09:50:08 am »

x-y-z plan
Loggført

11.96@180kmt - SCC2013 Gliser
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!