april 25, 2024, 02:43:19 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: scarbug - 1303s '74  (Lest 137926 ganger)
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #330 på: mai 21, 2014, 07:24:57 am »

Stack har flyttet produksjon fra England til USA og har lang leveringstid til sine forhandlere. Jeg kjøpte oljetrykkmåler fra Kollevold og den blir ikke sendt til Norge før 11. juni, dvs. hos meg tidligst slutten av juni. Kjedelig men for en bra produkt så er det verdt å vente håper jeg...

Forresten her er det jeg har kjøpt av instrumenter fra Stack:

Turteller - Stack ST200-08 Clubman Black 80mm 0-8k RPM Tachometer
Oljetempmåler - Stack ST3309 Black 52mm 1/8" NPTF Male 40-140°C Professional Stepper Motor Oil Temperature Gauge
Oljetrykkmåler - Stack ST3301 Black 52mm M10 Male 0-7 Bar Professional Stepper Motor Oil Pressure Gauge

Vurderer om jeg skal også handle inn voltmeter siden jeg har en plass ledig...

I går svingte jeg innom Solberg gård på Nesodden. Fikk en hint om at det fins verksted der som kan fikse sveising av lambda mutter inn i eksos. Ble hyggelig overasket! Ung kar sto dar og produserte rekkverk i et stort og lys garasje. Som han sa: "ja, jeg sveiser rustfritt også, blant annet..." Glad Så jeg la igjen eksosen og mutter og skal hente det i dag. Dyrt skal det ikke være heller - 200kr...

Så ble det en lang kveld til i garasjen. Jobber ferdig med konsollen. Nok av ledninger å holde styr på. Bruker Biltema oljetrykk måler foreløpig men skal bytte til VDO mens jeg venter på Strack sin.



Da jeg fåt mine endelige instrumenter så kan jeg rydde enda mer i ledninger. Nå hadde jeg bare mål om å få dette til å funke.



Plassering lander perfekt.



Så valgte jeg å ha FMI AFR-viser løs. På en slik måte kan jeg ta den frem når de trengs mens ellers dytte den inn under konsollen så slipper jeg å bruke opp plass.



Gårsdagen ble ikke ferdig før jeg monterte alt tilbake rundt/ved dasjbord. Lenge siden var det så komplett forran i bilen hos meg Glad



En lang reise gjennomgått men mye lærdom var det i den. Nå har jeg en kjempe stram plan for videre arbeid:

I kveld skal jeg hente eksos, montere den tilbake, skru inn lambda sonde, sette på skjerm, koble på lys og sonde før jeg flytter meg inn i bilen igjen og kobler alt ferdig under baksete (der skal alle signaler kobles mot visere). Ledninger er trukket frem, bare å få de sammen...

Så fyller jeg på olje og fyrer opp!  Kult det må bli cruising i kveld Osteaktig Å ja, glemte at jeg må handle inn batteri... Noen som har erfaring med de som selges hos Torshov?
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #331 på: mai 21, 2014, 07:38:30 am »

Så glemte jeg jo bilde med bevis at arbeid var vellykket! Må "programmere" turteller, pilen bare springer opp og ned nå  Osteaktig
Turtelleren lyser med an gang tenning er på mens olje temp måler lyser da lys blir slått på. Det samme med oljetrykkmåler. Stack instrumenter har samme lysfarge. Biltema må jeg bare leve med så lenge...

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #332 på: mai 21, 2014, 08:44:25 am »

Det ble jo riktig så flott Gliser
Turtelleren var jo skikkelig lekker
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7126
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #333 på: mai 21, 2014, 11:06:46 am »

blir bra
Loggført
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5138
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #334 på: mai 21, 2014, 15:37:53 pm »

Kult  Glad
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #335 på: mai 22, 2014, 06:54:21 am »

Eksosen var ferdig som avtalt. Pent gjort også Glad SVeiser var ikke på plass selv men gårdseier leverte utstyr. Han kunne ikke mobil tel. til sveiser selv men jeg fikk navne hans: Daniel Jakobsen, sveiser med verksted på Solberg gård på Nesoddtangen. Kan anbefales fra min side Glad





Lambda montert.



Ble nytt batteri også...



Så kobling av alle sensorer mot visere, fylle på olje og fyre opp! Å ja, måtte sette opp turteller slik at han vet antall sylinder jeg har...

Lambda lyser grønt gjennom hele register på 0.9







Disse bildene er tatt mens bilen sto stille men jeg har samme "farge" mens jeg kjører... Noe som er vanskelig å ta bilde av Glad



Olje ble så vidt varm etter en runde rundt Nesoddtangen så jeg må ut i motorvei på en lengre tur for å sjekke at kjøling fungerer som det skal.



Ellers var det deilig med litt bråkemaking igjen Osteaktig



Lydisolering har ankommet så jeg har nok å gjøre videre mens det skal regne i par dager...Blunker
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7126
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #336 på: mai 22, 2014, 07:57:16 am »

Grattis. God følelse å få kjørt litt tenker jeg Glad

Ang oljetemp, har du spjell i viftehuset og termostat montert? Tenkte hvis du sliter med å få opp tempen, kan det være årsaken.
Loggført
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #337 på: mai 22, 2014, 08:03:45 am »

Takk! Feeling er god. Har litt å gjøre fortsatt med finjustering men deilig å få kontroll over status på motor.

Tror ikke det fins en slik termostat og spjell system som fins originalt på en Type 1 motor. Som sagt, jeg må ut og få kjøre i lengre strek med belastning og høy fart for å se hvordan kjøling fungerer.
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Andersen Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 555
Bosted: Spydeberg


Vis profil

« Svar #338 på: mai 23, 2014, 14:39:29 pm »

Hei
Var det dårlig oljetrykk på siste bilde ,så ut som motoren gikk ut fra turtelleren Gliser













Loggført
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #339 på: mai 26, 2014, 06:18:00 am »

Hei
Var det dårlig oljetrykk på siste bilde ,så ut som motoren gikk ut fra turtelleren Gliser

Dårlig trykk? Nei! Trykk har jeg hatt nok av hele veien. Bare bilde var tatt med motor av... Blunker
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #340 på: mai 26, 2014, 06:59:24 am »

En aktiv helg er over. Fredag ble jeg overasket med pakke fra Kollevold. Stack oljetrykk måler kom noen uker tidligere enn ventett men det klager jeg ikke på Glad Kvelden ble dedikert for å bli mer ferdig med instrumenter. Så Biltema trykkmåler måtte ut og Stack ble montert.

Slik ser sensor. Her mister jeg mulighet å koble på "idiotlampe" på. Men det kan jeg finne på noe i senere tid...



Sjekk diameter trykksensorkanal!!!  Sjokkert  Nice  Gliser (VDO til venstre og Stack sin til høyre).



Sensor er i vanlig 1/8"NPT men det kommer med overganger til 1/4"NPT og M10x1 dersom det skulle være nødvendig...



Selve viseren er fra 33.. serien til Stack sånn som olje temp måler også.



Er veldig fornøyd både med kvalitet på Stack uststyr og tall de leverer (virker at motor smøres og kjøles godt Glad )

Så kom lørdag og jeg tok tur til Fredrikstad og Street Legal. Traff flere av "oss" og fikk hjelp med å justere  gasserstag samt koblet av ånding fra luftfilter. Stor takk for VW kolleger for hjelp! Det ble bare mekking for meg men rakk å titte på en del av runder på stripe. Fikk sett litt hvordan street legal foregår og kan si at det er ikke lenge til jeg stiller selv opp for å "parkere" (forhåpentlighvis) noen av Mustanger eller blir "parkert"...  Osteaktig



Den gule ponny måtte lukte på litt av VW eksos Osteaktig

Du får en kick når du ser andre racer, og lyst på å bli ferdig koker i kroppen. Her er jeg i "aksjon" etter ankomst



Var hyggelig overasket av andres engasjemang i å justere motoren min riktig, så det var bare å brette armene og sette i gang.

Var litt heldig og fikk kjøre inn i depo område  Kult



Opplevelsen av street legal er noe litt annerledes enn Gardermoen. Der står biler tett inn mot hver andre og kjører på en offentlig vei. Det er nok av krefter og det er nok av spenning!



Så var det på tide å dra hjem. Turen gikk MYE raskere hjem. En ting var at det var ca kl 21 på kvelden og ikke så varmt lenger så jeg fikk kjøre litt... Motor fungerte mye friskere enn på vei ned, så åndingslangen skal ikke inn i luftfilter igjen Blunker Vi fikk justere forgasser stag noe men til slutt ble den like treg som før. Kjørte omtrent som med cruiskontrol...

Så kjørte jeg av E6 inn mot Nesoddland og der ble jeg møtt av disse folk:



Ble vinket inn. Bråker som helvete med treg gasserstag og ut i fra dårlig vane begynner å ta av belte mens jeg svinger inn...
De prøvde å gi meg bok på å "være for seint med å sette på bilbelte", men til slutt så trodde de på meg og min dårlig vane så jeg slapp bot Glad

En teknisk kontrollør ble kalt til. En liten hyggelig kar kom og vi hadde litt prat om bil. Han likte den! Senka, med tøffe hjul, og kraftig lyd... Men så, hvordan var det med godkjenninger spurte han. Og da kom min stor fornøyelse Glad Jeg sa at med understell var godkjent og motor er i godkjenningsprosess. Du kunne lese "wow" i hans hode så kom smil. En titt inn på motor, en runde rundt bilen og en kort sjekk i data  så kom han tilbake. Jeg fikk frist til 24.6 for å bli ferdig med godkjenning av motor og jeg kan kjøre i mellomtid. Det kanskje mest ulovlig som jeg fikk minus på var gul folje jeg har på lyktene  Flau  Osteaktig Den fikk jeg beskjed å ta av. Som er helt greit. Få skaffe meg noe ordentlig.
Så var det hilsing og "god tur hjem"!



Kom hjem og tok en vell fortjent kald pils i sofa...  Glad

Søndag var en kort økt i garasjen igjen. Monterte fjær for å få stag tilbake i posisjon.



Samme løsning på begge sider.

I dag ringer jeg og bestiller visningstime samt bremsing ett eller annet sted.
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7126
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #341 på: mai 26, 2014, 07:38:05 am »

haha, kongehistorie. Som så mange ganger før viser det seg at det er lurt å ha ting i orden, og at hvis man oppfører seg hyggelig så er stort sett responsen hyggelig også. Lykke til med bremsing og visning.
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #342 på: mai 26, 2014, 08:32:07 am »

Kjekt å kunne vise til en påbegynt prosess i hvertfall.
Loggført

Speed is no substitute for direction
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #343 på: mai 27, 2014, 10:51:31 am »

Ringte til Risløkka trafikkstasjon og fikk time 24/6  kl 9 Glad

Nå prøver jeg å få bestilt effektmåling.

Tok en kjapp tur innom dekkmann og avbalanserte forhjul. Har en rar vibrasjon i ratt. Ble bedre etter avbalansering, men ble ikke helt kvitt det...



I går klarte jeg å svinge igjen hos samme sveiser og han sveiste litt på bakplate. Deilig å kunne bare stikke innom og få det gjort der og da! Så ble det litt sliping og hullboring før jeg smørte all bar metall med Wurth "melk".  I dag pensler jeg litt Owatrol før den skal på plass. Blir ikke pen å se på men det skal fungere for helgen.





Ved balansering så vi at høyre hjul subber på insiden. Fant ut at det var bremserørfeste som tar i ved full sving.





Langhelg nærmer seg og jeg planlegger en langtur med boble med litt race i mellom. Har nok å fikse før det men satser på at ting faller på plass denne gang også Glad
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
N F
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Jessheim



Vis profil
« Svar #344 på: august 17, 2014, 14:36:04 pm »

Flyttet du festet for bremserøret, eller justerte du rattutslaget litt så det ikke tok i?
Loggført
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #345 på: august 21, 2014, 11:12:13 am »

Justerte rattutslag.
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #346 på: september 10, 2014, 17:09:40 pm »

På tide med litt oppdatering...

Den planlagte turen i 30.mai - 1.juni gikk til Thunder Valle treff (http://www.vwnorge.no/index.php/topic,60060.0.html).

Først fikk jeg utføre en hasteprosjekt - blekk bak motor. Ble ikke noe pent men med lang tur måtte jeg få de på plass for å bedre kjøling.





Og etter at "rumpa" ble ferdig kunne jeg pakke for helgen. Planen var å kjøre med andre VW kolegaer der jeg satsa på å kjøre selve båbla til Valle, kjøre drag på Valle og kjøre hjem igjen fra Valle... Sånn er jeg bare:)

Turen var en hyggelig oplevelse for seg selv med fisking underveis.  Vi kjørte ned på torsdag med en hyggelig overnatting i ei koselig hytte på kanten av Risør med riktig god mat og selskap Glad Takk igjen for hytteeierne!



Fredag måtte jeg inrømme at Phyton eksos og resonansen jeg får i bilen begynte å bli slitsomt så jeg fikk låne Bosse utstyr som hjalp meg å dundre videre med god musikk og nydelig vær.



Selve ankomst var fassinerende - en virkelig dal med høye fjell på hver side.



Må også nevne at bakkene på vei fra Risør mot Valle var en morsom lek Glad fikk virkelig teste kjøling samt hadde mye glede av alle hk og nm.

Det ble en god del bobler og vi hadde en tøff lineup langs inkjøring til dragstripe.





Så var det bare slappe av og vente til lørdag skulle komme... Der brukte jeg litt tid til enda mer fisking med fangst til kveldsmat Gliser
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #347 på: september 10, 2014, 17:34:07 pm »

Så kom den store dagen  Kult

Lørdag. Først alle måtte gjennom kvalikken. Jeg med null erfaring i virkelig dragrace hørte bare på de "store" gutter og melde meg på bracket klassen, der reaksjonstid måles i kvalikken.

Etter 3 runder var jeg storfornøyd med resultate som 3. mann! Dette var høyt nok og jeg valgte å spare utstyr til elimineringer... Glad



Ut av de 3 runder jeg kjørte var det en som jeg virkelig skal huske i livet mitt Glad

En Camaro Z28 kjørte bak meg og vi ble dirigert sammen mot startlinje. Hjerte banket og adrenalin fløy inn i kroppen...

Takk Svein for filming!:



Camaro ble "parkert" med stor glede/skriging og banning i hjelmen, sånn er det med nybegynnere   Osteaktig

Og her er lapper fra kvalikk runder







Etter kvalikken var det bare å vente til elimineringer...
Opp til startlinje og skulle kjøre mot 3. dårligste på liste. Ved oppvarming av dekk stopper motor og jeg får ingen liv igjen, bare klick i starter...

Ja ja tenker jeg og optimismen "sier" at vi skal kjøre nye runder på søndag mens jeg blir vinket bort med motor som står stille.

Siden det var ingen dramatik ved motorstopp så tenkte jeg bare "flat batteri", satt på lading og la bilen vile over natta. Jeg var jo stor fornøyd med kvalikken!  Osteaktig
« Siste redigering: september 10, 2014, 17:37:40 pm av scardeep » Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #348 på: september 10, 2014, 17:51:50 pm »

Lørdags aften ble avsluttet med hyggelig felles bål.









Så kom søndag.

Storspent sat jeg i bilen og prøver å starte motor... Niks... Motor går tregt rundt men ikke nok for å starte. Så kommer alle "store" gutter til hgjelps og det blir fort besluttet at motor må ikke tvinges mot å starte opp og jeg må begynne å tenke hvordan jeg kommer meg hjem. Optimismen igjen slår fast - "that's race!"

Jeg må igjen takke alle for hjelp jeg fikk!

Alt i alt så fikk jeg tilbud av en fra Arendal om å laste bobla mi i hans RallyCross transportbuss så frakter han bobla mi ned til Arendal og jeg kan hente den derfra helgen etter eller noe sånt... Helt utrolig men det er sant!









Så jeg satt med en av oss hjem igjen til Oslo.

Feeling av å slå en amcar leverte en god del adrenalin så humør var på plass og jeg  var alerede klar å starte med mekking mens jeg fortsatt sto på Valle:)



Her er min favorit fra treffområde:

« Siste redigering: september 10, 2014, 18:32:34 pm av scardeep » Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #349 på: september 10, 2014, 18:14:19 pm »

Tror det var helg etter jeg hentet bobla med min trofast Passat.
Den sto der og venta på meg, ferdig lastet av fra bussen!





Hjemme gikk det ikke mange dager før motor var tatt ut...

Fant lys ledninger tatt av vifte ...



Noe som jeg husket i ettertid at de hang bare løse forran insug til vifte - ikke lurt Glad

Tennplugger var fine (eller?)



Og hele motor ble levert til "service på garanti".





Det var trøstelager som skjærte seg...





Mens motor var borte brukte jeg tid til å fikse andre saker som f.eks. ledninger... Glad

Tok ikke lang tid til jeg fikk motor tilbake med "ny" blokk, nye lagre og ekstra hull for ånding, nypolert og målt veiva klart.

Før viftehus ble montert fiksa jeg litt her og der for å få bedre flow på luft. Blant annet ble litt kapping innvendig og tetting på utsiden.









Og med hjelp av hyggelig kolega så gikk alt mye fortere.



Motor gikk inn tilbake på plass



Så fikk jeg endlig tak i nye plugger som ble montert.



Jeg brukte en Tkobling for å få koble oljetrykk lampe i speedo.



Så kom stor fortvilelse da jeg klarte ikke å sette reim på plass. Det virket at dynamo sitter for langt bak og at dynamo reimhjul "liner ikke upp" med reimhjul på veiv...



Aner ikke om det skal være slikt men det løste jeg ved å snu reimhjul på dynamo. Denne delen med hakken skal egentlig være mot dynamo...



Men på denne måten så kom begge reimhjula på samme "akse" sett fra siden.

Ut med bilen og jeg var klar for "ny" oppstart



Og om det var ikke nok med en "fansi" ondeboks så har jeg nå hele to  Gliser



Brum brum  Glad





Det som vær vanskelig å svelge i det hele var det at jeg rakk ikke å vise bilen og få den godkjent...
Men jeg kunne ta sommerferie med tanke at bilen er kjørbar igjen!
« Siste redigering: september 10, 2014, 18:35:44 pm av scardeep » Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #350 på: september 10, 2014, 18:30:02 pm »

Hadde en lang ferie med mer enn nok snekring på hytta.

Nå er det vel sånn at jeg flyttet til Kirkenes pga jobb. Skal "være her"  ca 3 år til Kirkenes Nye Sykehus står ferdig. Og mye mer en det rakk jeg ikke å gjøre før jeg måtte dra (det var vel i august). Det var nok surt å kjøre 1887km lang tur samme helg mens resten av dere sikkert koste seg på SCC...

Jobben er vel slik at jeg må komme ned til Lysaker for møter i ni og ne. Det skal jeg utnyte godt! Og nå er jeg på min første "visit".
Kl 15:00 landa jeg på Gardermoen og alerede kl litt over 18:00 var jeg hos RR Motors i Hokksund for motoreffektmåling (det var vel i går) Glad

Må si stor takk for RR Motors at de gadd å vente på meg etter arbeidstid!

Bilen le lastett opp



og ikke så lenge etter var den montert i DynaPack Glad



Ready to fly...



Og her er resultat:



Storfornøyd med 134,5 hk på hjul ved 5659rpm og 189,7 nm ved 4640rpm   Kult

Dette var som forventet Glad

Jeg gir ikke opp og skal jobbe videre for å få bilen godkjent, håper det skjer i år og hvem vet, kanskje alerede i vinter kjører jeg med rally piggdekk i Finnmarks skoger Blunker



to be continued...
« Siste redigering: mai 29, 2015, 11:02:25 am av scardeep » Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #351 på: september 10, 2014, 21:13:46 pm »

Veldig bra oppdatering. Mange takk for en trivelig tur til Valle og lykke til i Kirkenes!

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #352 på: september 14, 2014, 21:32:14 pm »

En hektisk sommer du! Gliser Men fantastiske tall på dynoen da Blunker
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #353 på: mai 27, 2015, 12:05:23 pm »

En litt uvanlig lang og mørk vinter har gått men ikke helt uten aktivitet. Selv om det måtte være "fjernstyrt" aktivitet er jeg fornøyd med resultat.
Nøyaktig ett år etter at jeg ble stoppa er bilen endelig godkjent med 2,4 liters motor med 135 hk. Godkjenning gikk rett gjennom på første forsøk... Selv om jeg var forberedt å få en mangellapp Glad Team på Risløkka stasjon er virkelig en hyggelig gjeng.

Henting av nytt vognkort gjenstår, er litt spent på hva som blir skrevet ned i den.



Stor takk for hjelp for venner og familie, en visning på Risløkka er ikke bare bare å ordne mens selv sitter i Kirkenes Glad
deilig å være 100% "street legal" Blunker
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #354 på: mai 27, 2015, 21:10:22 pm »

Gratulerer! Det er moro.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #355 på: mai 28, 2015, 07:29:21 am »

Gratulerer! Det er veldig kjekt å få det innskrevet i vognkortet  Glad
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #356 på: mai 28, 2015, 11:37:47 am »

Takker for gratulasjoner!

Selv om boble er langt i fra ferdig så kjenner jeg en stor lettelse. Kan fokusere på ting som krever ikke godkjenning men er like viktig for helheten.
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #357 på: mai 28, 2015, 13:12:20 pm »

Gratulere, deilig å ha det i vognkortet! Gliser
Loggført

scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #358 på: august 01, 2016, 09:16:20 am »

Og den lever fortsatt! Sommerferien 2016 var vellykket og denne var en av bidragsyter  Kult











Har satt på spoiler på bakrute samt bandasjert eksos, ellers kjørt kjørt kjørt og byttet noen viftereim siden Glad

Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5138
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #359 på: august 14, 2016, 20:49:51 pm »

Ble kul med Laksetrapp i bakruta  Gliser
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!