|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Retur til tank, hvor? (varsel om popcorn tråd)
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
|
8
|
4923
|
april 02, 2021, 16:25:25 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Opp-ned slakk i stubb-aksel i bakstilling, skifte lagre hjalp ikke noe. Idéer?
|
king.oslo
|
10
|
4932
|
oktober 05, 2015, 13:39:41 pm
av vwsteinar
|
|
|
Oljekjøler
|
Odin2021
|
3
|
4936
|
februar 23, 2022, 18:18:12 pm
av Kjell Roar
|
|
|
CSP Airbox - erfaringer?
|
BERGER
|
8
|
4941
|
april 05, 2014, 17:23:09 pm
av Pål
|
|
|
Smøring av låsesylindre....Grafittpulver eller olje?
|
Squareback
|
5
|
4947
|
oktober 10, 2021, 21:32:18 pm
av t2aHippie
|
|
|
Tannstangstyring: Hva passer?
|
Turbo Haraune
|
20
|
4948
|
desember 19, 2011, 14:55:38 pm
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Dellorto DRLA Turbo
|
Low67
|
6
|
4949
|
januar 14, 2016, 20:09:07 pm
av Are
|
|
|
Dreving av gir kasse
|
SnowTrac
|
20
|
4957
|
januar 25, 2011, 23:09:56 pm
av SnowTrac
|
|
|
Bur i bilen
|
California Blue
|
14
|
4958
|
september 07, 2009, 21:43:17 pm
av corvair
|
|
|
Rust i bakre hjulhusbrønnene. Hvilke verksted??
|
heffalomp
|
17
|
4960
|
februar 15, 2009, 11:02:18 am
av Luftvw
|
|
|
Senking Bay (igjen)
|
perpioneer
|
21
|
4963
|
mars 22, 2010, 15:25:18 pm
av perpioneer
|
|
|
Bytte reimhjul - shimse svinghjul?
|
Knechten
|
18
|
4966
|
juni 11, 2009, 18:26:23 pm
av Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
|
Ruting av bensinrør
|
Roy Grelland
|
10
|
4970
|
mars 11, 2008, 00:22:05 am
av Roy Grelland
|
|
|
Centerline- forskjeller/likheter, original/repro
|
H-MEK
|
18
|
4977
|
desember 26, 2008, 22:43:19 pm
av H-MEK
|
|
|
Intercooler
|
181
|
17
|
4985
|
november 19, 2013, 00:34:55 am
av 181
|
|
|
Biltema lambdasonde/AF-måler
|
Filip/purity
|
5
|
4985
|
mars 27, 2010, 23:13:50 pm
av Filip/purity
|
|
|
Lystgass
|
pWolf
|
7
|
5000
|
september 09, 2015, 20:31:22 pm
av pWolf
|
|
|
Bensinlukt inne i kabinen på bay - Trenger litt hjelp her :)
|
Bugster
|
10
|
5001
|
juli 23, 2008, 22:02:46 pm
av Bugster
|
|
|
1600ccm( 12v ) skal inn i 1200ccm( 6v )
|
Benny84
|
17
|
5003
|
november 13, 2008, 17:15:27 pm
av Rikard
|
|
|
Hvor fyller vi bensin, nå som Shell forsvinner?
|
OilDropMan
|
8
|
5008
|
januar 01, 2019, 21:20:06 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Når på 60-tallet gikk VW over til tynnere stålplater i karosseriet?
|
Squareback
|
9
|
5009
|
juli 16, 2019, 18:44:59 pm
av MCCCIIIS
|
|
|
o-ringer på ventilene
|
TrettenNullTo
|
13
|
5010
|
februar 25, 2018, 13:58:25 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
Oval-spørsmål
|
ivame
|
4
|
5020
|
februar 18, 2021, 12:21:55 pm
av mags
|
|
|
fra 1300 til 1600
|
gnmfr
|
12
|
5021
|
februar 07, 2008, 03:00:28 am
av gnmfr
|
|
|
Sparling!
|
Tistlo
|
11
|
5026
|
januar 22, 2008, 11:49:58 am
av HansO
|
|
|
Jomfrutur på porting av topper
|
Lasse `65
|
14
|
5037
|
januar 15, 2009, 00:39:15 am
av Lasse `65
|
|
|
356 motor i vw
|
Notch67
|
16
|
5038
|
oktober 26, 2009, 00:04:26 am
av Notch67
|
|
|
Hvordan dempere
|
Frode
|
12
|
5043
|
januar 14, 2008, 16:36:48 pm
av Lundby
|
|
|
Vil du tjene en liten slant...?
|
atufte
|
22
|
5055
|
juni 27, 2011, 23:53:58 pm
av atufte
|
|
|
Bygge om IRS girkasse til svingaksel??
|
EBjørkli
|
5
|
5056
|
desember 18, 2007, 00:38:30 am
av Hot Owl
|