januar 19, 2021, 07:07:01 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: Hva tipper DU sluttvekta blir på 1302RRR "Curb weight"
450-499 Kg - 4 (3.3%)
500-549 Kg - 15 (12.5%)
550-599 Kg - 19 (15.8%)
600-649 Kg - 37 (30.8%)
650-699 Kg - 30 (25%)
700-749 Kg - 13 (10.8%)
750 Kg ++++ - 2 (1.7%)
Stemmer totalt: 120

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 38
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1302RRR  (Lest 283692 ganger)
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3672
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #630 på: januar 07, 2015, 15:25:07 pm »


Kjempeartig å følge med!

Hadde det vært en ide og forlenget den akselen igjennom diffen/tannhjulet....slik at universalleddet på venstre side kommer lenger ut og at du ergo får helt lik lengde på selve drivakselen? Innbiller meg at ulik fjær-lengde og "wind up" av akslene, gir litt ubalanse mellom hjul og underlag ved pådrag?
Loggført

SCREWDRIVER #2
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3021
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #631 på: januar 07, 2015, 16:03:21 pm »

Som vanlig kjekt å lese og godt jobbet. Blunker

Lite spørsmål:
Hva er grunnen til at du har valgt støtstang fjæring fremfor vanlig fjæring?
Slik jeg har forstått det så er eneste grunnen til å bruke den løsningen pga luftmotstand på F1 biler og ellers plassproblemer..
Loggført

Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1768
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #632 på: januar 07, 2015, 17:45:04 pm »

skal ha "no carbon" sticker på bilen så må nøye meg med tynn Aluplate Glad
"like bra , bare billig(ere)"

Så lenge du holder deg unna Biltema-filosofien, "ikke bra, bare billig"  Gliser

Takk for titten her om dagen, var artig å se galskapen med egne øyne. Stå på!
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Sveins Autohaus
Juniormedlem
**
Innlegg: 58
Bosted: Bergen

Canpro AS


Vis profil

« Svar #633 på: januar 07, 2015, 18:24:24 pm »

Lite spørsmål:
Hva er grunnen til at du har valgt støtstang fjæring fremfor vanlig fjæring?
Slik jeg har forstått det så er eneste grunnen til å bruke den løsningen pga luftmotstand på F1 biler og ellers plassproblemer..

Med den hengsleoverføringen og med de hullplasseringene, gjør ikke det at ved lang nedfjæring, så blir momentarmen mot fjæren kortere og kortere? Altså myk fjæring i "bunn"?

Men når en ser på resten av arbeidet, så ser det ut som du har kontroll!!  Blunker  Tommel opp for imponerende arbeid!!
Loggført

'64 Dobbelkabiner
'73 1303S
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #634 på: januar 07, 2015, 21:19:12 pm »


Kjempeartig å følge med!

Hadde det vært en ide og forlenget den akselen igjennom diffen/tannhjulet....slik at universalleddet på venstre side kommer lenger ut og at du ergo får helt lik lengde på selve drivakselen? Innbiller meg at ulik fjær-lengde og "wind up" av akslene, gir litt ubalanse mellom hjul og underlag ved pådrag?


ja det blir lang aksel på venstre side.
nå har jo mange biler forskjellige lengder på drivakslene. spesielt forhjulsdrift som kan føre til torque steer.
Hvor mye det påvirker fremdriften på en bakhjulsdreven har jeg ikke peiling på
planen er å lage foringer mellom ledda som du nevner for å korte inn den venstre akslelen , men ikke for brede , da det kan gå utover belasningen på flensen ut fra diffen.
tenker jeg litt høyt
noen biler har jo forskjellige design på de akslene som er ulik lengde for å få lik torsionsvirkning, så tenkte å se hva jeg kan finne i delehaugen . planen var original boble på den korte og en T3 syncro på den lange.
dessuten blir det ikke sååå mye moment i denne motoren
og momentet blir jo mindre på akslene jo høyere gir
blir ingen dragbil dette med 13.000RPM launcher.
men som det meste her, blir det prøv og feil Glad
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #635 på: januar 07, 2015, 21:23:54 pm »

Som vanlig kjekt å lese og godt jobbet. Blunker

Lite spørsmål:
Hva er grunnen til at du har valgt støtstang fjæring fremfor vanlig fjæring?
Slik jeg har forstått det så er eneste grunnen til å bruke den løsningen pga luftmotstand på F1 biler og ellers plassproblemer..


når jeg begynnte så syntes jeg att den coiloversen jeg testet med kom litt ugunstig langt ut fra festepunktet samtidig
så ble jeg  inspirert av å se på løsninger på andre biler.
også syns jeg det var litt kuult Gliser
mange andre utenom F1 biler som bruker dette det påståes mindre uavfjæret vekt som en fordel
en annen fordel er jo muligheten for progressiv fjøring på lineær fjør.
kan også trikse til hardheten på fjøringen ved å forandre utvekslingen på vippa
utfordringen blir å finne progressiv fjør til coilovers foran
da jeg antar det bør være likt foran og bak.
« Siste redigering: januar 07, 2015, 21:44:11 pm av KnastenradUndKnotenblech » Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #636 på: januar 07, 2015, 21:31:01 pm »


Med den hengsleoverføringen og med de hullplasseringene, gjør ikke det at ved lang nedfjæring, så blir momentarmen mot fjæren kortere og kortere? Altså myk fjæring i "bunn"?

Men når en ser på resten av arbeidet, så ser det ut som du har kontroll!!  Blunker  Tommel opp for imponerende arbeid!!
vinkelen "inn" blir jo også forandret
så foreløpig resultat under testing viste att "fjøringensbevegelsen" på demper/fjør blei økt på slutten av bevegelsen til bærearmen
ikke mye ,men litt
har ikke målt og plottet hele vandringen enda, men hadde vært morro å sett kurven
mulig jeg gjør dette når lysten er der Glad

 
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #637 på: januar 07, 2015, 21:37:32 pm »

ellers må jeg ha en pause fra grovesmiejobb ved kapping av brakketter , borring , og sveis
så har begynnt å pusle litt med flappy paddles til rattgiringa
dreid til en adapter mellom ratt og boss/rattnav som mekanismen med brytere og paddles skal sitte på
manglet noe aluplate men begynner å se en grei løsning


* 20150107_201821 (1) (Custom).jpg (106.97 KB, 800x450 - vist 392 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6731
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #638 på: januar 08, 2015, 08:06:11 am »

Så opp og ned padlesene(?) blir i ett stykke hvor du i teorien kan gire både opp og ned med valgfri hånd?
Blir det lineær forskyvning parallelt med rattstammen som skyver en vaier nederst på rattstammen?
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #639 på: januar 08, 2015, 10:13:11 am »

ikke la dette siste bilde villede deg!
det er litt mock-up med tynnplate bare
det blir ikke wire men elektrisk styrt fra microbrytere på rattet til solenoid på girvelger
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6731
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #640 på: januar 08, 2015, 12:22:05 pm »

Aha! Det var smart  Blunker
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #641 på: januar 08, 2015, 17:12:55 pm »

Flott å se at det tar form Jørn!

Blir det tenningskutt på giren forresten, når du første er igang?


Mvh
Arild Glad

Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #642 på: januar 08, 2015, 17:16:46 pm »

Ja arild. Det et planen
så blir 2 stk microbrytere pr paddel.
en til solineoid og en til tenningskutt på oppgiring
og en til solenoid og fremtidig throttleblip på nedgiring Glad
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 4620
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #643 på: januar 09, 2015, 07:02:07 am »

Som vanlig kjekt å lese og godt jobbet. Blunker

Lite spørsmål:
Hva er grunnen til at du har valgt støtstang fjæring fremfor vanlig fjæring?
Slik jeg har forstått det så er eneste grunnen til å bruke den løsningen pga luftmotstand på F1 biler og ellers plassproblemer..


når jeg begynnte så syntes jeg att den coiloversen jeg testet med kom litt ugunstig langt ut fra festepunktet samtidig
så ble jeg  inspirert av å se på løsninger på andre biler.
også syns jeg det var litt kuult Gliser
mange andre utenom F1 biler som bruker dette det påståes mindre uavfjæret vekt som en fordel
en annen fordel er jo muligheten for progressiv fjøring på lineær fjør.
kan også trikse til hardheten på fjøringen ved å forandre utvekslingen på vippa
utfordringen blir å finne progressiv fjør til coilovers foran
da jeg antar det bør være likt foran og bak.
Mye mindre uavfjæret vekt og  progressiviteten kan lett justeres ved å bytte ut vippene. Samtidig ligger dempere og fjærer mere beskyttet mot dritt.
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3021
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #644 på: januar 09, 2015, 08:31:38 am »

Som vanlig kjekt å lese og godt jobbet. Blunker

Lite spørsmål:
Hva er grunnen til at du har valgt støtstang fjæring fremfor vanlig fjæring?
Slik jeg har forstått det så er eneste grunnen til å bruke den løsningen pga luftmotstand på F1 biler og ellers plassproblemer..


når jeg begynnte så syntes jeg att den coiloversen jeg testet med kom litt ugunstig langt ut fra festepunktet samtidig
så ble jeg  inspirert av å se på løsninger på andre biler.
også syns jeg det var litt kuult Gliser
mange andre utenom F1 biler som bruker dette det påståes mindre uavfjæret vekt som en fordel
en annen fordel er jo muligheten for progressiv fjøring på lineær fjør.
kan også trikse til hardheten på fjøringen ved å forandre utvekslingen på vippa
utfordringen blir å finne progressiv fjør til coilovers foran
da jeg antar det bør være likt foran og bak.
Mye mindre uavfjæret vekt og  progressiviteten kan lett justeres ved å bytte ut vippene. Samtidig ligger dempere og fjærer mere beskyttet mot dritt.

Kan være jeg er veldig sløv for tiden men jeg tror ikke man kan telle inn fjær/demperen i fjæret masse sånn som du tenker, og i alle fall ikke bare automatisk fjerne den igjen når du får inn et stag som egentlig bare er med å bidrar til mer fjæret masse.

Hvis det stemmer så sitter vi igjen med fem ting: ser kult ut, aerodynamikk, plassmangel, skit, og utveksling på leddet.
Ikke for å være teit, men den eneste faktoren som kan ha noe å si her er utvekslingen, noe som allerede er bygget inn i mange ettermarkeds fjærer.
Og for å være skikkelig pessimist så har man egentlig bare økt fjæret masse/treghetsmoment, total masse, deler som kan ryke og høyere tyngdepunkt.

Hvis meningen med all hullboringen osv er å bygge en lett bil så må man fortsette å holde ting enkelt, ellers blir det fort tungt... Blunker
Dette er absolutt kun ment som konstruktiv "kritikk", og jeg sier derfor igjen at jeg synes du gjør en kanon jobb på både bobla og bussen! Blunker
Loggført

Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5678
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #645 på: januar 09, 2015, 09:31:08 am »

Kan være jeg er veldig sløv for tiden men jeg tror ikke man kan telle inn fjær/demperen i fjæret masse sånn som du tenker, og i alle fall ikke bare automatisk fjerne den igjen når du får inn et stag som egentlig bare er med å bidrar til mer fjæret masse.

Når man regner på uavfjæret masse så legger man bare til halvparten av demperen, og da helst bare stang-siden det er den letteste halvdelen. Vippa sitter fast i bilen så den er ikke en del av det uavfjærede. Da skulle man sitte igjen med halvparten av stangen i Knotens tilfelle, eller?
Loggført

Speed is no substitute for direction
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #646 på: januar 09, 2015, 09:49:09 am »

setter bare pris på feedback  Kult
det som bl.a nevnes anng uavfjæret vekt er jo nå att hele demper kroppen/olja står stille
sammenlignet med vanlig montering hvor den det er i bevegelse som uavfjæret vekt
 om vekten av delene som er i bevegelse med bærearmen og på "andre siden av fjøra/chassiet  ; hullborrede alu staget og vippa overgår det ,har jeg ikke målt
selve stanga inn demper blir vel nå også uavfjæret ved inboard demper?
 
nå i ettertid med forsterkninger etc så har  totalvekta på bilen gått opp
da jeg startet var det som nevnt monteringen mot bæreram/tårn og mulighet for å manipulere "springrate"  uten å måtte bytte fjører og progressiv fjøring som var utgangspunktet.
og teste nye ting , Rekker tunge
og ikke minst meget enkel finjustering av høyde ved å skru på staget
da det er en sånn turnbuckle blitt med en links og en std gjenge.
så noen fordeler er det vel ,
som de fleste ting er det con's and pro's
som med en del ting på denne kjerra er ikke alt 100% gjennomtenkt og det baller på seg med extra jobb og utfordringer Rekker tunge

anng hullborring annen letting etc så må man må spare vekt der man kan Glad
spesielt når man legger till vekt med bur , større bremser etc
så blir resultatet det det blir til slutt

så jo mazda reklame på tv'en hver dag for en periode ,som nevnte de sparte 5% på alle delene i vekt
5% høres isolert sett ikke så mye ut , men på en 1000kg bil blir det jo tross alt  50kg
dette ligger litt i bakhuet , men med tilføring av vekt må man kanskje strekke seg til 10 og muligens 15%!  

tipper jeg får det morro ,okke som!
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3021
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #647 på: januar 09, 2015, 12:04:16 pm »

Kan være jeg er veldig sløv for tiden men jeg tror ikke man kan telle inn fjær/demperen i fjæret masse sånn som du tenker, og i alle fall ikke bare automatisk fjerne den igjen når du får inn et stag som egentlig bare er med å bidrar til mer fjæret masse.

Når man regner på uavfjæret masse så legger man bare til halvparten av demperen, og da helst bare stang-siden det er den letteste halvdelen. Vippa sitter fast i bilen så den er ikke en del av det uavfjærede. Da skulle man sitte igjen med halvparten av stangen i Knotens tilfelle, eller?

Vil vel tro at "halve demper/fjæra, vippa og stangen er med å skaper et høyere treghetsmoment i forholdt til kun halve fjær/demperen..
I praksis kan vi sikkert gi totalt F i dette, men kjekt å ha det teoretiske helt på plass..


Knasten:
Det blir nok rikelig bra nok og du kjører helt sikkert fra meg. Gliser
Loggført

Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #648 på: januar 09, 2015, 16:24:28 pm »

Gleder meg en hel haug til å se denne bilen. SCC ?
Loggført

1961 T1 - Custom
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #649 på: januar 12, 2015, 00:06:16 am »

tida flyr, så blir ferdig når den blir ferdig  håper å få kjørt noe i 2015 Kult
vært busy i helga med fresebenken og laget til rattgiringa aka paddleshift
som ekte skrotnisse så hadde en god klump med alu fra  en merkeprøve fra Hydro i årdal (mener jeg det var)fra 12 år tilbake :=
mye jobb å frese ut holdere + andre deler ut av massive klumper.
fikk montert disse på ratt adapter ringen og "feelingen" i paddle'ene blei bra.
gjenstår å tilpasse selve paddlene da de må klar av låra!

fikk også sett litt på solenoiden til girirnga
laget en forlenger til girvelgeren med justering for den krever  25mm vandirng i hver retning
 monterte ett måleur og fant ca instilling, finjustering måvel taes når (hvis) motor fyrer.
kom godt på vei med feste til denne


* 20150108_193815 (Custom).jpg (127.09 KB, 800x450 - vist 261 ganger.)

* 20150110_154621 (Custom).jpg (119.92 KB, 800x450 - vist 260 ganger.)

* 20150111_173048 (Custom).jpg (127.8 KB, 800x450 - vist 255 ganger.)

* 20150111_154925 (Custom).jpg (109.08 KB, 800x450 - vist 281 ganger.)

* 20150111_162037 (Custom).jpg (105.12 KB, 800x450 - vist 329 ganger.)

* 20150111_185108 (Custom).jpg (143.66 KB, 800x450 - vist 323 ganger.)

* 20150111_191143 (Custom).jpg (136.31 KB, 800x450 - vist 323 ganger.)

* 20150111_203951 (Custom).jpg (116.89 KB, 800x450 - vist 302 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6731
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #650 på: januar 13, 2015, 09:14:19 am »

Hvordan får du den i nøytral? Må du ikke klikke i halvposisjon mellom 1. og 2. ?
Ser veldig bra ut. Forstår løsningene og kjekt å se hvordan du jobber.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #651 på: januar 13, 2015, 09:46:01 am »

ja det er ett tema
i følge bruksanvisningen til flatshift greiene står det att man kan bare gi paddelen ett lite kjipp sånn at den skal bare gå halveis til nøytral
ala det man gjør med foten
eller er det vurdert å ha girspak i tillegg , tilfelle dette ikke funker så bra
3. alternativ er en liten sperre solenoid som hindrer full bevegelse av girvelger som jeg kan aktivere når jeg må i nøytral.
« Siste redigering: januar 13, 2015, 14:21:37 pm av KnastenradUndKnotenblech » Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Speed-Demon
Supermedlem
*****
Innlegg: 869
Bosted:


Vis profil

« Svar #652 på: januar 13, 2015, 11:08:14 am »

Er det vanlig at padllene går rundt når rattet går rundt? Er du sikker på at det er lurt? Hva med lengre paddler (som følger rattet i 60 grader langs rattranden for eksempel) som står stille?
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #653 på: januar 13, 2015, 11:15:31 am »

det er vel begge deler ute å går
noen har faste, noen har på rattet
jeg valgte rattet Glad
lettere å gire i sving Rekker tunge
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6731
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #654 på: januar 13, 2015, 14:06:55 pm »

Du kan gjerne sette på en solenoid på andre siden med halvt utslag? Så har du nøytral på egen bryter? Du kunne og hatt den ene hendelen med mikrobryter som virker motsatt, når du skyver høyre hendel fra deg går den i nøytral..? Seff med en kraftigere fjær så du ikke risikerer at den hopper i N når du slipper hendelen..
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 4620
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #655 på: januar 13, 2015, 18:14:33 pm »

Er det vanlig at padllene går rundt når rattet går rundt? Er du sikker på at det er lurt? Hva med lengre paddler (som følger rattet i 60 grader langs rattranden for eksempel) som står stille?
Mye bedre med padller som følger rattet . har kjørt endel med med den faste typen, det er helt ubrukelig ved mye sving og gass. Egner seg best på motorveien med minimalt rattutslag synes nå jeg.

Tusen takk for opplevelsen det var å se denne Bobla med egne øyne. Tar av meg hatten.. Kult Kult
Digger pushrod fjæringen. Helt vilt.
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #656 på: januar 13, 2015, 21:58:43 pm »

takk for besøket og handel TrettenNullTo Glad
vi får se på nøytral løsning seinere men holder en knapp på solenoid som bare stopper vandringen

ellers fikk jeg squizet inn noen timer i dag før jeg tar en liten ferie Rekker tunge
og gjort mere eller mindre ferdig brakett for flatshift solenoiden
freste noen spor og laget litt justeringer (her også  Øyerulling )
og ett støttestag.
så nå står den og hviler litt før jeg går på igjen i  begynnelsen av februar!
blir greit med en bitteliten pause



* 20150113_172041 (Custom).jpg (78.92 KB, 800x450 - vist 306 ganger.)

* 20150113_191122 (Custom).jpg (141.52 KB, 800x450 - vist 324 ganger.)

* 20150113_191141 (Custom).jpg (38.2 KB, 338x600 - vist 301 ganger.)

* 20150113_192913 (Custom).jpg (136.1 KB, 800x450 - vist 429 ganger.)
« Siste redigering: januar 13, 2015, 22:01:45 pm av KnastenradUndKnotenblech » Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #657 på: januar 14, 2015, 21:21:22 pm »

Gleder meg til å se denne på bane, stå på!
« Siste redigering: januar 17, 2015, 09:38:11 am av Gaffel » Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #658 på: februar 02, 2015, 05:58:08 am »

Ferie snart over så skal snart bestille noen aluplater til kledning.
Noen tips til hvilken alutype som er best å forme/krympe/strekke.
Myke plater liksom
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Turbo Haraune
Supermedlem
*****
Innlegg: 538
Bosted: Sandnes



Vis profil
« Svar #659 på: februar 09, 2015, 19:45:45 pm »

alu: 2024-T3
Loggført
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 38
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!